Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Far Cry 6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Multi] Far Cry 6 Topic

Ontwikkelaar:Ubisoft Toronto / Montreal / Kyiv / Shanghai / Berlin
Uitgever:Ubisoft
Platforms: PlayStation 4|5, Xbox One/Series X|S, Microsoft Windows
Release-datum:07/10/2021
Zie ook:Officiële website

Ontdek Yara, een tropisch paradijs dat vastzit in het verleden. Anton Castillo is de dictator van Yara en wil zijn natie koste wat kost terugbrengen naar zijn oude glorie. Zijn zoon Diego volgt in zijn bloederige voetstappen. Hun meedogenloze onderdrukking heeft een revolutie ontketend. Omarm de grimmige ervaring van een geïmproviseerde, hedendaagse guerrillastrijd en versla een dictator en zijn zoon om Yara te bevrijden.

VECHT VOOR VRIJHEID
Speel in Far Cry 6 als Dani Rojas, een inwoner van Yara, en word een guerrillastrijder die de natie wil bevrijden. Antóns idee van een paradijs is gedateerd en geldt alleen voor hem, niet voor de guerrillastrijders. Je zult moeten vechten voor een eigen paradijs.

EEN VERSCHEURD YARA
Vecht tegen Antons troepen in het grootste speelveld ooit in een Far Cry-game, met jungles, stranden en hoofdstad Esperanza. Als leider van Yara willen hij en zijn zoon Diego de oude glorie van deze natie herstellen. Antón offert zelfs zijn eigen mensen op om zijn paradijs te bouwen, VERTROUW HEM NIET.

GUERRILLA-VUURKRACHT
Gebruik geïmproviseerde wapens, voertuigen en de nieuwe huurlingen Amigos om het tirannieke regime omver te werpen. Vechten om de natie te bevrijden van de onderdrukking van een meedogenloze tiran.

Kies je eigen weg

Je kiest een mannelijk of vrouwelijk personage om de guerrillabeweging mee te starten. Gaandeweg kom je voor meer keuzes te staan, zoals de mogelijkheid om een krokodil als huisdier te nemen. Ook vervaardig je voertuigen tijdens missies. Het is aan jou om het establishment te dwarsbomen. Zo saboteer je gericht communicatiesystemen, maar hiervoor heb je wel de juiste gear nodig. Je stelt dit zelf samen met gevonden voorwerpen, variërend van een blikje tot een extra set aan batterijen.

De map

Far Cry 6 heeft de grootste open wereld van de franchise, zo heeft Ubisoft in een interview aangegeven. David Grivel, de lead gameplay designer, stelt dat Yara de grootste wereld is die Ubisoft ooit voor een Far Cry game heeft gemaakt, maar een vergelijking met andere titels wilde hij niet maken. Het is dus even afwachten wat de totale omvang is, maar als je Far Cry 5 hebt gespeeld dan heb je enigszins een indicatie. Die game kende een relatief grote open wereld en dit nieuwe deel gaat daar dus behoorlijk overheen.

MAAK KENNIS MET DANI ROJAS.

Doordat Dani in Yara opgroeide, heeft ze de wreedheid van Antóns bewind van dichtbij meegemaakt. Nadat hij met gevaar voor eigen leven aan de troepen van het regime is ontsnapt, sluit hij zich aan bij Libertad, een groep guerrillastrijders, om zijn huis te bevrijden uit de greep en het corrupte regime van Antón.

Edities:

Collector's edition

Far Cry 6 heeft een prachtige Collector’s Edition die exclusief beschikbaar is in de Ubisoft Store. De Collector’s Edition kost €199,99 in de Ubisoft Store (exclusief) en bevat alles van de Ultimate Edition, de pre-orderbonussen en een heleboel andere goodies:

Een hoogwaardige replica van “Tostador”, de vlammenwerper-replica van de game** (7 onderdelen die in elkaar gezet moeten worden, lengte: 72 cm).
Een pagina vol uitleg over hoe je het wapen in elkaar moet zetten, geïllustreerd door de beroemde artiest Tobatron.
Een unieke Collector’s Case gebaseerd op de herkenbare stijl van Tobatron.
Exclusief Steelbook® met een prachtig design gebaseerd op de kleurrijke cast van Far Cry 6.
Een A4-Artbook van 64 pagina’s met exclusieve art van ons enthousiaste productieteam.
Een set van 10 stickers van de guerrillabeweging en hun unieke looks.
Een Chorizo-sleutelhanger, de schattigste en dodelijkste hond op wielen!
Een Soundtrack van de game zodat je toch lekker van de sfeer kunt proeven als je niet in Yara kunt zijn.
Wereldkaart

Video's:

Gameplay Trailer

World Premiere Trailer

Gameplay Reveal

Screenshots:

Mede-acteurs zijn welkom.
Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[Voor 65% gewijzigd door G_Dragon op 14-06-2021 09:50]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-06 06:01

Delayed :?

Intel 9600K@5Ghz | RTX3080 | 32Gb DDR4@3400Mhz

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@G_Dragon Ehh je weet dat die zogenaamde gameplay demo Dying Light 2 is?

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 20:29
Gezien Ubisoft dit najaar drie grote games heeft valt dat drama wel mee.

Samsung UE43KS7500 - PS5

• Mrs.ED
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14-06 21:56
jori040 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Gezien Ubisoft dit najaar drie grote games heeft valt dat drama wel mee.
Wel als je die niet speelt ;)

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 20:29
Mrs.ED schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:16:
[...]

Wel als je die niet speelt ;)
Goed punt. ;)
Ja goed op basis van 0 gameplay zat ik persoonlijk nog niet in een hype mode.

Samsung UE43KS7500 - PS5

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:41:
@G_Dragon Ehh je weet dat die zogenaamde gameplay demo Dying Light 2 is?
Goed dat je het aangeeft :)!
Had het in het begin niet door 8)7

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
G_Dragon schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:08:
[...]

Goed dat je het aangeeft :)!
Had het in het begin niet door 8)7
Nee ik snap ook niet dat mensen dit leuk vinden om te doen. Net als voetbal samenvattingen uploaden en dan blijkt het een potje FIFA te zijn.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
bram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:23:
[...]

Nee ik snap ook niet dat mensen dit leuk vinden om te doen. Net als voetbal samenvattingen uploaden en dan blijkt het een potje FIFA te zijn.
Nee precies!
Waarom zou je zoiets voor de fun doen, ik moet wel zeggen dat je tussen Fifa en echt voetbal nog makkelijk het verschil kan uitmaken. Dat is bijvoorbeeld bij F1 2020 en de echte race wel een stuk moeilijker te herkennen :o

• Springbokkie
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 20:51
Wellicht speelt iedereen nog Cyberpunk 2077 in februari. Ik vind het niet erg dat FC6 is uitgesteld naar het volgende fiscale jaar, heb nog 3 FC's liggen die ik nog door moet spelen (al kom ik somehow moeilijker in een Far Cry zonder getal in de titel; Primal en New Dawn, ik weet niet wat het is...)

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 02:33
https://youtu.be/qjSM3Lp7EhI (link even veranderd)

Begint bij 29:27!

Release op 7 oktober 2021 :9~

[Voor 20% gewijzigd door Beatz op 28-05-2021 20:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Zeker kapot mooi!
Ik vraag me wel af waarom ik het gevoel krijg dat ze telkens switchen tussen realistische feel naar cartoonlook ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 02:33
G_Dragon schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:53:
[...]

Zeker kapot mooi!
Ik vraag me wel af waarom ik het gevoel krijg dat ze telkens switchen tussen realistische feel naar cartoonlook ?
Ja da's een goeie...dat weet ik ook niet...ik vind het er opzich wel goed uit zien...misschien vanwege de omgeving dat ze het zo'n "look" hebben gegeven ..wapens, auto's etc zien er wel erg gaaf uit en er zullen waarschijnlijk weer enorm veel (side) missies tussen zitten zoals Far Cry 5...dat was trouwens ook een hele goede game ...echt helemaal kapot gespeeld X3 hahaahh

Hoop dat het een goeie feeling gaat geven zoals bij 5!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Springbokkie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:04:
Wellicht speelt iedereen nog Cyberpunk 2077 in februari.
Haha dit is wel een leuke opmerking zo met de kennis van nu :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Verder weer lekker. Kijk er weer naar uit, ff een lekkere single player shooter.

De andere delen van de Ubisoft reboot (2 tm 5) ook met veel plezier gespeeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Beatz schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:16:
[...]

Ja da's een goeie...dat weet ik ook niet...ik vind het er opzich wel goed uit zien...misschien vanwege de omgeving dat ze het zo'n "look" hebben gegeven ..wapens, auto's etc zien er wel erg gaaf uit en er zullen waarschijnlijk weer enorm veel (side) missies tussen zitten zoals Far Cry 5...dat was trouwens ook een hele goede game ...echt helemaal kapot gespeeld X3 hahaahh

Hoop dat het een goeie feeling gaat geven zoals bij 5!
Haha ik kon niet door Far Cry 4 en 5 heen komen, meerdere malen opnieuw de story gestart na een tijdje maar de games pakte me niet. Far Cry 2 heb ik grijs gespeeld, zelfs 3 keer 100% en Far Cry 3 heb ik nu inmiddels ook al 3 keer 100% gespeeld. Ik hoop dat dit deel mij wel gaat pakken en dat er geen multiplayer bij komt kijken in de Single Player, heb altijd het idee gehad dat dit de game toch beinvloede op de een of andere manier..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GuitarHero87
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 21:35
Het is dus niet een mini Vaas, maar een vrouw? Dat had niemand zien aankomen haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15:19
Veel schik gehad met 3 en 5, maar de trailer van deel 6 knapte ik op af. Het lijkt wel of elk nieuw deel steeds belachelijker moet worden. Een pet krokodil? Een CD speler schieter die hey Macarena speelt?

Ik vind fun in games belangrijk maar dit voelt een beetje als de Fast en Furious serie, steeds verder over the top.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16:47
Ziet er op zich wel leuk uit. Een far cry moet exotisch zijn, zoals de naam aangeeft. Dat vond ik in 3 en 4 leuk, zeker ShangriLa was fantastisch. 5 voelde me te real aan. Als je bijbelgekke hillbillies wilt, volstaat het om de tv aan te zetten...

Er lijkt ook variatie in te zitten en afwisseling, is ook belangrijk

Wss koop ik hem pas in een sale, tenzij de coop interessant is.

[Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 28-05-2021 22:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:40
De leak die hier:
https://www.reddit.com/r/...first_far_cry_6_gameplay/
te vinden is bevat meer gameplay dan de officiele beelden.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

AntiChrist7 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 22:09:
Ziet er op zich wel leuk uit. Een far cry moet exotisch zijn, zoals de naam aangeeft. Dat vond ik in 3 en 4 leuk, zeker ShangriLa was fantastisch. 5 voelde me te real aan. Als je bijbelgekke hillbillies wilt, volstaat het om de tv aan te zetten...

Er lijkt ook variatie in te zitten en afwisseling, is ook belangrijk

Wss koop ik hem pas in een sale, tenzij de coop interessant is.
Hoe heeft de naam Far Cry aan dat het exotisch moet zijn?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik zal maandag / dinsdag het topic even updaten met nieuwe informatie

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16:47
Donstil schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:49:
[...]

Hoe heeft de naam Far Cry aan dat het exotisch moet zijn?
Omdat het letterlijk betekent "long distance" (from home)?

In videogames wil ik iets nieuw zien. Bijbelgekke rednecks zijn iets te mainsteeam voor mij. Ook was Montana maar meh que omgeving

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

AntiChrist7 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:00:
[...]

Omdat het letterlijk betekent "long distance" (from home)?

In videogames wil ik iets nieuw zien. Bijbelgekke rednecks zijn iets te mainsteeam voor mij. Ook was Montana maar meh que omgeving
Ja dat ligt er maar net aan vanaf waar je long distance vandaan pakt natuurlijk :P, meermaals in de omgeving geweest waar 5 zich zou moeten afspelen overigens dus dat vond ik persoonlijk dan juist weer wel een leuke setting.

Maar goed Ik dacht al die jaren dat het “iets heel anders” betekende maar zie nu op Google dat “long distance” ook kan inderdaad. Geinig wel want alle twee deze opvattingen passen wel voor voor de game.

[Voor 9% gewijzigd door Donstil op 30-05-2021 00:21]

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:28
Budgetbakje voor mij, na de teleurstelling van Far Cry 5. Wat eentonig en simpel vond ik dat..... Waarom staat dit topic in actie & adventure? Far Cry is toch voornamelijk een shooter?

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:11:
Budgetbakje voor mij, na de teleurstelling van Far Cry 5. Wat eentonig en simpel vond ik dat..... Waarom staat dit topic in actie & adventure? Far Cry is toch voornamelijk een shooter?
Ik heb gekeken op xbox.com en daar staat dit:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NielsAVS
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:19
Hulleman schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:11:
Niet mee eens. Bij een shooter denk ik aan games als BF, Doom, COD, etc. Games die echt draaien om het schieten. Far Cry games zijn veel meer dan dat, je volgt een verhaallijn, waarin je inderdaad vaak genoeg een wapen zal trekken, maar dat het 'first person' is maakt het voor mij niet direct een shooter.

Ambachtelijk gebrouwen bieren uit de Bollenstreek

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:28
NielsAVS schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:50:
[...]

Niet mee eens. Bij een shooter denk ik aan games als BF, Doom, COD, etc. Games die echt draaien om het schieten. Far Cry games zijn veel meer dan dat, je volgt een verhaallijn, waarin je inderdaad vaak genoeg een wapen zal trekken, maar dat het 'first person' is maakt het voor mij niet direct een shooter.
Mja... Als eerste genre wordt toch FPS genoemd als ik het plaatje van @G_Dragon zo zie. Op wiki wordt de FC reeks ook zo beschreven. Vandaar dat ik dit topic ook in dat subforum had verwacht. Dat er veel te doen is in de open wereld, wil niet zeggen dat de game niet in de basis een shooter is.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True