Bedankt voor je aanvullingen! Ik heb er vertrouwen in dat dit moet gaan lukken. Nu nog een klein item erbij aanschaffen om aan de 130 euro te komen om de gratis Disney TV set te ontvangen bij Lego.PurpleBlue schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:31:
[...]
Dit is zeker mogelijk!
Ik had er al iemand gezien die het toelichten, en zal even kijken of ik dat nog kan vinden.
Ik/wij hebben ook deze kersttrein gekocht (krijgen de kids straks van de Sint), en gaan de set ook ombouwen voor het 9V systeem
Edit:
@Hoogheid
Even in de handleiding gekeken: https://www.lego.com/cdn/...t.bi.core.pdf/6604934.pdf
De 9V motor is volgens mij identiek aan die nieuwe 9v, maar dan zonder dat snoer.
Als je de stappen op pagina 96 tot 103 volgt, zou het moeten lukken!
Tevens de nieuwe BAM kerst figuren aan de collectie toegevoegd vandaag.
[Afbeelding]
Bij het plaatsen van de stickers in de Enterprise set kan je best even wachten met deze:

Grappig maar spijtig typfoutje van Lego, of is boldy een echt woord?
*edit* bronvermelding vergeten: review en comments op brickset
[ Voor 17% gewijzigd door Kapoen op 08-11-2025 21:55 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Jonathan Frakes noemde Picard soms 'old baldy' op conferenties, ook net nietKapoen schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:24:
Mijn excuses indien dit al gepost werd, ik ben al even niet meer in dit topic geweest (kom te weinig toe aan deze hobby de laatste tijd)![]()
Bij het plaatsen van de stickers in de Enterprise set kan je best even wachten met deze:
[Afbeelding]
ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma
[ Voor 99% gewijzigd door Reintji op 09-11-2025 08:49 ]
Nintendo speler sinds '94.
Zero compensation
Boldly is een normaal Engels woord en betekent moedigKapoen schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 20:24:
Dus helaas, dit wordt geen set met in de eerste release een misprint en dus potentieel veel waarde
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Maar dat staat er niet. De tweede "L" ontbreekt.QuattroNL schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:43:
[...]
Boldly is een normaal Engels woord en betekent moedig![]()
Dus helaas, dit wordt geen set met in de eerste release een misprint en dus potentieel veel waarde
Moest ook even 2 keer kijken voordat ik de typo zag moet ik bekennen 😅darth.75 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:52:
[...]
Maar dat staat er niet. De tweede "L" ontbreekt.
Ah, zie 'm ook nu pas!SpeedyNick schreef op zondag 9 november 2025 @ 20:08:
[...]
Moest ook even 2 keer kijken voordat ik de typo zag moet ik bekennen 😅
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Voorspellende gave dit.Helox-in-a-box schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 15:04:
Paar weekjes geleden de Ferarri met de kids in elkaar gezet
[Afbeelding]
Die heb ik ook pas gekochtInternet Janny schreef op zondag 9 november 2025 @ 15:57:
Ik heb de LEGO Technic Ferrari FXX K 42212 opgepikt. Ik ben benieuwd
Ga de F40 moc ook nog bouwen
https://rebrickable.com/m...yDonat/f40-42212/#details
Daarna de Countach
https://rebrickable.com/m...-model-alternate/#details
En mischien de Enzo ook nog
https://rebrickable.com/m...-alternate-build/#details
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics:
- De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
- Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
- Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
- Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
- Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
- Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"