[F1 2024] Race 3 GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 61.487 views

Onderwerpen

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-07 21:38

pro_6or

amateur_60r

jaapstobbe schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:18:
Jammer Sargeant had ik toch getipt voor een podiumplek...
Ik wil niet opscheppen maar door mijn tips heeft Verstappen ooit zijn eerste podium bereikt.

We hadden een paddock pas en ik zag hem in alle drukte na de race zoeken, ik zei, hier rechts de trap op en alles kwam goed.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
RobertMe schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:26:
[...]

2 weken. Albon rijdt dit weekend in de auto van Sargeant. Voor deze race hebben ze geen tweede coureur meer nodig.
20 uur. Want ze hebben die auto dit weekend nodig voor Albon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:37
Holk schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:37:
[...]

20 uur. Want ze hebben die auto dit weekend nodig voor Albon.
En wie denk je dat makkelijker toegang krijgt tot die auto? Williams, of Sargeant? Als Sergeant zo'n eisen gaat stellen ontbinden ze per direct het contract / laten hem niet meer rijden en klaar.
Of denk je dat als bv De Vries vorig jaar naar de Hungaroring was gegaan dat hij nog lekker had kunnen rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
RobertMe schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:41:
[...]

En wie denk je dat makkelijker toegang krijgt tot die auto? Williams, of Sargeant? Als Sergeant zo'n eisen gaat stellen ontbinden ze per direct het contract / laten hem niet meer rijden en klaar.
Of denk je dat als bv De Vries vorig jaar naar de Hungaroring was gegaan dat hij nog lekker had kunnen rijden?
Tuurlijk, want zo werkt het juridisch ook in de wereld. En totaal verschillende situaties natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:59

DataGhost

iPL dev

Holk schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:20:
[...]

Ik stelde dat niet maar is bij hem wel een mogelijkheid, meer dan bijna alle andere rijders op de grid. Neemt niet weg dat je op dat moment, waarbij het team langs komt en je deze vraag stelt best wat te eisen hebt. En zoals eerder gezegd, nee, Williams heeft niet zomaar een andere rijder klaar staan. Logan weg, sponsoren gaan zich roeren en met een team wat al met een half been in de afgrond stond is dat geen juiste weg.
Je hebt écht een enorm verkeerd beeld bij de situatie. Ten eerste was het geen vraag, het was een mededeling. Het is ook niet zijn auto, de auto is van Williams. Ze gaan écht geen 100+ miljoen kostende operatie laten afhangen van de stemming van momenteel de slechtste coureur op de grid die vorig jaar meerdere malen zijn jaarsalaris aan puin heeft gereden en, als het niet aan zijn teamgenoot lag, het team bijna 11 miljoen prijzengeld (tov plek 8 met slechts 3 punten verschil) door de neus geboord had. Ten tweede wil Sargeant graag rijden dus hij gaat niet zomaar weg. Het is niet dat hij daar zit omdat Williams écht niemand kon vinden en hij zoiets had van "nou, pff, okee dan maar hoor". Daarbij is hij volledig afhankelijk van Williams. Williams is niet afhankelijk van Sargeant. Er zijn zat coureurs die ongeveer per direct te tekenen zijn in het ongelofelijk onwaarschijnlijke geval dat Sargeant er vanwege dit akkefietje vrijwillig mee stopt. Ze hebben misschien geen dedicated reserverijder maar er staan er genoeg klaar die direct losgeweekt kunnen worden van wat ze dan ook voor huidige contracten hebben, of uitgeleend kunnen worden wat voor het team waar ze bij horen ook weer voordelen oplevert in de vorm van testtijd.

Zoals gezegd, als er kennelijk al onzekerheid bestaat of je überhaupt het jaar uit kan zitten heb je blijkbaar nul onderhandelingspositie of hij moet opeens podiumplekken gaan rijden (zonder dat daarvoor alle andere auto's zijn uitgevallen).

Over je Murica-verhaal, F1 is degene die graag voet aan de grond krijgt daar. Williams zal het een zorg zijn, want ze verdienen er niet direct aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
DataGhost schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:42:
[...]

Over je Murica-verhaal, F1 is degene die graag voet aan de grond krijgt daar. Williams zal het een zorg zijn, want ze verdienen er niet direct aan.
Duracell, Gulf Oil, Stephens, allemaal Amerikaanse bedrijven die een Amerikaan in de auto willen zien. En de Amerikaanse coureurs goed genoeg voor F1 zijn erg schaars

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Holk schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:53:
[...]

Duracell, Gulf Oil, Stephens, allemaal Amerikaanse bedrijven die een Amerikaan in de auto willen zien. En de Amerikaanse coureurs goed genoeg voor F1 zijn erg schaars
En Williams heeft een US office ... to leverage the growing number of American races alongside Logan Sargeant and Jamie Chadwick being part of the team.

Het lijkt me dat ze wel degelijk een flink oog op de Amerikaanse markt hebben.

Bron https://racer.com/2023/02...-benefits-from-us-office/

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:34
Zo belangrijk dat ie in de auto zit, dat ze hem eruit wiepen als het er op aan komt. :Y)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Racing-Paradise schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 16:11:
Zo belangrijk dat ie in de auto zit, dat ze hem eruit wiepen als het er op aan komt. :Y)
Ik begreep dat Williams hem gaat compenseren. Voortaan noemen ze hem Logan Lieutenant. Allitereert ook lekkerder.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-07 13:37
DataGhost schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:03:
[...]

Er bestaat fysiek geen derde chassis.
Ik lees bij de NOS: " Aangezien er geen reservechassis aanwezig was in Melbourne" en bij Motorsport "Williams had geen reservechassis meegenomen". Dus ik neem aan dat het in ieder geval deels een fysiek ding is. Misschien zijn het specifieke onderdelen die missen waardoor er geen fysiek chassis gecreeerd kan worden. Maar dat maakt niet uit, dat gaat voorbij aan het punt dat ik probeerde te maken.

Als Williams voordat ze afreizen naar een race weten dat ze bij een forse crash geen 2 auto's op de grid kunnen krijgen, dan is dat een keuze. Nu is die in ieder geval bewust gemaakt. Ze hadden het ook niet kunnen overwegen en Lawson zelf laten racen.

Lawson weet in ieder geval nu zeker hoe de vlag er bij staat en hoeft geen illusies te maken over wie er eerste of tweede rijder is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ferrari gaat echt wel meedoen om de overwinning
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJugXIBs0pwE75OgJt2F0i-9J1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zJcqfUsZqLbpQhaSAeHwTkWK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:51
Market schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 17:27:
[...]

Ik lees bij de NOS: " Aangezien er geen reservechassis aanwezig was in Melbourne" en bij Motorsport "Williams had geen reservechassis meegenomen". Dus ik neem aan dat het in ieder geval deels een fysiek ding is. Misschien zijn het specifieke onderdelen die missen waardoor er geen fysiek chassis gecreeerd kan worden. Maar dat maakt niet uit, dat gaat voorbij aan het punt dat ik probeerde te maken.
De rechterwielophanging is de monocoque binnengedrongen waardoor herstel ter plaatse niet meer mogelijk was. De monocoque gaat nu terug naar de fabriek om te bekijken of deze nog hersteld kan worden Als dat lukt gaat deze en nog een 3e monocoque richting Japan zodat ze wel een reserve hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Exocet schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 17:36:
[Afbeelding]
Het is nog maar FP2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:59

DataGhost

iPL dev

[...]

Als Williams voordat ze afreizen naar een race weten dat ze bij een forse crash geen 2 auto's op de grid kunnen krijgen, dan is dat een keuze. Nu is die in ieder geval bewust gemaakt. Ze hadden het ook niet kunnen overwegen en Lawson zelf laten racen.

Lawson weet in ieder geval nu zeker hoe de vlag er bij staat en hoeft geen illusies te maken over wie er eerste of tweede rijder is :+
Ze hebben heftige logistieke problemen (zijn recent meerdere artikelen over geweest, hier nog eentje) in hun productieproces. Een derde chassis is dus nooit geproduceerd, of misschien wel in productie, maar dan nog niet af. Dat kan je o.a. uit de mededeling van Vowles halen:
It's unacceptable in modern-day Formula 1 not to have a spare chassis, but it is a reflection of how behind we were in the winter period and an illustration of why we need to go through significant change in order to get ourselves in a better position for the future.
Als ze er een hadden was die wel meegekomen samen met de andere twee chassis, en had de winterperiode er niks mee te maken gehad. Een extra chassis hebben maar niet meenemen is gewoon kostenverspilling. Het kan ook zo zijn dat een derde chassis niet in productie is maar pas later in het seizoen beschikbaar wordt, waarbij de huidige chassis als reserve dienen. Jammer dan dat het nu al nodig blijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
[Afbeelding]
Niet dat het veel zal uitmaken maar de concurrentie reed vandaag met meer motorvermogen rond dan Red Bull. Na de schade reed Verstappen met andere specificatie ondervloer en klaagde hij dat de voorkant te weinig grip had. Marko gaf aan dat Ferrari sterker was in de longrun en dat beeld had hij ook van McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Chocoball schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 17:49:
[...]

Niet dat het veel zal uitmaken maar de concurrentie reed vandaag met meer motorvermogen rond dan Red Bull. Na de schade reed Verstappen met andere specificatie ondervloer en klaagde hij dat de voorkant te weinig grip had. Marko gaf aan dat Ferrari sterker was in de longrun en dat beeld had hij ook van McLaren.
Hopelijk kunnen ze de originele vloer ter plekke repareren.

Overigens, na de vorige race is Max zijn ophanging, en de manier waarop ze de intercooler gebruiken (charge air cooling) onderzocht. Vrij specifiek dus, vond ik opvallend.

Maakt het (voor mij) wel een beetje spannender.

[ Voor 18% gewijzigd door pro_6or op 22-03-2024 18:02 ]

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Misschien zijn het specifieke onderdelen die missen waardoor er geen fysiek chassis gecreeerd kan worden.
Het chassis is het chassis, ook wel monocoque of survival cell genoemd. En vooral bij die laatste term kun je je wel indenken dat dat ding uit één geheel bestaat. Het gaat dus niet om het ontbreken van wat onderdelen, het ding is er, als één geheel, of het ding is er niet. Want uiteindelijk is de auto niet meer dan het chassis in volledigheid, vervolgens de motor en versnellingsbak die er achter worden gehangen, de wielophanging en het bodywork.
En "missende onderdelen" waardoor een chassis niet bruikbaar zou zijn zijn dus onderdelen waar ze makkelijk spares van kunnen hebben en meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
pro_6or schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 18:00:
[...]

Hopelijk kunnen ze de originele vloer ter plekke repareren.

Overigens, na de vorige race is Max zijn ophanging, en de manier waarop ze de intercooler gebruiken (charge air cooling) onderzocht. Vrij specifiek dus, vond ik opvallend.

Maakt het (voor mij) wel een beetje spannender.
Niks spannends aan en is al in het algemene topic besproken. Na elke race wordt er (minimaal) één auto uitgepikt waarbij er grondiger onderzoek wordt gedaan naar de legaliteit.

Immers kan de FIA niet na elke race elke auto volledig controleren. Door met willekeurige steekproeven te werken is de verwachting echter dat niemand met een illegale auto durft te rijden (ook al is de pakkans klein en zal het alleen een DSQ voor die race voor die auto opleveren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

vhal schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:56:
De ‘for the team’ quote van Vowles verpakt de zaken mooier dan dat ze zijn. :/ Eerlijk gezegd vind ik het wel een redelijke WTF dat ze deze situatie nu zo oplossen. Zonder meer zou Albon theoretisch gezien meer kans hebben voor de punten maar aan de andere kant is hij wel degene die een auto afschrijft waardoor zijn teamgenoot na 1 training kan toekijken. Het seizoen is lang en om nu al bij de 3e race dit soort besluiten te maken in het nadeel van Sargeant vind ik eerlijk gezegd niet kunnen.
Om richting Asia/Pacific te reizen, is geen goedkope grap, Veel wordt weliswaar wel gesponsord, maar teams hebben door de vlucht beperkter ruimte om onderdelen etc mee te nemen. Niet elk team zal dus een compleet chassis meenemen, zeker een klein team zoals Williams, die het financieel al zwaar genoeg heeft zal bezuinigen waar dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-07 16:00
[Afbeelding]
Volgens Marko hebben de teams de motoren open gehad en RB niet.
..ok, het komt van een roddelsite af vol complete onzin, maar het zou leuk zijn. :)

https://www.gpfans.com/nl...n-hebben-wij-niet-gedaan/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
murphydrz schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 19:18:
[...]

..ok, het komt van een roddelsite af vol complete onzin, maar het zou leuk zijn. :)

Stond bij AMuS op de website en zonder bij gpfans te kijken denk ik dat ze het daar vandaan hebben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

murphydrz schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 19:18:
[...]

..ok, het komt van een roddelsite af vol complete onzin, maar het zou leuk jammer zijn. :)

Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

CH4OS schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 18:16:
[...]
Om richting Asia/Pacific te reizen, is geen goedkope grap, Veel wordt weliswaar wel gesponsord, maar teams hebben door de vlucht beperkter ruimte om onderdelen etc mee te nemen. Niet elk team zal dus een compleet chassis meenemen, zeker een klein team zoals Williams, die het financieel al zwaar genoeg heeft zal bezuinigen waar dat kan.
Luchtvracht voor non-Europa races wordt betaald door de FOM?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

YakuzA schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 20:02:
Luchtvracht voor non-Europa races wordt betaald door de FOM?
Dan nog is de ruimte beperkt. Ruimte in een vliegtuig is nu eenmaal veel minder dan in vrachtwagens van de eigen teams. Ook de sponsoring van de FOM is dan leuk, maar ook niet oneindig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

CH4OS schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 20:07:
[...]
Dan nog is de ruimte beperkt. Ruimte in een vliegtuig is nu eenmaal veel minder dan in vrachtwagens van de eigen teams. Ook de sponsoring van de FOM is dan leuk, maar ook niet oneindig.
Het verhaal is iig:
Ze hadden gewoon het 3e chassis niet af, dus die konden ze niet gratis meenemen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

YakuzA schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 20:09:
Het verhaal is iig:
Ze hadden gewoon het 3e chassis niet af, dus die konden ze niet gratis meenemen.
Lijkt me stug, als je al een maand aan het racen bent? Ik kan mij niet voorstellen dat het team in de fabriek in 4 weken tijd geen chassis kan klaar maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

CH4OS schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 20:11:
[...]
Lijkt me stug, als je al een maand aan het racen bent? Ik kan mij niet voorstellen dat het team in de fabriek in 4 weken tijd geen chassis kan klaar maken. ;)
Ze hebben zelf al laten weten dat het spare/3e chassis pas voor de GP van Japan pas gebouwd zou zijn.

Dus ja. Het is zoals het is, hoe stug jij dat ook vind :)

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 22-03-2024 20:13 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

YakuzA schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 20:11:
Ze hebben zelf al laten weten dat het spare/3e chassis pas voor de GP van Japan pas gebouwd zou zijn.
Ah, dit stuk wist ik dus niet, want had ik nog niet gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:17
Iedereen al de wekker gezet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Wekker zetten? Gewoon niet slapen...
Esp32 watermeter systeem maken.
Esp32 druksensor systeem maken.
Irrigatie systeem maken esp32..

Genoeg om mij wakker te houden denk ik

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
jack zomer schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:05:
[...]

Wekker zetten? Gewoon niet slapen...
Esp32 watermeter systeem maken.
Esp32 druksensor systeem maken.
Irrigatie systeem maken esp32..

Genoeg om mij wakker te houden denk ik
Slaap je wel? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Twijfelachtig . Nieuw met esp32.. kost meer tijd en uitzoekwerk dan ik zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
jack zomer schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 23:04:
[...]

Twijfelachtig . Nieuw met esp32.. kost meer tijd en uitzoekwerk dan ik zou willen.
Verkeerde topic? Een deurtje verder is wellicht een betere plek hiervoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 23:24:
[...]

Verkeerde topic? Een deurtje verder is wellicht een betere plek hiervoor.
Nee goede topic.
Antwoord op de ga je slapen vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Het zou wat zijn als ze Albon in de auto zetten.... En in FP3 zet die hem op gelijke wijze in de muur _O-

Gun het Albon niet, maar zou wel de discussie lekker aanwakkeren _O-

Effectief maakt het niet uit. Want ik denk niet dat Logan überhaupt punten pakt. Bij Albon is er nog een kansje O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Waah schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 00:03:
Het zou wat zijn als ze Albon in de auto zetten.... En in FP3 zet die hem op gelijke wijze in de muur _O-

Gun het Albon niet, maar zou wel de discussie lekker aanwakkeren _O-

Effectief maakt het niet uit. Want ik denk niet dat Logan überhaupt punten pakt. Bij Albon is er nog een kansje O-)
Benieuwd of ze Sargeant nog uit de Driver of the Day stemronde halen anders voorzie ik een bepaald resultaat voor komende zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Waah schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 00:03:
En wat als Albon wel punten pakt? Is het dan ineens een briliant idee? Dit is gewoon de beste keuze die ze konden maken en kudo's aan Sargeant dat ie meewerkt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Iedereen al/nog een beetje wakker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
PalingDrone schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 02:15:
Jep..of dat om 6 uur nog zo is?

[ Voor 7% gewijzigd door jack zomer op 23-03-2024 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:05
Gaat prima, maar het is dan ook nog vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
saaie p3. goed voor de rijders en team..
meest interessante was dat russel klaagde dat hij altijd lewis ergens tegen komt

tot over 180 min...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Hehe, zelfs bij Mercedes begint het op te vallen dat HAM altijd in de weg rijdt :)
Zit wel mooi dicht bij elkaar iig, gaat vast een spannende Q worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
Opvallend wel dat rood niet veel sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Drials schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 03:40:
Opvallend wel dat rood niet veel sneller is.
Was de snelste ronde niet op geel?
(Zat niet zo op te letten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Bah, mag niet meer in het zwembad naar F1 kijken omdat ik indutte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Max op rood 1na snelste.
En ik denk lec op rood snelste. Maar kan ook de andere Ferrari zijn geweest.
Was ook niet echt aan het opletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
LEC ook die laatste ronde op rood vlgns mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
jack zomer schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 03:46:
Max op rood 1na snelste.
En ik denk lec op rood snelste. Maar kan ook de andere Ferrari zijn geweest.
Was ook niet echt aan het opletten
Sainz de 3e tijd op geel, maar net langzamer dan de snelste op rood.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52FNGOBUDjpTdB46yziPgEH0ZhM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R1ZZHiqjoMZ9AKHrTLn1mJwZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Drials op 23-03-2024 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Nog 2 uurtjes :) Nouja 3 tot de spanning er weer af is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:04
PalingDrone schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 02:15:
Pilsje, kaas, worst etc. Is wel uit te houden :Y)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:34
Bijzondere crash weer in F2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
sig69 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 04:17:
[...]

Pilsje, kaas, worst etc. Is wel uit te houden :Y)
F2 race kijken en was opvouwen werkt ook maar bij jou klinkt wat gezelliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Zonniger en warmer nu dan tijdens de FP maar Ferrari lijkt de boel aardig goed voor mekaar te hebben hier.
Hopelijk zijn de remmen van RBR nu wat sneller op temperatuur.

[ Voor 69% gewijzigd door PalingDrone op 23-03-2024 05:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fauna
  • Laatst online: 11:37
Goedemorgen allemaal. Ik ben zelfs voor de wekker wakker geworden :o

Net FP3 samenvatting teruggekeken. Belooft een hele spannende Q. Ferrari lijkt heel sterk met de banden (SAI met M op P3, LEC 3e flyer met S op P1). VER moet het vooral hebben van S2 en zijn bandjes zijn al op in S3?

Heb er zin in *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Goedemorgen! Hier ook de wekker om 05:45u. Het ontbijt staat op een dienblad klaar om gemaakt te worden, mocht de kleine besluiten toch voor 07:00u wakker te worden... dan kan hij mee komen kijken hier. :D Ik ben benieuwd naar de kwalificatie, ik zag net dat het in FP3 erg close was. Dat betekent vast dat Verstappen weer met 0,4 seconde pole pakt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Happy q.
Heb wel rijdende autos.
Maar mijn data en map staan stil.. gaat volgend mij iets niet helemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
Albon's eerste poging gelijk de prullenbak in

CAR 23 (ALB) TIME 1:18.709 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 3 16:02:35
23 Mar 2024, 06:03:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
jack zomer schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 06:04:
Maar mijn data en map staan stil.. gaat volgend mij iets niet helemaal goed
F1TV streams of via Multiviewer? Hier met Multiviewer geen problemen met de live timing data / track map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41
We gaan hier dus niet verwensen dat coureurs crashen...

[ Voor 69% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-03-2024 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
TURN 13 INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 27 (HUL) NOTED - IMPEDING
23 Mar 2024, 06:04:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
FIA STEWARDS: TURN 13 INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 27 (HUL) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
23 Mar 2024, 06:05:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 06:04:
[...]
F1TV streams of via Multiviewer? Hier met Multiviewer geen problemen met de live timing data / track map.
Multi. Zijn net gaan bewegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
Duurde even maar hier ook onderweg. F1tv moest even opschalen denk ik.

[ Voor 33% gewijzigd door sig69 op 23-03-2024 06:08 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
Mooi kusje van Ocon tegen de muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
ALO sneller dan VER... er gebeuren mooie dingen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
Max denkt wel dat hij sneller kan, maar hij heeft erg veel last van onderstuur meldt hij via de radio. GP en Max overleggen over aanpassingen aan de voorvleugel (hoeveelheid kliks)

[ Voor 27% gewijzigd door StefanVerkerk op 23-03-2024 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
23 Mar 2024, 06:11:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ferrari is snel hier, front row lockout incoming?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
23 Mar 2024, 06:12:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Quad schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 06:12:
Ferrari is snel hier, front row lockout incoming?
1 rondje gereden...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Verstappen is nog steeds niet tevreden. Dus er gaat nog meer aangepast worden voor Q2. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zhou met kapotte voorvleugel.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
LOL LOL LOL

Daaaaaaag RIC....

CAR 3 (RIC) TIME 1:17.466 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 5 LAP 6 16:16:44
23 Mar 2024, 06:18:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oeps RIC..

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:27
Zal Daniël Riccardo de zomerstop overleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
RIC vloog wel heel dik over de lijn, verder wel mooi rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
VER P2 op oude bandjes vs LEC P3 op nieuwe bandjes... interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Interessante stand tot nu toe inderdaad. Maar ach, Mercedes. Ik vind het jammer.

[ Voor 34% gewijzigd door sig69 op 23-03-2024 06:38 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
HAM P11 ;w :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oef Hamilton.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
Ouch HAM.. erg jammer!
PIA zit er goed bij, erg indrukwekkend hoe hij het hele weekend al voor NOR zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Tsjah, Russell P10 (in q2 iig), die Mercedes is gewoon niet al te best op 't moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sig69
Mercedes heeft echt een hok gebouwd dit jaar. Elke keer de achterkant weg en ze krijgen het niet onder controle

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 9
23 Mar 2024, 06:51:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
CAR 14 (ALO) OFF TRACK AND CONTINUED AT TURN 6
23 Mar 2024, 06:51:28

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Wok

Dakloos...

Kanonne! Wát een run van Verstappen :o

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Verstappen houdt het ditmaal spannend. Pas in Q3 gaat hij los. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
Ferrari op gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:27
Heeft Max de party mode aangezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:34
Wel een risico. Foutje is zo gemaakt. Zie sainz nu.

Maar wel sneller. Kom op sainz. Maak het spannend!

[ Voor 12% gewijzigd door Tito129 op 23-03-2024 06:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fauna
Mate Mate! :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drials
Held! 🇳🇱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:23

CyBeRSPiN

sinds 2001

Max toch weer het beste voor het laatst bewaard. Knap.
En Le Clerc zal balen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Tsunoda voor de AM!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 16:16
Publiek heeft er zin in.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Nu online
Ik snap het wel, het is nog vet vroeg, net 07:00u geweest. Die moeten ook nog wakker worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-07 19:31
Lekker weer hoor. Max op pole, Sainz voor Leclerc en Tsunoda in Q1 vs Ricciardo in Q3. Nooit begrepen waarom Nyck vervangen werd door Ricciardo. En Lawson is zijn tijd aan het verdoen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Wok

Dakloos...

Commentaar bij start Q3: The Ferrari's seem to have a decent shot at a front row lockout". Max: "Hold my beer!" 😁

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik denk dat Sainz het nog lastig gaat krijgen in de race, vond hem er niet fit uit zien.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Lekker Ventje schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 07:06:
Lekker weer hoor. Max op pole, Sainz voor Leclerc en Tsunoda in Q1 vs Ricciardo in Q3. Nooit begrepen waarom Nyck vervangen werd door Ricciardo. En Lawson is zijn tijd aan het verdoen.
In dit tempo is Ricciardo zijn stoeltje binnen 5 races kwijt aan Lawson, toch?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord