Krijgt Groningen een kans, recht op de keeper.
Groningen is geen partij voor dit psv. Zo makkelijk als de spelers van Psv er langs lopen.
Groningen is geen partij voor dit psv. Zo makkelijk als de spelers van Psv er langs lopen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dank, wel jammer dat Groningen zo veel kwaliteit is verloren de afgelopen jaren.Harribo schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:28:
Gefeliciteerd @ElPaco en @carpebios
Volgens mij is de overwinning nu wel zeker en zeker verdiend.
Pepi motm wat mij betreft
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja dank. Ik hoop dat we erin blijven dan ben ik al lang tevreden.carpebios schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:29:
[...]
Dank, wel jammer dat Groningen zo veel kwaliteit is verloren de afgelopen jaren.
En dan nog De Jong op de tribune, Veerman en Schouten er nog niet bij. Eigenlijk ziek wat er dan als 2e keus nog staat.Harribo schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:32:
[...]
Ja dank. Ik hoop dat we erin blijven dan ben ik al lang tevreden.
Psv heeft echt een goed team zeg. Gewoon Lang op de tribune, geblesseerd, en oa Tillman, Driouch, Lozano op de bank.
Lang geleden dat ik zo'n goed Psv heb gezien met zoveel goede spelers.
Ook die nog inderdaad.ElPaco schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:38:
[...]
En dan nog De Jong op de tribune, Veerman en Schouten er nog niet bij. Eigenlijk ziek wat er dan als 2e keus nog staat.
Scheelt ook dat bijvoorbeeld een Dams gewoon super solide staat in zijn 1e jaar bij PSV1. Je moet iets door blessures, maar dat groeit dan uit tot iets echt moois!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Niet om @Harribo tegen het zere been te stoten, maar Groningen heeft vandaag bijzonder weinig gedaan om het PSV moeilijk te maken.Martinusz schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:43:
PSV gaat dit seizoen honderdmiljoenmiljard doelpunten maken of wâ?
Zo voel ik dat ook niet.ElPaco schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:47:
[...]
Niet om @Harribo tegen het zere been te stoten, maar Groningen heeft vandaag bijzonder weinig gedaan om het PSV moeilijk te maken.
9-1 had ook de uitslag kunnen zijn.
Ging dat over het moment dat Fortuna een penalty kreeg? Want dat was natuurlijk een gele kaart voor een schwalbe ipv een penalty.krissie100 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:22:
Is toch een zuivere rode kaart voor Twente?
Daar kan ik ook nog wel inkomen, anderzijds, lichte duw met de hand in de rug.ElPaco schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:20:
[...]
Ging dat over het moment dat Fortuna een penalty kreeg? Want dat was natuurlijk een gele kaart voor een schwalbe ipv een penalty.
Ben ik met je eens. Ik vind dat het een schwalbe was, maar als je fluit voor een penalty, dan ook rood, want ontnemen van een scoringskans.krissie100 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:24:
[...]
Daar kan ik ook nog wel inkomen, anderzijds, lichte duw met de hand in de rug.
Als je fluit voor een overtreding is het rood.
Gevoelsmatig toch een terugkerend probleem bij PSV. De vele elftallen aan blessures elk seizoen.carpebios schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:16:
[...]
Ik snapte je hoorIk was m'n beklag aan het doen over alle blessures.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Heeft men veel te kiezen dan? Het is dat of De Kuit.Pompi schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:20:
[...]
Over Vitesse gesproken, als niet Vitesse fan hoop ik erg dat die 2 buitenlandse geïnteresseerden niet de City Group of Red Bull zijn. Want vind multi-club ownership echt een gezwel waar voetbal zonder kan doen. Geen idee hoe Vitesse fans er in staan, kan mij namelijk voorstellen dat bijna ongelimiteerd budget aantrekkelijk kan zijn als fan maar ook de andere kant met dat alle ziel uit de club gaat als je onderdeel wordt van zo'n systeem.
Dat was vantevoren toch al duidelijk, toen de coach zei dezelfde tactiek als in de Arena te gaan gebruiken?ElPaco schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:47:
[...]
Niet om @Harribo tegen het zere been te stoten, maar Groningen heeft vandaag bijzonder weinig gedaan om het PSV moeilijk te maken.
9-1 had ook de uitslag kunnen zijn.
1988 was wel beter denk ikHarribo schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:32:
[...]
Lang geleden dat ik zo'n goed Psv heb gezien met zoveel goede spelers.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Inmiddels zo'n 13 punten meer dan de expected points op basis van statistieken etc. Echt bizar! De Ron Jans flow!On_E schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:24:
Utrecht wint, het begint bijna net zo normaal te worden als op een zondag je boodschappen kunnen doen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
nggyu nglyd
Gewoon gestuntel weer… ongelofelijk. Ajax zou toch met gemak onder die druk uit moeten kunnen voetballen?Quad schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:51:
Beetje gepruts bij Ajax achterin. Zwolle legt veel druk voorin.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
0-2 was ook niet raar geweest hoorAgent47 schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:54:
Zwolle had hier met 0-1 al voor moeten staan.
JawelTerranova schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:54:
Zat toch niet, maar dit was toch geen buitenspel?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
nggyu nglyd
Met sPECkoekHolk schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:07:
De VAR was koffie aan het halen?
Het is verschrikkelijk. Hopelijk wordt het niet weer zo’n pot als tegen FCTwente die stevig werd beïnvloed door de arbitrage. Want dit was gewoon hands.Superkiwi schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:07:
Natuurlijke positie? Twijfelachtig hoor.
XXXVI
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Niet hiervoor. Dat hoor je ondertussen wel te weten!
Want die wil je laten ingrijpen omdat het geen hoekschop was? Dat mag de var helemaal niet doen
XXXVI
Kunnen we wegstrepen tegen de hands/penalty situatie
Niet hard genoeg, dat is al een aantal seizoenen niet per definitie een kaart meer.toolkist schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:19:
Elleboog vooruit, natuurlijk geen geel. Toch niet weer zo'n prutser die geen geel durft te geven he
Voor rood ja, maar ik haf het over geel. En als je zo inkomt is het gewoon altijd geelNapo schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:20:
[...]
Niet hard genoeg, dat is al een aantal seizoenen niet per definitie een kaart meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Megupe op 24-11-2024 17:25 ]
XXXVI
Hij wilt gewoon wat te doen hebben.Han schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:26:
Waar heeft Pasveer last van vandaag? Briljante reddingen, dat wel, maar ook zeer knullig en gevaarlijk balverlies. Niet handig voor het vertrouwen achterin.
nggyu nglyd
Nee, het mod team wil ook voetbal kijkenMegupe schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:22:
Waarom is de quickreply eigenlijk uit? Hebben onze vrienden uit Rotterdam is Eindhoven zich gisteren misdragen?![]()
Maar de Ajax spelers zijn niet fel, bij elke afvallende of klutsbal staan ze te kijken en gaat pec er met de bal vandoor. Tis dat Pasveer goed staat te keepen, al zet hij helaas af en toe wel een pec aanval zelf op...
XXXVI
Alsof Hato in het niets kan verdwijnen...toolkist schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:29:
Natuurlijk, 1e overtreding Ajax wel meteen geel
Als ie nou iig consequent zou zijn...Holk schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:29:
Was dat nou geel waard?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Utrecht tweede gaat worden. Die hebben wel wat meer rust dit seizoen. Gaat echt tussen Feyenoord en Ajax die tweede plek.Superkiwi schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:34:
Bizar dat Ajax en Utrecht straks nog een inhaalwedstrijd moeten spelen die gaat om de tweede plaats. Wat maken wij (Ajax én Utrecht) een lekker seizoen door zeg
Fitz Jim verandert niks. Er is een aanvaller met diepgang/actie nodig. Linkerkant doet nu gewoon niet mee zo'n beetje.Han schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:37:
Nou, het is niet best. Ajax speelt in een veel te laag tempo. En ondanks het lage tempo wel veel te vaak dom balverlies. Paar tandjes er bij en je speelt dit PEC gewoon weg. Zelfde geldt voor meer druk zetten. Maar voorlopig het schijtbakkenvoetbal. PEC heeft genoeg tijd om de organisatie neer te zetten en te wachten op de counter. Zie eerder de 1-1 vallen dan de 2-0
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dooi Fitz-Jim er maar in, wat meer actie er in.
Taylor er af en Berghuis stijf op links, Fitz-Jim op 10. Taylor komt in deze rol niet uit de verf.toolkist schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:42:
Fitz Jim verandert niks. Er is een aanvaller met diepgang/actie nodig. Linkerkant doet nu gewoon niet mee zo'n beetje.
Zo bedoelde ik het niet. De inhaalwedstrijd van woensdag gaat om de voorlopig tweede plekAgent47 schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:38:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Utrecht tweede gaat worden.
Hij fluit in ieder geval opzichtig een richting op. Heel vervelend.Terranova schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:56:
Ok dit is heel duidelijk. Ajax gaat genaaid worden omdat de scheids door heeft dat hij een fout heeft gemaakt bij de 1-0. Al vergeet hij natuurlijk dat hij een overduidelijk handsbal heeft gemist
XXXVI
tis consequent alleen niet zoals ik bedoelde...ephymerous schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:00:
[...]
Hij fluit in ieder geval opzichtig een richting op. Heel vervelend.
Eerder dit seizoen vond ie het nodig om 7x geel te geven aan Feyenoord, tegen Sparta.ephymerous schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:00:
[...]
Hij fluit in ieder geval opzichtig een richting op. Heel vervelend.
Z'n beslissingen zijn niet onlogisch, als hij consequent zou zijn. De eerste helft waren dit allemaal geen overtredingen en vielen ze beide kanten op. Nu is echt alles een vrije trap voor ZwolleWyke schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:03:
Ik erger me toch meer aan het spel van ajax dan aan de scheidsrechter. De beslissingen die hij neemt zijn over het algemeen niet heel onlogisch naar mijn mening. het domme balverlies en de enorme moeite om de bal terug te veroveren zitten me daarom meer dwars.
Tis bagger wat Ajax last zien, maar ook lastig spelen als de scheids fluit als iemand over een grassprietje struikeltWyke schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:03:
Ik erger me toch meer aan het spel van ajax dan aan de scheidsrechter. De beslissingen die hij neemt zijn over het algemeen niet heel onlogisch naar mijn mening. het domme balverlies en de enorme moeite om de bal terug te veroveren zitten me daarom meer dwars.
Haha die geeft ie toch nooit.toolkist schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:09:
hup dit is rood. boeiend dat Sutalo em inkopt.
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()