Almere is natuurlijk niet best dit seizoen (eigenlijk val al ingezet in het vorige seizoen), het zou wel des feyenoords zijn om juist nu dan ook daar nat te gaan, maar denk dat zelfs met alle blessures, vorm crisissen en interesante keuzes van de trainer dit gewoon moet lukken.
Dan qua gister:
Net even de transferwaardes vergeleken wat ik ging er vanuit dat RB S een veel duurdere selectie had, dat viel tegen! 200 miljoen vs 300 miljoen bij feyenoord. Maar ze hebben dat geld dan wel goed besteed. Want vond ze vooral fysiek erg goed overkomen. Veel atletische jongens die fysiek sterk zijn en toch ook nog wel enigszins snelheid hebben.
Mogelijk had je 'op volledige oorlogssterkte' dan nog kunnen winnen, maar denk idd hun selectie dan iig nu in de breedte (letterlijk EN figuurlijk) beter was dan de onze. En dat de coach het slim(mer) aangepakt heeft.
Waar ik het ook nog steeds eens ben dat Priske geen geluk heeft met alle blessures natuurlijk, maakt zijn werk er zeker niet eenvoudiger op, maar misschien is dat juist een situatie dat de coach een meerwaarde moet zijn, en dat zie ik zeker niet.