Tc99m schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 15:45:
[Afbeelding]
Even wat essentiële levensbehoeften meegenomen bij het doen van de weekendboodschappen zojuist.
(Die Ferrari polybag was er helaas niet meer - zelf ben ik niet zo into auto’s maar ik koop die auto-polybags wel altijd voor een vriend van me dus ga er de komende dagen wel nog naar op zoek)
Die komt vanzelf wel weer

Ik ga wel uit m'n plaat als maandag straks 2de halve prijs is bij het Kruidvat
Ik koop ze allemaal, en het liefst niet voor 3,99. Was vanochtend nog ff in Utrecht, bij Smyths daar hebben ze ook polybags in de aanbieding, voor 2 euro. Echt geweldig zulke aanbiedingen, en dan niks op voorraad hebben
Bij de Intertoys was er ook een nieuwe die niet voor 3,99 in de schappen lag, maar voor 2,99.
https://www.intertoys.nl/...eel-van-assepoester-30695 Gelijk maar 3 meegenomen, daarna nog bij het Kruidvat 2 Ferrari Hypercars, en 2 Star Wars en 2 Spiderman vs Venom polybags/paperbags gescoord.
Ik vind het wel jammer dat het nu een papieren zakkie is geworden. Plastic is net wat fijner. De gene die erg leuk zijn, en value for money hebben, haal ik er 3 van. 2 Voor de collectie/verzameling en de andere maak ik open en zet ik op m'n tv-kast, na een weekie ofzo, haal ik die weer uit elkaar, en terug het zakkie in (die gooi ik niet weg die bewaar ik).