Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 172 173 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

PurpleBlue schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 23:01:
Hoe heb je deze besteld dan? Via Pick-a-Brick, of telefonisch bij de klantenservice?
Online via klantenservice

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:01
Peter PV schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 13:14:
Ik lees hier al een tijd mee, maar post niet. Nu heb ik echter een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Eerst stel ik me even voor.
Als kind speelde ik met allerlei Lego sets. De enige set die ik nog heb van die tijd is Victory Lap Raceway.
Na de dark ages was de Ferrari F40 de set die me terug bij Lego bracht. Ondertussen probeer ik me, met wisselend succes, te beperken tot sets in de thema's raceauto's, ruimtevaart, voertuigen uit films (en dat neem ik best ruim zoals bij The Flintstones, want daar zit ook een auto bij :+ ).
Af en toe durf ik wel eens een MOC uit te proberen zoals de gekende Firas MOCs. Of ik bestel zelf blokjes en bouw zoiets als de Perseverance van Skylab Bricks.
[Afbeelding]

En daar sluit nu mijn vraag bij aan. Ik heb een toffe kleine build/render gevonden en probeer dat na te maken in Studio. Zo leer ik ondertussen wat bij over SNOT en stud inversion technieken.
Maar ik loop vast op enkele zaken en ik krijg het niet getekend door mijn gebrek aan kennis.
[Afbeelding]
Linkje naar de maker Stefan Schindler.
Kan iemand tips geven hoe ik de mond en de staart van de potvis kan maken?
Momenteel ligt het gras ook nog los boven op de aarde. Ik krijg het niet uitgelijnd zodat ik er 1 geheel van kan maken. Mijn io file kan ik via DM bezorgen. Het is niet mijn bedoeling om hier zelf instructies voor te maken en op Rebrickable te zetten. Maar ik wil het wel zelf gaan bouwen.
Mond zou misschien met zo iets kunnen, maar zie niet echt het andere einde in het plaatje.
https://www.bricklink.com...?P=4531&idColor=9#T=C&C=9
Pagina: 1 ... 172 173 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .