3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lekker ALO!!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Go to plan G.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-03-2024 11:57 ]
een treffende spreuk
Hopelijk wordt de race iets spannender dan deze kwalificatie.
Daar ga ik niet van uit, in de race is Max helemaal niet te stoppen.Miki schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:10:
Weer ongekend hoe relatief simpel Verstappen pole pakt en de rest er niet aan kan tippen.
Hopelijk wordt de race iets spannender dan deze kwalificatie.
Dat gezegd hebbende, de muren staan hier dichtbij en er zal wel gestreden worden in het veld dus er kan natuurlijk iets geks gebeuren.
Leclerc lijkt wel vertrouwen te hebben voor de long runs.
[ Voor 6% gewijzigd door pro_6or op 08-03-2024 19:12 ]
een treffende spreuk
Ja, als VER problemen heeft wel ja, anders rijdt hij er 20sec achteraan hehehe
RUS knijpt er toch meer uit?SinergyX schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:09:
Ham lijkt nu echt een zinkend schip te verlaten, wat een verschil naar de rest boven zich..
Mijn boefje is liev!
Toch denk ik dat HAM inmiddels zelf ook wel wat snelheid kwijt is. Ik vraag me sterk af of hij volgend jaar wel mee kan komen met LEC, of dat het net zo’n aftocht wordt als het laatste jaar van Damon HillSinergyX schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:09:
Ham lijkt nu echt een zinkend schip te verlaten, wat een verschil naar de rest boven zich..

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 08-03-2024 19:21 ]
Als je ziet wat voor tijden een rookie rijdt in die Ferrari dan zal een multi WDC het vast wel goed doen in die auto, ben alleen bang dat hij de rol van 2e coureur niet zo lang leuk blijft vinden.GAIAjohan schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:20:
[...]
Toch denk ik dat HAM inmiddels zelf ook wel wat snelheid kwijt is. Ik vraag me sterk af of hij volgend jaar wel mee kan komen met LEC, of dat het net zo’n aftocht wordt als het laatste jaar van Damon Hill
Knap toch van Charles dat ie zijn Ferrari tussen de Bulls krijgt, al zal ie morgen waarschijnlijk vrij vlot naar de 3e plek verwezen worden.
Heb jij de pure aftakeling van Hill niet meegemaakt? Nog best behoorlijk in 1998, helemaal nergens in 1999, terwijl Ralf Schumacher prima resultaten neerzettePalingDrone schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:23:
[...]
Als je ziet wat voor tijden een rookie rijdt in die Ferrari dan zal een multi WDC het vast wel goed doen in die auto, ben alleen bang dat hij de rol van 2e coureur niet zo lang leuk blijft vinden.
Jammer voor de Hulk. Ik vond zijn uitval beetje speciaal. De powerpack ging in derate, sensor foutje door de hitte of iets erger voor de Ferrari powerpack? Zhou heeft gelukkig wel de auto kunnen voelen voor 2 rondjes, hopenlijk zit alles goed in elkaar.
De McLarens waren onderling erg leuk. Zeker hoe Piastri volle toewijding erin ging. Ik had ze wel een plekje hoger verwacht als nu.
Dani Ric
Sainz, gezondheid gaat voor. Heel goed gedaan van Oliver Bearman, goed ingestapt en zat er lekker bij. Jammer dat hij Q3 niet heeft gehad, zou wel zeker een visite kaartje hebben afgegeven. Ik had wel medelijden met zijn vader, die moest echt wel zijn doodgegaan van de spanning zoals die zat te ijsberen. Charles, weet het niet meer? Ik begreep zijn lichaamstaal even niet bij de post Q interview. Beetje gelaten dat er steeds kleine details niet goed zitten?
Perez doet goed zijn werk, had wel liever gehad dat hij achter Alonso zat want die deed het eveneens goed. Ik kreeg wel even hoop in Q2 toen Stroll op P2 stond dat er voor Alonso meer er in zat.
Mercedes W15 is beter als de W13 en W14 maar die is erg wild met de achteras. Ben benieuwd naar hun bandenslijtage tijdens de race als die zo blijft glibberen.
En Max, wat kan je zeggen? Meesterlijk om meteen in Q3 een enorme benchmark te zetten. Ik dacht dat hij haast had omdat hij moest plassen

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Horner is bezig om het team grondig af te pakken van Mateschitz, redbull oostenrijk., dat het toch opgebouwd heeft. Hij is iedereen er uit aan het werken. Voor mij klopt dit niet.
een treffende spreuk
Zeker, maar die is ook eigenlijk maar per ongeluk (1x) WDC geworden, was ondanks de auto nooit echt dominant, daarna werd het snel nogal pijnlijk.GAIAjohan schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:28:
[...]
Heb jij de pure aftakeling van Hill niet meegemaakt? Nog best behoorlijk in 1998, helemaal nergens in 1999, terwijl Ralf Schumacher prima resultaten neerzette
Ik niet, wij kijken geen tv aan tafel alleen in het weekend.Justevo schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:09:
Ik kan hier wel aan wennen. Q op vrijdag en race op zaterdag.
Nu papa wat wil zien, gaan de principes in eens overboord

M'n dochter van 3 viel het wel op dat Max echt weinig in beeld kwam, van z'n laatste ronde is niet eens 1 seconden uitgezonden volgens mij.
[ Voor 19% gewijzigd door mathy_ op 08-03-2024 19:34 ]
Ik ben eerlijk gezegd niet kapot van Leclerc is altijd wat aan het miepen en maakt toch ook wel vaak fouten. Wat dat betreft sluit Hamilton wel naadloos aan bij Leclerc want die loopt ook wel vaak te miepen. Ik hoop niet dat ze volgend jaar zo snel als roadrunner zijn. Ik denk niet dar de sfeer er bij Ferrari het komend seizoen op vooruit gaat met deze 2 coureurs.GAIAjohan schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:20:
[...]
Toch denk ik dat HAM inmiddels zelf ook wel wat snelheid kwijt is. Ik vraag me sterk af of hij volgend jaar wel mee kan komen met LEC, of dat het net zo’n aftocht wordt als het laatste jaar van Damon Hillof eigenlijk ook Sebastian Vettel..
Hamilton rijdt met een hogere achtervleugel dan Russell, hij had last van een losse achterkant. Een nadeel voor in de kwalificatie wanneer je juist zon min mogelijk lucht weerstand wilt hebben op deze track.GAIAjohan schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:20:
[...]
Toch denk ik dat HAM inmiddels zelf ook wel wat snelheid kwijt is. Ik vraag me sterk af of hij volgend jaar wel mee kan komen met LEC, of dat het net zo’n aftocht wordt als het laatste jaar van Damon Hillof eigenlijk ook Sebastian Vettel..
Williams wilde ook van hem af, want ze zagen meer in Frentzen waardoor hij in 97 als wereldkampioen in een Footwork kwam te zitten..PalingDrone schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:30:
[...]
Zeker, maar die is ook eigenlijk maar per ongeluk (1x) WDC geworden, was ondanks de auto nooit echt dominant, daarna werd het snel nogal pijnlijk.
Maar goed, Vettel dan? Werd ook best pijnlijk het laatste jaar met Ferrari en daarna AM… Maar die had zijn charisma ondanks zijn Red Bull tijd nogal mee
Ik voorspel dat het bij Ferrari voor Hamilton heel pijnlijk gaat worden
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 08-03-2024 19:47 ]
Zat Hill opeens in de ex van Jos, toen kon dat nog gewoonGAIAjohan schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:45:
[...]
Williams wilde ook van hem af, want ze zagen meer in Frentzen waardoor hij in 97 als wereldkampioen in een Footwork kwam te zitten..
Maar goed, Vettel dan? Werd ook best pijnlijk het laatste jaar met Ferrari en daarna AM…
Ik voorspel dat het bij Ferrari voor Hamilton heel pijnlijk gaat worden
MSC bij Mercedes werd je ook niet vrolijk van, die was wel ff met sabattical geweest maar toch.
Ben ook bang dat hij bij Ferrari in LEC zijn meerdere moet erkennen, die pech van LEC zal toch wel een keertje ophouden?
[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 08-03-2024 19:52 ]
voor mij klopt het prima. fractie Oostenrijk heeft geprobeerd Horner te wippen, Horner met steun van de Thaise partij wil het team kopen en op zijn manier in stand houden, Marko is een oude man die af en toe interessant was voor het team maar met het verscheiden van Lauda is zijn dempende factor op Mercedes verdwenen en verder draagt hij weinig meer bij aan het team. Prima businessmodel.pro_6or schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:29:
Ho-pin Tung met een goed punt, Max ondanks alle stront binnen het team volledig gefocused op resultaat.
Horner is bezig om het team grondig af te pakken van Mateschitz, redbull oostenrijk., dat het toch opgebouwd heeft. Hij is iedereen er uit aan het werken. Voor mij klopt dit niet.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZxGIrFEw0i0UZ51Y6PvrMvoN.jpg?f=user_large)
Morgen ben ik heel benieuwd hoe Ollie het gaat doen in de race vanaf P11, het is wel een van de moeilijkste banen om even in te stappen bij de derde vrije training en dan daarna de kwalificatie en race te moeten gaan rijden. Respect hoor voor hem!
Hier nog even de uitslag van de kwalificatie:
:strip_exif()/f/image/rW0OuecFMBKvqz3uqQ5PEYjp.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar man wat een idioot is Max toch, wat een gat met de rest. Wat voor peut gebruikt hij elke keer weer om zo'n voorsprong te hebben. Ik kan er wel van genieten.
En ik vind het nogal wat dat Mercedes weer door klantenteams voorbij gereden wordt in de kwalificatie.
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 08-03-2024 20:47 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
je keert het om. Maar laat maar, dit is het race topic.Bvanham schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:50:
[...]
voor mij klopt het prima. fractie Oostenrijk heeft geprobeerd Horner te wippen, Horner met steun van de Thaise partij wil het team kopen en op zijn manier in stand houden, Marko is een oude man die af en toe interessant was voor het team maar met het verscheiden van Lauda is zijn dempende factor op Mercedes verdwenen en verder draagt hij weinig meer bij aan het team. Prima businessmodel.
[ Voor 17% gewijzigd door pro_6or op 08-03-2024 20:51 ]
een treffende spreuk
Ik heb net de onboard pole lap zitten kijken. Echt een aanrader!Quad schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:45:
Eindelijk q3 kunnen kijken, met half oog pushberichten weggehaald op m'n telefoon zodat ik toch nog enigszins blanco F1tv kon starten.
Maar man wat een idioot is Max toch, wat een gat met de rest. Wat voor peut gebruikt hij elke keer weer om zo'n voorsprong te hebben. Ik kan er wel van genieten.
En ik vind het nogal wat dat Mercedes weer door klantenteams voorbij gereden wordt in de kwalificatie.
een treffende spreuk
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Don't be shy to share.pro_6or schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:49:
[...]
Ik heb net de onboard pole lap zitten kijken. Echt een aanrader!
YouTube: Max Verstappen's Pole Lap | 2024 Saudi Arabian Grand Prix | Pirelli
[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 08-03-2024 21:08 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
FTFYG_Dragon schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:18:
Een mooie kwalificatie, waarbij Verstappen de rest echt wel weer op een flinke afstand zet! Wat een talent laat hij weer zien, hoeveel gaat hij nog bereiken voordat er een nieuw talent op gaat staan die in het rijtje gaat komen van Senna, Schumacher, Hamilton Alonso en Verstappen?!
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Tom Clarkson: Many congratulations to the top three qualifiers for the FIA Formula One Saudi Arabian Grand Prix. In third place, Sergio Pérez. In second place, Charles Leclerc, and taking his first pole position here in Jeddah, and the 56th of his Formula 1 career, the pole sitter, Max Verstappen. Many congratulations…
Max Verstappen. 34. It's 55 wins.
Natuurlijk, dat doen ze allemaal. Zo ovér duidelijk. Ik vind dat ook heel mooi.Chocoball schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:55:
Max houdt toch wel statistieken bij zo blijkt bij de persconferentie.
Tom Clarkson: Many congratulations to the top three qualifiers for the FIA Formula One Saudi Arabian Grand Prix. In third place, Sergio Pérez. In second place, Charles Leclerc, and taking his first pole position here in Jeddah, and the 56th of his Formula 1 career, the pole sitter, Max Verstappen. Many congratulations…
Max Verstappen. 34. It's 55 wins.
een treffende spreuk
Dan koopt Max een hele grote bank en gaan we er allemaal lekker op liggen.hoevenpe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:06:
Als Max morgen bij het Wilhelmus zegt dat hij per direct weggaat, bespreken we dat in dit draadje of moeten we gelijk naar randzaken?
een treffende spreuk
[ Voor 34% gewijzigd door Katseviool op 08-03-2024 22:33 ]
Not again...Katseviool schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:32:
Vraag me af of dit goed is voor de F1. De man is echt oppermachtig.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ik kan niet helemaal opmaken over wie je het nu hebt.Katseviool schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:32:
Vraag me af of dit goed is voor de F1. De man is echt oppermachtig.
En ook nagenoeg foutloos, en zelfs als Verstappen een keer een foutje maakt is het geen grote of bijzondere fout. Niet alleen nu hij ver vooraan rijdt, maar ook toen hij er echt voor moest vechten liet hij echt wel zien van een ander niveau te zijn.Justin013 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:44:
Ik vind het een bijzondere tijd om de F1 te volgen. Je hebt bijna de garantie dat Verstappen op zaterdag/zondag de volle mep aan punten pakt, en dat de rest kan vechten om wat over blijft. Dit zal niet voor eeuwig duren, beter genieten we er maar van hoe iemand met zo verschrikkelijk veel toewijding er elk weekend weer staat.
Ik heb hem in nu dus bijna 10 jaar formule racen nog nooit off the pace zien zijn zonder dat daar een (technische malheur) verklaring voor was. geen enkele keer, zelfs niet in trainingen.Transportman schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:54:
[...]
En ook nagenoeg foutloos, en zelfs als Verstappen een keer een foutje maakt is het geen grote of bijzondere fout. Niet alleen nu hij ver vooraan rijdt, maar ook toen hij er echt voor moest vechten liet hij echt wel zien van een ander niveau te zijn.
een treffende spreuk
Dit maakt het uniek, hij rijd als een atoomklok zo zuiver zijn rondjes....Transportman schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:54:
[...]
En ook nagenoeg foutloos, en zelfs als Verstappen een keer een foutje maakt is het geen grote of bijzondere fout. Niet alleen nu hij ver vooraan rijdt, maar ook toen hij er echt voor moest vechten liet hij echt wel zien van een ander niveau te zijn.
Hij is nu al samen met Micheal Schumacher voor mij de grootste, wat hij overeenkomstig heeft met Schumi, de vele controversiële randzaken.
Cogitationis poenam nemo patitur
Singapore 2023?pro_6or schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:05:
[...]
Ik heb hem in nu dus bijna 10 jaar formule racen nog nooit off the pace zien zijn zonder dat daar een (technische malheur) verklaring voor was. geen enkele keer, zelfs niet in trainingen.
Ook niet, daar ging de auto niet sneller in de qualy en in de race was hij gewoon weer snel (zo snel als maar mogelijk (gezien de compromis die ze gemaakt hebben alleen op die baan echt slecht uitpakte vorig jaar). Ik meen dat ook daar weer een SC verkeerd voor hem uitpakte anders had hij ook nog een stukmhoger geëindigd (misschien wel 1).
Ik zie dat ik technische malheur schreef, beter zou zijn, technische reden.
een treffende spreuk
China 20178? Daar gooide die de overwinning toch echt zelf weg.pro_6or schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:05:
[...]
Ik heb hem in nu dus bijna 10 jaar formule racen nog nooit off the pace zien zijn zonder dat daar een (technische malheur) verklaring voor was. geen enkele keer, zelfs niet in trainingen.
Net de highlights gekeken, maar zie niet echt waarom die de overwinning daar weg gooit. Hamilton rijdt daar redelijk onbedreigd naar de overwinning. Max heeft op P2 een lockup waardoor Vettel hem in haalt maar Vettel kwam sowieso al dichterbij.RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:17:
[...]
China 2017? Daar gooide die de overwinning toch echt zelf weg.
Misschien hebben ze belangrijke dingen weg gelaten in de highlights.
Al dat geklets over VER, toch is het SAR die zijn tijd het meest heeft verbeterd. Wat heeft die kerel zich ontwikkeld!TinusXIII schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:20:
Kwalificatietijden vergeleken met Jeddah vorig jaar.
Alpine de enigen die langzamer zijn.
[Afbeelding]
/s
Whoeps, moest 2018 zijn.Shinji schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:36:
[...]
Net de highlights gekeken, maar zie niet echt waarom die de overwinning daar weg gooit. Hamilton rijdt daar redelijk onbedreigd naar de overwinning. Max heeft op P2 een lockup waardoor Vertel hem in haalt maar Vettel kwam sowieso al dichterbij.
Misschien hebben ze belangrijke dingen weg gelaten in de highlights.
Late SC, RBR die boxt (als enige in de top). RIC achter VER. VER is te gretig met inhaalactie op Hamilton waardoor die buiten de baan komt en plek aan RIC verliest. En daarna is VER nog eens te gretig bij inhaalactie op VET en raken ze elkaar en komen in een spin. Terwijl RIC uiteindelijk lachend wint.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Was gewoon live te zien op F1tv. Was best vermakelijk.aveenhuysen schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:12:
Zijn er van die F1 Academy eigenlijk beelden, race 1 was gisteren?
F1TV, en ook gratis te kijken op YouTube & X en mogelijk dus ook daar terug te kijken. Wel eigen YouTube kanaal (& X handle) meen ik, dus zul je even moeten "zoeken".aveenhuysen schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:12:
Leuk DEV terug in de wagenTinusXIII schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:20:
Kwalificatietijden vergeleken met Jeddah vorig jaar.
Alpine de enigen die langzamer zijn.
[Afbeelding]
Alle sessies zijn live te zien en terug te kijken op YouTube of F1TV.aveenhuysen schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:12:
Dat is niet off the pace. Dat waren "gewoon" fouten met inhalen.RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:42:
[...]
Whoeps, moest 2018 zijn.
Late SC, RBR die boxt (als enige in de top). RIC achter VER. VER is te gretig met inhaalactie op Hamilton waardoor die buiten de baan komt en plek aan RIC verliest. En daarna is VER nog eens te gretig bij inhaalactie op VET en raken ze elkaar en komen in een spin. Terwijl RIC uiteindelijk lachend wint.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Zo ken ik er nog wel een. Dan rijden alle coureurs on pace. Tenzij ze dus fouten maken, en eigenlijk altijd in een auto rijden die langzaam is. Ook Bottas in de Mercedes reed voor zijn doen on pace.Snowhite0901 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:31:
[...]
Dat is niet off the pace. Dat waren gewoon fouten met inhalen.
Gevonden en zeker vermakelijk die 1ste race :-)RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:15:
[...]
F1TV, en ook gratis te kijken op YouTube & X en mogelijk dus ook daar terug te kijken. Wel eigen YouTube kanaal (& X handle) meen ik, dus zul je even moeten "zoeken".
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Off pace lijkt mij dat je gewoon te traag bent. Als je rondetijden altijd gewoon snel maakt maar je maakt altijd fouten met crashes etc dan ben je een snelle maar geen goede coureur.RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:42:
[...]
Zo ken ik er nog wel een. Dan rijden alle coureurs on pace. Tenzij ze dus fouten maken, en eigenlijk altijd in een auto rijden die langzaam is. Ook Bottas in de Mercedes reed voor zijn doen on pace.
Of je bent te traag ( en off pace )en moet teveel risico nemen om snel genoeg te zijn.
Edit en als je consequent trager bent dan je concurrent bij hetzelfde team kan je het ook moeilijk on pace noemen. Het ging niet over on pace voor zijn kunnen.
[ Voor 20% gewijzigd door Snowhite0901 op 09-03-2024 11:30 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ben 't er mee eens, zie je bij Max nooit
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
[ Voor 5% gewijzigd door nadroJ op 09-03-2024 12:17 ]
Sowieso schrijf je zo!
LIVE: Saudi Arabian Grand Prix Build-Up and Drivers Parade
Daar haalde hij Lewis Hamilton buitenom in, Lewis gaf toen na de race toe (Jack Plooy, idioot, maar ook wel goede kietelaar) dat hij Max expres van de baan reed om hem een lesje te leren.RobertMe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:17:
[...]
China 20178? Daar gooide die de overwinning toch echt zelf weg.
Daarna wilde Max te graag bij Vettel.
Maar mijn punt was niet dat Max foutloos is, maar “off the pace”, dus de snelheid niet hebben. En de snelheid had hij ook die wedstrijd, zeker wel.
Bijna elke andere coureur heeft wel eens een wedstrijd dat de snelheid er niet is. Max niet, die is always on it.
een treffende spreuk
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
FF klikken want FOM
Wauw wat was die leuk en dan het einde om die derde plek!
Het werd wel een latertje voor hem tot 4 uu in de ochtend https://dubz.live/c/6e52c6
De foto van @Rivanov is zelfs van vandaag van zo'n 4 uur geleden
[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 09-03-2024 16:25 ]
:strip_exif()/f/image/aOYo2nV4quTje76rThicvRVX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WADABrWE4zvFWFFT5oVLWHWV.jpg?f=fotoalbum_large)
The warrior returns! 👊 @Carlossainz55 is here to show support for Charles and Ollie 👏 #F1 #SaudiArabianGP pic.twitter.com/0Dk9SSpkNB
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 9 maart 2024
Held.G_Dragon schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:58:
Look who's back!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Twitter]
Dochter heeft een danswedstrijd.
Lekker straks uitgesteld kijken met m’n zoon. Tenminste, als hij m niet live aan zet 😆
Alvast veel plezier allen!
Iedereen een mooie en fijne race, zou Max weer winnen? ik denk eigenlijk van wel.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Goed kans dat hij (hier in S.A.) dan na afloop ook nog "stoned" wordt
Hoop dat we een leuk podium gaan zien met VER, ALO, LEC en veel rondspuitend rozenwater.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Daar heb je Haas of Alpine voor.Spotmatic schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:18:
Ik heb zin in een SC. De vorige race was dat betreft uber saai zonder uitvallers.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Boete denkDaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:23:
En dat was een forse unsafe release voor Tsunoda...
Iedereen alvast een fijne race. Ik ga hem eens een keer relaxed kijken zonder het forum ernaast. Whatsapp is over het algemeen al druk genoeg hier.
"When you grow up your heart dies"
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zak wordt er niet slanker vanG_Dragon schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:36:
Vrienden van ons hebben maar een kleine tv pff.. (77inch)
[Afbeelding]
En ALO kan zn eigen handdoek niet eens vasthouden
Hopelijk geen gridstraf, anders is hij voor de tweede race op rij gepiepeld door zijn eigen team, deze keer al voor de start.DarkSide schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:24:
poeh best close call tussen TSU en NOR
een treffende spreuk
Ach, daar ben je zo aan gewend en wil je alleen nog een groter beeld.G_Dragon schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:36:
Vrienden van ons hebben maar een kleine tv pff.. (77inch)
[Afbeelding]
Mijn 65 inch is groot genoeg maar een 85 inch kan hier ook prima aan de muur.
"When you grow up your heart dies"
Ik heb “maar’ een 65inch en dat is altijd enorm irritant, stroboscoop licht.Jasphur schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:41:
Wat irritant dat discolicht op de starting grid nu haha
een treffende spreuk
Je bent ervaren genoeg. Beeld je in: Norris in de fast lane, Yuki komt enkele centimeters voor Norris de fast lane in, Norris trapt hard op de rem en de voorwielen blokeren. Overal rook, drama, unsafe release. Gevaar.streamnl schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:43:
Ik schakel net in…
Iemand een filmpje van TSU en NOR?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jasphur schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:45:
[...]
Je bent ervaren genoeg. Beeld je in: Norris in de fast lane, Yuki komt enkele centimeters voor Norris de fast lane in, Norris trapt hard op de rem en de voorwielen blokeren. Overal rook, drama, unsafe release. Gevaar.

Bedankt voor de levende beschrijving
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |