Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 164 165 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
AppieNL schreef op maandag 26 januari 2026 @ 17:35:
LoTR leak van Minas Tirith met video op reddit
1 juni release
8278 parts
Nog geen euro prijs, maar USA $600-650

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat info uit de video: het is een hybride schaal geworden waarbij wat minifig scenes verstopt zitten achter de microschaal façade.

Wat wordt de GWP die eigenlijk bij de set had moeten zitten of een losse koopbare set had moeten zijn? Geen idee, maar geheid dat er 1 komt voor de FOMO ;)
Bij deze hoort als GWP een Nazgul met een Fellbeast en Gandalf met paard en een staf met lichteffect :*)

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:00
Nazgul met Fellbeast was al de GWP bij de Barad-dûr set.

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
AppieNL schreef op maandag 26 januari 2026 @ 17:35:
LoTR leak van Minas Tirith met video op reddit
1 juni release
8278 parts
Nog geen euro prijs, maar USA $600-650

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat info uit de video: het is een hybride schaal geworden waarbij wat minifig scenes verstopt zitten achter de microschaal façade.

Wat wordt de GWP die eigenlijk bij de set had moeten zitten of een losse koopbare set had moeten zijn? Geen idee, maar geheid dat er 1 komt voor de FOMO ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8uOoDU0rzePOsjnPGtMza6W3oV8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RoHTy63QgAvUej9p43b2MIwD.jpg?f=user_large
Als GWP of iets met de Witch King O-)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Poeh gelukkig, dat scheelt me weer een hele hoop geld. Ik vind het niet prachtig...

• HelloIamAldo
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:56
Zingende Pippin in troonzaaltje? Gewoon alle iconische scènes uit de film als FOMO-inducing limited editions lanceren en de stad zelf als gigantische stapel witte steentjes in 1 zak mieteren?

Goed, genoeg cynisme van mij.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Vandaag deze cadeau gedaan aan mijn vrouw:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERdCSCck4uZOImBvKFEJnjssy2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MgJFITxiQ3Om67hw6XFFPGi3.jpg?f=fotoalbum_large

Staat, voor nu, mooi naast onze trouwkaart (07-07-2018). <3

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Iemand hier die de Endurance (10335) heeft en een display case (80x50) gebruikt die niet ongeveer hetzelde kost als de set zelf…?
Pagina: 1 ... 164 165 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .