Ik ben zeer kritisch op de set, maar ik heb een aantal video's gekeken die de build zelf reviewen, en het lijkt er niet op dat er veel filler-onderdelen in zitten om de partcount op te krikken. Een écht interieur er in bouwen zou ook niet mogelijk zijn, dat zou ten koste van de stabiliteit gaan (al hadden een paar microbuilds als referenties wel gekund, dat is echt een gemiste kans).Martinspire schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 14:29:
Het ziet er mooi uit die Star Trek set, maar is dat werkelijk 380 euro waard? Zit weer een hoop filler in, zo te zien met 3600 stenen (veel hele mini stukjes om het aantal op te krikken), maar vind hem ook verder niet groot verder. En als ie van binnen dan nog helemaal aangekleed was, dan had ik het nog wel begrepen. Maar mijns inziens is dit een set die onder de 200 had mogen blijven om het nog een beetje leuk te maken. Nu laat ik hem aan mij voorbij gaan want dit vind ik het echt niet waard
Had het met minder stenen gekund? Vast wel, maar dan was het een veel kleinere en dus ook nog minder gedetailleerde set geweest (of hadden er zichtbare kieren in gezeten, zoals bij veel Millennium Falcons).
scintillating
:no_upscale():strip_exif()/f/image/BMlxbqvzs3e5QkyUIjpF1Iuq.webp?f=user_large)