justifire schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 06:57:
[...]
Zou Immortals zelf een 6.5 tot 7.0 geven.
Intro vond ik erg tof gedaan, de wereld ontdekken is ook tof maar het wordt wel érg snel repetetief.
Zeker om alle achievements te behalen is regelmatig tenenkrommend.
Diablo IV moet je maar net liggen.
Verhaal zou ik niet weten maar dopaminegehalte ligt hoog icm flinke lootdrops.
Mijn build krijgt nu aardig vorm, kwam gisteren lvl100 The Butcher tegen, zóó schattig
https://www.xbox.com/play/media/PzV7Ez7peP
Immortals of Aveum. Spijtig genoeg moet ik inderdaad wat punten aftrekken van de initiele 8/10. Uiteindelijk is het voor mij een 6/10 (-1 wegens toch wat jankyness, eerder een A-game dan AA(A), en -1 voor de technische problemen). Echter heb ik wel men plezier gehad ermee. De ontwikkelaar noemt zichzelf een onafhankelijke studio (wel EA als uitgever). In dat geval kijk ik wel uit naar hun volgende games en de vooruitgang die ze maken.
Ik zie dat Ascendant Studios wel veel man ontslagen heeft wegens tegenvallende verkoop

.
https://www.polygon.com/2...ls-of-aveum-studio-layoff
Diablo 4. Proficiat met je achievement! Ik heb nog 1x geprobeerd, maar ik ga er niet aan beginnen. Het werkt te afstompend voor mij. Ik kan zeker zien waarom anderen het fantastisch vinden (powertrip, loot, challenge, etc.).
Resident evil: Village. Bij gebrek aan RE4 in gamepass maar begonnen aan RE Village (tijdje geleden gekocht). En wat een ervaring was dat. Ontzettend veel plezier aan gehad (9.5/10. Echt, zal me nog even bijblijven). Ok, de formule (na RE2/3 back to back te spelen) is nagenoeg onveranderd, buiten dat het nu in eerste persoon is, maar ze is wel steengoed.
Vroeg in het spel viel het me al op:
spoiler:Ethan kan fysiek wel veel aan. Al heel snel een deel van de linkerhand kwijt (een pink en ringvinger), snel daarachter wordt zijn rechterhand afgehakt (en terug gelijmd), en hij wordt vele keren doorspiest. En we blijven gaan.

Was leuk dat daar dan daadwerkelijk een 'uitleg' voor werd gegeven op het einde.
Vraag me dan af of zulke singleplayer ervaringen zo slecht verkopen dat er niet veel meer van zijn (Prey, Deus ex, ...). Even gekeken en RE Village heeft 9.3 miljoen stuks (einde 2023) en beide Deux Ex remakes 12 miljoen stuks (Mei 2022) wereldwijd. Dat zit dan wel snor.
Daarnaast ook even wat bonus videos gekeken met ondermeer de mocap opnames. Wel tof (en beetje raar) om de verschillende scenes te zien in het 'echt'. Lijkt me toch nog een heel stuk anders dan acteren op een filmset (bv. sommige bewegingen van een vrouwelijke NPC werden gedaan door een man, en vice versa. Eigenlijk logisch maar viel wel op).