De regie is best wel oké dit jaar, want de FOM doet het nu.mnarijnm schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:27:
Hoe is de regie dit jaar? Want monaco heeft zijn eigen regie ipv de algemene F1 FOM team?! Toch?
Is het al zolang? Ik meende dat dat pas vorig jaar was. De tijd gaat snel.StefanVerkerk schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:28:
[...]
FOM doet de regie inmiddels al 2 of 3 jaar hier. Contract met de lokale TV boer was al verlopen.
"When you grow up your heart dies"
Sainz heeft in ieder geval genoeg tijd om de strategie uit te werken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Max moet straks gewoon naar binnen gaan en race uitrijden op Hard.
Of je nu 6e of 7e wordt maakt ook niet zoveel uit.
Met een beetje mazzel gebeurd er nog wat en stijg je nog meer plekken
Schuld van de baan…G_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:28:
Whaha geen ruimte voor twee auto's ? Waar wil je die ruimte hebben dan op de baan...
[Afbeelding]
Zoekveld, filter op Dit Topic (Poster) en dan de username.
Dan krijg je deze URL
[F1 2024] Race 8 GP van Monaco
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De red flag crash zagen we eigenlijk te laat, maar verder is het prima. Alle actie was in beeld...warp schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:29:
[...]
De regie is best wel oké dit jaar, want de FOM doet het nu.
Waarom niet nog een keer medium? Heeft hard al gehadd-vine schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:29:
Max moet straks gewoon naar binnen gaan en race uitrijden op Hard.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
We zijn bijna op de helft van de race.
Mja het is wat ik zeg. Domme actie, maar zijn voorwiel was voorbij het achterwiel...G_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:28:
Whaha geen ruimte voor twee auto's ? Waar wil je die ruimte hebben dan op de baan...
[Afbeelding]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ocon dus 2 strafpunten en Magnussen niks? Wow, wat een lachertje.
Kan maar denk dat Hard meer zekerheid geeftcaspervc schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:30:
[...]
Waarom niet nog een keer medium? Heeft hard al gehad
Snap niet zo goed waarom OCO wel straf krijgt, maar MAG niet
Hail to the king baby!
Max kan toch undercut uitvoeren op HAM?
BOT was 3.5 sec sneller op nieuwe banden.
Genoeg om HAM achter zich te houden als die na hem pit
BOT was 3.5 sec sneller op nieuwe banden.
Genoeg om HAM achter zich te houden als die na hem pit
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Dit, dat gaat nog wat brengen. Dit is niks.caspervc schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:30:
[...]
Waarom niet nog een keer medium? Heeft hard al gehad
Vrij uniek dit. Werd eens tijd dat Occon een straf kreeg....
Kom op Ricciardo
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Rondetijden voor ronde 35Exocet schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:31:
Hamilton komt snel dichterbij Max
1 | LEC | 1:18.530 |
2 | PIA | 1:18.605 |
3 | SAI | 1:18.465 |
4 | NOR | 1:18.714 |
5 | RUS | 1:20.448 |
6 | VER | 1:20.207 |
7 | HAM | 1:19.518 |
De top 4 bijna een gratis pitstop dankzij sloom rijder Russel

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Even vragen of er een dart naar een band gegooid kan worden.Gh0stw4lk3r schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:25:
uit armoe darten ook maar aangezet..
[Afbeelding]
Wordt iedereen iig weer wakker
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Tsja, en dan? Zelfs op 2 of 3 tienden erachter kom je er nog niet langsExocet schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:31:
Hamilton komt snel dichterbij Max
Hail to the king baby!
Ham was aan het pushen voor de undercut op Max, Tsunoda gat is er, maar ergens een foutje gemaakt denk ik.
een treffende spreuk
Charles moet langzamer als dat moet mogelijk is. Hm...
Tijd om van linker oor op kussen naar rechteroor te gaan.....

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Vroegen ze dat op radio?sjaool schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:33:
Charles moet langzamer als dat moet mogelijk is. Hm...
En dat terwijl LEC ook aan het managen is.G_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:32:
De top 4 bijna een gratis pitstop dankzij sloom rijder Russel
We mogen zeker niet zeggen dat dit een saaie race is?
Ocon’s 10s is blijkbaar omgezet naar een 5 plaatsen gridstraf bij de volgende race aldus Olav
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
SAI en PIA nu trager, omdat LEC door heeft gekregen langzamer te gaan rijden.
Rondetijden voor ronde 37
Rondetijden voor ronde 37
1 | LEC | 1:18.925 |
2 | PIA | 1:18.612 |
3 | SAI | 1:17.577 |
4 | NOR | 1:17.958 |
5 | RUS | 1:18.757 |
6 | VER | 1:19.429 |
7 | HAM | 1:18.605 |
kun je beter Moto3 terug kijkenjan390 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:34:
Ik zit er over na te denken om de F2 nog een keer terug te kijken
Yep.
G_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:32:
Kom op Ricciardo

Jaa precies dat, vind het zo achterlijk van Russel wat die aan het doen is. Maargoed andere kijk erop is dat het vanuit zijn perspectief wel slim is?
Verstappen heeft zelf al gezegd dat het een saaie race is.HollowGamer schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:34:
We mogen zeker niet zeggen dat dit een saaie race is?

Maar zo lang als niet elke reactie bestaat uit hoe saai het is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij heeft al verschilende keren gevraagd om te mogen aanzettenG_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:35:
[...]
Jaa precies dat, vind het zo achterlijk van Russel wat die aan het doen is. Maargoed andere kijk erop is dat het vanuit zijn perspectief wel slim is?
Ik denk dan bij mijzelf, wie zit er in de wagen?jan390 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:36:
[...]
Hij heeft al verschilende keren gevraagd om te mogen aanzetten
Spannendste van de hele optocht tot nu toe...dreester schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:36:
LEC krijgt instructies om nog langzamer te gaan
"We don't have any rush to do so."
Ik ga het voetballen kijken, dit is niet te doen.
Ik ga het voetballen kijken, dit is niet te doen.
Pijnlijkste quote voor heel de F1.dreester schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:36:
LEC krijgt instructies om nog langzamer te gaan
www.google.nl
Zou je met nieuwe banden wel kunnen inhalen? Of ook dan niet.
Kan Piastri niet gewoon even “per ongeluk” twee bochten afsnijden?
VER moet nu naar binnen gaan. Heeft toch niks te verliezen, en je maakt veel teams zenuwachtig.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nopemeenkdrie schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:37:
Zou je met nieuwe banden wel kunnen inhalen? Of ook dan niet.
PIA heeft ze door.
Ik was altijd een voorstander om Monaco op de kalender te houden, want historie enzo... Maar ik ben nu van mening veranderd, dit is toch echt geen F1 meer.
Signature
LEC komt zo veel verkeer tegen.
RUS gaat ook niemand inhalen, dus het maakt niet uit. Track positie is alles. Evt gratis stop voor HAM die voor fastest lap kan gaan.G_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:35:
[...]
Pff, kan niet iemand 'm ff in de muur parkeren of zo?
Dit is toch wel het failliet van F1 (in Monaco). Langzamer gaan rijden, de achterliggers kunnen niet inhalen. Wat een treurnis dit.
Dit is toch wel het failliet van F1 (in Monaco). Langzamer gaan rijden, de achterliggers kunnen niet inhalen. Wat een treurnis dit.
Dit mag het woord ‘race’ niet dragen zo he… Ik weet nog dat ik echt tegen het verwijderen van Monaco van de kalender was maar daar denk ik nu anders over. Je hebt saai races en je hebt carnavalsoptochten..
Waarom niet Verstappen een stop nu en dan in vrije lucht trappen zodat als Hamilton een stop maakt het niet meer uitmaakt
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wisten jullie dat sinds de start mijn baardhaar ongeveer 0,05mm is gegroeid?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik ben nu klaar met Monaco. In het verleden leek het nog ergens op, nu is het de race van de traagste geworden. Dit is geen Racen meer, dit is simpelweg rondrijden. Bah
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Afschaffen Monaco wat een farce is dit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
P1 t/m P7 zitten nu weer op dezelfde pace.
Rondetijden voor ronde 40
Rondetijden voor ronde 40
1 | LEC | 1:18.733 |
2 | PIA | 1:18.951 |
3 | SAI | 1:18.653 |
4 | NOR | 1:18.824 |
5 | RUS | 1:18.139 |
6 | VER | 1:18.409 |
7 | HAM | 1:18.673 |
Wordt tijd om gewoon minimaal 3 pitstops in te voeren....
Ach, ik meende altijd dat F1 ging om zo snel mogelijk je ronden te rijden. Helaas is dat dus ook al niet meer het geval.BMW_M3 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:38:
Ik was altijd een voorstander om Monaco op de kalender te houden, want historie enzo... Maar ik ben nu van mening veranderd, dit is toch echt geen F1 meer.
Wat je zelf zegt maakt dat al onmogelijk. Het is een race, niet een kwalificatie evenement.Blik1984 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:21:
[...]
Vind dit echt onzin, 1 race van de 24 mag best zijn dat de kwalificatie het hoogtepunt is, gisteren was enorm spannend
Het is de bedoeling dat ze op zondag racen, niet enkel achter elkaar aan rijden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Was even vergeten waarom ik elk jaar Monaco oversla.
Had vandaag echt niets te doe en maar even aangezet maar man man man. De plant naast de tv is spectaculairder met z’n groeiproces.
Verschrikkelijk dit, heeft niets meer met autosport te maken.
Had vandaag echt niets te doe en maar even aangezet maar man man man. De plant naast de tv is spectaculairder met z’n groeiproces.
Verschrikkelijk dit, heeft niets meer met autosport te maken.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Omdat HAM dan lekker niet stopt?Gé Brander schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:39:
Waarom niet Verstappen een stop nu en dan in vrije lucht trappen zodat als Hamilton een stop maakt het niet meer uitmaakt
Je zou maar peper dure kaarten gekocht hebben om daar live de race optocht te zien…

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Maar iedereen zag het toch aankomen? Dit is een heel saai circuit, en staat enkel voor historische redenen op de kalender.
Las een quote dat de FOM heeft aangegeven dat zij zelf meer geld moeten betalen. Hopelijk is dit de duw om gewoon hier weg te gaan.
Gewoon verplicht alle compounds gebruiken. Behalve natuurlijk de regenbanden.MasterMaceMichu schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:39:
De azijn is weer in de aanbieding als weekend knaller.
Blijkbaar toch intressant genoeg om te blijven kijken.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
...inclusief tanken!MasterMaceMichu schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:39:
Tja, zo is Monaco elk jaar weer. Het is altijd een lange optocht waar weinig gebeurd en waar regelmatig, bewust langzamer word gereden. Maar toegegeven, dit jaar is het wel heel erg...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Langzamer rijden is helaas ook minder kans op foutjesStefanVerkerk schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:38:
Pff, kan niet iemand 'm ff in de muur parkeren of zo?
Ik snap de magie die sommige van deze race maken niet, kwalificatie is geweldig, maar de race kan je zonder regen schriftelijk afdoen. Verschrikkelijk
Juist prima, race volgen doe je thuis.DutchCrownNL schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:39:
Je zou maar peper dure kaarten gekocht hebben om daar live de race optocht te zien…
Precies dit dus... Heeft niets met op de limiet rijden in wedstrijd meer te maken.BMW_M3 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:38:
Precies, als je te lang wacht, heb je geen tijd meer om het gat dicht te rijdenGé Brander schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:39:
Voor elke inhaal actie, pak ik een biertje
Study everything, You'll find something you can use
Als Verstappen ernaar toe rijdt en Hamilton onder druk zet waardoor Hamilton zijn banden sneller slijten...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het probleem is, dat in de laatste 5 rondes het compleet over de kop kan gaan. Zie F2. En F2 was tenminste nog enigszins vermakelijk.Illegal_Alien schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
De azijn is weer in de aanbieding als weekend knaller.Blijkbaar toch intressant genoeg om te blijven kijken.
Blauwe vlaggen tellen mee! Succes!Castor385 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
Dit jaar is idd echt wel erger dan afgelopen jaren hoor. Dankzij Mag en Pirelli
Sowieso schrijf je zo!
Maar dit is wel Monaco, je banden gaan er niet aan en je wordt alleen ingehaald als je er zelf af gaatGé Brander schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
[...]
Als Verstappen ernaar toe rijdt en Hamilton onder druk zet waardoor Hamilton zijn banden sneller slijten...
Niemand probeerd wat, dat is het ergste.
Hier koop je de kaarten toch niet voor de race, maar om lekker te shinen op je veels te grote sloep.DutchCrownNL schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:39:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ook bii coureurs die op ene ronde gezet worden?Castor385 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
Omdat als je dan net een SC krijgt, je race helemaal naar de knoppen is.Gé Brander schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:39:
Dat dus. Als ik een race zou bezoeken dan zou dat op een vrijdag of zaterdag zijn. De race lekker thuis op de bank.
Oei... Verdor niet, dan....Castor385 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
Ik hoor graag wat positief is.Illegal_Alien schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
De azijn is weer in de aanbieding als weekend knaller.Blijkbaar toch intressant genoeg om te blijven kijken.
Je blijft kijken omdat je hoopt dat nog iets gebeurt. Beste is inschakelen de eerste 5 laps en de laatste 5.
Spannendste van de race, achterblijvers op een ronde zetten…
Ik bel vast de huisarts i.v.m. uitdrogingsverschijnselen.Castor385 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:40:
Opzich, beter zicht op de auto’s en minder kijken naar schermen voor inhaalacties. Live is het denk wel prima.DutchCrownNL schreef op zondag 26 mei 2024 @ 16:39:
Zo. Net weer wakker. En helemaal niks voorgevallen.
Wtf is dit zeg. Krijgen ze nu serieus se opdracht om langzamer te rijden?
Wtf is dit zeg. Krijgen ze nu serieus se opdracht om langzamer te rijden?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |