On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Waarom is die Schwalbe nodig?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is? Verliezen van Ajax?carpebios schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:24:
Heeft Feyenoord de PSV ziekte?
Daar zit iets niet goed lijkt het.
Feyenoord moet eerst bij de tegenstander achterin om van hun traagheid te profiteren maar dat lukt niet eens.DaWayne schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:24:
Op snelheid en intensiteit moeten ze er makkelijk overheen kunnen lijkt het op. Die Oostenrijkers zijn achterin behoorlijk traag.
Niet alles in de wereld heeft met Ajax te maken
Van een leuk niveau voetballen naar door de ondergrens zakken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoeveel blessures zijn er? Mijn voetbal app zegt 5? Waarvan Bijlow, Gimenez, Stengs, Hartman basis?Rubman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:30:
Nou echt hoor, wat is er conditioneel met Feyenoord aan de hand. Ogen moe en futloos, knetterveel blessures.
Daar zit iets niet goed lijkt het.
Dit is toch het Ajax topic?carpebios schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:32:
[...]
Niet alles in de wereld heeft met Ajax te maken
PSV heeft zich toch prima hersteld gisteren? Feyenoord herstelde zich ook enigszins tegen een matig AZ.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 06-11-2024 21:34 ]
En zet Osman in hemelsnaam weer op de vleugel. Dit werkt niet
Bijlow, Gimenez, Hartman, Stengs, Milambo, Ueda, Carranza en Reade (dacht ik)Vos schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:33:
[...]
Hoeveel blessures zijn er? Mijn voetbal app zegt 5? Waarvan Bijlow, Gimenez, Stengs, Hartman basis?
Sorry, my bad! Helemaal vergetenVos schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:34:
[...]
Dit is toch het Ajax topic?
PSV heeft zich toch prima hersteld gisteren? Feyenoord herstelde zich ook enigszins tegen een matig AZ.
Mijn vriendin keek mij aan met de blik: waarom lach jij naar je scherm.
Carranza ook nogRubman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:35:
[...]
Bijlow, Gimenez, Hartman, Stengs, Milambo, Ueda, Reade (dacht ik)
Genoeg over Feyenoord nu hècarpebios schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:32:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ivanusec die maar wat heen en weer schiet Ballen die niet worden aangenomen
De commentator zei dat die nog in de 2e helft kon komen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Timber lijkt me niet fit, Ivanusec is het (nog?) niet en Nieuwkoop op de buitenkant is pure armoede. Feyenoord oet sterk genoeg aanvallend en Salzburg staat centraal erg vast (alles dicht) dat maakt het ook lastig doorheen te komen.carpebios schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:37:
Zo slecht zeg van beide kanten. Kom op Feyenoord!
Dan lult hij uit zijn nek want die zit niet op de bank.carpebios schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:39:
[...]
De commentator zei dat die nog in de 2e helft kon komen?
Wat een dooie deze commentator. Zit echt geen enkele emotie in.
PSN: Finally_Chris
Ik snap ook niet waarom het hier zo druk is, wat heeft Ajax gedaan? Nieuwe speler voor de winter al aan het vastleggen?
Veel fouten ook wel, volgens hem speelt Karsdorp ipv Nieuwkoop…CR1691 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:39:
[...]
Dan lult hij uit zijn nek want die zit niet op de bank.
Wat een dooie deze commentator. Zit echt geen enkele emotie in.
per aspera ad astra
Weet niet eens wie er spelen en of op de bank zitten. Karsdorp speelt niet eens bij Feyenoord.
Sowieso echt slaapverwekkend verslag
Welke?Agent47 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:42:
Scheidsrechter fluit wel veel hoor
I.m.o. een beetje te graag/ veel, komt zo helemaal geen tempo in, niet dat dat er veel was vanuit de teams overigens maar dat helpt natuurlijk niet bepaaldAgent47 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:42:
Scheidsrechter fluit wel veel hoor
Hij bouwt het wel langzaam op, over een paar wedstrijden gaan de doeltrappen van Wellenreuther naar Paixao, richting de goal.Agent47 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:44:
Ben paixao echt zat. Elke wedstrijd schiet die van minimaal 30 meter afstand een keer
per aspera ad astra
Nieuwkoop is geen rechtsbuiten
Paixao is geen spits
Ivanusec is te traag.
Prima. Deed die vorig seizoen alleen tegen Utrecht van die afstand. De rest ook hopeloos.Millie-ano schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:44:
Dan ook niet juichen als die er wel een keer in gaat hè.
Ook dat gezeur iedere keer over de plaats van een vrije trapjbdeiman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:43:
[...]
I.m.o. een beetje te graag/ veel, komt zo helemaal geen tempo in, niet dat dat er veel was vanuit de teams overigens maar dat helpt natuurlijk niet bepaald
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Paixiao kijkt niet, wordt niet gecoacht. Hij gooit hem er ook nog eens lekker naast. Gewoon weer erg domme actie, je zou verwachten dat hij weer wat zekerheid probeert te kiezen, maar blijft gekke dingen doen.
[ Voor 53% gewijzigd door jbdeiman op 06-11-2024 21:50 ]
per aspera ad astra
Helaas is naast Bijlow alleen Wellenreuther speelgerechtigd voor de CL.dr.lowtune schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:49:
WEER WELLENREUTHER. Echt, zet die derde keeper er maar in.
Wat een gestuntel en onnodige doelpunten geeft die man weg.
Hoe kan dit? Je mist g*dverdome je halve elftal. Je keeper blijft blunders maken. Wij hebben een Braziliaan die al het hele seizoen niet presteert en opgesteld blijft. Het is echt ongekend.
In die fase gewoon NUL risico nemen. Je hoeft niet zo snel de bal weer in het spel te brengen.dr.lowtune schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:49:
Zo heb je de luxe van twee steengoede keepers en zo heb je een keepersprobleem.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Kunnen we overigens die wellenreuther niet weg doen?
Is dat zoiets als eerder het stadion verlaten ?Grudgie schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:51:
Wat een amateurs ook. Ik ga de wedstrijd niet afkijken. Ga liever eerder naar bed. Toch niet om aan te zien dit
Is niet speelgerechtigd.dr.lowtune schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:49:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Waarom niet? Ze hebben Read ook al niet ingeschreven. Waren ze dronken bij het inleveren van die lijst?
Zit gewoon een derde keeper op de bank, eigenlijk zelfs een vierde. Berger en Ka.D-e-n schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:53:
[...]
Waarom niet? Ze hebben Read ook al niet ingeschreven. Waren ze dronken bij het inleveren van die lijst?
Verder, welke club schrijft drie rechtsback in als je maar beperkte spelers in mag schrijven? Dat doet geen club.
Los van de keeper, het verdedigen daarna is ook niet best, de enige spits van de tegenstander staat helemaal vrij, hoe dan?dr.lowtune schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:49:
Verdedigend is het ook slecht. Zeker die rechterkant is bij vlagen echt heel zwak.Han schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:55:
[...]
Los van de keeper, het verdedigen daarna is ook niet best, de enige spits van de tegenstander staat helemaal vrij, hoe dan?
Je haat me ... Maar,Advizor schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:50:
Man man, wat een kutkeeper hebben wij.
Het is ook niet dat de verdediging er niets aan had kunnen doen.. het was daarna een soort van 'normale' aanval... Alsof er een voorzet kwam ..
Terwijl ik het type is Pierre me voor.
Dat klopt, maar iedereen is de kluts kwijt, en moet terwijl je net vooruit wil omschakelen. Dat die omschakeling niet goed gaat staat als een paal boven water hoor. Maar zeker zo voor rust. Schiet dan de bal naar voren ofzo.Millie-ano schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:56:
[...]
Je haat me ... Maar,
Het is ook niet dat de verdediging er niets aan had kunnen doen.. het was daarna een soort van 'normale' aanval... Alsof er een voorzet kwam ..
Terwijl ik het type is Pierre me voor.
Ja maar het is en blijft een teamsport. Als er zoveel momenten zijn om dat voor elkaar nog op te kunnen lossen.CR1691 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:59:
De verdediging gaat ook niet vrijuit, maar als je keeper zo’n enorme fout maakt ben je gewoon de hoofdschuldige. Er was helemaal niks aan de hand.
Maar goed. Die jongen zit nu in het verdomhoekje en komt daar niet meer uit ook.
Royston Drenthe.Han schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:00:
Wie staat er trouwens naast Pierre? Uur welke EBI hebben ze die gast opgepikt?
Dat ook inderdaad, kijk als je m te ver naar voren neemt ofzo, dan snap ik het nog, maar meters verder achteruit maar niet ver genoeg maar de zijkant, dan haal je ook het beetje tempo wat er gemaakt wordt eruit.D-e-n schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:46:
[...]
Ook dat gezeur iedere keer over de plaats van een vrije trap
Ja kluts kwijt. Maar er gaat best lang overheen. Dat je de vaste afspraken over wie wie dekt. Gewoon nog kan nakomen. Het ging over van omschakelen naar een situatie waar er gewoon een aanval van de zijkant kwam.jbdeiman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:00:
[...]
Dat klopt, maar iedereen is de kluts kwijt, en moet terwijl je net vooruit wil omschakelen. Dat die omschakeling niet goed gaat staat als een paal boven water hoor. Maar zeker zo voor rust. Schiet dan de bal naar voren ofzo.
Mag ik al zeggen prutske?
Ah, ja, dat laatste pastMillie-ano schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:01:
Royston Drenthe.
Daar komt echt weinig zinnigs uit
Vond zowel Nadje als Hadj Moussa vorige keer goed invallen.
Eigen tempo is ook te laag. Dus krijgen ze er gelegenheid voor.Rubman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:13:
Salzburg is ook non stop met zijn allen terug, daar kan Feyenoord gewoon totaal niet mee omgaan, dat is nu bij elke ploeg die zo speelde het probleem geweest.
Schakel net in
Het is slecht. Gemankeerde selectie.Han schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:15:
Voorlopig is het Feyenoord die achter de bal aan moet rennen. Niet best.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Werd gewoon aan zijn arm getrokken. Maar dat terzijde.Agent47 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:17:
Dus er komt een doelpunt uit een onterechte vrije trap voor Salzburg? Ja ja
Dan kan je de hele wedstrijd dood fluiten.Millie-ano schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:18:
[...]
Werd gewoon aan zijn arm getrokken. Maar dat terzijde.
Dat is precies wat er gebeurd.Agent47 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:19:
[...]
Dan kan je de hele wedstrijd dood fluiten.
Dat zou een excuus kunnen zijn maar het hele elftal is een chaos. Kennelijk was Benfica een toevalstreffer waarin alles in elkaar paste maar Priske lijkt totaal geen spelconcept te hebben dat een ploeg als ploeg beter maaktph4ge schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:14:
Als je 3 spitsen mist wordt het moeilijk scoren.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken