Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 173 174 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:49

Cheezus

Luiaard

Pat911 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:58:
[...]

Ik heb het al vaker gezegd, maar met veel minder verschillende stukjes moest je veel creatiever zijn en meer fantasie hebben om iets te maken wat toch ergens op leek.
Aan de andere kant was het ook veel makkelijker om iets te maken wat vergelijkbaar was met een set. Tegenwoordig heb je zoveel verschillende steentjes en snot-technieken dat het eindresultaat van een set veel mooier is maar zelf iets vergelijkbaars maken is niet te doen.. Bij m'n kids merk ik dat ze naar mate ze wat ouder worden minder plezier hebben in het zelf bouwen omdat het eindresultaat nooit zo mooi wordt als de echte sets..

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
*O* Mijn pick-a-brick order van 12 januari is verstuurd! d:)b

Tevens de LEGO House tree af, en nu begonnen met de Dino's :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IwjvUNS65eVVLcaNFRW8eTYaNQc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Yx4v3SjuwjzjzQHbUGgiiaa.jpg?f=fotoalbum_large
Kapoen schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:08:
Deze winnaar in de categorie build your hobby wordt een GWP:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/news/124602_image.png
Weet iemand toevallig wanneer deze te verwachten is?

Zou graag nog de up-scaled spaceman willen aanschaffen, maar als er een leuke GWP of dubbele VIP aankomt, is het aantrekkelijker :)

[ Voor 33% gewijzigd door PurpleBlue op 09-03-2026 14:09 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PurpleBlue schreef op maandag 9 maart 2026 @ 13:44:
*O* Mijn pick-a-brick order van 12 januari is verstuurd! d:)b

Tevens de LEGO House tree af, en nu begonnen met de Dino's :)
[Afbeelding]

[...]

Weet iemand toevallig wanneer deze te verwachten is?

Zou graag nog de up-scaled spaceman willen aanschaffen, maar als er een leuke GWP of dubbele VIP aankomt, is het aantrekkelijker :)
was een indrukwekkende boom in lego house, damn [..] direct erg imposant

(zo langs die blokjes machine)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• 737freak
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:16
Vandaag opgehaald. €100 via Marktplaats; 3.5 ct/piece.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GmjP8_Fjsfgfum7OeCUmmdfw5Ms=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cUmvsPxUMKKtZ2g9USbrnE4h.jpg?f=fotoalbum_large

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
737freak schreef op maandag 9 maart 2026 @ 15:00:

[Afbeelding]
€100? Dat is een hele mooie prijs.

Gebouwd en al gekocht? Zo ja, ga je hem dan nog afbreken om zelf nog t bouwplezier te hebben?

Ik heb hier ondertussen de seals van een andere modular maar eens doorgesneden. Nu moet ie wel gebouwd worden :+

[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 09-03-2026 16:09 ]

• 737freak
Gim schreef op maandag 9 maart 2026 @ 16:07:
[...]

€100? Dat is een hele mooie prijs.

Gebouwd en al gekocht? Zo ja, ga je hem dan nog afbreken om zelf nog t bouwplezier te hebben?

Ik heb hier ondertussen de seals van een andere modular maar eens doorgesneden. Nu moet ie wel gebouwd worden :+
Zeker! Deze gaat uit elkaar en ga ik gebruiken om de Jazz Club die ik al heb te verbreden naar 48 studs, als een semi-MOC. Althans, dat is het plan; kijken of dat wat wordt. ;)

Seals doorsnijden is inderdaad het lastigste moment. Daarna gaat het wel weer :P

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:33

[Afbeelding]
Wauw goed bekeken zeg!
Met doos en boekje erbij zo te zien. Dan moesten ze er wel heel graag vanaf of is ie incompleet?

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:20

[Afbeelding]
antonvdijk schreef op maandag 9 maart 2026 @ 16:46:
[...]

Wauw goed bekeken zeg!
Met doos en boekje erbij zo te zien. Dan moesten ze er wel heel graag vanaf of is ie incompleet?
Even goed checken of er wel "LEGO" op alle steentjes staat ;)

scintillating

• 737freak
Tc99m schreef op maandag 9 maart 2026 @ 16:57:
[...]

[...]

Even goed checken of er wel "LEGO" op alle steentjes staat ;)
Uiteraard gecheckt en is netjes het geval ;)

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37

Tarin

Just plain weird.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GiVDRBHgGScF58pcJOvg9LluFHc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hb0rgDls8oszt668hpd7UhHF.jpg?f=fotoalbum_large

We hebben gisteren de BotW Deku Tree afgebouwd - mijn vrouw en onze dochter vonden het ook een leuke build. In vergelijking met de Bonsai-Boom meer afwisseling en minder grote hoeveelheden donkere stukjes (vonden we bij de Ornithopter ook een nadeel).
Er zitten een hoop kleine dingen uit het spel in, de Koroks en Hestu met zijn maracas zijn ook erg leuk :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:35

Fiber

Beaches are for storming.

Tc99m schreef op zondag 8 maart 2026 @ 14:32:
[...]

Wel grappig, ik heb nu een paar reviews gekeken/gelezen van LEGO reviewers en die zijn vooral negatief over het hele Smart Brick systeem, JangBricks was er zelfs zo zuur over dat ik de video heb afgezet.
Jerry komt niet uit het LEGO wereldje en hij is er veel neutraler over en geeft ze zelfs een compliment aan het einde over hoe ze het technisch in elkaar hebben gezet.

Overigens zie ik mezelf ook geen smartbrick-set kopen, en vind ik ook wel dat ze gekke keuzes hebben gemaakt, bijv. rondom de “stemmen”, maar vind ik het ook wel weer leuk dat ze dit bedacht hebben en het dat het qua techniek knap in elkaar zit.
Vraag me gezien de prijzen van de sets wel af of het goed gaat verkopen, aan de andere kant zie ik hier voor bijv. City sets heel veel leuke mogelijkheden in zitten.
Ik denk dat het pas echt leuk wordt als die smartbricks kunnen samenwerken met Lego Mindstorms. dan kan je leuke robotjes maken en zo. Geen idee of dat al kan of nog gaat komen. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Tc99m schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:02:
[...]

Wow! :D Waarom vind ik nu nooit zoiets bij de kringloop... :p

Ik zou als kind (misschien nu nog wel steeds) echt zo blij zijn met al die printed slopes O+
Ik vind zoiets normaal ook nooit. Er lagen nog wat zakken met normaal lego, maar daar herkende ik niet veel van en zoveel normale bricks heb ik niet nodig, ik bouw voornamelijk technic.

Overigens dacht ik dat ik zelf ook al een 6880 had, maar die bleek toch minder compleet dan ik dacht. Maar daar had ik wel de gele minifig en de camera brick, dus nu heb ik wel een complete 6880.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Pagina: 1 ... 173 174 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .