- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD Black
- Seagate
- WD
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
3 player co-op mode Operations staat er in de trailer. Lijkt dus om een losse mode te gaan. Zou het erg jammer vinden als we de story campaign niet kunnen doorlopen in co-op.
*shaamteloze self quote*Sagat schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:10:
[...]
Maar ben nu wel benieuwd, ga hem dan ook even op pc spelen. En kom nog wel terug met mijn bevindingen, op 50 cm afstand van het lcd scherm vs meter of 2.5-3.5 oled zal sowieso al uitmaken vermoed ik.
Maar goed, even pc gedaan, en ja mijn primaire reactie is
Wat zijn de gfx super mooi.
Merk idd wel dat een 27" dan opeens heel klein voelt. Maar daar komt dan later in het jaar verandering in hopelijk
Oh weet niet of dit een config ding aan mijn kant is maar reslutie wilde nieg hoger dan full hd?
Verder ook met FSR 3 aan gespeeld. Ook her geen last van lage fps maar dit scherm hier heeft (in tegenstelling tot mijn c9) VRR dus mogelijk dat dit nog uitmaakte. Het blauwe in de screenshots van @MazeWing viel me iig niet op.
Denk idd dat het van die gevechten wel klopte...want
10 second ninja DONE
Ik heb sinds een week of 6 een LG C3 42" OLED als monitor. Dus alles is wat groterSagat schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 19:31:
Oh weet niet of dit een config ding aan mijn kant is maar reslutie wilde nieg hoger dan full hd?
Verder ook met FSR 3 aan gespeeld. Ook her geen last van lage fps maar dit scherm hier heeft (in tegenstelling tot mijn c9) VRR dus mogelijk dat dit nog uitmaakte. Het blauwe in de screenshots van @MazeWing viel me iig niet op.
Vind het trouwens raar dat je geen framerate cap hebt bij veel modi waaronder DLSS. 60 fps is op mijn hardware onmogelijk dus dan liever een stabiele 30 fps (en ja, vanwege de motion blur en het tempo ziet dat er inderdaad prima uit bij dit spel). Als ik dat nu wil moet ik via nvidia control panel of nvinspector in de weer.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
【SAMURAI SHODOWN】
— SNK GLOBAL (@SNKPofficial) 23 mei 2024
SAMURAI SHODOWN for PlayStation®4, Xbox Series X|S, and the Epic Games Store has been updated.
Please enjoy clashing steel online with newly supported rollback netcode!#SamSho #SNK pic.twitter.com/dkUvgAHlq6
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles

Ja het is echt gelijk genieten weer. Dat prachtige contrast ook van het deprimerende Velen naar het fantasierijke en kleurrijke Toussaint, subliem. Hele toffe characters in de story gelijk ook.
Inmiddels uitgespeeld. Een naar karweitje want het is een draak van een spel. Ik vond het verschrikkelijk.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:19:
[...]
De gameplay bestaat uit lopen, puzzels en de vechtmechanics die je wel gezien hebt denk ik.
Precies zoals Hellblade 1. Dus verwacht niet heel veel meer.
Volgens mij wilden ze geen spel maken maar een film.
Lopen van cutscene naar cutscene, tijdens gevechten de aanvallen van de tegenstander tellen. Zelfs deze bevatten cutscenes. Zelfs bij de puzzels wordt je gestuurd. Je kan het niet verkeerd doen. Als er bijvoorbeeld drie puzzelstukjes verzameld moeten worden, dan begin je met puzzelstuk 1, puzzelstuk 2 is bas bereikbaar als je puzzelstuk 1 hebt opgelost.
Een spel dat volstrekt lineair is en minimaal 70% van het spel is een cutscene, de rest is (snel)wandelen op rails.
Ik wist gelijk weer waarom ik een hekel had aan deel 1, en deze níét uitgespeeld heb.
[ Voor 15% gewijzigd door ariekanari op 23-05-2024 20:29 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Helemaal prima dat dit geen game voor jou is, maar waarom zou je er in hemelsnaam aan beginnen als je deel 1 vreselijk vond, en al lang duidelijk was dat deel 2 echt niet heel anders zou gaan zijn?ariekanari schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 20:25:
[...]
Ik wist gelijk weer waarom ik een hekel had aan deel 1, en deze níét uitgespeeld heb.
al vind ik hekel wel een erg sterke bewoording voor een spel wat kennelijk niet in je straatje past. Maar dat ben ik
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 23-05-2024 20:46 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 00:30
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Zo verschrikkelijk dat je toch even de 1.000 gs hebt gehaald en de game een 3 out of 5 geeft ?ariekanari schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 20:25:
[...]
Inmiddels uitgespeeld. Een naar karweitje want het is een draak van een spel. Ik vond het verschrikkelijk.
Volgens mij wilden ze geen spel maken maar een film.
Lopen van cutscene naar cutscene, tijdens gevechten de aanvallen van de tegenstander tellen. Zelfs deze bevatten cutscenes. Zelfs bij de puzzels wordt je gestuurd. Je kan het niet verkeerd doen. Als er bijvoorbeeld drie puzzelstukjes verzameld moeten worden, dan begin je met puzzelstuk 1, puzzelstuk 2 is bas bereikbaar als je puzzelstuk 1 hebt opgelost.
Een spel dat volstrekt lineair is en minimaal 70% van het spel is een cutscene, de rest is (snel)wandelen op rails.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja, ik wil niet te negatief doen. Ik wilde geen 1 ster geven, wetende dat ik al een hekel had aan deel 1 en spellen met cutscenes die je niet over kunt slaan.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 20:53:
[...]
Zo verschrikkelijk dat je toch even de 1.000 gs hebt gehaald en de game een 3 out of 5 geeft ?
Ik heb hierboven mijn hart gelucht. En door.
Toevoeging: ik zal het spel niet aanraden, maar ook niet afraden. Iedereen moet zelf ondervinden of een spel(type of -genre) hem of haar ligt.
[ Voor 14% gewijzigd door ariekanari op 23-05-2024 21:00 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Sorry, twijfelde nog om mijn pc stukkie in ot tags te zetten. Ik speelde wel met een xbox controller 😇justifire schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 19:45:
Oh zit hier blijkbaar toch in het Series X topic, dacht even dat ik in het PC Master Race topic beland was…
10 second ninja DONE
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Digital Foundry says playing Hellblade II at 30fps to retain the desired intent of true emulated cinematography techniques, and claims of 20fps are laughed off the stage as the game runs FLAWLESSLY on Xbox Series Consoles at full quality.https://t.co/ACBKBy9ZJH pic.twitter.com/uJQPHRI3qn
— colteastwood (@Colteastwood) 23 mei 2024
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Tja je moet wat om clicks te vergaren. Als je maar de eerste bent die wat meldt, dat is het belangrijkste. Of het waar is of niet is helaas steeds minder relevant.
Zojuist uitgespeeld en mijn OneDrive even opgeschoond met screenshots
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-05-2024 00:01 ]
Benieuwd naar Hauntii, mogelijk deze zelf ook nog even spelen vandaag! En kijken waarom hellblade 2 op de pc niet hoger wil dan 1080p maar dat zal ik zeker niet verder hier bespreken!uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 00:01:
[...]
Tja je moet wat om clicks te vergaren. Als je maar de eerste bent die wat meldt, dat is het belangrijkste. Of het waar is of niet is helaas steeds minder relevant.
Zojuist uitgespeeld en mijn OneDrive even opgeschoond met screenshots. Nu op naar Hauntii.
10 second ninja DONE
Yep. En ik zag ook dat dat ElAnalistaDebits vaker het helemaal verkeerd had. DF is gewoon de beste bron, das duidelijk.uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 00:01:
[...]
Zojuist uitgespeeld en mijn OneDrive even opgeschoond met screenshots. Nu op naar Hauntii.
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 00:17
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 24-05-2024 10:02 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik denk dat dat gevecht de slechtste boss ooit is.kleinelievewolff schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:02:
Senua gisteren een uurtje gespeeld, maar dat is niet mijn ding. Ziet er schitterend uit, net of je in een film rondloopt, maar erg traag en weinig bewegingsvrijheid. Ben maar weer verder gegaan met Control, ben al avonden bezig om Hartman te verslaan...
Wat bedoel je met slechtste? Totaal niet leuk om te moeten verslaan? De eindbaas in Quantum Break vond ik behoorlijk irritant. Control ben ik nog mee bezig.Exactor it schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:25:
[...]
Ik denk dat dat gevecht de slechtste boss ooit is.
Ik haalde bazen door elkaar.L23 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 13:05:
[...]
Wat bedoel je met slechtste? Totaal niet leuk om te moeten verslaan? De eindbaas in Quantum Break vond ik behoorlijk irritant. Control ben ik nog mee bezig.
[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 24-05-2024 13:29 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Nou.... heb je Uber Lilith al neer ?Exactor it schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 13:29:
[...]
Ik haalde bazen door elkaar.Ik dacht op de één of andere manier aan de eindbaas van QB toen ik Hartman las. De eindbaas van QB is denk ik de slechtste baas ooit. En wel omdat de mechanics stom zijn, gaf mij geen voldoening om te verslaan.
Dat is toch wel de slechtste eindbaas ooit (gevolgd door Raam in GoW)

Lilith is een eindbaas, Uber Lilith eigenlijk niet... dat is een extra overdreven variant voor wie zijn compleet uitgeoptimaliseerde build wil testen. De eindbaas zie ik als wat je moet verslaan om de campaign te voltooien.justifire schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 15:14:
[...]
Nou.... heb je Uber Lilith al neer ?
Dat is toch wel de slechtste eindbaas ooit (gevolgd door Raam in GoW)
Gamertag: FinrazielNL
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Er hangt een achievement aan dus voor mij is Uber Lilith de échte eindbaas.Finraziel schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 15:34:
[...]
Lilith is een eindbaas, Uber Lilith eigenlijk niet... dat is een extra overdreven variant voor wie zijn compleet uitgeoptimaliseerde build wil testen. De eindbaas zie ik als wat je moet verslaan om de campaign te voltooien.
Want geen 1000gs = niet uitgespeeld
Als jij nou eens heel goed wordt in Diablo dan kun je mij meeliften naar lilith!justifire schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 17:46:
[...]
Er hangt een achievement aan dus voor mij is Uber Lilith de échte eindbaas.
Want geen 1000gs = niet uitgespeeld
Ik heb dat op lvl 96 geprobeerd. Heb 1 mechanic gezien in de dertien seconden dat ik leefde.
[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 24-05-2024 18:09 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
1. Wat Is een aanrader voor max 10 euro om nu te kopen met de huidige deals dus xbox gerelateerd lol?
2. 30 mei zijn Al onze captures weg of niet? Wat moeten we hiervoor doen en of regelen? Alles naar onedrive? Maar wat als je onedrive vol is..
Problem is bij veel staat Al owned xd
[ Voor 12% gewijzigd door R.G op 24-05-2024 22:24 ]
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 20:29
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
1 Peppa Pig, als je fan bent van Peppa PigR.G schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 20:53:
Twee dingen:
1. Wat Is een aanrader voor max 10 euro om nu te kopen met de huidige deals?
2. 30 mei zijn Al onze captures weg of niet? Wat moeten we hiervoor doen en of regelen? Alles naar onedrive? Maar wat als je onedrive vol is..
2 Dingen verwijderen
Als je je vragen iets van toelichting geeft kun je misschien betere antwoorden krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 24-05-2024 21:38 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
https://www.aanbieding.nl/12x-max-magazine-voor-slechts-e10/R.G schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 20:53:
Twee dingen:
1. Wat Is een aanrader voor max 10 euro om nu te kopen met de huidige deals?
Control is goed he. Sfeer en gameplay zijn echt sterk.kleinelievewolff schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:02:
Senua gisteren een uurtje gespeeld, maar dat is niet mijn ding. Ziet er schitterend uit, net of je in een film rondloopt, maar erg traag en weinig bewegingsvrijheid. Ben maar weer verder gegaan met Control, ben al avonden bezig om Hartman te verslaan...
Zelf ga ik Helllblade pas spelen als ik Dead Island 2 heb uitgespeeld. Maar zit momenteel vast in de filmstudio's, dus duurt nog wel ff. Kan de humor in die game wel waarderen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
De laatste console was een X360, MS zal dus wel het een en ander hebben verandert. Iemand nog tips? Heb de app al op de telefoon en de desktops
Heb er zin in om hem op de OLED te zien en eens weer een Blu-Ray af te spelen
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Gears of War 5, Forza Motorsport en Hellblade 2 zijn wel games waar je de OLED mee laat shinen in ieder geval. Halo voor die old school vibes en als je voorbij de 30 bent ook welkom bij de Xbox Oldies op DiscordKecin schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:29:
Vandaag komt hier een Series X binnen, over kunnen nemen van een Tweaker voor een zachte prijs. Gelijk 2 nieuwe controllers erbij zodat ik op de game-pass It Takes Two kan spelen met de vrouw.
De laatste console was een X360, MS zal dus wel het een en ander hebben verandert. Iemand nog tips? Heb de app al op de telefoon en de desktops.
Heb er zin in om hem op de OLED te zien en eens weer een Blu-Ray af te spelen.
Zou dan eerder voor Forza Horizon 5 gaan. Dat spel ziet er 100x beter uit dan de laatste Forza Motorsport.D-Ed schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:54:
[...]
Gears of War 5, Forza Motorsport en Hellblade 2 zijn wel games waar je de OLED mee laat shinen in ieder geval. Halo voor die old school vibes en als je voorbij de 30 bent ook welkom bij de Xbox Oldies op Discord
Maar misschien wel het mooiste Xbox spel op een OLED is Ori and the Will of the Wisps.
Wat je ook gaat doen raad ik je aan om het youtube kanaal van GamingTech te kijken. Hij is 1 van de weinige die zich echt bezig houdt met HDR en de instellingen daarvoor. Want helaas is het anno 2024 nog steeds droevig gesteld met de implementatie van HDR icm instellingen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Thanks voor de tip!MazeWing schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 11:59:
[...]
Zou dan eerder voor Forza Horizon 5 gaan. Dat spel ziet er 100x beter uit dan de laatste Forza Motorsport.
Maar misschien wel het mooiste Xbox spel op een OLED is Ori and the Will of the Wisps.
Wat je ook gaat doen raad ik je aan om het youtube kanaal van GamingTech te kijken. Hij is 1 van de weinige die zich echt bezig houdt met HDR en de instellingen daarvoor. Want helaas is het anno 2024 nog steeds droevig gesteld met de implementatie van HDR icm instellingen...
Ik heb de HDR ingesteld, had de TV ookal laten kalibreren. Kan er dus al lekker van genieten. Net ffn It Takes Two gespeeld en dat was best geinig en zag er zeker wel okay uit. Nu nog een hele downloadwachtrij, maar 1gbit trekt die niet helemaal (600mbits max zo'n beetje), terwijl ik op andere machines 1 (of 2gbit met 10gbit connectie) haal. Lijkt dus een MS Store ding. Profielen koppelen aan controller's ging ook superdeluxe makkelijk.
Mooi apparaat, erg blij met de aankoop en het uitpakken was alsof die nieuw was!
Hoeveel heb je voor de X betaald als ik vragen mag?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou inderdaad! Ieder level word je weer verrast met nieuwe dingen. Net het stuk gedaan onder de grond met de mollen. Echt een leuke game!Exactor it schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:42:
Promenade is best wel cool. Een beetje een mix van Mario paper en Celeste. Wel tof gedaan hoe je verrast wordt door hoe anders elk level/wereld is.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Heb alleen deze foto van de controller:
:strip_exif()/f/image/LePgGQRUWB4MqRgBQC7NbFFX.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Was it already known Avowed had moved to Unreal Engine 5.3 with support from Xbox tech / The Coalition? (Cuz it has.)
— Jez (@JezCorden) 25 mei 2024
Als het uit een echt rokers huis komt dan ruikt echt alles er na. Heb ooit een GBA SP blind gekocht en die heb ik gelijk de schuur in gegooid en daar uit elkaar geschroefd en laten weken. Was niet te doen 🤢G_Dragon schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 20:02:
Vandaag voor weinig geld een Xbox Series X gekocht, die we als verjaardagscadeau aan mijn zwager gaan geven. Maar ik kwam er al vrij snel achter dat het uit een rokers huis kwam.. hun waren net verhuist dus je kon het niet ruiken, maar gezien hoe smerig een paar maanden oude controller was en de Xbox Series X controller zelf toen ik hem opgehaalde en de ventilator zag pff...
[Afbeelding]
Dus kunnen ook gewoon smerige mensen zijn. Hoe dan ook, want anders maak je de controller wel even schoon voor je de bende verkoopt 😅
Ah kijk. Je zou denken dat het met de cdn’s en unpacking/installing tegelijkertijd wel goed zou zitten. Ging al snel 700gb in de downloadlijst.MazeWing schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 15:14:
Ja de downloadsnelheid ligt meestal een stukje lager dan je maximaal uit je connectie kan halen. Let wel op dat je niet gaat gamen tijdens het downloaden want dan wordt het echt een heel stuk minder. Het is niet meer zo extreem als vroeger (toen ging je echt terug naar tientallen mbit/s) maar nog steeds een stuk lager dan idle op het homescreen.
Hoeveel heb je voor de X betaald als ik vragen mag?
De prijs was zo’n 100 euro de gemiddelde V&A voor 235 en echt in nieuwstaat
Resident Evil 2. Kort daarna zombies afknallen op een andere manier. En god, waar was jij toch RE2. Ik heb de RE reeks vroeger nooit gespeeld (behalve recent nummer 7), maar deze formule van voorzichtige exploratie, puzzels, atmosfeer, en verhaal kan me wel smaken. Dan toch weer goed dat er remakes zijn. Is een 9/10 voor mij, echter heb ik toch af en toe wel wat irritatie. Het is niet altijd duidelijk wat te doen, en gezien ammunitie schaars is kan je niet alles proberen. Vaak ook 10 minuten kwijt door domme fout (grrr zwalpende zombiehoofden).
Was nog aan het denken of een 2de run met Claire de moeite zou zijn (eerste was dus Leon). Intussen toch begonnen met Resident Evil 3. Ik zit terug bij het politiebureau (leuk om de locatie terug te zien en hoe het verhaaltechnisch in mekaar steekt). Ik heb echter juist ontdekt dat er 'Nemesis items' zijn die toch wel nuttig kunnen zijn, maar zit al te ver om terug te gaan. Heb al wat gemist dus
De RE reeks heeft wel veel gestolen van Signalis
Ik ben niet zo van de geruchten, maar als dit inclusief Coalition optimalisatie is kan dat wel positief zijn.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Dat dus! Ik heb dan nog geen eens het meest smerige deel op de foto gezet, was je ziet op de foto van de controller was nog het meest schone aan alles. Bah..Beakzz schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 21:18:
[...]
Als het uit een echt rokers huis komt dan ruikt echt alles er na. Heb ooit een GBA SP blind gekocht en die heb ik gelijk de schuur in gegooid en daar uit elkaar geschroefd en laten weken. Was niet te doen 🤢
Dus kunnen ook gewoon smerige mensen zijn. Hoe dan ook, want anders maak je de controller wel even schoon voor je de bende verkoopt 😅
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
:strip_exif()/f/image/pFMbwtYZybwcySoNrk8fvzvd.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat was Far Cry New Dawn, helemaal 100% uitgespeeld. Nu heb ik Far cry 2, Far Cry 3, Far Cry 5, Far Cry New Dawn en Far Cry 6 allemaal 100% gespeeld, waarvan Far Cry 2 en Far Cry 3 zelfs 2 keer helemaal 100%..
Ben benieuwd naar de volgende
Ik zou me echt kapot schamen om iets in die staat te verkopen. Maar ik ben dan ook een neuroot als het om verkoop van consoles gaat.G_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 08:35:
[...]
Dat dus! Ik heb dan nog geen eens het meest smerige deel op de foto gezet, was je ziet op de foto van de controller was nog het meest schone aan alles. Bah..
Sowieso ben ik zuinig op mijn spullen, maar als ik dan een console verkocht, maakte ik hem grondig en zorgvuldig schoon (voor zover dat al nodig was) tot zowel de console als de controllers als overige randapparatuur er weer als nieuw uitzagen.
Verder bewaar ik altijd alle dozen en plastic zakjes etc. (die ik dan ook nog eens über voorzichtig openmaak). Bij de verkoop keek ik dan vaak een unboxing om alles precies zo in te pakken zoals het uit de fabriek kwam. 😅
Maar dit is gewoon echt goor... 🤢
Maar je hebt hem wel gekocht?!G_Dragon schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 20:02:
Vandaag voor weinig geld een Xbox Series X gekocht, die we als verjaardagscadeau aan mijn zwager gaan geven. Maar ik kwam er al vrij snel achter dat het uit een rokers huis kwam.. hun waren net verhuist dus je kon het niet ruiken, maar gezien hoe smerig een paar maanden oude controller was en de Xbox Series X controller zelf toen ik hem opgehaalde en de ventilator zag pff...
[Afbeelding]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Ja want ik zag pas thuis toen ik de Xbox open haalde hoe smerig die was
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-may-27
Voor mij wordt het Humanity. Een goed ontvangen puzzel game. Komt in GP.
Ik ga voor Capes, als ie goede reviews krijgt.uchiha tijntje schreef op zondag 26 mei 2024 @ 11:15:
En de games van deze week:
https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-may-27
Voor mij wordt het Humanity. Een goed ontvangen puzzel game. Komt in GP.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wat is je favoriete deel?G_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 08:41:
[Afbeelding]
Dat was Far Cry New Dawn, helemaal 100% uitgespeeld. Nu heb ik Far cry 2, Far Cry 3, Far Cry 5, Far Cry New Dawn en Far Cry 6 allemaal 100% gespeeld, waarvan Far Cry 2 en Far Cry 3 zelfs 2 keer helemaal 100%..
Ben benieuwd naar de volgende
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Deel 2 & deel 3, daarna deel 6
Ik moet zelf nog steeds eens verder met 6. Ik vond de sfeer en alles goed (speelde de vrouwelijke Dani) maar op 1 of andere manier verslapte mijn aandacht halverwege en ben ik toen wat anders gaan spelen. Dat blijft toch wel het grote nadeel van de meeste Ubisoft spellen. Het is zo volgestopt met "kwantitatieve content" dat het mij echt niet tientallen uren kan boeien.
Vorige jaar 2 gespeeld en het blijft jammer dat ze bepaalde concepten niet hebben meegenomen naar de volgende delen. De manier waarop vuur werkt is nog steeds goed en hoe je verwondingen aanpakt blijft ook vet. Het hele malaria gebeuren en de outposts die maar blijven respawnen kunnen me gestolen worden...
Dat heb ik dus ook! Ik probeer meestal de verpakking te bewaren (tenzij het echt een hele grote verpakking is en het echt in de weg staat) en maak netjes alles schoon en doe een reversed unboxed om het allemaal weer zo goed als nieuw in te pakken.KlaasjeNL schreef op zondag 26 mei 2024 @ 08:47:
[...]
Ik zou me echt kapot schamen om iets in die staat te verkopen. Maar ik ben dan ook een neuroot als het om verkoop van consoles gaat.
Sowieso ben ik zuinig op mijn spullen, maar als ik dan een console verkocht, maakte ik hem grondig en zorgvuldig schoon (voor zover dat al nodig was) tot zowel de console als de controllers als overige randapparatuur er weer als nieuw uitzagen.
Verder bewaar ik altijd alle dozen en plastic zakjes etc. (die ik dan ook nog eens über voorzichtig openmaak). Bij de verkoop keek ik dan vaak een unboxing om alles precies zo in te pakken zoals het uit de fabriek kwam. 😅
Maar dit is gewoon echt goor... 🤢
Hoe sommige mensen bepaalde dingen inpakken snap ik echt niet. Zelfde met retourzendingen. Je zou verwachten dat je het zo goed als mogelijk "als nieuw" inpakt maar wat je af en toe voorbij ziet komen en hoort van medewerkers....

- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Deel 6 ging voor mij te makkelijk, die map was zoo compleet omdat ik veel rond aan het rijden was met die heerlijke spaanse muziek op de radio! Ik speel ook als de vrouwelijke Dani, speel elk spel waar je een vrouw kan zijn als vrouw (nee ik hoef niks te vertellenMazeWing schreef op zondag 26 mei 2024 @ 13:54:
[...]
Ik moet zelf nog steeds eens verder met 6. Ik vond de sfeer en alles goed (speelde de vrouwelijke Dani) maar op 1 of andere manier verslapte mijn aandacht halverwege en ben ik toen wat anders gaan spelen. Dat blijft toch wel het grote nadeel van de meeste Ubisoft spellen. Het is zo volgestopt met "kwantitatieve content" dat het mij echt niet tientallen uren kan boeien.
Vorige jaar 2 gespeeld en het blijft jammer dat ze bepaalde concepten niet hebben meegenomen naar de volgende delen. De manier waarop vuur werkt is nog steeds goed en hoe je verwondingen aanpakt blijft ook vet. Het hele malaria gebeuren en de outposts die maar blijven respawnen kunnen me gestolen worden...
Jammer dat jij je aandacht er niet bij kon houden want het is een geweldig spel, helemaal met de current-gen update die ik pas vanmorgen voor het eerst heb ervaren. Want had het spel toen al uitgespeeld voor deze current-gen update..
Ik heb er persoonlijk geen last van bij spellen van Ubisoft als je het hebt over "kwantitatieve content" want speel vaak spellen (Assassin's Creeds, The Crew, Avatar: Frontiers Of Pandora, Far Cry) van hun 100% uit en vind het heel leuk die afwisseling en vrijheid tijdens het verhaal. Even levelen of betere gear voordat je doorgaat bijvoorbeeld..
Al moet ik je wel gelijk geven dat ik bepaalde elementen uit Far Cry 2 zoals het verouderen van je wapen en uiteindelijk vastslaan graag in de andere spellen had willen zien, want dat was gamechanging!
Hoop dat je ergens weer wat moed kan vinden en verder gaat spelen, maar als het echt niks voor je is dan houdt het op
Voor tips en vragen kan je natuurlijk altijd nog terecht in het Far Cry 6 Topic
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Die vond ik ook erg tof. Voor mij is hetG_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 14:41:
Deel 5 staat helemaal ergens onderaan mijn lijstje van Far Cry spellen, maar wel voor Far Cry 4 want die vond ik echt heel slecht.
4 > 5 > 3 > New Dawn > 6.
Wat is er zo slecht aan 4 volgens jou? Heb ooit eens het begin gespeeld, maar ben nooit verder gegaan (geen idee waarom). Alleen staat deze nog steeds op mijn lijstje om te spelen omdat het mij aanspreekt dat het in Nepal is als ik het mij goed herinner (misschien alleen maar omdat ik er ben geweest)G_Dragon schreef op zondag 26 mei 2024 @ 14:41:
Deel 5 staat helemaal ergens onderaan mijn lijstje van Far Cry spellen, maar wel voor Far Cry 4 want die vond ik echt heel slecht.
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 26-05-2024 18:35 ]
Ik vond deel 4 juist wel cool, 5 heel saai en 6 eens in een free weekend geprobeerd maar kreeg er hetzelfde gevoel van als 5 dus snel mee gestopt.Beakzz schreef op zondag 26 mei 2024 @ 18:33:
[...]
Wat is er zo slecht aan 4 volgens jou? Heb ooit eens het begin gespeeld, maar ben nooit verder gegaan (geen idee waarom). Alleen staat deze nog steeds op mijn lijstje om te spelen omdat het mij aanspreekt dat het in Nepal is als ik het mij goed herinner (misschien alleen maar omdat ik er ben geweest)
En 2 afgrijselijk. De malaria was vervelend, maar meer nog dat vijanden superzicht hadden en dwars door alle begroeiing konden zien en schieten.
Om een of andere reden is die serie zo dat elke game wel zijn eigen liefhebbers en haters heeft.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Een (volstrekt) mislukte poging om de serie 'toegankelijker' te maken. De core-gameplay (het rijden) staat nog steeds als een huis, maar al het andere er omheen is inderdaad matig at best.uchiha tijntje schreef op zondag 26 mei 2024 @ 22:28:
Wat is dat Mudrunner Expedition toch een leuke game met ontzettend bagger mechanics. Echt verschrikkelijk. Net een uur lang een missie gedaan. Ging super goed. Had twee trucks mee maar om één of andere reden vond die game dat ik maar met 1 truck naar een andere map mocht. Die andere was mijn fuel truck. Dus uiteindelijk zonder benzine komen te zitten. Snap niet hoe ze de core mechanics van die serie zo kunnen verknallen door die hele nieuwe vorm van een missie structuur. Niemand zat daar op te wachten, maarja ze moeten zonodig weer wat nieuws bedenken. Echt jammer.
Had er hoge verwachtingen van, Snow Runner was me te groot om nog leuk te zijn, al vond ik mechanics wel erg goed. Ik had gehoopt dat Expeditions hetzelfde zou bieden, maar dan in een wat kleinere setting. Dat is opzich gelukt, maar alle randzaken maken het een heel stuk minder leuk dan het had kunnen zijn
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Ik kon er niet inkomen, waarom precies is mij niet meer duidelijk aangezien dit op de Xbox One tijd was en ik hem sinds dien al jaren niet meer heb aangeraakt. Door jou vraag laat je mij wel nadenken van hmm.. misschien ooit weer een kans geven om te kijken waarom het niks was?Beakzz schreef op zondag 26 mei 2024 @ 18:33:
[...]
Wat is er zo slecht aan 4 volgens jou? Heb ooit eens het begin gespeeld, maar ben nooit verder gegaan (geen idee waarom). Alleen staat deze nog steeds op mijn lijstje om te spelen omdat het mij aanspreekt dat het in Nepal is als ik het mij goed herinner (misschien alleen maar omdat ik er ben geweest)
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Ook is de current-gen update nu beschikbaar, dit had ik nog getipt voor de frontpage maar merk dat als het over Dragon Ball spellen gaat dat het er 9 van de 10 keer niet op word gezet.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Nee, maar dit is misschien meer op zijn plaats in het Dragon Ball Xenoverse topicG_Dragon schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:06:
Was deze nieuwe trailer van Dragon Ball Xenoverse 2 hier al voorbij gekomen?
[YouTube: DRAGON BALL XENOVERSE 2 – WHO IS “FU”?]
Ook is de current-gen update nu beschikbaar, dit had ik nog getipt voor de frontpage maar merk dat als het over Dragon Ball spellen gaat dat het er 9 van de 10 keer niet op word gezet.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Denk het juist niet aangezien het niet om deel 1 gaat, daarom vermeld ik het topic van deel 2 er ook netjes bijjustifire schreef op maandag 27 mei 2024 @ 16:18:
[...]
Nee, maar dit is misschien meer op zijn plaats in het Dragon Ball Xenoverse topic
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Toevallig net Immortals gestart vandaag en vroeg me al af waar die framegeneratie-optie vandaan kwam. Nu weet ik het.
Het is alleszins vloeiend genoeg, maar duidelijk afkomstig van een lagere resolutie (even opgezocht: 720p is wel heel laag). Echter speelt het wel goed (na lange intro) en wil ik vooral meer weten van de wereld. Dus doe ik nog even verder. Het is alleszins wel lekker uniek. Tot dusver begrijp ik de lauwe ontvangst dan niet zo goed. Alhoewel, IGN geeft Immortals toch een mooie 8/10.
Hiervoor had ik ook nog even Diablo 4 geprobeerd. Daar ben ik niet zeker of ik er echt aan wil beginnen. De kerkers zijn ontzettend saai, combat heeft niet veel omhanden, en heel het loot gebeuren zegt me niets, net als het live service gehalte. Het verhaal schijnt wel de moeite te zijn.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Zou Immortals zelf een 6.5 tot 7.0 geven.ilm schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 00:34:
[...]
Toevallig net Immortals gestart vandaag en vroeg me al waar die framegeneratie-optie vandaan kwam. Nu weet ik het.
Het is alleszins vloeiend genoeg, maar duidelijk afkomstig van een lagere resolutie (even opgezocht: 720p is wel heel laag). Echter speelt het wel goed (na lange intro) en wil ik vooral meer weten van de wereld. Dus doe ik nog even verder. Het is alleszins wel lekker uniek. Tot dusver begrijp ik de lauwe reactie dan niet zo goed. Alhoewel, IGN geeft Immortals toch een mooie 8/10.
Hiervoor had ik ook nog even Diablo 4 geprobeerd. Daar ben ik niet zeker of ik er echt aan wil beginnen. De kerkers zijn ontzettend saai, combat heeft niet veel omhanden, en heel het loot gebeuren zegt me niets, net als het live service gehalte. Het verhaal schijnt wel de moeite te zijn.
Intro vond ik erg tof gedaan, de wereld ontdekken is ook tof maar het wordt wel érg snel repetetief.
Zeker om alle achievements te behalen is regelmatig tenenkrommend.
Diablo IV moet je maar net liggen.
Verhaal zou ik niet weten maar dopaminegehalte ligt hoog icm flinke lootdrops.
Mijn build krijgt nu aardig vorm, kwam gisteren lvl100 The Butcher tegen, zóó schattig https://www.xbox.com/play/media/PzV7Ez7peP
Zag dit voorbij komen. Is nog niet officieel, maar er waren al mensen met push berichten via Xbox app. Is tof voor de mensen die cod (willen) spelen!Xbox mobile app push notification says Black Ops 6 on Game Pass Day One
[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 28-05-2024 12:07 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik gok dat ze CoD alleen gaan toevoegen aan een nieuwe Game Pass tier.v8power67 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:07:
https://www.neogaf.com/th...ame-pass-day-one.1671022/
[...]
Zag dit voorbij komen. Is nog niet officieel, maar er waren al mensen met push berichten via Xbox app. Is tof voor de mensen die cod (willen) spelen!
Game Pass Core: €7/maand
Game Pass Ultimate: €15/maand
Game Pass Ultimate Plus*: €20/maand
* Plus = Call of Duty
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Daar gaan wel wat rumours over rond idd. We gaan het zien. Als goed is de aankondiging vandaag van cod op gamepass. Dus zal daar dan ook vermeld worden ga ik vanuit.Mog schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:17:
[...]
Ik gok dat ze CoD alleen gaan toevoegen aan een nieuwe Game Pass tier.
* Plus = Call of Duty
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja, dat denk ik ook.v8power67 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:18:
[...]
Daar gaan wel wat rumours over rond idd. We gaan het zien. Als goed is de aankondiging vandaag van cod op gamepass. Dus zal daar dan ook vermeld worden ga ik vanuit.
Game Pass Prestige is een betere naam dan Ultimate Plus. Ik zet mijn geld in op Game Pass Prestige.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Met 20€/maand moet je toch wel een fanatieke gamer zijn die zoveel mogelijk day 1 speelt. Lijkt me lastig qua prijs. Vooral interessant voor jonge mensen met veel tijd, die doorgaans weer minder te besteden hebben.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Dat zou het dan juist waarschijnlijker maken dat het ultimate plus wordt... Het blijft wel Microsoft hè, goede namen doen ze niet aanMog schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:20:
[...]
Ja, dat denk ik ook.
Game Pass Prestige is een betere naam dan Ultimate Plus. Ik zet mijn geld in op Game Pass Prestige.
Ik vond 3 wel de beste, omdat die eigenlijk de nieuwe FC standaard neerzette. Deel 4 ook met veel plezier gespeeld. Deel 5 vond ik een grote tegenvaller. Je kon echt nergens gaan of staan of die gekkies hadden je wel weer ergens gevonden. De setting vond ik tof en de villain ook wel, maar ik had nooit het idee echt in de wildernis te zitten, omdat je elke 50meter wel weer in een shootout werd gezogen. Dat bliss vond ik ook bloedirritant.Timothy3000 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 15:26:
[...]
Die vond ik ook erg tof. Voor mij is het
4 > 5 > 3 > New Dawn > 6.
Deel 6 vond ik wat dat betreft wel beter en de setting was lekker. Qua gameplay vond ik er echt geen reet aan, omdat je dit letterlijk al vanaf deel 3 aan het spelen bent.
Toch wel weer benieuwd naar deel 7, ook al weten we nu al dat het gewoon een deel 3 DLC is.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Grote kans van. Hypothetisch koop je dan voor € 60 per jaar de nieuwe CoD bij release. Dat is dan ook zo'n slechte deal weer niet. Ik denk dan eerder dat ze alle first party exclusives alleen nog maar aan de nieuwe duurdere tier op day one toevoegen.Mog schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:17:
[...]
Ik gok dat ze CoD alleen gaan toevoegen aan een nieuwe Game Pass tier.
* Plus = Call of Duty
[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 28-05-2024 13:35 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik weet niet wat handig is. Volgens mij is het vooral van belang dat mensen de Xbox (incl gamepass) weer als volwaardig alternatief van PlayStation gaan zien. Ik zou m dan zeker niet te snel duurder in de markt zetten, maar wellicht op de langere termijn? Eerst markt binnenhalen, dan prijs verhogen is wat ik bij alle grote aanbieders (helaas) steeds meer zie.Hulleman schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 13:25:
[...]
Grote kans van. Hypothetisch koop je dan voor € 60 per jaar de nieuwe CoD bij release. Dat is dan ook zo'n slechte deal weer niet. Ik denk dan eerder dat ze alle first party exclusives alleen nog maar aan de nieuwe duurdere tier op day one toevoegen.
Tweakers meldt dit nu als definitiefv8power67 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:07:
https://www.neogaf.com/th...ame-pass-day-one.1671022/
[...]
Zag dit voorbij komen. Is nog niet officieel, maar er waren al mensen met push berichten via Xbox app. Is tof voor de mensen die cod (willen) spelen!
Hopelijk krijgt deze game weer een single player.
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 28-05-2024 15:50 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ik heb er wel weer vertrouwen in dat ze met een goede SP op de proppen komen. Dat is toch waar ik tegenwoordig CoD voor speel, aangezien ik echt te oud word voor de CoD MP
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Treyarch, 4 jaar ontwikkeltijd, vermoed dat dat wel goed zit!uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 16:52:
[...]
Ik heb er wel weer vertrouwen in dat ze met een goede SP op de proppen komen. Dat is toch waar ik tegenwoordig CoD voor speel, aangezien ik echt te oud word voor de CoD MP
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Nee klopt. Je hebt de lift als hub area. En elke verdieping geeft toegang tot een “level area” waarbij het kan zijn dat een level zelf ook nog toegang geeft tot een “sub level” die je niet via de hub area kan bereikenRaem schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 19:22:
@uchiha tijntje @Exactor it Promenade heeft geen fast travel naar levels of wel? Of zie ik iets over het hoofd?
Microsoft kennende gaan ze qua naamgeving altijd terug naar de basis dus het zal wel Game Pass Live gaan heten....Finraziel schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:34:
[...]
Dat zou het dan juist waarschijnlijker maken dat het ultimate plus wordt... Het blijft wel Microsoft hè, goede namen doen ze niet aan
Was ik al bang voor. Ik ben vergeten hoe ik bij Cosmic Cruise ben gekomen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 19:25:
[...]
Nee klopt. Je hebt de lift als hub area. En elke verdieping geeft toegang tot een “level area” waarbij het kan zijn dat een level zelf ook nog toegang geeft tot een “sub level” die je niet via de hub area kan bereiken
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Boven op de vuurtoren. Het eerste level aan de linker zijde van de lift als ik het goed heb.Raem schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 19:36:
[...]
Was ik al bang voor. Ik ben vergeten hoe ik bij Cosmic Cruise ben gekomen.Ergens met een ruimteschip, maar waar...
——
Sla je al een deuk in Lilith?justifire schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 06:57:
[...]
Zou Immortals zelf een 6.5 tot 7.0 geven.
Intro vond ik erg tof gedaan, de wereld ontdekken is ook tof maar het wordt wel érg snel repetetief.
Zeker om alle achievements te behalen is regelmatig tenenkrommend.
Diablo IV moet je maar net liggen.
Verhaal zou ik niet weten maar dopaminegehalte ligt hoog icm flinke lootdrops.
Mijn build krijgt nu aardig vorm, kwam gisteren lvl100 The Butcher tegen, zóó schattig https://www.xbox.com/play/media/PzV7Ez7peP
[ Voor 51% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-05-2024 19:56 ]
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties