Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 148 149 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:42

SomerenV

It's something!

mawashigeri schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 21:47:
[...]

Je kan ook proberen een volledige trein te scoren voor die 90 euro (soms minder!), ik heb mijn beide 60197 tweedehands voor gemiddeld 80 euro en inclusief een berg rails en wissels. Verder een paar extra nieuwe motoren via Bricklink gekocht zodat ik alleen de hub hoef te transplanteren naar een andere trein.
Deze set heeft ook nog de goede (metalen) assen.
Heb ik ook overwogen als optie, maar dan zit ik met een trein die ik niet hoef, en ben ik alsnog een hoop geld kwijt voor in principe de motor en wat spoor :+ Daarbij heb ik regelmatig op Marktplaats gekeken, maar men weet over het algemeen wel wat ze vragen.
Jij gaat door voor de koelkast!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:51

GeeBee

Oddball

Lennnn schreef op woensdag 12 november 2025 @ 06:50:
Heeft iemand een goede manier gevonden voor het netjes opbergen van instructieboekjes?

Op YouTube zag ik iemand die het in een tijdschriftendoos had verwerkt. Erg netjes, maar ik denk ook wat Amerikaans en daardoor voor in Nederland best prijzig.

Ik zoek het liefst een goedkope oplossing die net wat beter is dan een grote doos waarin alles door elkaar ligt.
Ik bewaar ze in staande A4 archiefdozen, dus zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TS-Q678tGnLvayPT6QEStagFDIE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NtCNq3NOb1dmMO9hJ3P1FDjA.jpg?f=user_large
Niet erg efficient als je ze wilt zoeken, of je moet alle nrs erop schrijven, maar bouwen doe ik na de eerste keer sowieso van pdf op de tablet.
Je zou het bv kunnen sorteren op thema.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Pagina: 1 ... 148 149 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .