Die mensen zijn er zeker... zoek bijvoorbeeld maar eens op youtube naar Brick Sanchez..Kerngezond schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:58:
Wat ik me nog afvraag, ik ben zelf geen groot Harry Potterfan, maar heb het altijd erg charmante LEGO gevonden. Zijn er hier mensen die veel delen van kasteel Hogwarts hebben en die met elkaar geïntegreerd hebben? Het valt me namelijk al een tijdje op dat veel van die relatief nieuwe sets een bepaald deel van het kasteel belichten, en mijn eerste gedachte zou zijn om dat geheel te integreren tot het complete kasteel. Ik kan nooit de eerste zijn die op dat idee is gekomen.
Ik moet wel bekennen, dat zijn eerste videos over het combineren van sets ging, maar hij de oorspronkelijke sets inmiddels al zodanig bewerkt heeft, dat het meer MOCs zijn die hij nu bouwt. Maar het is wel super gaaf om te zien.
Het nadeel van het combineren van de sets is dat de footprint al snel heel groot wordt, dus de vraag is waar laat je het. Ook zijn de officiele sets vaak maar halve sets, dus als je het geheel netjes wilt integreren, dan wordt het al snel vrij prijzig.
[ Voor 23% gewijzigd door Psyx88 op 08-12-2024 15:13 ]