Eerste helft niet gezien? Daar floot hij ook echt alles dood.Agent47 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:19:
[...]
Dan kan je de hele wedstrijd dood fluiten.
Ik zie echt niet wat hij anders moet doen. Wie zit er op de bank? Individuele fouten kan Priske ook niks aan doen.D-e-n schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:20:
[...]
Dat zou een excuus kunnen zijn maar het hele elftal is een chaos. Kennelijk was Benfica een toevalstreffer waarin alles in elkaar paste maar Priske lijkt totaal geen spelconcept te hebben dat een ploeg als ploeg beter maakt
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 06-11-2024 22:21 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vind ik te simpel, je mist best wat mensen, het middenveld klopt zo ook niet. Ivanusec kan het niet brengen en Timber (zei ik eerste helft al) oogt ook niet fit.D-e-n schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:20:
[...]
Dat zou een excuus kunnen zijn maar het hele elftal is een chaos. Kennelijk was Benfica een toevalstreffer waarin alles in elkaar paste maar Priske lijkt totaal geen spelconcept te hebben dat een ploeg als ploeg beter maakt
Dan wordt het allemaal wel heel lastig.
Fluit voor alles behalve een bal die 2 minuten bij de keeper blijft liggen. Tuurlijk.
Ach Feyenoord geeft het weer zelf weg met geklungel en gedoe.
Ik blijf erbij Priske weg in de winter, team loopt totaal niet, dan kun je zeggen dat was vind e vorige club ook zo in het begin,.Ja klopt,.maar niet een half seizoen lang.
Ach Feyenoord geeft het weer zelf weg met geklungel en gedoe.
Ik blijf erbij Priske weg in de winter, team loopt totaal niet, dan kun je zeggen dat was vind e vorige club ook zo in het begin,.Ja klopt,.maar niet een half seizoen lang.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Mee eens, individuele fouten kan hij niets aan doen en hij moet het met de spelers doen die er zijn. En dan mis je gewoon teveel en de reserves, die normaal al geen versterking zijn, moeten nu in de basis starten.ph4ge schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:21:
[...]
Ik zie echt niet wat hij anders moet doen. Wie zit er op de bank? Individuele fouten kan Priske ook niks aan doen.
Hij moet een elftal beter maken. Hij moet aan een concept werken. Hij moet geen domme keuzes maken. Hij moet tijdig ingrijpen.ph4ge schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:21:
[...]
Ik zie echt niet wat hij anders moet doen. Wie zit er op de bank? Individuele fouten kan Priske ook niks aan doen.
En vandaag had hij Osman niet in de spits moeten zetten.
Salzburg mist nog veel meer spelers maar daar zie je wel een idee. Priske is typisch zo'n modale coach uit het pre Arnesen tijdperkjbdeiman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:23:
[...]
Mee eens, individuele fouten kan hij niets aan doen en hij moet het met de spelers doen die er zijn. En dan mis je gewoon teveel en de reserves, die normaal al geen versterking zijn, moeten nu in de basis starten.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 06-11-2024 22:26 ]
Rustig maar jongens, alles komt goed
Gijs Smal komt er zo in
Gijs Smal komt er zo in
Nieuwkoop is ook te mager..
Maaruh elke keer als Feyenoord in de buurt van de 16 komt dan is er twee mans dekking. Dan moeten ze logischerwijs de vrije man zoeken maar dat lukt gewoon niet ..
Maaruh elke keer als Feyenoord in de buurt van de 16 komt dan is er twee mans dekking. Dan moeten ze logischerwijs de vrije man zoeken maar dat lukt gewoon niet ..
Vergeet ook niet dat er een boel spelers in staan die gewoon niet fit zijn. Timber, Lotomba, Nieuwkoop etc zijn eigenlijk gewoon licht geblesseerd.jbdeiman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:23:
[...]
Mee eens, individuele fouten kan hij niets aan doen en hij moet het met de spelers doen die er zijn. En dan mis je gewoon teveel en de reserves, die normaal al geen versterking zijn, moeten nu in de basis starten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Osman niet in de spits mee eens, maar zelfs logische keuzes zijn niet scherp, Trainer werd zo geroemd, maar die heb ik toch eigenlijk in de passing weinig goeds zien doen en zelfs terugspeelballen (een keer naar de keeper, andere keer naar Hancko ) .
De linkerkant met Bueno hebben ze goed vastgezet, dus daar is het gevaaowel geneutraliseerd. En op rechts hoeft dat niet, dat neutraliseert zichzelf wel.
De linkerkant met Bueno hebben ze goed vastgezet, dus daar is het gevaaowel geneutraliseerd. En op rechts hoeft dat niet, dat neutraliseert zichzelf wel.
Maar gelukkig weet de commentator te vermelden dat Feyenoord Salzburg al enkele minuten op eigen helft weet te houden.
Zelfs met alles en iedereen geblesseerd moet er wel een plan zijn wat wissels betreft en algeheel spel en dat lijkt er niet te zijn.
Nu ook weer je hebt niks te verliezen en we gaan Beelen en Smal inbrengen?
Knal die jonge spits erin geef hem mee we hebben niets te verliezen, had Osman op de vleugel laten staan maar ga vooral geen extra verdediging inbrengen.
Zelfs met alles en iedereen geblesseerd moet er wel een plan zijn wat wissels betreft en algeheel spel en dat lijkt er niet te zijn.
Nu ook weer je hebt niks te verliezen en we gaan Beelen en Smal inbrengen?
Knal die jonge spits erin geef hem mee we hebben niets te verliezen, had Osman op de vleugel laten staan maar ga vooral geen extra verdediging inbrengen.
Niet zo dramatisch hèdr.lowtune schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:19:
Maak er dan maar 0-5 van, zijn we hopelijk ook van Priske en Wellenreuther af.
Ja en ja.Typhone schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:27:
[...]
Niet zo dramatisch hè. Ik schakel net pas in, zonder bij te lezen: wellenreuther weer geblunderd?
Priske’s filosofie is mouwen opstropen en hoge intensiteit. Hij is geen tactisch wonder.D-e-n schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:25:
[...]
Salzburg mist nog veel meer spelers maar daar zie je wel een idee
Na Slot is dit gewoon heel erg wennen voor ons. Ouderwets mouwen opstropen…..
Sorry maar is zie geen hoge intensiteit, eerder het tegenovergestelde.Russel88 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:28:
[...]
Priske’s filosofie is mouwen opstropen en hoge intensiteit. Hij is geen tactisch wonder.
Waarschijnlijk staat erop: “High intensity”Millie-ano schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:28:
Alles komt goed. Ik zag briefjes.
Maar dat is dan toch een catastrofale keuze als trainer? Daarmee draai je de klok vijf jaar terug terwijl je met Slot wat had opgebouwd. Dat breek je nu afRussel88 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:28:
[...]
Priske’s filosofie is mouwen opstropen en hoge intensiteit. Hij is geen tactisch wonder.
Ik voel een 'this is football' en 'for sure' aankomen.. #prutske
[ Voor 7% gewijzigd door Soulizer op 06-11-2024 22:31 ]
High intensity kan ook helemaal niet met een Nederlandse ploeg met beperkt budget op wereldwijd niveau. Team speelt een paar goede wedstrijden en dan komen blessures en worden sommige moe. Waar het natuurlijk wel lukt is PSV maar die hebben ook echt wel een beter team imo.
Je ziet aan de opties bij Feyenoord echt dat de transfer zomer van hun een ramp was
Ach zoals een gematigd filosoof eens zei.
De bal is rond en als je niet scoort kun je ook niet winnen.
Is dit nu met verlies ook meteen grote invloed op de verdere plaatsing in de CL eigenlijk?
Is dit nu met verlies ook meteen grote invloed op de verdere plaatsing in de CL eigenlijk?
Tja binnenkort winnen van Man City en alles is weer goed johRubman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:33:
Ach zoals een gematigd filosoof eens zei.
Uit kunnen we ze hebbenaaaido schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:34:
[...]
Tja binnenkort winnen van Man City en alles is weer goed joh
Toen Smal, Nadje, Moussa gecontracteerd werden, dacht ik dit zijn de goedkope spelers waarvan Feyenoord hoopt dat er eentje doorbreekt. Niet wetende dat dit de daadwerkelijke aankopen zijn….Deadsy schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:33:
Je ziet aan de opties bij Feyenoord echt dat de transfer zomer van hun een ramp was
Ik ben het echt niet eens dat het aan Priske ligt. Smalle selectie zeker aanvallend gezien en dan een blessure golf plus een scheidsrechter die Feyenoord het gebrek aan creativiteit echt niet laat compenseren met fysiek. Voeg een individuele fout toe die de tegenstander in het zadel helpt en als trainer kan je niet veel meer doen.D-e-n schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:30:
[...]
Maar dat is dan toch een catastrofale keuze als trainer? Daarmee draai je de klok vijf jaar terug terwijl je met Slot wat had opgebouwd. Dat breek je nu af
Ik schakel nu pas in en Red Bull "ze missen 8 basisspelers" Salzburg staat 0-2 voor 
Dat is niet best jongens...
Dat is niet best jongens...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoe Nadj ook weer afgefloten wordt... Zo kan je nooit druk ontwikkelen als je consequent wordt afgefloten.
Dit is toch geen rood ?!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Als hij rood geeft is dat echt een schande
PSN: Finally_Chris
Het zou me niet verbazen als deze dienstklopper rood geeft
UEFA MAFFIA
Als elk contact een overtreding is dan is een echte overtreding, hoe licht ook, een rode kaart.Agent47 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:38:
Dit is toch geen rood ?!
Dat is na(a)dje
Het is wel een keer klaar
[ Voor 81% gewijzigd door Outerspace op 07-11-2024 00:51 ]
Zero.
Absolute onzin. Je ziet aan de actie erna al dat hij zijn voet meteen wegtrekt. Geel wellicht, rood onzin.
Maar als er al veel gegeven is mag de VAR toch niet ingrijpen voor rood?
Wat een Farce dit.
Wat een Farce dit.
Hahaha bam!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@ph4ge
Het is niet alleen deze wedstrijd natuurlijk. Het elftal is veel teveel afhankelijk van toeval. Ik zie geen groei en geen concept
Het is niet alleen deze wedstrijd natuurlijk. Het elftal is veel teveel afhankelijk van toeval. Ik zie geen groei en geen concept
Deze lelijke champignon probeert ff schouderklopje te halen bij z’n baas
Idiote trol dat je bentaaaido schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:39:
Haha doeiiiiii
Dit is niet te geloven. Hoe is dat rood? Geel heel misschien. Maar rood!?!?
YES! Mooi.
YES! Mooi.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Helaas is hier dit seizoen al vaker rood voor gegeven. Echt de domste fout die een scheids kan maken, want hij speelt eerst de bal en kan zijn voet nergens anders neerzetten. Puur ongelukkig en gewoon slecht dat een scheids hier überhaupt rood voor durft te geven.
'opponents right ankle was clearly in danger' werd er omgeroepen... Ja als je het zo inzoomen wel. Ik vond een overtreding maar geen rood.
En jij bent hier voor?aaaido schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:39:
Haha doeiiiiii
Let it go. Clowns komen en gaan moet je maar denken
Als je zo inkomt, dan neem je ook een risico dat je de tegenstander hard raakt. Niet zo slim.
Deze gast doet zijn best om Turpin te doen vergeten. Wat een dwaas die man.
Ik dacht altijd dat het bij rood om de intentie zou moeten gaan?
Dit lijkt me een pingel.. komen ze goed weg.
Oh toch de var.
100% pingel
Oh toch de var.
100% pingel
[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 06-11-2024 22:42 ]
Zero.
@dr.lowtune @OMX2000
Laat die trol joh, komt hier alleen om te zieken omdat hij toevallig voor een andere club is.
Laat die trol joh, komt hier alleen om te zieken omdat hij toevallig voor een andere club is.
Dit is al de tweede van hun die VAR aan het schooien is. Geef ze dan geel
Begin van het seizoen was ik het (deels) met je eens, maar de laatste weken kan je het hem gewoon niet kwalijk nemen.D-e-n schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:40:
@ph4ge
Ik weet gewoon niet wat hij anders moet doen.
Het is bij de Uefa bij vlagen ook net de Fia (voor de niet liefhebbers, de federatie voor F1), het lijkt zo bijzonder wat voor arbitrage wordt aangesteld, hoe die handelen maar ook hoe regels steeds vreemder worden toegepast zodat het niet meer consequent is.Dingdong schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:40:
Helaas is hier dit seizoen al vaker rood voor gegeven. Echt de domste fout die een scheids kan maken, want hij speelt eerst de bal en kan zijn voet nergens anders neerzetten. Puur ongelukkig en gewoon slecht dat een scheids hier überhaupt rood voor durft te geven.
Pingel.
Tsja je mag ook niet gewoon een keer wat harder spelen.
Waarom kijkt hij hier zo lang naar?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nog enger dan Turpin
Feyenoord speelt slecht en krijgt alles tegen vanavond. Loop gewoon lekker van het veld, scheelt karten en blessures
Gerechtigheid
Italiaanse VAR, die mogen ook altijd lekker zieken tegen Feyenoord
Loop wel wat achter merk ik met comments hier, lees het eerder dan ik het zie
Loop wel wat achter merk ik met comments hier, lees het eerder dan ik het zie
[ Voor 37% gewijzigd door Rubman op 06-11-2024 22:45 ]
Kratje bier zegt dat de VAR straks aan de andere kant zit te slapen.
Alsnog 1-3 pff
Alsnog 1-3 pff
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 06-11-2024 22:45 ]
1 keer bij hun liggen en je krijgt hem ook
Moet de VAR niet even checken of die pingel over moet? Of er nog iemand rood aan te naaien is?
That aged wellAgent47 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:28:
[...]
Troost jezelf. Jullie gaan winnen. Wij hebben een VAR uit Rome morgen….
Het is wel een keer met dit geneuzel
En ondanks bovenstaande laat feyenoord het natuurlijk gewoon zelf liggen vandaag.. jammer maar helaas. Komen nog kansen genoeg in de CL.
En ondanks bovenstaande laat feyenoord het natuurlijk gewoon zelf liggen vandaag.. jammer maar helaas. Komen nog kansen genoeg in de CL.
[ Voor 61% gewijzigd door Outerspace op 07-11-2024 00:53 ]
Zero.
Maatje van Mourinho?Rubman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:44:
Italiaanse VAR, die mogen ook altijd lekker zieken tegen Feyenoord
Maar zonder gekheid, waarom krijgt Feyenoord altijd dit soort idioten in hun wedstrijden?
Geen rood geen eens geel. Strafschop onterecht. Tyfus zooi
Over en klaar. Zondag de frustratie eruit voetballen tegen Almere.
Hell if I know.jbdeiman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:45:
[...]
Maatje van Mourinho?![]()
Maar zonder gekheid, waarom krijgt Feyenoord altijd dit soort idioten in hun wedstrijden?
Het is altijd wel iets qua maffe beslissingen op dat gebied.
En weer verliezen dan omdat de coach een idioot is en de keeper ook.Superkiwi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:46:
Penalties voor Feyenoord geven ze ook niet meer sinds de media overal het over Kuip vrees hebben.Pelox schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:45:
Deze scheids kent in ieder geval geen kuipvrees. Nederlandse scheidsrechters hadden never nooit rood en een pingel gegeven tegen feyenoord gegeven in de kuip.
Hier wordt Feyenoord (en NL) toch wel flink onrecht aangedaan door dit soort incompetentie scheidsrechters en collegae.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon te voorspelbaar
Voor deze wel hoor, die was gewoon terecht.Pelox schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:45:
Nederlandse scheidsrechters hadden never nooit (...) een pingel gegeven tegen feyenoord gegeven in de kuip.
Huidige Feyenoord komt niet verder dan een gelijkspel vrees ik.Superkiwi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:46:
De opleving onder Priske is voorbij vrees ik.
Da laatste doelpunt was wel gewoon mooi, dat moet ik toegeven. Deze lag niet bij Wellenreuther
Die strafschop is uit te leggen. Maar die rode kaart? Hoe dan? Speler speelt overduidelijk de bal.piotr123 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:46:
Geen rood geen eens geel. Strafschop onterecht. Tyfus zooi
En nog een keer.Superkiwi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:47:
[...]
Voor deze wel hoor, die was gewoon terecht.
[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 07-11-2024 00:53 ]
Zero.
Whaha, iets met dat je dit hoopt? Zeker er kan en moet een hoop beter, maar je zit gewoon smal in de selectie en hebt blessures op plekken die je niet of slecht kan opvangen. Dus moet je spelers opstellen die niet helemaal fit zijn, of die het niveau niet hebben.Russel88 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:47:
[...]
Huidige Feyenoord komt niet verder dan een gelijkspel vrees ik.
Kan je i.m.o. Priske niet volledig aanrekenen in elk geval.
Gewoon de schuld van Priske en indirect van DTK. Als je met de mannen van glas a bijlow en Nieuwkoop de competitie en Europa in gaat, weet je dat je moet anticiperen. Hoe kan het dat alle 3 je spitsen er uit liggen?
Twee mindere uitslagen in een week en Feyenoord kan er opeens niks meer van?Russel88 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:47:
[...]
Huidige Feyenoord komt niet verder dan een gelijkspel vrees ik.
In de laatste week heb je twee keer verloren: van Ajax en Salzburg, dat kan gebeuren.
Daarnaast heb je de laatste wedstrijden gewonnen van toenmalig nummer 2 FC Utrecht, concurrent AZ, uit bij Benfica, dik gewonnen bij de Eagles, gewonnen van concurrent Twente en uit bij Girona.
Hoe kan al het vertrouwen dan nu opeens weg zijn?
Ben benieuwd wat er zondag op het veld staat tegen Almere.
Die zie ik ook zomaar nog verloren gaan, alles is op en er is weinig in de breedte.
Hopelijk kunnen we de CL nog wat langer vasthouden maar zie het niet heel positief in.
Die zie ik ook zomaar nog verloren gaan, alles is op en er is weinig in de breedte.
Hopelijk kunnen we de CL nog wat langer vasthouden maar zie het niet heel positief in.
Komt wel hard neer op de enkel van de tegenstander. Door zijn manier van inkomen kan de tegenstander eigenlijk niet de schop ontwijken, ongeacht de bal gespeeld werd of niet.OMX2000 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:48:
[...]
Die strafschop is uit te leggen. Maar die rode kaart? Hoe dan? Speler speelt overduidelijk de bal.
Ik vond geel ook wel genoeg.
Dit seizoen wordt niks meer. De selectie is te licht, de coach is te licht.Rubman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:53:
Ben benieuwd wat er zondag op het veld staat tegen Almere.
Ueda en Gimenez is typisch overbelasting, beiden speelden terwijl niet fit en raakte vervolgens zwaarder geblesseerd. Carranza weet ik niet wat er mankeert.Agent47 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:51:
Gewoon de schuld van Priske en indirect van DTK. Als je met de mannen van glas a bijlow en Nieuwkoop de competitie en Europa in gaat, weet je dat je moet anticiperen. Hoe kan het dat alle 3 je spitsen er uit liggen?
Probleem is dat als je een smalle selectie hebt je risico's moet nemen qua fitheid, zeker met dit programma, en als dat verkeerd uitpakt is je selectie nog smaller.
Je kan ook een hoop verbloemen als alles net wel goed valt. Dan hoeft er nog steeds geen lijn te zijn die je duidelijk mist bij Priske. Vergelijk het met situatie toen Schip kwam bij Ajax. Ging heel even heel lekker en daarna toch weer kak. wat het eigen altijd al was.Superkiwi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:53:
[...]
Twee mindere uitslagen in een week en Feyenoord kan er opeens niks meer van?
In de laatste week heb je twee keer verloren: van Ajax en Salzburg, dat kan gebeuren.
Daarnaast heb je de laatste wedstrijden gewonnen van toenmalig nummer 2 FC Utrecht, concurrent AZ, uit bij Benfica, dik gewonnen bij de Eagles, gewonnen van concurrent Twente en uit bij Girona gewonnen.
En er is geen geld.. zelfs weer 10mil moeten lenen hoorde ik afgelopen week.dr.lowtune schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:55:
[...]
Dit seizoen wordt niks meer. De selectie is te licht, de coach is te licht.
Zero.
Juist met drie spitsen voor één plek is overbelasting vreemd.ph4ge schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:55:
[...]
Ueda en Gimenez is typisch overbelasting, beiden speelden terwijl niet fit en raakte vervolgens zwaarder geblesseerd. Carranza weet ik niet wat er mankeert.
Dat het vertrouwen een deuk krijgt is logisch, zeker omdat er steeds minder spelers overblijven. Ben het (denk ik) wel met je eens dat we niet moeten overdrijven en niet in paniek moeten raken. Kampioen wordt moeilijk maar voor plek 2 en overwintering in de CL (en beker) doe je gewoon nog mee. Je hebt laten zien dat je met een fitte selectie een heel hoog niveau kan halen.Superkiwi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:53:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken