Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je hebt er, helaas, eigenlijk geen zak aan maar voor een paar euro vindt ik het wel geinig om in mijn collectie te hebben :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMf7pi_4NYhTYAbHMT27pR7PDl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P1CeDsbZFulISDYX341s6cuU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:00:
Je hebt er, helaas, eigenlijk geen zak aan maar voor een paar euro vindt ik het wel geinig om in mijn collectie te hebben :)
[Afbeelding]
Als je Game Pass hebt, dan heb je de game gewoon en kun je deze code gewoon gebruiken, want volgens mij zitten er items bij die je ook offline kunt gebruiken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Linksquest schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:46:
[...]

Als je Game Pass hebt, dan heb je de game gewoon en kun je deze code gewoon gebruiken, want volgens mij zitten er items bij die je ook offline kunt gebruiken.
Ik heb geen gamepass maar de game zelf wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Caayn schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:57:
[...]
Of mensen zoals ik die gewoon wachten tot alle FF7R delen zijn uitgebracht en hopen op een bundel.
Ja dat dus... Niet eens per se voor een bundel maar het is net als wachten tot een seizoen van een serie helemaal uit is (of zelfs de hele serie klaar is). Ik heb geen zin om halverwege het verhaal ineens te moeten wachten op een volgend deel. Maar nu hoor je dan weer dat deel 2 zoveel beter zou zijn en je deel 1 eigenlijk misschien gewoon moet skippen. Mja, mij zijn ze misschien gewoon helemaal kwijt dan... Ben ook nooit fan geweest toen episodische games geprobeerd werden (al heeft vooral Valve dat natuurlijk ook vakkundig de nek omgedraaid door nooit met episode 3 of halflife 3 te komen en iedereen op een dikke cliffhanger te laten hangen).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!
En de nieuwe games in GP van 1e helft juni.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brpIw41OiWR89SWIYLwp6z_3WGw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DTpnofdsDGszLTy5GWnsQbMx.png?f=fotoalbum_large

https://www.trueachieveme...n-console-exclusive-tchia

As reported by Exputer's eXtas1s — who correctly reported Octopath Traveler 2's Xbox Game Pass arrival — two more games are on the way for Xbox Game Pass subscribers. While we don't know when both games will join the service, one of the two Nickelodeon All-Star Brawl games and PlayStation console exclusive Tchia are supposed to arrive in the Xbox Game Pass library in June.

[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-06-2024 15:15 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:59
Still Wakes the Deep is de enige waar ik interesse in heb.
The Callisto Protocol heb ik op schijf liggen, moet ik nog wel spelen trouwens, keer voor paar euro in uitverkoop gekocht.
Isonzo heeft helaas geen singleplayer, dus niet aan mij besteed.
Beide Octopath Travelers zijn niet mijn genre helaas.

Nou ja, heb nog steeds een enorme backlog en (te) weinig tijd, dus verveel mij niet.
Nu bezig met Alan Wake Remastered, bijna klaar met de hoofdgame, dan de DLC nog. Ooit op de 360 het origineel gespeeld, maar kan mij er eerlijk gezegd niets van herinneren, voelt aan alsof ik spel voor het eerst speel. Daarna beginnen aan Alan Wake 2. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:03
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:09:

[Afbeelding]

As reported by Exputer's eXtas1s — who correctly reported Octopath Traveler 2's Xbox Game Pass arrival — two more games are on the way for Xbox Game Pass subscribers. While we don't know when both games will join the service, one of the two Nickelodeon All-Star Brawl games and PlayStation console exclusive Tchia are supposed to arrive in the Xbox Game Pass library in June.
Tchia zou ik zeker proberen als die wordt toegevoegd. Erg sfeervolle game en lekker relaxed.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nieuwe voetbal game, dit weekend open beta
https://gamer.nl/nieuws/p...nkomend-weekend-gehouden/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38

Kalkie

NLMP

uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:35:

Qua hardware zou ik blij zijn met:

Een elite controller V3 en een handheld.

Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Mijn mooi custom Elite 2 heeft ineens een rammeltje intern, alles doet het nu nog maar voor hoelang ... ach ik zuig toch al in Halo, dan kan ik mijn controller de schuld geven. Dan weet je dat alvast voor vanavond ;).

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalkie schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 18:18:
[...]

Mijn mooi custom Elite 2 heeft ineens een rammeltje intern, alles doet het nu nog maar voor hoelang ... ach ik zuig toch al in Halo, dan kan ik mijn controller de schuld geven. Dan weet je dat alvast voor vanavond ;).
Ik zal je nooit de schuld geven van een verliespartij :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 18:52:
[...]

Ik zal je nooit de schuld geven van een verliespartij :)
Laat dát maar aan mij over! })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:27:
Verwacht toch ook wel een minuutje gameplay van Shadow of the Erdtree :9

En een Elite V3 zou rond 21.00 uur meteen in het mandje liggen !
Hier ook!

Al zo lang geleden dat ik ook maar iets aan geld heb uitgegeven aan Xbox.. Dit is de goedkoopste generatie zo'n beetje.. Ik speel alleen maar Halo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 19:57:
[...]

Hier ook!

Al zo lang geleden dat ik ook maar iets aan geld heb uitgegeven aan Xbox.. Dit is de goedkoopste generatie zo'n beetje.. Ik speel alleen maar Halo :+
Koop dan eens een cool pakje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 19:58:
[...]

Koop dan eens een cool pakje!
Als we vanavond een volle lobby hebben ga ik eens uit de band springen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 20:01:
[...]

Als we vanavond een volle lobby hebben ga ik eens uit de band springen oOo
Dan moet je nog iemand charteren denk ik! Kom nou gewoon maar eens online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 20:07:
[...]

Dan moet je nog iemand charteren denk ik! Kom nou gewoon maar eens online :P
Ff lekker groot glas water inschenken en ik ben er!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:09:

[Afbeelding]

Isonzo heb ik hier fysiek voor de Xbox, moet hem alleen nog spelen omdat ik momenteel nog met Verdun bezig bem, Tannenberg vind ik persoonlijk beter dan Verdun, maar ben beniewd naar Isonzo.

The Calisto Protocol wilde ik ook nog graag een keer kopen, en Still Wakes the Deep had ik gereserveerd, dus die ga ik voor nu annuleren en eerst via Game Pass spelen, mocht hij me zo goed bevallen, dan koop ik hem alsnog als hij afgeprijsd is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Morgen trouwens om 23:00 uur de showcase van Summer Game Fest.

Hier een goed overzichtje van de verschillende “streams” met tijden etc:

https://www.trueachieveme...r-game-fest-2024-schedule

De week ziet er als volgt uit:

Thursday, June 6
Guerrilla Collective Showcase

Friday, June 7
Access-Ability Summer Showcase 2024
IGN Live
Summer Game Fest 2024 Showcase
Day of the Devs: Summer Game Fest Edition
Devolver Direct 2024

Saturday, June 8
Future of Play Direct
Wholesome Direct 2024
Latin America Games Showcase
Women-Led Games Summer Game Fest Edition
Future Games Show Summer Showcase

Sunday, June 9
Xbox Games Showcase + Black Ops 6 Direct
PC Gaming Show

Monday, June 10
Ubisoft Forward

———

Er is eigenlijk maar een YouTuber die ik volg qua playthroughs van games die ik soms als “achtergrond” op zet. Hij speelt voornamelijk tactical games zoals Xcom, Frostpunk etc, maar nu speelt die toevallig ook Hades 2. Wat ziet dat er goed uit zeg. Ik was compleet hooked aan Hades 1 en grote kans dat deel 2 hetzelfde gaat doen…

———-

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-06-2024 01:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Het Pinball FX topic is up to date gebracht met alle recente informatie, nieuwe flipperkasten, enzovoort. En alle achterhaalde informatie is verwijdert. Neem even een kijkje :) Robolokotobo in "[Multi] Pinball FX"

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 23:55:

Thursday, June 6

Friday, June 7
IGN Live
Devolver Direct 2024

Saturday, June 8
Future of Play Direct
Wholesome Direct 2024

Sunday, June 9
PC Gaming Show

Monday, June 10
Ubisoft Forward

———

Er is eigenlijk maar een YouTuber die ik volg qua playthroughs van games die ik soms als “achtergrond” op zet. Hij speelt voornamelijk tactical games zoals Xcom, Frostpunk etc, maar nu speelt die toevallig ook Hades 2. Wat ziet dat er goed uit zeg. Ik was compleet hooked aan Hades 1 en grote kans dat deel 2 hetzelfde gaat doen…

———-

[Embed]
Maar dit staat allemaal al weken in het Summer Game Fest 2024 topic? :D
Heb er wel ontzettend veel zin in!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:03
He jammer. Die eerste game is leuk, maar die tweede is echt veel beter. Hoop eigenlijk op een nieuw deel die alleen nog op 2d focust.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +6 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 08:04:
[...]

Maar dit staat allemaal al weken in het Summer Game Fest 2024 topic? :D
Heb er wel ontzettend veel zin in!
Je gaat toch niet bij elke post dat gelinkt is aan een show deze week verwijzen naar dat topic hè ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 08:40:
[...]

Je gaat toch niet bij elke post dat gelinkt is aan een show deze week verwijzen naar dat topic hè ;).
Nee :) Maar vond het persoonlijk een beetje dubbel informatie posten, zal wel aan mij liggen.
Vanavond om 17:00 is het officieel begonnen, ben benieuwd wat we dit weekend allemaal te zien krijgen oOo .

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 07-06-2024 08:44 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 08:40:
[...]

Staat nu een verwijzing onderaan dit topic, hopelijk zo voor iedereen duidelijk de komende dagen ;) Maar we gaan elkaar niet verplichten waar ze moeten reageren, wil je hier reageren, dan kan dat, wil je reageren bij Game Fest, dan is dat ook goed.

[ Voor 18% gewijzigd door Linksquest op 07-06-2024 09:20 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 08:42:
[...]

Staat nu een verwijzing onderaan dit topic, hopelijk zo voor iedereen duidelijk de komende dagen ;) Maar we gaan elkaar niet verplichten waar ze moeten reageren, wil je hier reageren, dan kan dat, wil je reageren bij Game Fest, dan is dat ook goed.
Mooi zo!
Heb niets met al die losse topics.
Dus als het Xbox gerelateerd is post ik informatie / mijn mening gewoon hier :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
justifire schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:18:
[...]

Mooi zo!
Heb niets met al die losse topics.
Dus als het Xbox gerelateerd is post ik informatie / mijn mening gewoon hier :)
+ dat Summer Game Fest is toch die show van die kwal van een Keighly? Of denkt ie nog steeds dat de Xbox show er ook onderdeel van is. Dat roept ie wel steeds. Die saaie indie show van hem skip ik wel. Ik vertrouw erop dat justifire alle trailers hier post. 🤣

Gaat die Xbox show live zijn met publiek? Wie weet? Als die show 2 uur gaat duren, moet ik twee schermpjes aan. F1 begint om 20:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!
drakiesoft schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:09:
[...]

+ dat Summer Game Fest is toch die show van die kwal van een Keighly? Of denkt ie nog steeds dat de Xbox show er ook onderdeel van is. Dat roept ie wel steeds. Die saaie indie show van hem skip ik wel. Ik vertrouw erop dat justifire alle trailers hier post. 🤣

Gaat die Xbox show live zijn met publiek? Wie weet? Als die show 2 uur gaat duren, moet ik twee schermpjes aan. F1 begint om 20:00
Ben zelf helaas niet in de gelegenheid om live te kijken dus geen trailers van mijn kant :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:42
justifire is een legende.

ik dacht altijd dat het just fire was maar dan elkaar. nu ik hem thumpsup wil geven kom ik erachter dat het justIfire is. Je bent nooit te oud om te leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 23:55:

Thursday, June 6

Friday, June 7
IGN Live
Devolver Direct 2024

Saturday, June 8
Future of Play Direct
Wholesome Direct 2024

Sunday, June 9
PC Gaming Show

Monday, June 10
Ubisoft Forward

———

———-

[Embed]
Ah handig, wel jammer dat de E3 dood is, vroegah keek ik daar altijd enorm naar uit maar nu was het mij totaal onduidelijk waar ik nou naar uit moest kijken.

Wat begint er om 21:00? Want op de sumer game fest site loopt een counter naar 21:00 onze tijd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:53:
[...]

Ah handig, wel jammer dat de E3 dood is, vroegah keek ik daar altijd enorm naar uit maar nu was het mij totaal onduidelijk waar ik nou naar uit moest kijken.

Wat begint er om 21:00? Want op de sumer game fest site loopt een counter naar 21:00 onze tijd.
Geen idee wat er om 21:00 begint. :) Om 23:00 is de show van Geoff Keighley.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 21:15:
[...]

Geen idee wat er om 21:00 begint. :) Om 23:00 is de show van Geoff Keighley.
Lijkt een fout op de site te zijn, de timer is afgelopen maar de interface staat er nog.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cE_cWxgJQhfCV7t5OwYZvZ7ADb4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fTLJupf2kkDumu0B8S0fPUXF.jpg?f=user_large

Hopen maar dat het niets over de kwaliteit van de show zegt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 21:24:
[...]

Lijkt een fout op de site te zijn, de timer is afgelopen maar de interface staat er nog.
[Afbeelding]

Hopen maar dat het niets over de kwaliteit van de show zegt 8)7
Gewoon de Xbox show kijken en morgen 1 of 2 trailers aanklikken. Deze show is vaak verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deeltje 1 was een toffe game.

Hopelijk niet al zoveel groter dan deel 1 want die was qua grootte en duur wel prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:11:
[...]

Gewoon de Xbox show kijken en morgen 1 of 2 trailers aanklikken. Deze show is vaak verschrikkelijk.
Nou inderdaad, had ik maar geluisterd.
Wat een prut show.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:54
deryck schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 19:27:
justifire is een legende.

ik dacht altijd dat het just fire was maar dan elkaar. nu ik hem thumpsup wil geven kom ik erachter dat het justIfire is. Je bent nooit te oud om te leren.
En hij is zo normaal gebleven. Dat is nou waarom Justifire Just1fir3 is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 20:23
Ik hoop enorm op een spoedige state of decay 3 release! Die game ligt zo in mijn straatje....

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frez schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:50:
Ik hoop enorm op een spoedige state of decay 3 release! Die game ligt zo in mijn straatje....
Die was ik bijna weer helemaal vergeten, die hebben ze ooit aangekondigd en daarna niet meer. Deel 1 uitgespeeld en deel 2 heb ik liggen, maar moet ik nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Donstil schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:53:
[...]

Was dat niet de cod show/aankondiging iets? Kwam meteen na de xbox show toch?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet dat het buiten mijn macht ligt maar ik kan hier zo slecht tegen als het om zoveel geld gaat :p

Gisteren de collectors editie van DRAGON BALL: Sparking! ZERO besteld, geld is van mijn Paypal afgeschreven maar geen bevestigingsmail gehad en ook is mijn bestelling niet onder mijn account op hun website te zien. Gelukkig staat er wel een Namco Bandai order nummer onder de Paypal transactie, hun al gelijk benaderd met een uitgebreide vraag of alles wel in orde is. Maar dat duurt dus 24 uur.. zucht, moet dus geduld hebben en hopen dat de collectors editie niet uitverkocht raakt. Want ik ga niet nogmaals een bestelling plaatsen met het risico dat ik er twee heb :p

Zal dus echt geduld moet hebben O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:55:
Ik weet dat het buiten mijn macht ligt maar ik kan hier zo slecht tegen als het om zoveel geld gaat :p

Gisteren de collectors editie van DRAGON BALL: Sparking! ZERO besteld, geld is van mijn Paypal afgeschreven maar geen bevestigingsmail gehad en ook is mijn bestelling niet onder mijn account op hun website te zien. Gelukkig staat er wel een Namco Bandai order nummer onder de Paypal transactie, hun al gelijk benaderd met een uitgebreide vraag of alles wel in orde is. Maar dat duurt dus 24 uur.. zucht, moet dus geduld hebben en hopen dat de collectors editie niet uitverkocht raakt. Want ik ga niet nogmaals een bestelling plaatsen met het risico dat ik er twee heb :p

Nieuwe bestelling plaatsen en vervolgens deze of de vorige bestelling annuleren ? (Koop op afstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:57:
[...]

Nieuwe bestelling plaatsen en vervolgens deze of de vorige bestelling annuleren ? (Koop op afstand)
Ja twijfel daar dus vies hard over :p
Niet dat ik straks twee keer die collectors editie heb, aangezien een niet op mijn account te zien is.

Stiekem hoop dat die Namco Support gewoon zo reageert via mail.. :o

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 08-06-2024 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Linksquest schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:45:
[...]

Die was ik bijna weer helemaal vergeten, die hebben ze ooit aangekondigd en daarna niet meer. Deel 1 uitgespeeld en deel 2 heb ik liggen, maar moet ik nog spelen.
Zeker de moeite waard om alsnog een keer op te starten! Heb er veel plezier aan beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:54:
[...]

Was dat niet de cod show/aankondiging iets? Kwam meteen na de xbox show toch?
Dat is zondag toch?

Dit leek gewoon een fout op de Sumer Game Fest site. De countdown telde naar het verkeerde af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:55:

Tweede bestellen en mochten er twee komen dan flippen op marktplaats. Nu zal de animo niet gigantisch groot zijn schat ik zo in maar als je er iemand blij mee kunt maken is het al goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 08-06-2024 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Frez schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:50:
Zo ik ook! Deel 1 vond ik geweldig, twee wat minder maar alsnog wel vermakelijk.

Het is alleen net te lang stil rond die game naar mijn idee. Hopelijk wordt zondag het tegendeel bewezen.

Er gingen geruchten over een shadow drop toch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Donstil schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 11:20:
[...]

Dat is zondag toch?

Dit leek gewoon een fout op de Sumer Game Fest site. De countdown telde naar het verkeerde af.
Owh okee verkeerd begrepen sorry.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 11:28:
[...]

Owh okee verkeerd begrepen sorry.
Het mooie hiervan is wel dat je het nog te goed hebt nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Donstil schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 11:23:
[...]

Zo ik ook! Deel 1 vond ik geweldig, twee wat minder maar alsnog wel vermakelijk.

Het is alleen net te lang stil rond die game naar mijn idee. Hopelijk wordt zondag het tegendeel bewezen.

Er gingen geruchten over een shadow drop toch :P
Hoor ik voor t eerst. Maar dan zouden ze E3 show wel stelen dit jaar. Tot nu toe was het erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frez schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:05:
[...]

Hoor ik voor t eerst. Maar dan zouden ze E3 show wel stelen dit jaar. Tot nu toe was het erg karig.
De E3 show was de laatste jaren inderdaad erg karig …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Frez schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:05:
[...]

Ja niet icm met State of Decay specifiek hoor maar in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer hoor die delay voor Wukong, alleen voor Xbox.

Ik zie mensen online allemaal de Series S de schuld geven, zoals Met Baldur's Gate 3 wel het geval was vorig jaar. Maar waarom bij deze game?

De S draait plenty andere hele zware games prima. Hopen dat we niet mega lang hoeven te wachten.

Dat gezegd te hebben, hebben we überhaupt console beelden gezien?

[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 09-06-2024 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 9 juni 2024 @ 10:42:
Jammer hoor die delay voor Wukong, alleen voor Xbox.

Ik zie mensen online allemaal de Series S de schuld geven, zoals Met Baldur's Gate 3 wel het geval was vorig jaar. Maar waarom bij deze game?

De S draait plenty andere hele zware games prima. Hopen dat we niet mega lang hoeven te wachten.

Dat gezegd te hebben, hebben we überhaupt console beelden gezien?
Zie het gewoon als een timed exclusive en er is niets aan de hand ;).

Waar ik eerder bang voor ben is dat de game überhaupt niet fatsoenlijk zal draaien op alle consoles. Zo zag je dat BG3 ook soms enorme moeite had om überhaupt 30 te halen in sommige gebieden op Series X en PS5. En dat was dan nog een game waar de gameplay dat enigszins “toeliet”

Gameplay van Wukong laat dat niet toe. Lords of the Fallen had daar ook behoorlijk wat last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hier de nieuwe games van deze week: https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-june-10

Ik hoop dat de mogelijke shadow drop vanavond interessanter is. :)

En even in spoilers voor degenen die niet gespoiled willen worden voor vanavond:
spoiler:
Geruchten (blijkbaar bevestigt) gaan dat State of Decay 3 vanavond getoond gaat worden, gelet op de aankondiging al enkele jaren geleden zal dit wel gameplay zijn vermoed ik

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2024 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:57
Ikzelf hoop op nieuws van een nieuwe forza horizon, maar dat zal wss niet gebeuren zeker wegens totaal geen leaks/nieuws de afgelopen weken/maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 10:56:
[...]

Zie het gewoon als een timed exclusive en er is niets aan de hand ;).

Waar ik eerder bang voor ben is dat de game überhaupt niet fatsoenlijk zal draaien op alle consoles. Zo zag je dat BG3 ook soms enorme moeite had om überhaupt 30 te halen in sommige gebieden op Series X en PS5. En dat was dan nog een game waar de gameplay dat enigszins “toeliet”

Gameplay van Wukong laat dat niet toe. Lords of the Fallen had daar ook behoorlijk wat last van.
Ja, het is wel een beetje een "red flag" dat we sowieso nog geen console beelden hebben gehad van Wukong. Een game die eind augustus uit gaat komen. Wellicht tijdens Gamescom of eerder, maar het is wel raar. We hebben alleen maar PC trailers gezien. Volgens mij niet eens footage waar we de HUD zien, of wel?

Afwachten maar, en mocht deze twijfel niet terecht zijn en draait ie prima op PS5 dan hoop ik dat wij niet maanden hoeven te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daar gaan we dan :) nog een kwartiertje. Ben benieuwd. Have fun!

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2024 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkere tijd zo, 19u op zondag. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben we CoD maar mooi ook meteen gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
4k60 stream 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:03:
Hebben we CoD maar mooi ook meteen gehad. :)
Het lijkt weer eens een volwaardige SP campaign te worden. Dus dat is wel weer een plus. Want dat werd wel weer eens tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat is wel zeer tof.

Is dit trouwens het topic waar we het over de Showcase hebben of dat Summer Fest topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:05:
[...]

Het lijkt weer eens een volwaardige SP campaign te worden. Dus dat is wel weer een plus. Want dat werd wel weer eens tijd. :)
Speelde COD enkel voor de campaigns, dus dat is wel goed nieuws voor mij.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:06:
Ja, dat is wel zeer tof.

Is dit trouwens het topic waar we het over de Showcase hebben of dat Summer Fest topic?
Gewoon hier lijkt me. Het is de Xbox showcase ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 22:03
Fallout 5 letss goooo

[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 09-06-2024 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Waar kijkt men 4K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet handiger op het laatst even een post met alle trailers te maken? Het staat nu ook al zo in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trailer nieuwe Dragon Age?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:10:
[...]

Is het niet handiger op het laatst even een post met alle trailers te maken? Het staat nu ook al zo in het andere topic.
Niet zeuren, komt allemaal nog wel bij elkaar, maar nu kun je makkelijk zien wat je gemist hebt...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah cool, Dragon Age. Heb me erg vermaakt vroeger met Origins enzo. Hoop dat ze dat kunnen evenaren. De trailer ziet er tof uit qua humor en art style. Benieuwd naar hoe de combat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:13:
[...]

Niet zeuren, komt allemaal nog wel bij elkaar, maar nu kun je makkelijk zien wat je gemist hebt...
In twee topics zelfs! :P

Goed begin van de Xbox Showcase. Drie toffe games op rij. En fall 2024 al voor Dragon Age blijkbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mass Effect?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
State Of Decay 3:

Dragon Age: The Veilguard:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Wat een supersterk begin van de show.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah ja, Bethesda.

Ook tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aan fuck weer geen State Of Decay 3 datum.
Wel een lekkere trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Is starfield al de moeite waard? Dit ziet er super tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 22:03
Donstil schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:16:
Aan fuck weer geen State Of Decay 3 datum.
Wel een lekkere trailer.
Zal wel 2026 worden dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:16:
Is starfield al de moeite waard? Dit ziet er super tof uit.
Ja, absoluut. Verwachtingen niet té hoog stellen en je zult je er goed mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sefaex schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:17:
[...]

Zal wel 2026 worden dus.
Op de Series XX dan maar.

Pagina: 1 ... 33 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties