Ik vermoed dat het Verstappen aan zijn achterste zou roesten.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:41:
[...]
Omdat als je dan net een SC krijgt, je race helemaal naar de knoppen is.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik vermoed dat het Verstappen aan zijn achterste zou roesten.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:41:
[...]
Omdat als je dan net een SC krijgt, je race helemaal naar de knoppen is.
Ik ben maar wat anders gaan doen lol, geen enkele inhaalactie zover.. hoop dat ze eens de baan aanpassen om weer goede inhaalmomenten te creeeren.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
Tja, zo is Monaco elk jaar weer. Het is altijd een lange optocht waar weinig gebeurd en waar regelmatig, bewust langzamer word gereden. Maar toegegeven, dit jaar is het wel heel erg...
1 | LEC | 1:17.865 |
2 | PIA | 1:18.198 |
3 | SAI | 1:19.594 |
4 | NOR | 1:19.796 |
5 | RUS | 1:18.684 |
6 | VER | 1:18.358 |
7 | HAM | 1:17.867 |
Stroll is net 6x ingehaald..Castor385 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
Voor elke inhaal actie, pak ik een biertje
Eigenlijk gewoon extreem, wat anderen ook al zeiden, dit is in feite geen racen meer, maar rondrijden. Daar zal de FIA iets mee moeten, althans dat hoop ik.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
Tja, zo is Monaco elk jaar weer. Het is altijd een lange optocht waar weinig gebeurd en waar regelmatig, bewust langzamer word gereden. Maar toegegeven, dit jaar is het wel heel erg...
Exact, die dude met een Bugatti op zn jacht heeft iedereen vast wel gezien, daar doet ie het natuurlijk voor. Miljonairsfeestje...Pjottski schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:41:
[...]
Hier koop je de kaarten toch niet voor de race, maar om lekker te shinen op je veels te grote sloep.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Omdat je m dan kwijt bent en je m niet terugkrijgt.Exocet schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:43:
Waarom stopt Max niet? Je verliest hooguit 1 plek
Vandaag ben ik niet zo kieskeurig inderdaad 😊
Study everything, You'll find something you can use
Ja ik had het risico genomen en de outlap gepushed als een gek.Exocet schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:43:
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
DOTD, daar noem je wat ... wie dan?Woefdram schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:44:
Het racecafé wordt straks wel leuk natuurlijk. De samenvatting kan nu wel in 2 minuten waarbij 1 minuut voor de crash gereserveerd is. Driver of the day zal ook wel spannend worden voor de heren aan tafel.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Cogitationis poenam nemo patitur
Zijn contract loopt einde seizoen af, en de hint was dus dat er geen verlenging in zit.StefanVerkerk schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:44:
Volgens Ted Kravitz bij SkyF1 zou een of andere Alpine bobo gezegd hebben dat de crash die Ocon veroorzaakt heeft serieuze consequenties gaat krijgen bij Alpine. Ocon krijgt de zak?
Maar zo lekker reed die bak niet dit weekend..Kenny_026 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:44:
[...]
Ja ik had het risico genomen en de outlap gepushed als een gek.
GraagBullet NL schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:45:
Pfff....... kunnen we niet naar tankbeurten in de f1?
Of de baan voor expres nat maken, of gewoon wat obstakels (niet ernstige, wat van rubber).
www.google.nl
Sowieso schrijf je zo!
Met helemaal stoppen dan val je uit de top 10.Exocet schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:43:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hmm, kiezen tussen Magnussen of Ocon. Beide hebben voor het enige spektakel gezorgd deze race. Ik denk dat Magnussen.
MAG, meeste invloed gehad
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Magnussen. Die heeft voor de meeste actie gezorgd deze race.franssie schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:45:
DOTD, daar noem je wat ... wie dan?
Heeft ie gewisseld dan?MisteRMeesteR schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:46:
WOW LEC!!!
spoiler:Managed nog steeds zijn mediums
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"When you grow up your heart dies"
Volg je bankbiljetten
Ja, Belgie de regenraceZeRoC00L schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:47:
Snelste ronde voor de laatste rijder, is dat al eens voorgekomen?
[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 26-05-2024 16:47 ]
Signature
Je zou haast denken dat dat met deze snelheden onder het rijden zou moeten kunnen
‘Race’.Ryur schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:47:
[...]
Ja, Belgie de regenrace2021 was dat toch?
Alleen officieel niet uitgedeeld.
www.google.nl
Was het maar zo, dan waren er pitstops geweest.MisteRMeesteR schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:46:
WOW LEC!!!
spoiler:Managed nog steeds zijn mediums
Veel sneller slijtende banden.MasterMaceMichu schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:39:
Wordt tijd om gewoon minimaal 3 pitstops in te voeren....
How do you save a random generator ?
En dan in de volgende race toch de actie missen. F1 in Monaco is ideaal voor klusjes op de zondag.hoevenpe schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:46:
Lampje opgehangen, nu een kast repareren.
F1 ideaal voor die klusjes waar je nooit zin in hebt...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Stroll gaat als een speer. Dus who knowsExocet schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:22:
Enige redding is nu een do-or-die van iemand en een safety car
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat?Vinniedh schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:48:
Zie Charles nou, thats rude?
Nee hoor, hij verliest alleen een plek aan HamiltonZeRoC00L schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:46:
[...]
Met helemaal stoppen dan val je uit de top 10.
Aparte motor, caravan erachter, achteruitrijden. Teambazen achter t stuur.enchion schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:48:
[...]
Veel sneller slijtende banden.
Ook kortere race ( 60-70% ofzo, misschien ook sprint 60-70% op Zaterdag) met verplichting om volle fueltank te hebben bij de start, zodat iedereen full-balls-to-the-wall gaat rijden om van het fuelgewicht af te komen.
Fuelflow restricties dus gewoon voor deze race niet te gebruiken.
Banden gaan zo lang mee omdat iedereen zo langzaam/fuelsaving rijdt.
Dan maakt er ook eens iemand een foutje.
Er is zoveel gaande dat ik mij vergist hebTheBrut3 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:48:
[...]
Was het maar zo, dan waren er pitstops geweest.
www.google.nl
Wat in the butt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Precies. Softs die maximaal 8 rondes meegaan, medium 14 en hards 20. Kom maar op.enchion schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:48:
[...]
Veel sneller slijtende banden.
Ook kortere race ( 60-70% ofzo, misschien ook sprint 60-70% op Zaterdag) met verplichting om volle fueltank te hebben bij de start, zodat iedereen full-balls-to-the-wall gaat rijden om van het fuelgewicht af te komen.
Fuelflow restricties dus gewoon voor deze race niet te gebruiken.
Banden gaan zo lang mee omdat iedereen zo langzaam/fuelsaving rijdt.
Dan maakt er ook eens iemand een foutje.
Ja, hij vroeg naar info die zijn team niet op de radio wilde gooien.Vinniedh schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:48:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Send nudes…Vinniedh schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:48:
www.google.nl
Nou. Wat zei ik
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"When you grow up your heart dies"
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
1 bocht eerder please!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit lijkt me een instelling omdat het cool is. Lijkt me dat dit een soort van uit/aan is?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zat ooit eens in de nacht basketball te kijken met commentaar van Mart Smeets. Toen zei hij: u kunt beter naar bed gaan dit is echt veel te saai, al mag ik dat niet zeggen van mijn baasHollowGamer schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:49:
Hoe reageren de mensen op de internationale feed commentaar?
Op ViaPlay blijven ze heel positief en heel strategisch alles noemen. Bedoel een SC lijkt me vrijwel 0 en reden ook niet.
Niet om te zeuren, maar bij het voetbal zeggen ze wel gewoon dat het saai of weinig spannend is.
Nog 29 rondes, hopelijk gebeurt er nog iets.
Ah oke, zit op een verjaardag, dus hoor hoor alleen flardenDido schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:50:
[...]
Ja, hij vroeg naar info die zijn team niet op de radio wilde gooien.
Dus ze vertelden hem dat ze niet geinteresseerd waren.
En dat vond hij onvriendelijk
Ze waren gewoon aan het dollen, dus.
Jij hebt het over spitten, er staat stoppen :-)Exocet schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:49:
[...]
Nee hoor, hij verliest alleen een plek aan Hamilton
Volg je bankbiljetten
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq