Dat had ik laatst bij wat replies van 42erik die wat Star Trek sets aanhaalde van een ander merk naar aanleiding van de mogelijk Enterprise Lego set. Ik dacht nog: waarom linkt die niet gewoon wat Lego MOCs van Rebrickable of zo? Maar die vond ik niet zo mooi (niet dat ik het beter doe), dus snapte wel waarom hij die niet noemde. En tja, dat bouwsteentjes merk
had nou eenmaal ook de Star Trek licentie tot dit jaar, dus de vergelijking vond ik op zich wel een goede. Maar goed, het is verwijderd, maar dat was denk ik de eerste keer dat ik het bespreken van een ander merk
in dit Lego topic wel nuttig vond.
@
meesje
Gewoon je landbouwvoertuig lekker posten in het andere topic, genoeg mensen die hier posten, kijken daar ook. Of op
r/legotechnic. Daar boeit het ze blijkbaar vrij weinig dat het geen Lego is wat er gepost wordt.
Precies dit. Of het Xbox en Playstation topic samenvoegen. Gaat ook niet goed.
Ik snap de drang om het samen te voegen (en bij Xbox en Playstation zou mij dat juist weer geen hol uit maken

) en dat het gewoon als 1 big happy family goed zou moeten gaan, maar voor Lego zie ik het liever gescheiden en ik snap ook dat topics als Xbox en Playstation gescheiden zijn, want niet iedereen denkt er zo over. Dan is het voor mods denk ik makkelijker om het gescheiden te houden dan constant fanboys/trollen van beide kampen uit elkaar te moeten houden