[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 302 Laatste
Acties:
  • 474.245 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
Ik juich wat flexibiliteit wel toe vanuit de knvb. Er zijn uiteindelijk natuurlijk grenzen maar als Vitesse er werkelijk niet meer is, is dat voor veel mensen niet leuk.

Zolang de bal inderdaad niet rolt...

Maar zo te horen redden ze het weer met die knakker die garant staat voor die 14 mil van die Parry? Zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:49
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:15:

Maar zo te horen redden ze het weer met die knakker die garant staat voor die 14 mil van die Parry? Zoiets?
Franke schijnt een schuldakkoord met Parry te hebben kijken hoe het afloopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:45

Player1S

Probably out in the dark

bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:03:
[...]

De deadline werd op verzoek van Vitesse verschoven vóórdat de deadline was verstreken. Dat gebeurt wel vaker.

[...]

Wat stel je dan voor? Een almachtige licentiecommissie die beslist, zonder dat er een controle-/beroepsmogelijkheid is? Laten we blij zijn dat organisaties als de KNVB en onze rechtsstaat juist wel dit soort mogelijkheden biedt.
Ik hoef niks voor te stellen. Ik geef enkel aan dat de situatie momenteel nog niet nijpend is voor Vitesse want ze hebben nog voldoende kans om de boel om te draaien.

Ik denk echter wel dat potentiële investeerders, zeker die beetje bekend zijn met de gang van zaken bij de KNVB, minder druk voelen omdat er geen echte consequenties aan zitten aan deadlines e.d. missen.

Als elke gemiste deadline -10 punten zou zijn geweest en intrekken licentie nog eens -25 dan zou de club waarschijnlijk al veel eerder gered zijn. Anders zat je nu zeker al met 1 verloren seizoen.

Uiteindelijk zijn veel van die rijke lui best egootjes die graag gezien worden als de grote held die de club voor de dood weg heeft gehaald.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Vrietje schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:22:
Benieuwd of de beroepscommissie het weer terug draait net als bij FCTwente.
Al zouden ze nu opeens wel een geldschieter hebben zou geen reden zijn om het terug te draaien imho.
gaat er om dat ze ondanks veel uitstel niet aan de regels voldoen op de ijkdatum.
Alles wat ze nu doen zou de licentie voor komend jaar niet meer moeten kunnen redden, maar ze er wel 1 kunnen geven voor het seizoen erop.
Voor de supporters vervelend, , maar voor andere ploegen die zich wel aan de regels houden zou het oneerlijk zijn.

Dat gezegd heb ik liever vitesse dan dat ze straks jong Feyenoord in de plaats ervan gaan toevoegen.
Van mij mag Jong Feyenoord wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:30
Zaterdag 29 juni
Mannen, 1, C categorie Ajax - Jong Ajax

Weet iemand wat dat is, C categorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:26:
Zaterdag 29 juni

Amateur tak; Hoofdklasse C ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De prestaties van afgelopen seizoen?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Millie-ano schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:33:
[...]

Amateur tak; Hoofdklasse C ?
Nee dat is het niet. Zo zet je dat ook niet neer.
Gonadan schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:38:
[...]

De prestaties van afgelopen seizoen?
Zou kunnen. Reserves ofzo?

Ik kwam dit tegen Wikipedia: Categorie:AFC Ajax maar werd er niet veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zaterdag 29 juni

Ik gok zomaar een niveau om te bepalen wat voor 'soort' scheids er moet aangesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:49:
[...]

Nee dat is het niet. Zo zet je dat ook niet neer.

[...]

Zou kunnen. Reserves ofzo?

Ik kwam dit tegen Wikipedia: Categorie:AFC Ajax maar werd er niet veel wijzer van.
Heb je iets meer context? waar heb je het gevonden/zien staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
@toolkist Geen idee! :o
Millie-ano schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 16:36:
[...]

Heb je iets meer context? waar heb je het gevonden/zien staan ?
https://www.voetbal.nl/team/T1052111420/overzicht maar misschien moet je inloggen.

Denk soort oefenwedstrijd tussen het eerste en Jong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:20
Dest blijft bij PSV, voor.... 0 euro!

Wel een flink doorverkooppercentage (exacte hoogte niet bekend).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:02:
Dest blijft bij PSV, voor.... 0 euro!

Wel een flink doorverkooppercentage (exacte hoogte niet bekend).
Snap ik echt niks van. Je betaalt een enorm hoog salaris terwijl ie een half jaar lang niet kan spelen en over een jaar uit z'n contract loopt. En als bonus mag je Barca dus ook nog een flink deel van een eventuele transfersom afstaan. En als bonus bonus weet je nog niet eens hoe die gast terugkomt van z'n blessure. Wanbeleid als het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:27

OB1

toolkist schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:18:
[...]

Snap ik echt niks van. Je betaalt een enorm hoog salaris terwijl ie een half jaar lang niet kan spelen en over een jaar uit z'n contract loopt. En als bonus mag je Barca dus ook nog een flink deel van een eventuele transfersom afstaan. En als bonus bonus weet je nog niet eens hoe die gast terugkomt van z'n blessure. Wanbeleid als het mij vraagt.
Dest heeft tot 2028 getekend.

https://www.vi.nl/nieuws/...-dest-transfervrij-binnen

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat verandert toch helemaal niks aan mijn punten waarom ik het nooit zo zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:18:
[...]

Tja zonder de details te kennen is het lastig. Men heeft het over tientallen procenten doorverkoop. Is dat 20, of 50?

Op basis van hoe hij was voor zijn blessure is het natuurlijk een no-brainer om te doen, maar je weet nooit mensen er uit komen.

Sowieso zag ik 11 miljoen betalen ook niet zitten, dus dit scheelt in ieder geval dat bedrag vooraf betalen.

Wat het ook een beetje is, je laat zo wel aan die speler zien wat in hem te zien, dat kan dingen los maken die niet in geld uit te drukken zijn. Niet alleen voor Dest zelf (nog meer inzet), maar ook voor toekomstige spelers. Geblesseerd raken is niet per definitie het einde van je tijd bij PSV. Lijkt op papier dus misschien niet het beste, maar het kan een investering in de toekomst zijn (en dus niet per se de toekomst van Dest).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:58:
[...]

Tja zonder de details te kennen is het lastig. Men heeft het over tientallen procenten doorverkoop. Is dat 20, of 50?

Op basis van hoe hij was voor zijn blessure is het natuurlijk een no-brainer om te doen, maar je weet nooit mensen er uit komen.
Mwoah, zelfs dan kun je zeggen 'revalideer lekker in Barcelona en we hebben volgend jaar contact over een mooi contract bij ons'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
toolkist schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:14:
[...]

Mwoah, zelfs dan kun je zeggen 'revalideer lekker in Barcelona en we hebben volgend jaar contact over een mooi contract bij ons'
Dan heeft Dest natuurlijk betere opties en Barcelona ook een club die meer betaald.

Nu is het een soort verkapte huurconstructie waarbij hij niet veel geld op gaat leveren, alleen sportief kun je over hem beschikken. Na zijn blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:29:
[...]

en Barcelona ook een club die meer betaald.
Alsof Barcelona nog veel kan vangen voor een speler met een contract van een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Dest moest voor 30 juni weg vanwege zijn salaris en de problemen bij Barca.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2d08mAg06WlJUWhu3gQ41ZJ-gM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YdZpWk89TyYmd7D7UB4PqfpX.jpg?f=fotoalbum_large

Vaak heeft Elfrink het wel juist, dus 15-20% doorverkoop. Ik denk geen al te gekke gok.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:14
https://www.destentor.nl/...der-van-vitesse~a77d704b/

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nu nog goedkomt voor Vitesse. 1e divisie dus met 19 clubs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

rik86 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 16:08:
https://www.destentor.nl/...der-van-vitesse~a77d704b/

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nu nog goedkomt voor Vitesse. 1e divisie dus met 19 clubs?
nu.nl meld het ook.
Lijkt me inderdaad klaar. Benieuwd welk plan ze klaar hebben liggen. Inderdaad met 19 of toch snel jong team erbij trekken? Of juist 1 eruit? Of wachten ze toch een jaar om die lege plek op te vullen?

In het Stentor bericht staat overigens dat ze direct vd Kuit (eigenaar Gelredome) benaderd hebben. Of dat nog helpt?

[ Voor 8% gewijzigd door Player1S op 01-07-2024 16:25 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Wat een drama voor Vitesse.
Club bestaat al 132 jaar las ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-06 16:52

Agent47

I always close my contracts.

Harribo schreef op maandag 1 juli 2024 @ 17:11:
Wat een drama voor Vitesse.
Club bestaat al 132 jaar las ik
Ik blijf erbij. Die club hoort te blijven bestaan. Ongeacht waar ze spelen. Dat stadion en die Parry heeft ze de das omgedaan. Die Parry heeft 2 miljoen " winst" gemaakt. Als Vitesse failliet gaat, heeft hij niks.

Toch denk ik dat Parry vanavond nog omdraait....

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:57

gws24

Thinking is hard!

Parry an sich alleen het laatste zetje gegeven. De opeenvolgende besturen en hun megalomania heeft ze de das omgedaan; continu met geleend geld op veel te grote voet leven gaat een keer fout.

Dat gezegd hebbende, die club hoort inderdaad te blijven bestaan.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nou, deal met Franke zou zijn geklapt omdat hij geen deal kon sluiten met Parry.

Waar ze week geleden nog meldden dat de deal met Parry rond was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 17:20:
[...]

Ik blijf erbij. Die club hoort te blijven bestaan. Ongeacht waar ze spelen. Dat stadion en die Parry heeft ze de das omgedaan. Die Parry heeft 2 miljoen " winst" gemaakt. Als Vitesse failliet gaat, heeft hij niks.

Parry? Vitesse gaat niet failliet om 2m he.
Eerder de grootheidswaanzin die er al jaren is, gekoppeld aan veel meer uitgeven dan er binnenkomt en daarmee totaal afhankelijk zijn van net wie opndat moment de eigenaar is...
Utrecht loopt wat dat betreft precies hetzelfde risico. Valt van Seumeren morgen dood neer en vindt z'n familie Utrecht maar niks, dan is Utrecht overmorgen de volgende club in heel zwaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:34
Geen zorgen - Van de Kuit is momenteel bezig de club over te nemen. Volgend jaar promotie naar de Eredivisie en kampioen in 2026.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Alargule2 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:17:
Geen zorgen - Van de Kuit is momenteel bezig de club over te nemen. Volgend jaar promotie naar de Eredivisie en kampioen in 2026.
source??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 21:49
Lees op X dat ze de donateurs van de gezamenlijke 2 miljoen nu toestemming vragen af te zien van restitutie

Hoe wanhopig ben je als club….

[ Voor 22% gewijzigd door weststar op 01-07-2024 20:27 ]

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
Het is in diverse betrouwbare media te lezen, zoals De Gelderlander en Omroep Gelderland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
En ook Reijntjes zei net dat hij er nog vertrouwen in heeft.

Komt helemaal goed, dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KL_fe5Yj-H0rkphoV4TUZOvAEc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iNGOO3MQCpZqBP1Ju7CZ01Kt.png?f=fotoalbum_large

Net op VI pro. Klinkt niet als een man die meteen klaar staat om de club te redden.

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:41

Herman

FP ProMod
Vitesse is nu ook gewoon een speelbal* van het grote geld. Die enorme schuld aan Perry, en ook die enorme rentelast zorgt ervoor dat Vitesse niks kan zónder Perry's zegen.

*nopi ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

weststar schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:49:
[Afbeelding]

Net op VI pro. Klinkt niet als een man die meteen klaar staat om de club te redden.
Je kan je eerstgeborene er wel op in zetten dat vd Kuit allang de berekeningen heeft gedaan hoe rendabel Gelredome is zonder en met Vitesse, En vooralsnog heb ik niet de indruk dat hij (lees: Gelredome) Vitesse nodig heeft.

Misschien een spelletje voor de buhne om zo toch een Parry zo ver te krijgen om deels af te zien van de lening maar betwijfel het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weststar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

-

[ Voor 100% gewijzigd door Agent47 op 01-07-2024 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:20
De club mag van mij best blijven, maar de profclub Vitesse heeft geen enkel bestaansrecht. Lange tijd kunstmatig in de lucht gehouden door hobbyende Russen als satellietclub van Chelsea. Voeg daarbij een veel te groot stadion voor de beperkte achterban je verspeelt ook de gunfactor.

Ik stel voor dat ze met stille trom van het toneel vertrekken en ergens een amateurclub beginnen in de zaterdag vijfde klasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alargule2
Inmiddels akkoord met Parry; de club is gered.

En geen seconde te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Alargule2 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 21:30:
Inmiddels akkoord met Parry; de club is gered.

En geen seconde te vroeg.
again, source?
Leuk om zulke info hier neer te plempen maar source zou fijn zijn. :X

edit: enige source die ik vind is dus omroep Gelderland en die quotes enkel Franke die zelf beweert dat de deal rond is en zich niet heeft terug getrokken. Vooralsnog dus steeds "he said, she said"

[ Voor 26% gewijzigd door Player1S op 01-07-2024 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alargule2
NOS ook. Komt dus allemaal goed, zoals Reijntjes net zelf ook al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Agent47 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 17:20:
[...]

En wat riep ik? Laatste uurtjes en potentiële plot twist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:59

Quad

Doof

Spannend hoor, het lijkt wel transfer deadline day.

Edit: en Vd Brom blij dat hij nog trainer is morgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 01-07-2024 23:59 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ben benieuwd met hoeveel minpunten Vitesse aan het seizoen gaat beginnen. Stuk of 5-10?
Altijd beter dan failliet gaan natuurlijk maar kan me dus niet voorstellen dat de afgelopen periodeonbestraft blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-06 14:12
toolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 06:23:
Ben benieuwd met hoeveel minpunten Vitesse aan het seizoen gaat beginnen. Stuk of 5-10?
Altijd beter dan failliet gaan natuurlijk maar kan me dus niet voorstellen dat de afgelopen periodeonbestraft blijft.
Liever met minpunten beginnen dan niet meer mogen. Je kan toch niet degraderen in de KKD. Ik denk dat eventuele minpunten bij veel mede-suporters niet meer dan een schouderophaling oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
martwoutnl schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 10:03:
[...]

Liever met minpunten beginnen dan niet meer mogen. Je kan toch niet degraderen in de KKD. Ik denk dat eventuele minpunten bij veel mede-suporters niet meer dan een schouderophaling oplevert.
En met een eventuele periodetitel maak je toch ook nog kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:18
Moet de KNVB nog een akkoord geven nu op het beleidsplan? Of kunnen die nu nog steeds zeggen 'sorry, maar onvoldoende en einde'?
Ik blijf het maar een vreemde bedoening vinden, uitstel op uitstel... het is niet dat ik het Vitesse niet gun, maar dit is toch dieptriest hoe het verlopen is allemaal...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
martwoutnl schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 10:03:
[...]

Dat laatste ben ik met je eens, zolang de club maar voor ze blijft bestaan. Maargoed, je ziet het aan een ADO en Roda JC hoe het kan gaan als je niet binnen één jaar terug promoveert, zowel sportief als financieel.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-06 14:12
frumper schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 10:15:
Moet de KNVB nog een akkoord geven nu op het beleidsplan? Of kunnen die nu nog steeds zeggen 'sorry, maar onvoldoende en einde'?
Ik blijf het maar een vreemde bedoening vinden, uitstel op uitstel... het is niet dat ik het Vitesse niet gun, maar dit is toch dieptriest hoe het verlopen is allemaal...
Deadline was en is 1 juli volgens licentiereglement. Het is de licentiecommissie die eerder de deadline ineens naar voren haalde en daarna paar keer uitstel gaf en dan begin vorige week licentie afwees op stukken toen. Nu zijn de goede stukken plus begroting die kant op voor beroep. Dus ja, KNVB kan eventueel nog nee zeggen als ze vinden dat stukken nu nog onvoldoende zijn. Maar dan kan Vitesse nog naar de rechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:28
Mats Wieffer staat op 't punt naar Brighton te vertrekken. Mooie transfer voor hem en een prima stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:42
JanW schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:53:
Mats Wieffer staat op 't punt naar Brighton te vertrekken. Mooie transfer voor hem en een prima stap.
Voor 30 miljoen + bonussen naar het schijnt, poh wat een bedrag, dat kun je niet laten glippen als Nederlandse club.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ten Rouwelaar is weer weg, net twee maanden in dienst maar alweer groener gras gevonden. Voetbal is toch wel de enige bedrijfstak waarin dat soort gedrag zo breed geaccepteerd is. :N

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:55

Vos

AFCA

Gonadan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:49:
Ten Rouwelaar is weer weg, net twee maanden in dienst maar alweer groener gras gevonden. Voetbal is toch wel de enige bedrijfstak waarin dat soort gedrag zo breed geaccepteerd is. :N
Balen zeg, had wel goed gevoel bij hem. Maar vind dit ook wel weer wat over hem zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2094984

Vos schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 09:17:
Balen zeg, had wel goed gevoel bij hem. Maar vind dit ook wel weer wat over hem zeggen.
Naar verluidt een salaris dat 3x zo hoog ligt. Ik ben in een vorig leven met tijdelijke contracten voor minder van baan gewisseld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ajax krijgt ook een ton aan geld voor hem hè, dat is voor de zakelijke kant heel erg snel geld verdient in 2 maanden tijd.
En wellicht nu akkoord gaan, en op tijd nog een 3e keeperstraining vinden dan een chagrijn die een half jaar tot een jaar rondloopt. Dat kost alleen maar meer geld.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:55

Vos

AFCA

Anoniem: 2094984 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 09:24:
[...]

Naar verluidt een salaris dat 3x zo hoog ligt. Ik ben in een vorig leven met tijdelijke contracten voor minder van baan gewisseld.
Dat is natuurlijk wel veel geld ja. Vooruit, ik zou ook gelijk op de boot stappen :+

Het is meer dat ik wil dat het bij Ajax ff rustig is ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 05-07-2024 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

https://www.fcupdate.nl/v...reiding-eredivisie-202425
Overzicht van je favoriete club met wanneer de geplande oefenwedstrijden zijn de komende weken.

Vandaag:
Ajax - PEC Zwolle

Morgen (onder andere):
14.00 uur FC Twente - STVV
14.30 uur FC Dordrecht - Feyenoord
15.00 uur AZ - FC Nordsjælland

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:12
JAAAA, ons aller Ajax mag vandaag weer aantreden.
En dubbele bonus, zonder Bergwijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:29
Megupe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:12:
Als die bij Ajax nu eens zo speelde als in het Nederlands Elftal, dan had je er nog wat aan.

Ik zie dat PSV maar 3 wedstrijden gepland heeft en Ajax/ Feyenoord 5 (en andere teams weer andere aantallen), wel opvallend vind ik, met name de fitheid bij Feyenoord werd geroemd zeg maar vorig seizoen en die probeerden zsm in het CL/ Competitie (2 wedstrijden/ week) ritme te komen.

Ik verwacht dan ook dat PSV nog wel meer oefenwedstrijden spelen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@jbdeiman Wat nog kan zijn is dat PSV misschien nog op een trainingskamp gaat en ter plekke partijen inpland met lokale teams.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Quad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:18:
@jbdeiman Wat nog kan zijn is dat PSV misschien nog op een trainingskamp gaat en ter plekke partijen inpland met lokale teams.
Zeker kan dat, ik benoem ook dat ik verwacht dat er nog wel meer komt voor PSV, maar viel me gewoon op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Megupe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:12:
Ik moet zeggen dat van wat er te zien was we niet erg onder de indruk hoeven te zijn. Ik weet het, voorbereiding enzo, maar met die paar internationals die weer terugkomen ga je het ook niet redden. Moet wel zeggen dat een van de betere in het veld een jongeling achterin was, Janse. Die deed hetgeen wat hij deed behoorlijk goed, een enkel momentje dat hij zich bij een aanval van Ajax roerde deed hij dat ook prima.
Verder allemaal wat pover, ben erg benieuwd dit jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
jbdeiman schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:56:
[...]

Ik moet zeggen dat van wat er te zien was we niet erg onder de indruk hoeven te zijn. Ik weet het, voorbereiding enzo, maar met die paar internationals die weer terugkomen ga je het ook niet redden. Moet wel zeggen dat een van de betere in het veld een jongeling achterin was, Janse. Die deed hetgeen wat hij deed behoorlijk goed, een enkel momentje dat hij zich bij een aanval van Ajax roerde deed hij dat ook prima.
Verder allemaal wat pover, ben erg benieuwd dit jaar.
na paar minuten kijken trok ik het al niet meer (en toen viel ook de 0-1) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
jbdeiman schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:21:
[...]

Zeker kan dat, ik benoem ook dat ik verwacht dat er nog wel meer komt voor PSV, maar viel me gewoon op.
De wedstrijden die tijdens het trainingskamp worden gespeeld staan er nog niet in:
Twee dagen later reist de A-selectie af naar de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen voor een zevendaags trainingskamp. PSV maakt op een later tijdstip meer bekend over de oefenwedstrijden tijdens dit deel van de voorbereiding.
Bron: https://www.psv.nl/media/...sland-en-oefenwedstrijden

Sowieso is er natuurlijk de Johan Cruijff schaal op 4 augustus die er ook niet in staat.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

JC schaal een oefenwedstrijd?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wieffer naar verluid verkocht voor c.a. 30 miljoen euro aan Brighton. Niet slecht voor iemand die van Excelsior is gekocht voor 0.5mil. Heeft Feyenoord goed gedaan. De vraag is natuurlijk wie daarvoor terug komt, was een goede basiskracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 23:05
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:25:
Wieffer naar verluid verkocht voor c.a. 30 miljoen euro aan Brighton. Niet slecht voor iemand die van Excelsior is gekocht voor 0.5mil. Heeft Feyenoord goed gedaan. De vraag is natuurlijk wie daarvoor terug komt, was een goede basiskracht.
Zerrouki kan z’n plek overnemen.
Maar er mag wat mij betreft wel wat versterkingen bijkomen voor de bovenkant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:28
Quad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:27:
@ElPaco is zich alvast aan t indekken. Mocht PSV verliezen dan kan ie zeggen dat t maar een oefenpotje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Quad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:27:
Niet per se, maar dan ga je niet een dag ervoor een oefenpot plannen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Dit is voor PSV-fans fijn nieuws:
TRANSFER | PSV NEEMT COUHAIBDRIOUECH OVER VAN EXCELSIOR ROTTERDAM

Transfer | PSV neemt Couhaib Driouech over van Excelsior Rotterdam

Couhaib Driouech is PSV’er. De buitenspeler komt over van Excelsior Rotterdam en heeft een contract tot medio 2029 getekend. Couhaib is de tweede versterking van de zomerse transferwindow.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ramzzz schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:51:
Dit is voor PSV-fans fijn nieuws:

[...]
En dit is ook best fijn…
TRANSFER | PSV NEEMT RYAN FLAMINGO OVER VAN FC UTRECHT

PSV neemt Ryan Flamingo per direct over van FC Utrecht. De club heeft met Flamingo een overeenkomst gesloten voor een contract tot medio 2029. De 21-jarige centrale verdediger annex verdedigende middenvelder is de derde versterking van de zomerse transferwindow. Eerder werden Sergiño Dest en Couhaib Driouech definitief binnengehaald.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:25:
- 1,1 miljoen opleidingsvergoeding aan Twente :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Den dek ik mezelf ook maar alvast in voor Feyenoord:

Bijlow, Geertruida, Hancko, Gimenez en Timber gaan zeer waarschijnlijk vertrekken. Dat gat is veel te groot om op te vangen. Wieffer is al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Agent47 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:13:

Bijlow, Geertruida, Hancko, Gimenez en Timber gaan zeer waarschijnlijk vertrekken. Dat gat is veel te groot om op te vangen. Wieffer is al weg.
Ik denk dat Timber van deze groep sowieso nog blijft, die is herstellende van een knieblessure (aan de 'binnenband' van de knie en vocht in de knie), ik denk dat een transfer + medische controle die daar ook voor moet gebeuren te vroeg komt.
En met CL in het vooruitzicht weet je maar nooit wat spelers gaan doen. Zeker zoals een Gimenez wel gespeeld niet gescoord/ weinig indruk gemaakt, die op zichzelf lekker zit in Rotterdam zou je hier prima nog een jaartje kunnen laten groeien.
Heel erg afhankelijk vooral wat er op het pad komt, ik denk dat zowel Gimenez als Hancko toch echt wel zo in elkaar steken dat als ze ergens heen gaan dat ze op (bijna) zeker willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
jbdeiman schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:22:
[...]
Zeker zoals een Gimenez wel gespeeld niet gescoord/ weinig indruk gemaakt, die op zichzelf lekker zit in Rotterdam zou je hier prima nog een jaartje kunnen laten groeien.
Die was toch in vergevorderd gesprek met San Diego? (al hoor ik hier niets meer over de laatste 2 weken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 23:05
rikoos schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:58:
[...]

Die was toch in vergevorderd gesprek met San Diego? (al hoor ik hier niets meer over de laatste 2 weken).
Je gaat toch niet in je prime van CL naar de MLS?
Ik denk eigenlijk dat hij blijft.

Ik ben reuze benieuwd. Heb eerlijk gezegd best wel wat angst. De jaren onder Slot was een verwennerij. Ik ben zo benieuwd hoe Priske het gaat doen en welke toppers we nog gaan halen. Tot nu toe zijn de aankopen bedoeld voor de breedte of de toekomst.
Maar we moeten ook goed voor de dag komen in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ramzzz schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:06:
[...]

En dit is ook best fijn…

[...]
Maar serieus..Flamengo.. . Lees ik nu echt 9 miljoen?
Voor een verdediger van fc Utrecht, afgeserveerd door Sassuolo?
Psv is gek, beetje teveel lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Harribo schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:07:
[...]

HIj viel het hele seizoen al positief op... onder een coach waar je vertrouwen krijgt, speel je gewoon beter.

En kom op, dat was wel Ron Jans hè? Die kent zijn pappenheimeres. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 18:13
[...]

Koopje!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

[...]
9 Miljoen, wat koop je daar tegenwoordig nog voor :+
Buiten dat de bedragen al jaar en dag bijzonder zijn koop je hier wellicht voornamelijk de potentie van een speler van 21 die al twee jaar vrijwel alle wedstrijden in de eredivisie heeft mogen spelen en je op basis daarvan goed genoeg hebt moeten kunnen zien wat hij wel en niet kan.
Afgeserveerd lijkt me wel een overstatement. FC Utrecht huurt een speler waarbij ze een koopovereenkomst uitonderhandelen en daar logischerwijs gebruik van maken. Dat een speler het dan goed genoeg doet om naar de top van de Eredivisie te kunnen is de presetatie van voornamelijk de speler maar ook de club in bepaalde mate.

Aan de ene kant worden clubs vergruist omdat ze spelers huren en dat dat geen goed beleid is om op te bouwen en aan de andere kant wordt gesteld dat spelers afgeserveerd worden als ze na een huurovereenkomst worden overgenomen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Na de komkommertijd is het nu tijd voor het selectief en gekleurd beoordelen van transfers en oefenuitslagen. Ben benieuwd hoe dat los breekt als het EK afgelopen is.

* Gonadan kan niet wachten tot het seizoen even onderweg is en we daadwerkelijk sportief kunnen oordelen. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Jong Ajax heeft Telstart ff op de broek gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik lees de verhalen maar blijf het teveel vinden. Mij viel die Flamengo niet echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Tasci van Fortuna naar Konyaspor voor 300k.

Daar ben ik niet heel blij mee, was 1 van de smaakmakers van MVV (verhuurd) in de KKD, ik denk dat hij absoluut nog wat had kunnen waarmaken bij Fortuna.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Ik heb wegens werk niets kunnen zien van de wedstrijd van Ajax, maar de uitslag suggereert dat het best een goede pot was van Amsterdamse zijde. Iemand die het gezien heeft en die daar een (semi geleerde :p )blik op kan werpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 01:24
Wellenreuther verlengt dan toch bij Feyenoord. Ben benieuwd wat dit betekent voor de dynamiek tussen Bijlow en Wellenreuther. En natuurlijk ook onder een nieuwe trainer, wordt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:32:
Ik heb wegens werk niets kunnen zien van de wedstrijd van Ajax, maar de uitslag suggereert dat het best een goede pot was van Amsterdamse zijde. Iemand die het gezien heeft en die daar een (semi geleerde :p )blik op kan werpen?
Sinds wanneer zegt de uitslag van een oefenwedstrijd iets? :D

Zelf heb ik het niet gezien, maar ik heb ook geen echte analyses gezien die een duidelijk oordeel vellen. Meer dan dat sommige spelers meer laten zien dan verwacht en anderen juist minder kan je er niet uit halen op dit moment. Hooguit dat de intensiteit onder Farioli wel flink vooruit is gegaan, maar dat kon ook bijna niet anders. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 18-06 22:33
Trishul schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:49:
Wellenreuther verlengt dan toch bij Feyenoord. Ben benieuwd wat dit betekent voor de dynamiek tussen Bijlow en Wellenreuther. En natuurlijk ook onder een nieuwe trainer, wordt interessant.
Zou Bijlow niet gewoon verkocht worden bij een goed bod en dat ze daar alvast op voorsorteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
rikoos schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:58:
[...]

Dat ging om Lozano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 07:50:
Afgeserveerd lijkt me wel een overstatement. FC Utrecht huurt een speler waarbij ze een koopovereenkomst uitonderhandelen en daar logischerwijs gebruik van maken. Dat een speler het dan goed genoeg doet om naar de top van de Eredivisie te kunnen is de presetatie van voornamelijk de speler maar ook de club in bepaalde mate.

Aan de ene kant worden clubs vergruist omdat ze spelers huren en dat dat geen goed beleid is om op te bouwen en aan de andere kant wordt gesteld dat spelers afgeserveerd worden als ze na een huurovereenkomst worden overgenomen }:O
Of hij was al af geserveerd voordat ie verhuurd werd, en werd juist daarom verhuurd?
Ik vind het iig erg veel geld voor zo'n speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:13:

Gimenez zie ik niet gaan. Met zijn huidige vorm kan ik me niet voorstellen dat clubs willen betalen wat Feyenoord voor hem wil hebben. Of Feyenoord moet ineens genoeg nemen met 35m ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Trishul schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:49:
Uitstekende keeper. (y)

Bijlow is nooit langer dan een half jaar schadevrij, eerder een half jaar per jaar beschadigd.

Verkopen is geen schande.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verkopen hadden ze jaren geleden al moeten doen, maar ja, da's achteraf makkelijk. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ik vraag me af of er nou echt animo is voor Bijlow in het buitenland. Je hoort niks over geruchten van de bekende transferaccounts.
Feyenoord zal Bijlow ook weer niet voor een laag bedrag verkopen, dus verkopen zal dan pas vanaf 10 miljoen ofzo gebeuren.

Wordt dan weer starten met halfjaartje Bijlow en dan moet Wellenreuther het seizoen en Europese campagne weer afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:11:
Ik vraag me af of er nou echt animo is voor Bijlow in het buitenland. Je hoort niks over geruchten van de bekende transferaccounts.
Feyenoord zal Bijlow ook weer niet voor een laag bedrag verkopen, dus verkopen zal dan pas vanaf 10 miljoen ofzo gebeuren.

Wordt dan weer starten met halfjaartje Bijlow en dan moet Wellenreuther het seizoen en Europese campagne weer afmaken.
Nieuwe coach, die kan zomaar meteen al beginnen met Wellenreuther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het EK is nog bezig he dus de markt is nog niet op gang .

Los daarvan was er nogal verschil van inzicht tussen Feyenoorders en de rest als het ging om de kwaliteiten en betrouwbaarheid van Bijlow dus het is afwachten hoe het buitenland dat ziet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I5i8CQ7.png
Welke club gaat 10m+ betalen voor een speler met zo'n track record?
In de eredivisie ( vanaf 2015/16 )
Squad: 187,
-> Starting eleven: 104,
-> On the bench: 83,
Injured: 77,
Bijna 30% van de wedstrijden afwezig geweest :'(

Waar Flamingo al een relatief dure eredivisiespeler was is dit voor een keeper met een twijfelachtige blessuregeschiedenis nogal veel dunkt mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Napo op 10-07-2024 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Napo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 19:57:
[...]

[Afbeelding]
Welke club gaat 10m+ betalen voor een speler met zo'n track record?
In de eredivisie ( vanaf 2015/16 )
Squad: 187,
-> Starting eleven: 104,
-> On the bench: 83,
Injured: 77,
Bijna 30% van de wedstrijden afwezig geweest :'(

Waar Flamingo al een relatief dure eredivisiespeler was is dit voor een keeper met een twijfelachtige blessuregeschiedenis nogal veel dunkt mij.
Nee natuurlijk niet. Maar Bijlow mikt natuurlijk ook niet op een transfer binnen de eredivisie. Transfer binnen eredivisie vergelijken met een transfer eredivisie>buitenland is gek.
En ja, geen buitenlandse club gaat 10 miljoen neertellen voor Bijlow op dit moment. Dat was ook de strekking van mn originele post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Trishul schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:46:
[...]

Nee natuurlijk niet. Maar Bijlow mikt natuurlijk ook niet op een transfer binnen de eredivisie. Transfer binnen eredivisie vergelijken met een transfer eredivisie>buitenland is gek.
En ja, geen buitenlandse club gaat 10 miljoen neertellen voor Bijlow op dit moment. Dat was ook de strekking van mn originele post.
Dat haalde ik er niet direct uit, binnen de Eredivisie lijkt me dat sowieso schier onmogelijk. Enerzijds omdat je dan vrijwel altijd naar een directe concurent zou gaan en inderdaad de buitenlandse clubs die dat bedrag wellicht niet willen betalen door de blessurehistorie.

Hoop nog steeds wel dat Bijlow van het blessurespook af weet te komen. Indien fit is hij een meer dan degelijke keeper voor ieder team in de Eredivisie.
Pagina: 1 2 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken