Ik wil met bestellen van de Enterprise enerzijds ook van die bon gebruik gaan maken, dat je 200 IP in kan wisselen en er 1000 IP voor terugkrijgt, maar als de site heel druk is weet ik niet of ik het erop wil gokken om daar tijd aan te besteden (en dat er dan weer geannuleerd gaat worden omdat er weer te weinig voorraad ergens van is, met name die shuttlepod).
Ik vind dat wel een ding hoor, met dat voorraadbeheer. Dat er een uur vertraging in kan zitten a la, maar er zijn gewoon mensen die LKC in de nacht besteld hebben (en het ding de volgende ochtend nog steeds bestelbaar was) en pas de volgende middag een annulering hebben gekregen. Dat vind ik toch wel echt slecht geregeld. Maar ja, als het alternatief is dat je 4 uur lang in een queue moet wachten... dan heb ik dat ook weer liever niet.
Dennis van der Stelt schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:02:
Hoppa, weer een bezorger langs gekomen. BlackFriday periode is duurste van het jaar. Dit is niet het enige wat afgelopen tijd besteld is. Baal wel dat veel sets zo goedkoop zijn momenteel. Italian Riviera voor 70 euro goedkoper, AT-ST walker voor 80 euro goedkoper. Maar gelukkig met deze twee dozen gewacht en 3 bestellingen voor losse stenen met dubbele insider points.
[Afbeelding]
Ja BF is echt een ramp voor de portemonnee en ruimte (ik heb de Riviera dus wel gekocht). Daarom zal ik blij zijn als het straks voorbij is en ik rustig aan weer wat ruimte kan gaan maken. En ondertussen lekker de wintersets gaan bouwen en in de kast neerzetten om van te genieten.
Tc99m schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:44:
[...]
Kosten zijn nog wel een dingetje, al krijg je er wel 2 GWP's (mini-ridderkastelen en chocolademelkkraam) bij die voor mij niet zo boeiend zijn en die ik dan door zou kunnen verkopen. Dat icm wat insiders korting zou de pijn iets kunnen verzachten.
Plus natuurlijk de shuttlepod. Die vind ik zelf niet belangrijk genoeg om te houden dus dat is voor mij ook de manier om de prijs wat te verzachten.
Tc99m schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:58:
[...]
Het is voor nu een LEGO Exclusive dus voorlopig zal hij nog niet bij retailers voor een lagere prijs te krijgen zijn (al is het soms een beetje vaag hoe lang een exclusive set daadwerkelijk exclusive blijft). Tegenwoordig heeft LEGO meestal ook wel een goede voorraad GWP's, dus
De Star Trek licentie lag voorheen bij BlueBrixx. Ik weet niet of je dat al wist, maar er zijn volgens mij nog wat sets beschikbaar (en wellicht ook via tweedehands kanalen).
Ik vind het niet erg om lang te wachten (Tudor Corner heb ik ook nog niet, hoop die voor een zachter prijsje te kunnen scoren), maar als een set nooit in de aanbieding komt was het beste moment om hem te kopen het moment van lancering inclusief speciale GWP. Dat weet je natuurlijk pas achteraf, maar met deze ga ik er maar gewoon een keer voor.
Oeh, nee dat wist ik niet. Ik denk dat ik maar niet ga kijken voorlopig, dan wordt het hier echt een hoardersituatie straks dat je nergens meer kunt lopen
Edit: @Wailing_Banshee Nee hoor, ik vind Jar Jar ook geweldig, die zou ik ook kopen denk ik. Dus laat ze daar nog maar even mee wachten
Mijn geld zit in stenen... :')