toolkist schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:18:
[...]
Snap ik echt niks van. Je betaalt een enorm hoog salaris terwijl ie een half jaar lang niet kan spelen en over een jaar uit z'n contract loopt. En als bonus mag je Barca dus ook nog een flink deel van een eventuele transfersom afstaan. En als bonus bonus weet je nog niet eens hoe die gast terugkomt van z'n blessure. Wanbeleid als het mij vraagt.
Tja zonder de details te kennen is het lastig. Men heeft het over tientallen procenten doorverkoop. Is dat 20, of 50?
Op basis van hoe hij was voor zijn blessure is het natuurlijk een no-brainer om te doen, maar je weet nooit mensen er uit komen.
Sowieso zag ik 11 miljoen betalen ook niet zitten, dus dit scheelt in ieder geval dat bedrag vooraf betalen.
Wat het ook een beetje is, je laat zo wel aan die speler zien wat in hem te zien, dat kan dingen los maken die niet in geld uit te drukken zijn. Niet alleen voor Dest zelf (nog meer inzet), maar ook voor toekomstige spelers. Geblesseerd raken is niet per definitie het einde van je tijd bij PSV. Lijkt op papier dus misschien niet het beste, maar het kan een investering in de toekomst zijn (en dus niet per se de toekomst van Dest).