Acties:
  • +5Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Multi] Far Cry 6 Topic

Ontwikkelaar:Ubisoft Toronto / Montreal / Kyiv / Shanghai / Berlin
Uitgever:Ubisoft
Platforms: PlayStation 4|5, Xbox One/Series X|S, Microsoft Windows
Release-datum:07/10/2021
Zie ook:Officiële website

Ontdek Yara, een tropisch paradijs dat vastzit in het verleden. Anton Castillo is de dictator van Yara en wil zijn natie koste wat kost terugbrengen naar zijn oude glorie. Zijn zoon Diego volgt in zijn bloederige voetstappen. Hun meedogenloze onderdrukking heeft een revolutie ontketend. Omarm de grimmige ervaring van een geïmproviseerde, hedendaagse guerrillastrijd en versla een dictator en zijn zoon om Yara te bevrijden.

VECHT VOOR VRIJHEID
Speel in Far Cry 6 als Dani Rojas, een inwoner van Yara, en word een guerrillastrijder die de natie wil bevrijden. Antóns idee van een paradijs is gedateerd en geldt alleen voor hem, niet voor de guerrillastrijders. Je zult moeten vechten voor een eigen paradijs.

EEN VERSCHEURD YARA
Vecht tegen Antons troepen in het grootste speelveld ooit in een Far Cry-game, met jungles, stranden en hoofdstad Esperanza. Als leider van Yara willen hij en zijn zoon Diego de oude glorie van deze natie herstellen. Antón offert zelfs zijn eigen mensen op om zijn paradijs te bouwen, VERTROUW HEM NIET.

GUERRILLA-VUURKRACHT
Gebruik geïmproviseerde wapens, voertuigen en de nieuwe huurlingen Amigos om het tirannieke regime omver te werpen. Vechten om de natie te bevrijden van de onderdrukking van een meedogenloze tiran.

Kies je eigen weg

Je kiest een mannelijk of vrouwelijk personage om de guerrillabeweging mee te starten. Gaandeweg kom je voor meer keuzes te staan, zoals de mogelijkheid om een krokodil als huisdier te nemen. Ook vervaardig je voertuigen tijdens missies. Het is aan jou om het establishment te dwarsbomen. Zo saboteer je gericht communicatiesystemen, maar hiervoor heb je wel de juiste gear nodig. Je stelt dit zelf samen met gevonden voorwerpen, variërend van een blikje tot een extra set aan batterijen.

De map

Far Cry 6 heeft de grootste open wereld van de franchise, zo heeft Ubisoft in een interview aangegeven. David Grivel, de lead gameplay designer, stelt dat Yara de grootste wereld is die Ubisoft ooit voor een Far Cry game heeft gemaakt, maar een vergelijking met andere titels wilde hij niet maken. Het is dus even afwachten wat de totale omvang is, maar als je Far Cry 5 hebt gespeeld dan heb je enigszins een indicatie. Die game kende een relatief grote open wereld en dit nieuwe deel gaat daar dus behoorlijk overheen.

MAAK KENNIS MET DANI ROJAS.

Doordat Dani in Yara opgroeide, heeft ze de wreedheid van Antóns bewind van dichtbij meegemaakt. Nadat hij met gevaar voor eigen leven aan de troepen van het regime is ontsnapt, sluit hij zich aan bij Libertad, een groep guerrillastrijders, om zijn huis te bevrijden uit de greep en het corrupte regime van Antón.

Edities:

Collector's edition

Far Cry 6 heeft een prachtige Collector’s Edition die exclusief beschikbaar is in de Ubisoft Store. De Collector’s Edition kost €199,99 in de Ubisoft Store (exclusief) en bevat alles van de Ultimate Edition, de pre-orderbonussen en een heleboel andere goodies:

♦ Een hoogwaardige replica van “Tostador”, de vlammenwerper-replica van de game** (7 onderdelen die in elkaar gezet moeten worden, lengte: 72 cm).
♦ Een pagina vol uitleg over hoe je het wapen in elkaar moet zetten, geïllustreerd door de beroemde artiest Tobatron.
♦ Een unieke Collector’s Case gebaseerd op de herkenbare stijl van Tobatron.
♦ Exclusief Steelbook® met een prachtig design gebaseerd op de kleurrijke cast van Far Cry 6.
♦ Een A4-Artbook van 64 pagina’s met exclusieve art van ons enthousiaste productieteam.
♦ Een set van 10 stickers van de guerrillabeweging en hun unieke looks.
Een Chorizo-sleutelhanger, de schattigste en dodelijkste hond op wielen!
♦ Een Soundtrack van de game zodat je toch lekker van de sfeer kunt proeven als je niet in Yara kunt zijn.
♦ Wereldkaart

Systeemeisen

Video's:

Gameplay Trailer

World Premiere Trailer

Gameplay Reveal

Story Trailer

Screenshots:

Mede-acteurs zijn welkom.
Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[Voor 71% gewijzigd door G_Dragon op 27-09-2021 10:17]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:13

Delayed :?

Intel 12600K@5Ghz | RTX3080 | 32Gb DDR4@3400Mhz

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@G_Dragon Ehh je weet dat die zogenaamde gameplay demo Dying Light 2 is?

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:05
Gezien Ubisoft dit najaar drie grote games heeft valt dat drama wel mee.

• Mrs.ED
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-03 06:13
jori040 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Gezien Ubisoft dit najaar drie grote games heeft valt dat drama wel mee.
Wel als je die niet speelt ;)

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:05
Mrs.ED schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:16:
[...]

Wel als je die niet speelt ;)
Goed punt. ;)
Ja goed op basis van 0 gameplay zat ik persoonlijk nog niet in een hype mode.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:41:
@G_Dragon Ehh je weet dat die zogenaamde gameplay demo Dying Light 2 is?
Goed dat je het aangeeft :)!
Had het in het begin niet door 8)7

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
G_Dragon schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:08:
[...]

Goed dat je het aangeeft :)!
Had het in het begin niet door 8)7
Nee ik snap ook niet dat mensen dit leuk vinden om te doen. Net als voetbal samenvattingen uploaden en dan blijkt het een potje FIFA te zijn.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
bram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:23:
[...]

Nee ik snap ook niet dat mensen dit leuk vinden om te doen. Net als voetbal samenvattingen uploaden en dan blijkt het een potje FIFA te zijn.
Nee precies!
Waarom zou je zoiets voor de fun doen, ik moet wel zeggen dat je tussen Fifa en echt voetbal nog makkelijk het verschil kan uitmaken. Dat is bijvoorbeeld bij F1 2020 en de echte race wel een stuk moeilijker te herkennen :o

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-08-2022
Wellicht speelt iedereen nog Cyberpunk 2077 in februari. Ik vind het niet erg dat FC6 is uitgesteld naar het volgende fiscale jaar, heb nog 3 FC's liggen die ik nog door moet spelen (al kom ik somehow moeilijker in een Far Cry zonder getal in de titel; Primal en New Dawn, ik weet niet wat het is...)

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-03 19:38
https://youtu.be/qjSM3Lp7EhI (link even veranderd)

Begint bij 29:27!

Release op 7 oktober 2021 :9~

[Voor 20% gewijzigd door Beatz op 28-05-2021 20:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Zeker kapot mooi!
Ik vraag me wel af waarom ik het gevoel krijg dat ze telkens switchen tussen realistische feel naar cartoonlook ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-03 19:38
G_Dragon schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:53:
[...]

Zeker kapot mooi!
Ik vraag me wel af waarom ik het gevoel krijg dat ze telkens switchen tussen realistische feel naar cartoonlook ?
Ja da's een goeie...dat weet ik ook niet...ik vind het er opzich wel goed uit zien...misschien vanwege de omgeving dat ze het zo'n "look" hebben gegeven ..wapens, auto's etc zien er wel erg gaaf uit en er zullen waarschijnlijk weer enorm veel (side) missies tussen zitten zoals Far Cry 5...dat was trouwens ook een hele goede game ...echt helemaal kapot gespeeld X3 hahaahh

Hoop dat het een goeie feeling gaat geven zoals bij 5!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Springbokkie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:04:
Wellicht speelt iedereen nog Cyberpunk 2077 in februari.
Haha dit is wel een leuke opmerking zo met de kennis van nu :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verder weer lekker. Kijk er weer naar uit, ff een lekkere single player shooter.

De andere delen van de Ubisoft reboot (2 tm 5) ook met veel plezier gespeeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Beatz schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:16:
[...]

Ja da's een goeie...dat weet ik ook niet...ik vind het er opzich wel goed uit zien...misschien vanwege de omgeving dat ze het zo'n "look" hebben gegeven ..wapens, auto's etc zien er wel erg gaaf uit en er zullen waarschijnlijk weer enorm veel (side) missies tussen zitten zoals Far Cry 5...dat was trouwens ook een hele goede game ...echt helemaal kapot gespeeld X3 hahaahh

Hoop dat het een goeie feeling gaat geven zoals bij 5!
Haha ik kon niet door Far Cry 4 en 5 heen komen, meerdere malen opnieuw de story gestart na een tijdje maar de games pakte me niet. Far Cry 2 heb ik grijs gespeeld, zelfs 3 keer 100% en Far Cry 3 heb ik nu inmiddels ook al 3 keer 100% gespeeld. Ik hoop dat dit deel mij wel gaat pakken en dat er geen multiplayer bij komt kijken in de Single Player, heb altijd het idee gehad dat dit de game toch beinvloede op de een of andere manier..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:54
Het is dus niet een mini Vaas, maar een vrouw? Dat had niemand zien aankomen haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-03 18:46
Veel schik gehad met 3 en 5, maar de trailer van deel 6 knapte ik op af. Het lijkt wel of elk nieuw deel steeds belachelijker moet worden. Een pet krokodil? Een CD speler schieter die hey Macarena speelt?

Ik vind fun in games belangrijk maar dit voelt een beetje als de Fast en Furious serie, steeds verder over the top.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:23
Ziet er op zich wel leuk uit. Een far cry moet exotisch zijn, zoals de naam aangeeft. Dat vond ik in 3 en 4 leuk, zeker ShangriLa was fantastisch. 5 voelde me te real aan. Als je bijbelgekke hillbillies wilt, volstaat het om de tv aan te zetten...

Er lijkt ook variatie in te zitten en afwisseling, is ook belangrijk

Wss koop ik hem pas in een sale, tenzij de coop interessant is.

[Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 28-05-2021 22:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-03 20:34
De leak die hier:
https://www.reddit.com/r/...first_far_cry_6_gameplay/
te vinden is bevat meer gameplay dan de officiele beelden.

Yes, I actually AM a NPC, but only to you, not to myself.

• Donstil
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 22:09:
Ziet er op zich wel leuk uit. Een far cry moet exotisch zijn, zoals de naam aangeeft. Dat vond ik in 3 en 4 leuk, zeker ShangriLa was fantastisch. 5 voelde me te real aan. Als je bijbelgekke hillbillies wilt, volstaat het om de tv aan te zetten...

Er lijkt ook variatie in te zitten en afwisseling, is ook belangrijk

Wss koop ik hem pas in een sale, tenzij de coop interessant is.
Hoe heeft de naam Far Cry aan dat het exotisch moet zijn?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik zal maandag / dinsdag het topic even updaten met nieuwe informatie

• AntiChrist7
Donstil schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:49:
[...]

Hoe heeft de naam Far Cry aan dat het exotisch moet zijn?
Omdat het letterlijk betekent "long distance" (from home)?

In videogames wil ik iets nieuw zien. Bijbelgekke rednecks zijn iets te mainsteeam voor mij. Ook was Montana maar meh que omgeving

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:00:
[...]

Omdat het letterlijk betekent "long distance" (from home)?

In videogames wil ik iets nieuw zien. Bijbelgekke rednecks zijn iets te mainsteeam voor mij. Ook was Montana maar meh que omgeving
Ja dat ligt er maar net aan vanaf waar je long distance vandaan pakt natuurlijk :P, meermaals in de omgeving geweest waar 5 zich zou moeten afspelen overigens dus dat vond ik persoonlijk dan juist weer wel een leuke setting.

Maar goed Ik dacht al die jaren dat het “iets heel anders” betekende maar zie nu op Google dat “long distance” ook kan inderdaad. Geinig wel want alle twee deze opvattingen passen wel voor voor de game.

[Voor 9% gewijzigd door Donstil op 30-05-2021 00:21]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:28
Budgetbakje voor mij, na de teleurstelling van Far Cry 5. Wat eentonig en simpel vond ik dat..... Waarom staat dit topic in actie & adventure? Far Cry is toch voornamelijk een shooter?

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:11:
Budgetbakje voor mij, na de teleurstelling van Far Cry 5. Wat eentonig en simpel vond ik dat..... Waarom staat dit topic in actie & adventure? Far Cry is toch voornamelijk een shooter?
Ik heb gekeken op xbox.com en daar staat dit:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Skalaar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:29

Skalaar

What air defence doing?

Niet mee eens. Bij een shooter denk ik aan games als BF, Doom, COD, etc. Games die echt draaien om het schieten. Far Cry games zijn veel meer dan dat, je volgt een verhaallijn, waarin je inderdaad vaak genoeg een wapen zal trekken, maar dat het 'first person' is maakt het voor mij niet direct een shooter.

"Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.." (Guido Weijers, 31-12'22)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hulleman
Skalaar schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:50:
[...]

Niet mee eens. Bij een shooter denk ik aan games als BF, Doom, COD, etc. Games die echt draaien om het schieten. Far Cry games zijn veel meer dan dat, je volgt een verhaallijn, waarin je inderdaad vaak genoeg een wapen zal trekken, maar dat het 'first person' is maakt het voor mij niet direct een shooter.
Mja... Als eerste genre wordt toch FPS genoemd als ik het plaatje van @G_Dragon zo zie. Op wiki wordt de FC reeks ook zo beschreven. Vandaar dat ik dit topic ook in dat subforum had verwacht. Dat er veel te doen is in de open wereld, wil niet zeggen dat de game niet in de basis een shooter is.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Ben inmiddels Far Cry 3 aan het spelen als opwarmertje voor deel 6 :)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Nog niemand de nieuwe gameplay gezien en gepost? :P

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ziet er top uit, gaan deze zeker halen. Misschien niet meteen, maar hij komt er wel

• AntiChrist7
Ja same, zal hem wss in een sale halen binnen een jaartje ofzo als het wat kalmer is qua games

• Hulleman
Ziet er toch weer gaaf en spectaculair uit. De nieuwe, weer tropische setting, vind ik al beter geslaagd dan uit deeltje 5. Ben benieuwd hoe het freeroaming in deze game was. In deel 5 was daar nagenoeg geen sprake van, omdat je elke 20meter wel gevonden werd door vijanden. Dat haalde je echt uit het idee dat je in een grote ongerepte wereld te bevinden.

• AntiChrist7
Hulleman schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:00:
[...]

Ziet er toch weer gaaf en spectaculair uit. De nieuwe, weer tropische setting, vind ik al beter geslaagd dan uit deeltje 5. Ben benieuwd hoe het freeroaming in deze game was. In deel 5 was daar nagenoeg geen sprake van, omdat je elke 20meter wel gevonden werd door vijanden. Dat haalde je echt uit het idee dat je in een grote ongerepte wereld te bevinden.
Ja dat wel, dit vind ik ook beter aansluiten bij de setting van far cry: een exotische/onbekende bestemming, zoals Nepal was in FC4.

Als je religieuze rednecks wilt zien, volstaat het cnn aan te zetten :) daarom vond ik deel 5 niet echt geslaagd. Ook dat continue "rook" ipv iemand met een echte background kwam me de keel uit, dat voelde gewoon lui aan.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 11:12
ziet er wel gelikt uit op PC :-)

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-03 15:48
Elke keer kijk ik toch wel uit naar de "Far Cry" serie, ik vind het thema mij iets minder liggen, maar ga deze zeker wel kopen/spelen.. ben benieuwd.. :)

Uiteindelijk betrap ik er mij op dat ik altijd voor die silenced sniper rifle ga (asap) en dan de locaties probeer in stealth te killen... wat mij niet altijd even goed lukt :D hahaha

De rambo spelen is ook wel cool, afhankelijk van jouw "team mates" :)

• JoeriJC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-03 06:56
Ik zit ook af te tellen. Meer van hetzelfde: kom maar op! En net als jij, doe mij die sniper, ga ik hem he-le-maal pimpen en dan op pad. Ik kijk er écht naar uit. Ben al rantsoenen aan het aanleggen in de mancave ;-).

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 10:09
Het is te lang geleden sinds een goeie Far Cry, dit ziet er toch verdomd leuk en goed uit. Zin in!

Soundcloud!

• Hulleman
Ben benieuwd hoe de game er op de XSX en PS5 uit gaat zien.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

• Bulletdodger
  • Niet online
Hulleman schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:34:
[...]

Ben benieuwd hoe de game er op de XSX en PS5 uit gaat zien.
Daar heb ik absoluut geen twijfel over... nog een maandje :)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-03 11:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ga deze denk ik toch op de PC spelen. Niet alleen is ie dan de helft goedkoper dan de PS5 versie, met toetsenbord en muis speelt het toch een stuk fijner...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Bulletdodger
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:46:
Ik ga deze denk ik toch op de PC spelen. Niet alleen is ie dan de helft goedkoper dan de PS5 versie, met toetsenbord en muis speelt het toch een stuk fijner...
Dat heb ik dus juist met de console versie en de controller, blindelings de knoppen kunnen vinden en default staat het altijd goed.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:20
Ik had eerst mijn bedenkingen, maar krijg het gevoel dat dit deel weleens een schot in de roos kan gaan worden.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-03 11:34
Veel plezier gehad aan Far Cry 5 en de setting van deel 6 spreekt mij wel aan. Deze gaat er dus zeker wel komen. Hoop alleen dat ik minder van slag ga zijn van het einde dan in deel 5 :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:20

[Voor 73% gewijzigd door Nol_NL op 12-09-2021 13:50]

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-03 20:32

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Real life "Exterminador" backpack

YouTube: Backpack Fireworks Display

XBL: theArthurrrr

• AntiChrist7
Moet toegeven da tik wel tempted ben om hem direct in huis te halen ipv op een sale te wachten.

Weet iemand of die uplay coupons nog werken bij nieuwe releases? ik denk dat ze dat veranderd hebben

[Voor 35% gewijzigd door AntiChrist7 op 24-09-2021 12:02]

• Hulleman
@AntiChrist7, dezelfde twijfel gehad :+
Budgetbakje voor mij, na de teleurstelling van Far Cry 5. Wat eentonig en simpel vond ik dat.....
En ondertussen deel 6 toch in de preorder _O-
Toch weer veel zin in! Kreeg net mail van ubi, nog 13 dagen!

• Piet_Piraat7
Eerst dacht ik 'nee', inmiddels is het een 'maybe'. Ik wacht even de reviews af :) de preorder extra's zijn toch vaak kruimels

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
AntiChrist7 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:02:
Moet toegeven da tik wel tempted ben om hem direct in huis te halen ipv op een sale te wachten.

Weet iemand of die uplay coupons nog werken bij nieuwe releases? ik denk dat ze dat veranderd hebben
Ik had hetzelfde, maar als je dan naar de gameplay en de graphics + movement kijkt denk ik toch maar even de reviews afwachten.... ook al geen raytracing op consoles ook een trieste zaak.

De marketing is echt heel sterk, die skits met GianCarlo Esposito etc, overal sponsored items op alle outlets.

Ik heb het gevoel dat ze iets verbergen....Zal vast een leuke game zijn maar wat je tot nu toe ziet valt toch echt heel erg tegen.

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:02
De vraag der vragen, gaat de coop mode crossplay zijn.. pc met ps4/5. Staat niet veel op..

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

• AntiChrist7
robzzzzzzzz schreef op zondag 26 september 2021 @ 22:47:
[...]

Ik had hetzelfde, maar als je dan naar de gameplay en de graphics + movement kijkt denk ik toch maar even de reviews afwachten.... ook al geen raytracing op consoles ook een trieste zaak.

De marketing is echt heel sterk, die skits met GianCarlo Esposito etc, overal sponsored items op alle outlets.

Ik heb het gevoel dat ze iets verbergen....Zal vast een leuke game zijn maar wat je tot nu toe ziet valt toch echt heel erg tegen.
Dat lijkt me meer een limitatie van de console dan van de game ;)

Wat ze tot nu toe tonen doet me denken aan Far Cry 4 en die vond ik heel goed. Gevarieerde omgeving, social stealth, een heel arsenaal aan verschillende wapens, wat meer moeite in het verhaal/characters (ik had zo'n hekel aan dat continue "rook" in FC5, zo lui)

Maar zal idd wel nog wat streams en reviews afwachten

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:38
Zag op frontpage artikel dat ze nu ook al in Far Cry beginnen met de RPG bullshit elementen die ze bij AC ook al helaas in hebben gestopt, 25 paar 'verschillende' handschoenen of schoenen.

Geen idee of dat ook al in 5 / New Dawn zat, maar is wel erg dat alles maar het 'Ubisoft sausje' moet krijgen, zal deze vast ook links laten liggen na alles voor 5 met plezier gespeelt te hebben, had eerste wel weer eens zin in een FC game, maar zo'n nep RPG elementen halen bij mij interese al meteen stuk weg weer.

[Voor 13% gewijzigd door Albinoraptor op 27-09-2021 09:39]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Toffe video's van Gamekings over FC6 en de setting (Latijns Amerika)

• Kalder
bij 16:15 in die eerste video, wel erg fake hoe die bloemen naar beneden zakken.
Verder het kan natuurlijk aan YT liggen, maar vind de gameplay er zo niet best uit zien.
Ook denk ik dat het, zijnde een ubisoft game, weer volgepropt gaat zitten met filler content.
De verschillende trailers zien er indrukwekkend uit, maar ben nog niet overtuigd van de game, met name op gameplay gebied en hoe groot dat het spel zal zijn, te groot (zoals AC Valhalla) heb ik geen zin meer in

• Hulleman
Kalder schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:32:
[...]

bij 16:15 in die eerste video, wel erg fake hoe die bloemen naar beneden zakken.
Verder het kan natuurlijk aan YT liggen, maar vind de gameplay er zo niet best uit zien.
Ook denk ik dat het, zijnde een ubisoft game, weer volgepropt gaat zitten met filler content.
De verschillende trailers zien er indrukwekkend uit, maar ben nog niet overtuigd van de game, met name op gameplay gebied en hoe groot dat het spel zal zijn, te groot (zoals AC Valhalla) heb ik geen zin meer in
Valhalla was maar klein ivm Oddysey >:)

• Hulleman
Albinoraptor schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:37:
Zag op frontpage artikel dat ze nu ook al in Far Cry beginnen met de RPG bullshit elementen die ze bij AC ook al helaas in hebben gestopt, 25 paar 'verschillende' handschoenen of schoenen.

Geen idee of dat ook al in 5 / New Dawn zat, maar is wel erg dat alles maar het 'Ubisoft sausje' moet krijgen, zal deze vast ook links laten liggen na alles voor 5 met plezier gespeelt te hebben, had eerste wel weer eens zin in een FC game, maar zo'n nep RPG elementen halen bij mij interese al meteen stuk weg weer.
Far Cry 3 begon al met een soort RPG skilltree. Vonden mensen 1 van de beste FC’s. Persoonlijk vind ik AC vanaf origins goed opgeknapt. Vond de games daarvoor niet veel aan, speel ze nu met plezier!

[Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 27-09-2021 11:57]

• Kalder
Hulleman schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:55:
[...]

Valhalla was maar klein ivm Oddysey >:)
Kwa wat er te doen is is Valhalla dacht ik groter, in ieder geval meer tijd consumerend, heb Oddysey nog uitgespeeld, maar bij Valhalla ben ik echt afgehaakt, het verhaal interesseerde me totaal niet en de quests zijn herhaling na herhaling.

• Hulleman
Kalder schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:58:
[...]

Kwa wat er te doen is is Valhalla dacht ik groter, in ieder geval meer tijd consumerend, heb Oddysey nog uitgespeeld, maar bij Valhalla ben ik echt afgehaakt, het verhaal interesseerde me totaal niet en de quests zijn herhaling na herhaling.
De mainstory is idd langer en herken wat je zegt. Valhalla vond ik minder leuk dan oddysey en origins. De setting hielp ook niet mee. De wereld van oddysey is veel groter en kon je veel meer toffe dingen exploren en doen.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:38
Hulleman schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:56:
[...]

Far Cry 3 begon al met een soort RPG skilltree. Vonden mensen 1 van de beste FC’s. Persoonlijk vind ik AC vanaf origins goed opgeknapt. Vond de games daarvoor niet veel aan, speel ze nu met plezier!
Zo'n skill tree kan ik nog mee leven. Maar die nutteloze RPG elementen kan ik echt zonder mee.

Dat ze bij AC ook richting RPG stijl zijn gegaan was voor mij echt een afknapper, ik heb juist enorm genoten van eerste AC's en Black Flag (Was vreemd eend vergeleken met andere AC's maar had ik nog wel plezier mee) maar Origins was ik op gegeven moment echt klaar mee en de vervolg game heb ik ook links laten liggen, dus echt precies tegenover gestelde van jou. :)

• AntiChrist7
Al dat kledij gedoe zat ook al in FC5, en het had geen rpg effect, zoals in AC. het was eigenlijk compleet overbodig aangezien je nooit je character zag. Als je kan voortgaan op de trailers, zal Dani nu wel in beeld komen bij de cutscenes.

Dus denk niet dat we een rpg game gaan krijgen, buiten miss 2 verschillende eindes zoals bij 4 & 5

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Moet zeggen dat die workbench waarmee wapens gemaakt kunnen worden van scrap ook wel RPG-achtig is, doet denken aan Fallout.

• Hulleman
Albinoraptor schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:57:
[...]

Zo'n skill tree kan ik nog mee leven. Maar die nutteloze RPG elementen kan ik echt zonder mee.

Dat ze bij AC ook richting RPG stijl zijn gegaan was voor mij echt een afknapper, ik heb juist enorm genoten van eerste AC's en Black Flag (Was vreemd eend vergeleken met andere AC's maar had ik nog wel plezier mee) maar Origins was ik op gegeven moment echt klaar mee en de vervolg game heb ik ook links laten liggen, dus echt precies tegenover gestelde van jou. :)
Dan bedoel je voornamelijk kleding, wapens, levels en stats daarvan? Dat vind ik juist gaaf. Bij AC zie je steeds je character. Tof juist dat die er steeds toffer uitziet. Daarnaast lekker spelen met de stats van je character om een dikke moordmachine te maken. Ah ja, zoveel mensen zoveel wensen en smaken

• Piet_Piraat7
Hulleman schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:49:
[...]

Dan bedoel je voornamelijk kleding, wapens, levels en stats daarvan? Dat vind ik juist gaaf. Bij AC zie je steeds je character. Tof juist dat die er steeds toffer uitziet. Daarnaast lekker spelen met de stats van je character om een dikke moordmachine te maken. Ah ja, zoveel mensen zoveel wensen en smaken
Als ze het goed implementeren vind ik het ook leuk. Maar bij Ghost Recon Breakpoint sloeg Ubisoft finaal de plank mis. Je merkt totaal geen verschil tussen gear. Een legendary wapen deed exact hetzelfde als een common pistool. Dan voelt het ook enorm nutteloos om gear te verzamelen.

• Hulleman
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:24:
[...]

Als ze het goed implementeren vind ik het ook leuk. Maar bij Ghost Recon Breakpoint sloeg Ubisoft finaal de plank mis. Je merkt totaal geen verschil tussen gear. Een legendary wapen deed exact hetzelfde als een common pistool. Dan voelt het ook enorm nutteloos om gear te verzamelen.
Ah oké, ik heb die games niet gespeeld. Bij AC is het verschil tussen legendaries en common (in feite alles wat lager is) best groot, dus absoluut de moeite waard om daarvoor te gaan exploren en looten. We gaan het zien volgende week!

[Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 28-09-2021 10:20]

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-02 10:35
Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste reviews online komen, weet iemand dit?
En ook wel deels in hoever de prijs van het spel gaat dalen nadat hij uitgekomen is, bij Watch Dogs Legion ging het ook al snel heel hard.
In australie is hij in bij amazon al voor 42 euro(omgerekend) (ps4/ps5 versie) te koop geweest

• Hulleman
@robster19, ik las pas op 6 oktober. Dus op releasedag.

[Voor 43% gewijzigd door Hulleman op 29-09-2021 11:03]

• AntiChrist7
Met Uplay points kan je altijd een -20% coupon maken, al weet ik niet of dat ook via console werkt

En meestal is er idd een reviewembargo tot de dag van/voor release

• robster19
AntiChrist7 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:07:
Met Uplay points kan je altijd een -20% coupon maken, al weet ik niet of dat ook via console werkt

En meestal is er idd een reviewembargo tot de dag van/voor release
heb ik gezien van de uplay points maar de initiële prijs is wel hoog in de ubistore en werkt ook gewoon op console games.
Zo heb ik ook Watch dogs legion gekocht voor 45 euro

• AntiChrist7
robster19 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:18:
[...]

heb ik gezien van de uplay points maar de initiële prijs is wel hoog in de ubistore en werkt ook gewoon op console games.
tja games op de console zijn nu eenmaal altijd duurder :) Zal wel eens in korting gaan

• Hulleman
[...]

Klopt, maar met die 20% korting is de game bij ubi dan alsnog het goedkoopst op launch. De PS5 versie heb ik volgens mij voor € 54,99 gekocht.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Je kan de game ook spelen met Uplay+ :) kost je € 15 en binnen een maand heb je hem toch wel uitgespeeld. Tenzij je daarna nog van plan bent maanden te spelen.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wanneer komen de reviews tevoorschijn? ik ben vooral benieuwd naar de graphic test van de ps5 vs xbox. maar dat komt meestal na de release denk ik.

[Voor 58% gewijzigd door Farabi op 03-10-2021 13:07]

• AntiChrist7
zal wss review embargo zijn tot een dag voor release, 6 oktober dus

• Bulletdodger
  • Niet online
Ik dacht dat de release 7 oktober was?

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:21
[...]

De FC6 Gold versie via de Ubi Store zou het wel waard zijn met 20% korting, als je het spel op de release dag wil.

"100 U" punten (of hoe het dan mag heten en je krijgt de korting. Alleen nog even zoeken hoe je deze naar de PS5 krijgt. Waarschijnlijk een code voor in de PS Store, weet iemand dat?

 MacBook Pro (16-inch, 2021) M1 Pro  iPhone 13 Pro Max  iPad Air 2 64GB  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-03 17:18
Jenzo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:48:
[...]

De FC6 Gold versie via de Ubi Store zou het wel waard zijn met 20% korting, als je het spel op de release dag wil.

"100 U" punten (of hoe het dan mag heten en je krijgt de korting. Alleen nog even zoeken hoe je deze naar de PS5 krijgt. Waarschijnlijk een code voor in de PS Store, weet iemand dat?
Of voor 8€ meer de Ultimate versie met 110 punten erbij en 3 extra packs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja heb nu uiteindelijk ook ultimate gekocht met 20% korting. Je krijgt ook punten voor aankoop in de store... dus zit nog altijd met 1700+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 07:24:
Je kan de game ook spelen met Uplay+ :) kost je € 15 en binnen een maand heb je hem toch wel uitgespeeld. Tenzij je daarna nog van plan bent maanden te spelen.
Dit ga ik doen. :) Heb er alvast zin in!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:21
Astratuner schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:22:
[...]

Of voor 8€ meer de Ultimate versie met 110 punten erbij en 3 extra packs.
Top, ga ik sowieso dat doen.
AntiChrist7 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:13:
Ja heb nu uiteindelijk ook ultimate gekocht met 20% korting. Je krijgt ook punten voor aankoop in de store... dus zit nog altijd met 1700+
En je krijgt de code voor de PSN Store dan de 7e per mail oid?

 MacBook Pro (16-inch, 2021) M1 Pro  iPhone 13 Pro Max  iPad Air 2 64GB  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AntiChrist7
Jenzo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:26:
[...]

Weet niet, speel op pc. Is dus al aan mijn uplay account toegevoegd

• Hulleman
Bulletdodger schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:29:
[...]

Ik dacht dat de release 7 oktober was?
Je hebt gelijk! Als je googled of FC6 release staat er bij mij bovenaan 6 oktober. Het is idd 7 oktober.

• robster19
https://www.twitch.tv/dorro127 live stream :) van far cry 6 :o

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-03 17:49
Weet er al iemand hoeveel gb voor de ps5 console. En dan is er nog de day one patch. Hopelijk niet te groot de day one patch...

• Donstil
  • Niet online
Jenzo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:26:
[...]

Top, ga ik sowieso dat doen.

[...]

Je krijgt voor de Playstation 5 gewoon een disk. Wordt op release bezorgt met UPS.

[Voor 5% gewijzigd door Donstil op 04-10-2021 11:52]

• JoeriJC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-03 06:56
Aangezien ik 100% zeker wist dat ik hem tóch donderdag al ga spelen, heb ik hem zojuist maar gepreordered. Lekker CD'tjes wegschieten ;-).

Zin in!

• Hulleman
Farabi schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:06:
wanneer komen de reviews tevoorschijn? ik ben vooral benieuwd naar de graphic test van de ps5 vs xbox. maar dat komt meestal na de release denk ik.
Ik zou wachten op de digital foundry video hiervan. Die zijn meestal behoorlijk snel en wellicht al wel als de review embargo verloopt.

Zal er wel op neer komen dat de XSX en PS5 versies gelijkwaardig zijn qua assets, textures etc, maar dat de XSX een hogere resolutie heeft en/of wellicht hier en daar wat hogere settings (LOD/shadows) heeft. Ze zullen beiden wel een performance (60fps) en quality (30fps) setting hebben.

• AntiChrist7
Je kan ook al hier en daar een stream zien

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:54
Iemand enig idee als de singleplayer ook co-op gespeeld kan worden?

• AntiChrist7
Nikey1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:02:
Iemand enig idee als de singleplayer ook co-op gespeeld kan worden?
During a lengthy Reddit AMA on Tuesday (June 1), Alexandre Letendre – game director for Far Cry 6 – confirmed that ” Far Cry 6 will come fully playable in co-op like FC5.

https://www.nme.com/news/...co-operative-mode-2955925

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Na het zien van de eerste gameplay heb ik de game toch maar gehaald voor 43 euro :)

• robster19
G_Dragon schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:36:
Na het zien van de eerste gameplay heb ik de game toch maar gehaald voor 43 euro :)
hoe dan :)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Zie hier: Far Cry 6, via Brazilië gehaald.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:00
Ziet er toch niet echt next gen uit.

[Voor 21% gewijzigd door Chelseamarre123 op 05-10-2021 16:41]

• Hulleman
Nee idd, maar dat was al wel bekend. FC 4 en 5 waren ook niet echt de grafische hoogstandjes van dat moment. Ben benieuwd naar de reviews morgen.

• Bulletdodger
  • Niet online
Als de gameplay maar goed is toch?

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-03 10:03

Bozznl

GT: The Bozzz88

Toch vind ik dat er in onderstaand filmpje wel wat mooie stukjes zitten... De andere details zijn ook wel tof.

YT link

Niet het beste maar... Slecht ook weer niet en idd gameplay first!

[Voor 10% gewijzigd door Bozznl op 05-10-2021 18:18]

GT: The Bozzz88

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-03 20:52
Jammer dat Stadia gelocked wordt op 30 FPS. Heb een prima game pc (6900XT) maar wilde het wel eens proberen op de TV in de woonkamer (vrouw vind het leuk om mee te kijken). Ook wel suf dat je meer betaald voor Ubisoft Plus inclusief Stadia.
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee