De nieuwe CMF reeks 27 staan ook op de LEGO site:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/42NrzPqm04SAag42q8oeoKt6.jpg?f=user_large)
Een klokkenwinkelLoader schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:02:
Wat moet dit voorstellen?
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
StofzuigerLoader schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:02:
Niemand die ff kopieert?
[Afbeelding]
Nintendo speler sinds '94.
Zitten een paar leuke tussen. Ik heb aardig wat ruimte-LEGO dus daar doen zowel astronaut als kind met sterrenkijker het goed bij. Daarnaast ben ik 60364 Skatepark aan het bouwen dus daar zou de skatechick het leuk bij doen.RubjeMazter schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:36:
Volgens mij nog niet officieel voorbij zien komen:
Minifiguren serie 27 staat online
[Afbeelding]
Pfoe, die is toch wel erg mooi! Ik wist niet of hij in mijn mediterrane setting zou passen maar ik verzin er wel een Gibraltar-scenario voor.Loader schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:02:
Niemand die ff kopieert?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Kerngezond op 03-12-2024 23:18 ]
Ik dacht, ik kijk hier weer eensFiretrooper schreef op maandag 2 december 2024 @ 22:24:
10350 - Tudor Corner
Moet 230 euro gaan kosten.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Dit inderdaad. Waar alle andere modulars over het algemeen beetje jaren '30 achtig zijn (laat '19 eeuw, vroeg 20e?) met de sfeer van een grote stad (Parijs/Londen) vind ik het bovenste stukje met dat vakwerk er niet helemaal bij passen. Maar goed, was in mindere mate ook zo met Market Street en Downtown Diner. Wel weer veel leuke details.Ond schreef op woensdag 4 december 2024 @ 07:41:
[...]
Ik vind dit op zichzelf leuk, maar deze lijkt me toch lastig ogen naast een heleboel van de vorige modulars
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Kan zijn dat ze een andere weg inslaan met modulars. Continue hetzelfde type gaat ook saai worden. Ik vind hem iig erg geslaagd en wat mij betreft komen er meer van dit soort.Reintji schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:37:
[...]
Dit inderdaad. Waar alle andere modulars over het algemeen beetje jaren '30 achtig zijn (laat '19 eeuw, vroeg 20e?) met de sfeer van een grote stad (Parijs/Londen) vind ik het bovenste stukje met dat vakwerk er niet helemaal bij passen. Maar goed, was in mindere mate ook zo met Market Street en Downtown Diner. Wel weer veel leuke details.
Mijn kinderen mogen er ook meespelen. Nadeel, na een maand is er niet veel van over. Voordeel, na een maand mag ik alles weer bouwenDerbiss schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:17:
Hi allen,
mag ik een persoonlijke vraag stellen? Hoe verkopen jullie al die aankopen thuis? Ik koop af en toe een bouwpakket (als het zeer voordelig is; danku brickwatch) maar het valt thuis niet altijd in goede aarde.
Voor de rest; top topic dit - ik heb al heel veel leuke dingen gezien !
Wat lul jij nou? 😄kneusteun schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:16:
[...]
Lekker zwart wit, het is dus of je gaat nu aan de lego of je gaat de kroeg in
Nou dan kan iedereen hier dat gebruiken als middel "ja schat, maar als ik deze niet koop dan ga ik weer aan de zuip"
Ik dacht al, een Astromech in een niet-Star wars set, wat vreemd
[ Voor 25% gewijzigd door zonoskar op 04-12-2024 14:37 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Was niet heel serieus bedoelt he.Karp schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:50:
[...]
Wat lul jij nou? 😄
We dachten, als je dan je geld uitgeeft aan een hobby, dan is Lego geen slechte! Zuipen is best wel contra-productief. En zo zijn er veel hobbies te bedenken die eerder wat vragen van het gezin, dan iets toevoegen. Dan is Lego redelijk neutraal. Het enige wat nog handiger is, is als het iets toevoegt misschien. Houtbewerking, of iets met een tastbaar resultaat? Al denk ik dat het goedkoper is om bepaalde spullen zelf te kopen, dan te leren hoe je het zelf kan doen en daar alles voor kopen 😄
Mooie is, dit zou juist precies passen in iets dat op Londen moet lijken. Reden dat ik Parijs persoonlijk 100x mooier vind vs. Londen is omdat ze in die laatste alles door elkaar gebouwd heen gebouwd hebben.Reintji schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:37:
[...]
Dit inderdaad. Waar alle andere modulars over het algemeen beetje jaren '30 achtig zijn (laat '19 eeuw, vroeg 20e?) met de sfeer van een grote stad (Parijs/Londen) vind ik het bovenste stukje met dat vakwerk er niet helemaal bij passen. Maar goed, was in mindere mate ook zo met Market Street en Downtown Diner. Wel weer veel leuke details.
[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 04-12-2024 19:01 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Bleh, wel vervelend, zijn alle moeilijke onderdelen wel OK? Er zitten een aantal unieke onderdelen in, uit mijn hoofd voorlampen, versnellingspookje en -plaat, wielophanging... en dan nog wat dure zaken zoals de schokdempers, wielen en banden.zonoskar schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:00:
Nog een issue in de 8880:
[Afbeelding]
Je kan het ook al zien in de vorige foto die ik gepost heb, de voorste lange technic bricks zijn duidelijk het nieuwere blauwige grijs. Gelukkig zijn het maar 2 bricks, dus te overzien (2 euro per stuk). Maar dat deze set '20 jaar op zolder in een doos heeft gelegen' (quote verkoper) is dus waarschijnlijk niet waarTechnisch gezien kan het wel, in 2002-2004 kwam de nieuwe grijze kleur.
ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma
Heb inmiddels wel de witte 'papieren' zakjes gehad. Bewust 'papier' omdat er wel een vorm van plastic achtige voering aan de binnenkant zit. Tuurlijk, beter dan de originele helemaal plastic zakjes. Vraag mij af hoe duurzaam papier met plastic dan daadwerkelijk is.L23 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:18:
[YouTube: LEGO's Great Paper Bag Half-Truth -- A #NOTsponsored reality check]
Ik heb nog niet alle gekochte sets opengemaakt, maar ben zelf nog nooit papierenzakjes tegengekomen.
PhD i.o.
Ik denk omdat ze dan bang zijn op scheuren.Maximus schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:22:
[...]
Heb inmiddels wel de witte 'papieren' zakjes gehad. Bewust 'papier' omdat er wel een vorm van plastic achtige voering aan de binnenkant zit. Tuurlijk, beter dan de originele helemaal plastic zakjes. Vraag mij af hoe duurzaam papier met plastic dan daadwerkelijk is.
De echte brown bags heb ik nog niet gehad. Vraag mij af waarom de blokjes niet gewoon in een volledig papieren zakje kunnen zonder binnenvoering.
Poeh, 60 euro voor een SC van nog geen 350 steentjes bij BOL. Leuk voor bij de wagen van Bryan maar niet voor dat bedrag. Toch even verder neuzenPdeBie schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:01:
[Afbeelding]
Dank je Sinterklaasje!
Gisteren de Lambo nog afgerond, zit deze in de zak vandaag. Alsof de Sint wist dat ik klaar met bouwen was
(Wij hadden vanavond pakjesavond, vanwege een overvolle planning morgen)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Sets die uit productie zijn worden altijd voor meer dan de hoofdprijs op Bol verkocht door een 3rd party seller. Op Marktplaats staan er vele voor €25,00Arno schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:52:
[...]
Poeh, 60 euro voor een SC van nog geen 350 steentjes bij BOL. Leuk voor bij de wagen van Bryan maar niet voor dat bedrag. Toch even verder neuzen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dan koop je hem voor 17.50Arno schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:04:
25 euro is inderaad meer wat ik voor en SC in gedachten heb
Ey!! Macarena \o/
Jeremy Clarkson
[ Voor 11% gewijzigd door zonoskar op 05-12-2024 13:04 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
[ Voor 60% gewijzigd door Pana op 05-12-2024 11:11 ]
Deze is eergisteren ook al voorbij gekomen:Pana schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:09:
Iemand deze al gepost? Zag hem via tech Jesus voorbijkomen:
https://asmlstore.com/products/twinscan-exe-5000-lego-set
[Afbeelding]
Wel stiefduur imo, maar ergens ook wel een must voor de techliefhebbende noorderburen.
Inderdaad aardig aan de prijs.Pierre schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:05:
Jammer dat ik niet bij ASML werk https://www.tomshardware....#xenforo-comments-3863007
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Heel vet.PdeBie schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:06:
Gelijk maar voor gaan zitten! Hij is leuk!!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
M
American muscle![]()
![]()
[Afbeelding]
Moest je gisteren niet nog een reden vinden om artemisia te verantwoorden thuis?gielie schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:05:
[...]
Idem hier daarbij komt dat mijn vrouw mijn lego hobby steunt en het helemaal prima vindt, zo zelfs dat ik van de gezamenlijke rekening soms een grote set mag kopen. Alleen toen ik pas met de Millennium Falcon kwam aanzetten keek ze erg bedenkelijk met de vraag, waar ga je die in godsnaam neerzetten maar vooral in gesprek blijven met elkaar en elkaar wat gunnen. Mijn vrouw krijgt regelmatig de credit card mee om te shoppen.
Wilde gok: het is geen set dus ze betalen alle blokjes los bij diverse leveranciers. En ja, dan gaat het hard.XFlame schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:12:
35.2 cm B x 9.91 cm H x 6.4 cm D
851 stukjes.
Is dit de slechtste verhouding ooit?
Die afmeting en dan dat geld. Ze gaan er zeker van uit dat de mensen die interesse hebben, de echte machine ook kunnen kopen. Zal niet zijn voor de reguliere consument...
Een paar slordigheidjes in z’n video, maar verder leuk om er wat bewegend beeld van te zien. Ik ga deze serie zeker sparen.
Noorderburen? Oh, hé, dat ben ik!Pana schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:09:
Iemand deze al gepost? Zag hem via tech Jesus voorbijkomen:
https://asmlstore.com/products/twinscan-exe-5000-lego-set
[Afbeelding]
Wel stiefduur imo, maar ergens ook wel een must voor de techliefhebbende noorderburen.
Als het je voornamelijk om het bouwen gaat is huren wellicht een goed alternatief, mocht je het gesprek over kopen niet gaan winnenDerbiss schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:17:
Hi allen,
mag ik een persoonlijke vraag stellen? Hoe verkopen jullie al die aankopen thuis? Ik koop af en toe een bouwpakket (als het zeer voordelig is; danku brickwatch) maar het valt thuis niet altijd in goede aarde.
Voor de rest; top topic dit - ik heb al heel veel leuke dingen gezien !
Of de partner verblijden met een passend LEGO cadeau, onderwerp wat hem/haar interesseert (maar dan nu in LEGO vormtoolkist schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 06:39:
[...]
Als het je voornamelijk om het bouwen gaat is huren wellicht een goed alternatief, mocht je het gesprek over kopen niet gaan winnen
Daarvoor moet je bij de concurrentie zijn:Kerngezond schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:29:
Eén ding waar ik grof geld voor zou betalen is een Sinterklaasset. Gaat er niet komen waarschijnlijk, maar een mens mag dromen.
Bij Playtoday in Gouda hebben ze een leuk Lego Sinterklaasje ontworpen.Kerngezond schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:29:
Eén ding waar ik grof geld voor zou betalen is een Sinterklaasset. Gaat er niet komen waarschijnlijk, maar een mens mag dromen.
Oeh, die is wel leuk ja. Een Sinterklaas minifig gaat wel een lastiger verhaal worden denk ik.wouter3 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:40:
[...]
Bij Playtoday in Gouda hebben ze een leuk Lego Sinterklaasje ontworpen.
https://playtoday.nl/wp-c...11/BOXPROD_20213_SINT.jpg
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
Dat is de zogenaamde werk-mijter..ja bestaat echt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 06-12-2024 21:58 ]
Ik heb het juist adersom, doe het altijd het liefst met het boekje maar met dat grote boekwerk van de millennium falcon denk ik dat ik de iPad erbij pak. Dat van weerspiegeling herken ik, gen tip om dat te voorkomen.jamiednb schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:26:
Ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van de Millennium Falcon (75192). Bij deze set zit natuurlijk dat enorme instructieboek, wat op zichzelf al een kunstwerk is. Voor mijn vorige lego sets gebruikte ik vaak mijn iPad met de lego app om de instructies te lezen, maar deze keer wil ik graag het fysieke instructieboek gebruiken – het ziet er tenslotte zo gaaf uit!
Echter, loop ik nu ergens tegen aan: de lampen boven de eettafel weerspiegelen enorm op het papier, waardoor de plaatjes bijna niet leesbaar zijn. Het dimmen van de lampen helpt helaas ook niet. Heeft iemand tips zodat je geen last hebt van reflecties op het papier?
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ik gebruik een lage tabletstandaard zoals Ikea die vroeger verkocht (helaas niet meer). Je kan zoiets ook zelf maken, of anders misschien een boekenstandaard zoals dit:jamiednb schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:26:
Ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van de Millennium Falcon (75192). Bij deze set zit natuurlijk dat enorme instructieboek, wat op zichzelf al een kunstwerk is. Voor mijn vorige lego sets gebruikte ik vaak mijn iPad met de lego app om de instructies te lezen, maar deze keer wil ik graag het fysieke instructieboek gebruiken – het ziet er tenslotte zo gaaf uit!
Echter, loop ik nu ergens tegen aan: de lampen boven de eettafel weerspiegelen enorm op het papier, waardoor de plaatjes bijna niet leesbaar zijn. Het dimmen van de lampen helpt helaas ook niet. Heeft iemand tips zodat je geen last hebt van reflecties op het papier?
ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma
Bij mij is LEGO ook (weer) een hobby geworden om juist geen scherm meer te hebben na een werkdag achter de computer. De weerspiegeling op de boekjes is dan soms inderdaad vervelend. Soms leg ik het boekje op een laptop standaard zodat hij iets schuin ligt. Bij mij werkt dat goed en kan ik de instructies beter zien.jamiednb schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:26:
Jeremy Clarkson
Maar, maar, maar, al de levens van die kleine lieve minifigs!Karp schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:40:
[Afbeelding]
Ik kwam er achter dat skeletten helemaal niet duur zijn 👀
Zijn gewoon zombiefigs gewordenymnia schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:23:
[...]
Maar, maar, maar, al de levens van die kleine lieve minifigs!
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Leuke serie, genoeg figuren die in mijn stad kunnen wonen. Ik ga er een paar kopen denk ik, gewoon op de gok.
Je kent de app 'Minifig scan'? Die app scant de qr- of barcode op het doosje en laat je zodoende zien welke minifig erin zit. Werkt natuurlijk alleen in een fysieke winkel, niet onlineZenomyscus schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:06:
[...] Ik ga er een paar kopen denk ik, gewoon op de gok.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Karp schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:40:
[Afbeelding]
Verrek! Net iets meer dan een euro is een koopjeKarp schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:40:
Ik ga ze niet kopen op de gok, ook omdat andere met een scan app al die wolventemmers er tussenuit gaan grissenZenomyscus schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:06:
[...]
Leuke serie, genoeg figuren die in mijn stad kunnen wonen. Ik ga er een paar kopen denk ik, gewoon op de gok.
Zeker nuttige info, dank je! Ik wil ooit nog wel met een (grote) MOC die kant op, maar ik denk dat 2025 te vroeg komt. Vooral vanwege tijdgebrek. In de tussentijd bouwen we wat kleinere sets:AppieNL schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:58:
Misschien een nuttige mededeling voor mensen die er over denken om op Lego World 2025 te gaan staan met wat eigen bouwwerken. Ik ben geen onderdeel van de stuurgroep (die bepalen wie er staan), maar staat me vaag bij dat sommige hier misschien wel interesse hadden.
In principe is de inschrijving vanaf half april/begin mei. Vandaar dat ik het nu vast benoem, kan je vast brainstormen over wat je wilt gaan bouwenBij de inschrijving zijn foto's van wat je gaat bouwen/aan het bouwen bent voor Lego World gewenst, maar foto's van eerdere MOC's vind de stuurgroep ook goed om te kijken wat je zoal kan bouwen. De voorkeur gaat wel uit naar foto's van waar je mee komt.
Sets in je layout mag, maar mag niet de boventoon voeren (bijvoorbeeld een hamburger busje in je straat is prima, maar een hele modular niet).
Je kan ook onderdeel zijn van een groepslayout. Tafels zijn er in 2 maten in principe: 120x80cm en 180x80cm. Je mag zelf bepalen hoeveel tafels je wilt hebben, Sommige hebben maar 1 tafel van 120x80cm, andere hebben 2x 180x80cm en groepslayouts hebben vaak 2 tafels achter elkaar en dan 3-5 tafels breed. Podium delen zijn ook een optie, handig als je een hoog kasteel hebt of voor autootjes die rond rijden (had ik moeten doen voor mijn trial wagentjes dit jaar).
Er kunnen maximaal 80 mensen staan in de "AFOL Fanzone" maar dat aantal kan misschien nog veranderen (zowel positief of negatief), dus als er meer inzendingen zijn, wordt er geselecteerd (en dan zijn de foto's handig).
Je kan er voor kiezen om er 7 dagen te staan of de helft van de beurs, wat dan dus neer komt op de eerste 3/4 dagen of de laatste 3/4 dagen. Kies je voor helft, betekent dit wel dat je op (vaak) de zaterdagavond je layout moet opbouwen of helemaal moet afbreken. Voor de beurs begint is er een hele opbouwdag waar je het op je gemakje kan doen. Het is ook niet verplicht dat je elke dag aanwezig bent, maar wordt wel gewaardeerd (door het publiek en de organisatie).
Wat het altijd goed doet bij MOCs is wat beweging door middel van PF remotes aan het hek. PF werkt nog steeds het makkelijkste op beurzen of voor remote control door jezelf: Pybricks/Brickcontroller 2.
Als het april is, kom ik nog wel met een link voor de inschrijving. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik weet niet of ik alles kan beantwoorden,
Verrassend leuk gedaan allemaal, maar die mijter is echt heel lelijk.
Dat moet een oudje zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een modern bedrijf zich nog aan Zwarte Piet brandt.Kapoen schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:31:
[...]
Daarvoor moet je bij de concurrentie zijn:
[Afbeelding]
Haha, wat ga je maken? Een massagraf?Karp schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:40:
[Afbeelding]
Bedoel je met "kleiner" Lego-thema de wat kleinere setjes? In dat opzicht vind ik DREAMZzz ook wel interessant. De set die je gebouwd hebt ook over getwijfeld omdat het onder het Space thema valt. Gezien het Space jaar dit jaar voornamelijk City/Friends/Technic sets gekocht met het Space thema. Het moet bij mij met dit soort sets toch wel enige nostalgie opwekken met de Lego sets die ik in de jaren 90 leuk vond. Verder loop ik niet warm van thema's of evolutie van bestaande thema's die ik gemist heb in de Dark Age. Ook niet altijd even goede ervaringen met Lego kopen op Marktplaats, dus jaren 90 thema's zoals M-Tron, Ice Planet en UFO ga ik denk ik niet snel uitbreiden. Ik kijk liever uit naar nieuwe Lego sets en dan is het tof als dat soort oude thema's weer eens terug komen. Al vind ik bij bijvoorbeeld het kasteel thema jammer dat het bij grote sets zoals het Leeuwenridders kasteel blijft.PlasticFan schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:37:
[...]
Ik sprak ooit iemand die helemaal lijp was van Rock Raiders, maar dat vind ik net zoiets als Bionicle: omdat ik het niet als kind ervaren heb doet het me weinig.
Voor welk "kleiner" Lego-thema lopen jullie warm? En zitten daar ook thema's uit je Dark Age bij?
[ Voor 25% gewijzigd door L23 op 07-12-2024 19:24 ]
Absoluut een hele gave set! Ik hou van dit soort gebouwen.m4bnl schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:41:
En hij is voltooid!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Te gek!cherrycoke schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:48:
[Afbeelding]
hij is wel gaaf geworden met de ledjes,
helaas gaf een ledje geen leven, doorgemeten en gaf geen kick, toen zag ik dat er helemaal geen ledje op zat [Afbeelding]
[ Voor 110% gewijzigd door JBplap op 07-12-2024 21:44 ]
Haha, dan heb je zeker een luxe probleem!QuattroNL schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:32:
[...]
Absoluut een hele gave set! Ik hou van dit soort gebouwen.
Alleen ik twijfel erg om 'm toch te kopen; ik heb er gewoon geen plek meer voor![]()
Ja ik kan andere sets afbreken maar dan nog...
En met de huidige backlog kan ik ook nog wel een paar maanden vullen.
Luxe probleem
50 euro. zijn nog best prijzig,Popcorna schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:36:
[...]
Te gek!
Brutale vraag, wat ben je kwijt voor die verlichting?
Ja ik dacht ook al zoiets toen ik de foto vond, dat het een oude set moest zijn.Kerngezond schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:49:
[...]
Dat moet een oudje zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een modern bedrijf zich nog aan Zwarte Piet brandt.
Is nog een hele “run” op geweest, budget/outlet speelgoedwinkel in dorp had er een boel staan voor 5-10€, na bericht telegraaf gingen ze voor 50-200Kapoen schreef op zondag 8 december 2024 @ 08:10:
[...]
Ja ik dacht ook al zoiets toen ik de foto vond, dat het een oude set moest zijn.
Ik weet niet of er zoiets bestaat als een brickset databank voor Playmobil, dus ik kan niet aangeven hoe oud die sets zijn.
Sowieso vond ik het ook al raar dat een groot Duits(?) bedrijf speelgoed uitbrengt met een thema dat alleen hier in onze Lage Landen gekend is als ik mij niet vergis.
Laat ik nu toevallig ook een Playmowatch hebbenKapoen schreef op zondag 8 december 2024 @ 08:10:
[...]
Ja ik dacht ook al zoiets toen ik de foto vond, dat het een oude set moest zijn.
Ik weet niet of er zoiets bestaat als een brickset databank voor Playmobil, dus ik kan niet aangeven hoe oud die sets zijn.
Sowieso vond ik het ook al raar dat een groot Duits(?) bedrijf speelgoed uitbrengt met een thema dat alleen hier in onze Lage Landen gekend is als ik mij niet vergis.
Oké TIL dat er dus ook een playmowatch en een speelwatch bestaan. NiceJPDeckers schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:25:
[...]
Laat ik nu toevallig ook een Playmowatch hebbenEr is zelfs een Sinterklaas advent kalender geweest!
Ergens in 2017 is besloten met dat thema te stoppen, vanaf 2018 is de voorraad op.
https://www.playmowatch.com/nl-NL/sets/theme/50/Sinterklaas
Nice! Die verlichtingssets worden steeds beter. Wellicht dit jaar maar eens testen in de kerstopstelling.cherrycoke schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:48:
[Afbeelding]
hij is wel gaaf geworden met de ledjes,
helaas gaf een ledje geen leven, doorgemeten en gaf geen kick, toen zag ik dat er helemaal geen ledje op zat [Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Reintji op 08-12-2024 11:53 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 08-12-2024 12:02 ]
Hoe was het om die BMW-set te bouwen met al die stickers? Heb de doos nog liggen maar er is weinig enthousiasme om er aan te beginnen.Yonix schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:53:
Zo, inmiddels zijn alle sets, die door Sinterklaas cadeau zijn gedaan, gebouwd:
[Afbeelding]
Vanochtend de laatste Speed Champions-set in elkaar gezet:
[Afbeelding]
SC is - by far - de meest favoriete lijn van mijn zoontje. Hij weet inmiddels dat Lego volgend kaar met een hele F1-serie komt, dus dat wordt nog wat.![]()
Maar stiekem vindt hij de giraffe het allermooist!
Fijn om te weten, bedankt voor deze nuttige linkJPDeckers schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:25:
[...]
Laat ik nu toevallig ook een Playmowatch hebbenEr is zelfs een Sinterklaas advent kalender geweest!
Ergens in 2017 is besloten met dat thema te stoppen, vanaf 2018 is de voorraad op.
https://www.playmowatch.com/nl-NL/sets/theme/50/Sinterklaas
[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 08-12-2024 12:55 ]
Tja, ik vind stickers echt waardeloos; de BMW-set telt er ook iets van 70 o.i.d.QuattroNL schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:04:
[...]
Hoe was het om die BMW-set te bouwen met al die stickers? Heb de doos nog liggen maar er is weinig enthousiasme om er aan te beginnen.
Die Lambo Vision heeft vooralsnog hetzelfde effect (terwijl Lambo echt wel een van mijn favo merken is).
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq