Don't shoot the messengerQuattroNL schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 08:11:
[...]
Ja, leuk...![]()
Ik vind 'm absoluut niet bijzonder genoeg om de volle mep voor de P1 bij Lego zelf te betalen.
Als in: ik wacht sowieso tot de P1 in de buurt van de 300,- komt dus heb ik geen 150,- over voor deze GWP.
Volledig eens, zeker bij de non-exclusives moet je wel heel erg graag nu direct die set willen, en niet kunnen/willen wachten. Amazon heeft de P1 ook al in assortiment, evenals Bol, dus in september kan je al prima deals gaan scoren.
Je kan altijd de GWP op marktplaats straks kopen, voor echt wel minder dan. 150.
Maar, toch, toch zie je elke keer weer best veel mensen hun nieuwe aanwinst showen, die net die week beschikbaar is gekomen, en dus voor de hoofdprijs is aangekocht. Ja, je krijgt VIP (sorry, insider) punten, en een GWP. En misschien kan je extra personeelskorting krijgen ergens, en kickback via caskbackxl, maar je moet wel erg graag willen.
De voorgaande discussie over winstmarges, de inflatie is echt, en iedereen weet nog dat Lego opeens haar prijzen met 20%+ heeft verhoogd. Maar toch blijkbaar vergeten.