Ik heb gisteren de stickers van MattsBrickMocs op de F1 Williams set geplakt. Ik had al een hekel aan Lego stickers, maar die van Matt zijn nog een tikkeltje erger

Komt ook omdat ik niet de Lego build heb, maar de
MOC van bentobrick. Een aantal stickers zit gewoon over meerdere tiles heen geplakt, zoals de Labatts op de achtervleugel en de Camel op de airbox. En de Camel sticker aan de voorkant paste niet omdat de neus van de MOC 1 stud korter is. Ik heb de sticker dan maar een stukje ingekort, maar de Camel tekst paste dus niet.
De Labatts bij de sidepod inlaat heb ik aan de andere kant een beetje verprutst. Ook deze sticker was 1 stud te lang. Aan deze kant heb ik hem aan de juiste kant ingekort, aan de andere kant was ik begonnen aan de verkeerde kant. Het dubbele-spoiler-effect van de Canon sticker op de achtervleugel is ook een beetje weg gevallen helaas.
Maar het grootste probleem is dat de stickers van Matt vrijwel even groot zijn als de bricks waar ze op geplakt moeten worden. Lego stickers zijn altijd een klein beetje kleiner. Dat plakt handiger (minder kans dat de sticker niet helemaal op de brick zit). Daarentegen kun je de Matts stickers wel beter uitlijnen dat er geen spleten tussen zitten. Bijv de pootjes van de kameel op de airbox is een aparte sticker, maar heb ik vrij goed zonder spleet kunnen plakken (IMHO).