Goedemorgen,
Een van de voornemens van dit jaar is iets doen aan de backlog die ik heb staan. Of te wel: Meer lego bouwen!

Afgelopen jaar eigenlijk tot kerst niks gebouwd, maar wel gekocht!
Hoewel het door de griep een stuk trager gaat als de bedoeling van 1 a 2 zakjes per dag, komt het einde van mijn eerste set van dit jaar in zicht. De Blacksmid. Wat een geweldige set om te bouwen! De details en de kleine grapjes, geweldig gewoon. Ik ga nu aan het dak beginnen en vind het oprecht jammer dat het nu bijna klaar is. Waar ik vooral bang ga zijn is dat de volgende set gewoon gaat tegen vallen.
Normaal ben ik van de gebouwen, dus waarschijnlijk wordt het dat een van de volgende die ik ga bouwen. De Jazzclub, het Parijse restaurant of de nieuwste van dit jaar. Het Parijse restaurant ligt al het langst te wachten. Tergelijkertijd voelt het bijna als kaptitaal vernietiging. Die set heb ik toen voor een hele mooie prijs kunnen kopen, terwijl ik al wist dat hij eruit ging. Ergens midden in de nacht omdat ik niet kon slapen tijdens een vakantie, en na de koop gelijk als een blok weer in slaap vallen.

Dus die zal het wel niet worden.Ook de herinnering hoe het kopen ging speelt bij deze set mee, normaal heb ik dat totaal niet.
Verder ligt de Botanische tuin te wachten, samen met het A-frame huis. Maar als ik die laatste ga bouwen dan volgt automatsche weer de boomhut. Ook komen er nog 2 set binnen van de laatste ronde van het Designer program binnen. De caravan omdat hij goed bij de boommhut en A-frame past. En de Art of Chocolate voor het kerstdorp.
Al dat bouwen levert ook een klein nadeel op. Ruimte maken, dus weer eens kritisch kijken naar wat er staat en welke er afgebroken mogen worden. Kortom voor dit jaar genoeg plannen op Lego gebied. En dat was nou net het idee
Omdat plaatjes meer zeggen. Wat foto's van de bouwsels die hier in de woonkamer staan.
[
Voor 34% gewijzigd door
Savalizz op 21-01-2025 11:41
. Reden: Foto's toegevoegd. ]