Oei.... na enige dagen hier veel gelezen te hebben over missende steentjes (en meer) had ik gisteravond missend-steentje-stress!!!
Door alle Speed Champions verhalen hier en elders maar eens begonnen aan een Mercedes dubbel-set uit 2024 - 76924 (ik heb niks met F1). Bij de zwarte bolide miste ik een... zwarte steen. Tafel is wit, viel goed te zien dat die daar niet lag. Vloer is echter donker rood-bruin, het was woensdag, dus vrouw thuis geweest, kinderen 's middags thuis geweest en nog niet gezogen, dus (bij beperkt kunst-licht) lastig te zien of iets rommel was of Lego. Ik kon ook niet verder en / of uit eigen voorraad een steen tijdelijk halen.
Dus maar opruimen met idee andere keer verder te gaan en ..... wat kom ik - nadat ik dat al 3 keer gecontroleerd had - tegen in het opgescheurde plastic ............. de bewuste steen (ik zeg bewust steen, want het was niet eens een mini-steentje).....................
Dolblij als een kind kon ik dus betreffend zakje afbouwen en zelfs nog volgend zakje geopend en even doorgebouwd! Nu op de helft van de bolide!
Toch tevreden mijn avond kunnen afsluiten!
Dus maar opruimen met idee andere keer verder te gaan en ..... wat kom ik - nadat ik dat al 3 keer gecontroleerd had - tegen in het opgescheurde plastic ............. de bewuste steen (ik zeg bewust steen, want het was niet eens een mini-steentje).....................
Dolblij als een kind kon ik dus betreffend zakje afbouwen en zelfs nog volgend zakje geopend en even doorgebouwd! Nu op de helft van de bolide!
Toch tevreden mijn avond kunnen afsluiten!
:strip_exif()/f/image/q9UrsVJjZ5zn4ebhvCaS8pyZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9xObwj7gGcbmRGdz35v690L8.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1IldF3dZlKGtjAYRIgDfk3qz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/99RLkVcOGU0FQGSYx5QTIZ0U.jpg?f=user_large)
/f/image/MjznvVII2FN44LAPVJFRZA6U.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mvz9jbKBFixvLLB73vx5e30q.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/ImCUYlH9WPw7EtWRcp6QN8xw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/PvQJFM3s382OS3Rf7VvJYf15.webp?f=fotoalbum_large)