Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:53

Audione0

Strijdt der titanen

thecompany schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:56:
Jammer dat Stadia gelocked wordt op 30 FPS. Heb een prima game pc (6900XT) maar wilde het wel eens proberen op de TV in de woonkamer (vrouw vind het leuk om mee te kijken). Ook wel suf dat je meer betaald voor Ubisoft Plus inclusief Stadia.
Zet je je pc naast de tv hang er een kabeltje tussen en viola!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 18:09
Audione0 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:29:
[...]

Zet je je pc naast de tv hang er een kabeltje tussen en viola!
Het is een vrij lompe kast dus daar kom ik niet mee weg ben ik bang;) Wellicht is een tweede kleinere gamepc een optie, maar het was al lastig genoeg om aan de 6900 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:00
Bozznl schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:17:
[...]

Toch vind ik dat er in onderstaand filmpje wel wat mooie stukjes zitten... De andere details zijn ook wel tof.

YT link

Niet het beste maar... Slecht ook weer niet en idd gameplay first!
Wel echt lekker tropisch sfeertje! Echt weer far cry :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Overzichtje van de wereldwijde release tijden: https://www.pcgamesn.com/far-cry-6/release-time

Ik gok dat ik morgen middag een VPN over Hong Kong aanslinger. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:36:
Na het zien van de eerste gameplay heb ik de game toch maar gehaald voor 43 euro :)
Heb je nog een goeie tip voor die Xbox Live kaarten? Want als ik ze moet kopen kom ik eerder op €50,- dan op €43

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
NLxAROSA schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:44:
Overzichtje van de wereldwijde release tijden: https://www.pcgamesn.com/far-cry-6/release-time

Ik gok dat ik morgen middag een VPN over Hong Kong aanslinger. ;)
Mijn Xbox is al verplaatst naar Nieuw Zeeland, dat wordt morgenmiddag spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:39:
[...]

Heb je nog een goeie tip voor die Xbox Live kaarten? Want als ik ze moet kopen kom ik eerder op €50,- dan op €43
MTCgame.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:39:
[...]

Ik koop ze al jaren bij SeaGM en hou altijd punten over maar dat vind ik geen probleem want na een tijdje kan je een game gratis halen :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
shoombak schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:39:
[...]

Mijn Xbox is al verplaatst naar Nieuw Zeeland, dat wordt morgenmiddag spelen
Bij komt al bijna uit, om 00:00 is het de 6e

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:43:
[...]

Ik koop ze al jaren bij SeaGM en hou altijd punten over maar dat vind ik geen probleem want na een tijdje kan je een game gratis halen :p
Aah nice die ga ik alle twee even checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:50:
[...]

[...]

Aah nice die ga ik alle twee even checken.
Geen dank, denk dat ik het daar nu al 3 jaar haal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:51:
[...]

Geen dank, denk dat ik het daar nu al 3 jaar haal?
Nice. Deed het nu bij eneba maar was meer omdat ik die toevallig als eerste op Google had gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:45

Luukwa

o/

Hoe zit dat met NZ timezone en PC? Kan je 'm dan ook al eerder spelen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Klopt het dat ik vanmorgen niet kon spelen?
Beetje verrassend aangezien de releasedatum 6-10-2021 is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:12:
Klopt het dat ik vanmorgen niet kon spelen?
Beetje verrassend aangezien de releasedatum 6-10-2021 is :)
In de TS staat 7 oktober dus dan zou het kloppen dat je niet kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
RodeStabilo schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:18:
[...]
In de TS staat 7 oktober dus dan zou het kloppen dat je niet kan spelen.
oh oeps mijn fout :P. " gaat koffie halen "

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 06-10-2021 08:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeriJC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-05 14:52
Met het huidige herfstweer kan ik niet wachten om me op te sluiten in de mancave en naar een tropisch eiland in de zon te verhuizen 🤪.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Hoelaat liften ze die review embargo eigenlijk? Ik lees verschillende tijden? Lijkt me sterk dat ze pas vanavond om 17:00 de reviews toelaten, dan kun je toch ook geen keuze maken op basis van de review...

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

Verdomme. Weer niet verkrijgbaar op Steam. Ik vertik het om een ander platform te kiezen. Zo jammer.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-03 16:38
Luukwa schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:42:
Hoelaat liften ze die review embargo eigenlijk? Ik lees verschillende tijden? Lijkt me sterk dat ze pas vanavond om 17:00 de reviews toelaten, dan kun je toch ook geen keuze maken op basis van de review...
vast niet, zal wel rond 12:00 of 13:00 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
JoeriJC schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:27:
Met het huidige herfstweer kan ik niet wachten om me op te sluiten in de mancave en naar een tropisch eiland in de zon te verhuizen 🤪.
Haha same! Maar eerst even een goed gamescherm vinden voor maximaal 250 euro, wat een drama is dat tegenwoordig met de hogere prijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Luukwa schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:00:
Hoe zit dat met NZ timezone en PC? Kan je 'm dan ook al eerder spelen?
Ik neem aan van wel aangezien dat meestal zo werkt bij Ubisoft. Ubisoft Connect moet dan wel denken dat je ook echt in die regio zit, vandaar dat mensen een VPN opzetten die via die regio loopt.

(Ik neem in ieder geval aan dat je klok vooruit zetten niet genoeg is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

NLxAROSA schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:06:
[...]

Ik neem aan van wel aangezien dat meestal zo werkt bij Ubisoft. Ubisoft Connect moet dan wel denken dat je ook echt in die regio zit, vandaar dat mensen een VPN opzetten die via die regio loopt.

(Ik neem in ieder geval aan dat je klok vooruit zetten niet genoeg is.)
Ja krijg niet echt een eenduidig antwoord... dan maar geen vrije middag ;)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:20
psy schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:06:
Verdomme. Weer niet verkrijgbaar op Steam. Ik vertik het om een ander platform te kiezen. Zo jammer.
Je kan hem toch kopen in de ubisoft store en dan linken in steam, zodat je het kan opstarten via steam en eventueel ook steam overlay kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:05
invine schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:51:
[...]

Je kan hem toch kopen in de ubisoft store en dan linken in steam, zodat je het kan opstarten via steam en eventueel ook steam overlay kunt gebruiken?
Zelfs als ie via steam was, had je nog altijd een uplay account nodig, dus ik vind dit een nogal nutteloos standpunt...En het is niet de eerste game die ubisoft niet op steam uitbrengt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Laatst online: 12:50
Het gaat toch om de game en gameplay en niet waar die op draait lijkt me?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Luukwa schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:42:
Ligt een beetje aan je tijdzone. Vaak is het einde middag hier en begin van de dag in de VS. De game komt morgen uit, dus prima als de reviews er einde middag zijn toch?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Review embargo is eraf :)
https://www.metacritic.com/game/pc/far-cry-6/critic-reviews
https://opencritic.com/game/9783/far-cry-6

[ Voor 20% gewijzigd door mortael op 06-10-2021 13:12 ]

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:52

On_E

Housemusic

Meer van hetzelfde dus, wat ik op zich niet erg vind. :)

Twijfel alleen om nu de volle mep te betalen, of te wachten op de eerste sale die Ubi kennende vrij snel zal zijn…

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 06-10-2021 13:42 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:36
Net gehoord dat de fysieke disks al verkocht worden bij een aantal mediamarkt vestigingen waaronder Enschede en Hengelo. Vanavond maar even kijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
BlazeMuis schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:43:
Net gehoord dat de fysieke disks al verkocht worden bij een aantal mediamarkt vestigingen waaronder Enschede en Hengelo. Vanavond maar even kijken :)
Heb em ook binnen. Via ubistore besteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vamHfHO38XoKBH7Asj4k1Ex68TY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZYj8Km8TlUlM9cuGH5qVH2gs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Ben benieuwd naar de game. Score is iets lager dan deel 5, die ik uiteindelijk echt niet te pruimen vond.

Edit: disc vast ff in de PS5 geschoven. Hij lijkt een aanvullend bestand van ca 34gb te downloaden en een day-one patch van 38gb.

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 06-10-2021 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:49:
[...]

Ben benieuwd naar de game. Score is iets lager dan deel 5, die ik uiteindelijk echt niet te pruimen vond.

Edit: disc vast ff in de PS5 geschoven. Hij lijkt een aanvullend bestand van ca 34gb te downloaden en een day-one patch van 38gb.
Kan hem zo ff niet terug vinden maar ik zag gisteren een youtube video dat er een extra texture pack voor PS5 en XSX gedownload kan worden, geen idee of dat automatisch gaat maar misschien was dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:25
Zojuist even opgestart, leuk sfeertje en de graphics zien er toch wel mooi uit. Maar ik wacht nog wel even, binnen een uur twee keer vastgelopen. Wellicht dat het iets met de tijdzone te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Pffff, ~74GB met de HD Texture pack :X

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 05-05 00:03
Elvir90 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:18:
Zojuist even opgestart, leuk sfeertje en de graphics zien er toch wel mooi uit. Maar ik wacht nog wel even, binnen een uur twee keer vastgelopen. Wellicht dat het iets met de tijdzone te maken heeft.
Hoe komt iedereen er nu al aan? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Laatst online: 15:04
Is het al mogelijk om online een CD key te bemachtigen voor Ubisoft Connect (voormalig Uplay) en dan ook al daadwerkelijk te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Laatst online: 14:26
Hoe kan ik nu al spelen met ps5 of xsx? 😂

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Chester schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:20:
Pffff, ~74GB met de HD Texture pack :X
Hoe krijg je die texture pack op PS5? Ik lees manage game content en dan die texture pack aanvinken. Maar die staat er bij mij niet tussen. Is de texturepack dan al geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:44:
[...]

Hoe krijg je die texture pack op PS5? Ik lees manage game content en dan die texture pack aanvinken. Maar die staat er bij mij niet tussen. Is de texturepack dan al geïnstalleerd?
Ik heb de PC versie, geen idee hoe dat op de PS5 te downloaden is. Mogelijk dat het in-game in een menu ergens te vinden is?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
Frez schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:42:
Hoe kan ik nu al spelen met ps5 of xsx? 😂
Dat vraag ik mij dus ook af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-03 16:38
Chester schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:50:
[...]

Ik heb de PC versie, geen idee hoe dat op de PS5 te downloaden is. Mogelijk dat het in-game in een menu ergens te vinden is?
Manage Game Content.

kan je dat menu item ergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 17:39
Hulleman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:44:
[...]

Is die texturepack niet iets specifieks voor PC om ervoor te zorgen dat de game ook op de wat mindere systemen speelbaar is? Kan me voorstellen dat dat bij de PS5 geen issue is (want vaste hardware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Giel1 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:59:
[...]

Is die texturepack niet iets specifieks voor PC om ervoor te zorgen dat de game ook op de wat mindere systemen speelbaar is? Kan me voorstellen dat dat bij de PS5 geen issue is (want vaste hardware).
Andersom ;) De texture pack is voor PC's met wat hogere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Laatst online: 01-06 17:39
Chester schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:01:
[...]

Andersom ;) De texture pack is voor PC's met wat hogere specs.
Ja dat bedoelde ik ook, door het HD-texturepack optioneel te maken is de game op een bredere range aan systemen speelbaar :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Iemand al geprobeerd met een VPN te unlocken op PC?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:56
Ik mis in de TS Stadia als platform :P Of is dat al eens gemeld?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:56
thecompany schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:56:
Jammer dat Stadia gelocked wordt op 30 FPS. Heb een prima game pc (6900XT) maar wilde het wel eens proberen op de TV in de woonkamer (vrouw vind het leuk om mee te kijken). Ook wel suf dat je meer betaald voor Ubisoft Plus inclusief Stadia.
Gisteren is er voor AC: Valhalla een 60 fps modus gereleased. Dus wie weet komt die uit eindelijk ook naar FarCry6 :) Houdt hoop.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Giel1 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:59:
[...]

Mja zou je zeggen, maar online lees ik dat het gaat om een aanvullende DLC. Ook voor de PS5...
De game straks maar ff opstarten om te zien hoe de boel eruit ziet :P Mss is de texture pack al geïnstalleerd ja middels de aanvullende download van 34gb.

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 06-10-2021 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
net mijn rewards ingelost en ik heb nog altijd 200 uplay punten die gaan vervallen 1 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Laatst online: 15:04
AntiChrist7 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:13:
net mijn rewards ingelost en ik heb nog altijd 200 uplay punten die gaan vervallen 1 november...
Mocht je er 100 willen slijten voor de betreffende 20% discount dan hou ik mij aanbevolen per DM O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Laatst online: 12:50
BlazeMuis schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:43:
Toevallig kom ik zo in de buurt van de Mediamarkt Nieuwegein, zal eens kijken dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Ik lees dat als je je xbox locatie naar nieuw Zeeland zet je m al kan spelen. Ik heb m bijna gedownload op mijn Series X. Zal laten weten of het klopt.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Darker schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:16:
[...]

Mocht je er 100 willen slijten voor de betreffende 20% discount dan hou ik mij aanbevolen per DM O-) O-) O-)
Dat werkt niet meer. Vroeger kreeg je een code die je kon delen met wie je wil, maar nu wordt de coupon gemaakt in de winkel zelf bij afrekening, en is dus direct verbonden aan je account.... Anders had ik ze zeker uitgedeeld.

Ook de reden dat ze het aangepast hebben wss...

[ Voor 9% gewijzigd door AntiChrist7 op 06-10-2021 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Luukwa schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:03:
Iemand al geprobeerd met een VPN te unlocken op PC?
Yep, net ff getest met Tunnelbear op Australië, en de Ubisoft+ versie kan ik dan spelen :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Hier lees ik dat er mensen zijn met een PS5 install van 38GB en 68GB. De install op PS5 van 68GB zou dus incl HD texturepack moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
Frez schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:28:
Ik lees dat als je je xbox locatie naar nieuw Zeeland zet je m al kan spelen. Ik heb m bijna gedownload op mijn Series X. Zal laten weten of het klopt.
Ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:52

On_E

Housemusic

Frez schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:28:
Dat klopt zeker, werkt bij alle releases om 00:00 uur. :)

[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 06-10-2021 16:43 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Ik hoop enorm dat deze game mij weer opzuigt als de vroegere far cries. Ik hoop op een goede AI (lijkt niet verbeterd te zijn) en goede rewarding exploration..... Hopelijk weet deze game mij wel tot het eind te boeien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_s-buoF--d2eTDoX6mssbZYZox8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o80swgdM5pDPiDFbglWaJOmU.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan bevestigen dat het werkt! Top! 🙏👍😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Frez schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:44:. Ik hoop op een goede AI (lijkt niet verbeterd te zijn) en goede rewarding exploration..... Hopelijk weet deze game mij wel tot het eind te boeien...
De game schijnt rewarding exploration te hebben. FC5 had dat totaal niet! Ik start de game nu ook op de PS5 op :)

Esit: de gitaar in het hoofdmenu geeft me the last of us vibes.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 06-10-2021 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
Is de Texture HD pack ook al te downloaden voor Xbox ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Nikey1 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:24:
Is de Texture HD pack ook al te downloaden voor Xbox ?
Is gewoon inbegrepen bij een digitale download. Enkel apart te downloaden bij een disc versie ivm grootte.

Iedereen die zei dat FC6 niet mooi zou zijn (waaronder ik) hebben t mis. Ben echt onder de indruk van de graphics so far op de Series X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Frez schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:04:
[Afbeelding]

Ik kan bevestigen dat het werkt! Top! 🙏👍😁
Krijg je dan geen ban of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Bulletdodger schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 18:17:
[...]

Nope, dit wordt al jaar en dag gedaan bij midnight releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
Frez schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 18:19:
[...]

Nope, dit wordt al jaar en dag gedaan bij midnight releases.
En ik altijd maar proberen met de playstation eerder te kunnen spelen :F. Inmiddels ook aan de game begonnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wat zijn de 1e bevindingen hier? hoe is het grafisch op de xbox series x? volgens mij heeft deze nog geen dolby vision?

[ Voor 23% gewijzigd door Farabi op 06-10-2021 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
Farabi schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:23:
wat zijn de 1e bevindingen hier? hoe is het grafisch op de xbox series x? volgens mij heeft deze nog geen dolby vision?
Ik ben nu net 30 min bezig. Ziet er erg mooi uit! zoals hier boven ook vermeld was :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hier comparison. ik vind de X veel mooier uitzien vergeleken met de PS5.

YouTube: Far Cry 6 Comparison - PS4 vs PS4 Pro vs PS5 vs One S vs One X vs Xb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 15:27

epo

Zal niet heel veel verschillen gezien de hardware, persoonlijk ook maar voor de Xbox variant gekozen, quick resume en lekker stil en goedkoper (MTC) is toch wel fijn ondanks de betere controller van de PS5. Iemand al wel de key van MTCgame binnen? Men gaf aan dat die pas morgen zou komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
epo schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:49:
[...]

Zal niet heel veel verschillen gezien de hardware
zou wel moeten schelen, qua hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Speelt als vanouds goed weg, gunplay is ook goed en de wereld ziet er prachtig uit :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-05 20:13
Is er coop crossplay.?

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Farabi schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:51:
[...]

Die apparaten schelen echt marginaal qua hardware. De een heeft meer cu’s, de andere een hogere clocksnelheid. Blijft allemaal in de marge. Wel tof dat de next gens die HD texture hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:55
Met VPN kun je ook op de PC al spelen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
TechPowerUp over de graphics:
Going through our screenshots, you can see that some look truly impressive, but many others look like a game from a decade ago. I went back to my Far Cry 5 article and took a look at the screenshot. Besides better textures, I'm really not seeing much of an improvement. While world geometry and vegetation look good in Far Cry 6, indoor environments and placed objects look VERY poor. I'm not sure why it's so difficult to get these right, we're talking about a multi-million dollar production here, maybe give Giancarlo Esposito less money and hire a few additional artists?

Character animations and voice acting are outstanding, on the other hand. The models of the major characters are detailed richly, secondary characters and most enemies are of clearly lower quality, though. Water, waves, splashes, etc., look awesome and feel incredibly realistic even without ray tracing.
Ray tracing:
You've probably already looked at our RT comparison shots and wondered "are you fucking kidding me, that's it?" Yup, seems ray tracing was sneaked in at the last minute, probably to grab some $$ from "next-gen" console or GPU vendors. These sentences are copied and pasted from last month's Deathloop review. I'm starting to wonder if this is what ray tracing is supposed to be, which makes it feel like a scam. Luckily, there's titles like Metro Exodus and Cyberpunk 2077 that give us a much better RT experience. Far Cry 6 has support for ray traced shadows and, surprise, ray traced reflections. Ray traced reflections are only implemented on some puddles of water, not on the ocean, not on glass, cars or other shiny surfaces. Even with RT off, these puddles look "good enough" because they use screen-space reflections, which generally work well and have a much smaller performance cost.

The ray traced shadows mostly seem "softer," but if you look at them in more detail, you can see that the actual shadows have subtle differences, sometimes. I took the time to peep at individual pixels and feel like RT shadows sometimes makes things more accurate, sometimes not. Yet again, just like in Deathloop, your character doesn't cast a shadow when indoor, no matter if RT is on or off. It seems some geometry that is correctly detected by classic shadowing algorithms is missed with RT shadows due to the low shadow density.
Far Cry 6 Benchmark Test & Performance Review

March of the Eagles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

De reviews geven allemaal 7-8 /10. Begint een soort fifa te worden. Been there, done that maar gewoon een erg goede game.

Maar goed, begin me af te vragen of dit soort games nog wel vernieuwend kunnen zijn? Alles is op den duur wel een beetje een keer gedaan

[ Voor 11% gewijzigd door Deruxian op 06-10-2021 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Farabi schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:51:
[...]

Dan kijk je alleen naar tflops. Alleen dat zegt niet alles. Er is zoveel meer dan dat cijfer. Uit benchmarks van games van het afgelopen jaar is gebleken dat de consoles gelijkwaardig aan elkaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Ik lees dat er op de consoles sprake is van screen tearing door de 4k resolutie. Is dit heel erg merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ouch, zit je dan met je peperdure 3080 die VRAM tekort kan komen.
What's really interesting is VRAM usage. I measured well over 10 GB with the 4K, HD Texture pack, and ray tracing combo, which does stutter sometimes on the 10 GB GeForce RTX 3080, but runs perfectly fine with cards offering 12 GB VRAM or higher. I guess I was wrong when I said that the RTX 3080's 10 GB will suffice for the foreseeable future

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 06-10-2021 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Anoniem: 306567 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:17:
Ik lees dat er op de consoles sprake is van screen tearing door de 4k resolutie. Is dit heel erg merkbaar?
Ik merkte het net op de PS5. Helemaal aan t begin van het spel, 2e of 3e missie paar momenten. Daarna is het me niet meer opgevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
Deruxian schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:07:
De reviews geven allemaal 7-8 /10. Begint een soort fifa te worden. Been there, done that maar gewoon een erg goede game.

Maar goed, begin me af te vragen of dit soort games nog wel vernieuwend kunnen zijn? Alles is op den duur wel een beetje een keer gedaan
Dat is ook zo en is dat erg? Ik vind van niet, ik vind de Far Cry serie ontzettend vermakelijk en ik kan niet wachten om weer een compleet nieuw gebied te verkennen. En die hele nieuwe vibe, dat is voor mij genoeg om de game aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:35

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik loop wel tegen een paar rare dingen aan: Als ik mn arsenal heb bekeken en weer terug ga naar de game dan heb ik soms nog geen 1fps, soms hersteld dit maar vaak niet. Reboot lost dit op. Daarnaast valt op dat de kleding een onwijs lage resolutie heeft in game en als ik arsenal bekijk...

PC versie, meer mensen last van toevallig?

Voor de rest speelt het heerlijk weg.

[ Voor 17% gewijzigd door HaterFrame op 07-10-2021 00:52 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Net de intro ff gespeeld. Ik kreeg wel ontzettende Far Cry 1 vibes :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c065Tx7.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:57
HaterFrame schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:41:
Ik loop wel tegen een paar rare dingen aan: Als ik mn arsenal heb bekeken en weer terug ga naar de game dan heb ik soms nog geen 1fps, soms hersteld dit maar vaak niet. Reboot lost dit op. Daarnaast valt op dat de kleding een onwijs lage resolutie heeft in game en als ik arsenal bekijk...

Voor de rest speelt het heerlijk weg.
Ik heb FC6 nog niet, maar ik heb dit met een ander spel gehad. Ik ben even vergeten welke, soms hielp het om ALT+TAB of ALT+Enter bte drukken en dan een paar keer drukken tot het beeld weer goed is (ik bedoel dan niet 1FPS maar zonder border enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 06:44
Als ik de reviews lees is het in een notendop;

- geen vernieuwde gameplay
- geen grote verbetering in graphics
- veel filler qua missies

Het is vooral meer van hetzelfde. Voor de FarCry fan maakt dat niet uit en is het gewoon een goede game. Het is inderdaad een beetje zoals fans van de FIFA reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

kmichael schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:26:
[...]

Ik heb FC6 nog niet, maar ik heb dit met een ander spel gehad. Ik ben even vergeten welke, soms hielp het om ALT+TAB of ALT+Enter bte drukken en dan een paar keer drukken tot het beeld weer goed is (ik bedoel dan niet 1FPS maar zonder border enzo)
Ja dit herken ik, echter helpt 't bij Fc6 niet. Ook geprobeerd in de settings op fullscreen en borderless, helpt ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:57

MazeWing

The plot thickens...

Ja er is zeker genoeg te vernieuwen, echter is dit voor ubisoft helemaal niet interessant. De laatste 10+ jaar hebben ze een formule met spelmechanics bedacht die ze met succes over praktisch al hun spellen uitsmeren en de consument loopt hier warm voor en de verkoopcijfers zijn gewoon goed.

Zolang deze verkoopcijfers zo blijven, hoef je geen grote wijzigingen te verwachten. Het zullen spellen rond de 7,5-8,5 blijven die nauwelijks vernieuwing hebben en altijd kwantiteit boven kwaliteit stellen (gezien de vele missies in een spel als FC of AC). Waarom 20 fantastische missies als je ook 100 redelijke missies kan hebben, waarbij het gros weer lijkt op de andere missie?

Pas als de spellen structureel onder de 70% qua score komen te liggen en hierdoor verkopen afnemen mogen we grote vernieuwingen verwachten. Waarna alles zich weer gaat herhalen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Bulletdodger schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 18:17:
[...]

In de regel:

-> kopen via VPN om regioprijzen te omzeilen -> ban (meestal gelijk ook een permaban)
-> spelen via VPN -> no problemo, het interesseert ze niets dat een kleine minderheid de game wat eerder speelt.
Maar goed, begin me af te vragen of dit soort games nog wel vernieuwend kunnen zijn?
Als ze iets compleet anders zouden doen dan gaan mensen klagen dat het geen Far Cry meer is. Je kunt het nooit goed doen als dev denk ik. Als ik een Far Cry game koop dan wil ik gewoon lekker rondhobbelen in een mooie omgeving; vooral stealth, af en toe een beetje Rambo. Gewoon lekker je eigen speelstijl toepassen, alles werkt wel. En dat doet deze game weer helemaal top.

Vind de toevoegingen ook wel tof, als je stealth speelt moet je nu echt wel rekening houden met je wapens/munitietypes/etc. Kampementen hebben ook echt meerdere invalsroutes: de voordeur, de achterdeur (vaak meerdere), of gewoon erin parachuteren.
HaterFrame schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:41:
Nee, wel wat crashes gisteren, maar kan door de VPN/lag komen. Vandaag ff kijken hoe alles zonder VPN loopt. Had gisteren net een grote missie gecleard en toen crashte hij voor hij had gesaved dus die mag ik vandaag opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Hulleman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:23:
[...]

Ouch, zit je dan met je peperdure 3080 die VRAM tekort kan komen.

[...]
Alles op ultra met raytracing aan en krijg continu de melding van Ubisoft dat ik te weinig vram heb en de performance daardoor slechter kan worden; ik heb een 3080.

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-05 08:47
MazeWing schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:33:
Waarom 20 fantastische missies als je ook 100 redelijke missies kan hebben, waarbij het gros weer lijkt op de andere missie?
Ik denk dat de vraag hier eerder is, waarom niet?

Of toch zeker voor een bepaalde doelgroep. Mijn studentenleven ligt al even achter mij en ik heb echt geen tijd om bij iedere game 60+ uren te spenderen. Ik begrijp ook niet waarom de speeltijd bij dergelijke games (Assassin's Creed) kunstmatig verlengd wordt door er gewoon variaties op missies in te plaatsen. Vreemd standpunt van een ontwikkelaar terwijl ik eerder de 'less is more' aanpak verkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vandaag of dit weekend maar is even spelen, hopelijk is de game net zo goed als Far Cry 2 en Far Cry 3.
Want Far Cry 4 en Far Cry 5 heb ik na meerdere pogingen nooit uitgespeeld, te eentonig en miste beide iets.
Ik laat me verrassen met Far Cry 6 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:57

MazeWing

The plot thickens...

gibsonneke schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:36:
[...]

Ik denk dat de vraag hier eerder is, waarom niet?

Of toch zeker voor een bepaalde doelgroep. Mijn studentenleven ligt al even achter mij en ik heb echt geen tijd om bij iedere game 60+ uren te spenderen. Ik begrijp ook niet waarom de speeltijd bij dergelijke games (Assassin's Creed) kunstmatig verlengd wordt door er gewoon variaties op missies in te plaatsen. Vreemd standpunt van een ontwikkelaar terwijl ik eerder de 'less is more' aanpak verkies.
Het was sarcastisch bedoeld. Ik heb liever 10 onvergetelijke missies dan 2 goede en 98 matige missies. Ik heb het idee dat ze hun spellen enorm rekken door er maar zoveel mogelijk in te stoppen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dus ubisoft heeft dit keer kwaliteit boven kwantiteit verkozen? vandaar dat het over een revolutie gaat het in het spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-05 08:47
MazeWing schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Het was sarcastisch bedoeld. Ik heb liever 10 onvergetelijke missies dan 2 goede en 98 matige missies. Ik heb het idee dat ze hun spellen enorm rekken door er maar zoveel mogelijk in te stoppen.
Oeps, even koffie halen dan maar :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Luukwa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:15:
[...]

Alles op ultra met raytracing aan en krijg continu de melding van Ubisoft dat ik te weinig vram heb en de performance daardoor slechter kan worden; ik heb een 3080.
Even de overlay uitzetten in de uplay settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 12:39
Luukwa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:15:
[...]

Hetzelfde hier, 3080 op 1440p, alles ultra en raytracing aan.

Dit is inmiddels als bug gemeld aan Ubi: https://discussions.ubiso...am-pop-up-spam?lang=en-US

Workaround: de Ubi Connect overlay uitschakelen of offline gaan.

Het stomme is dat er volgens een Precision X1 helemaal geen VRAM tekort is, het loopt dan ook goed zonder haperingen. Die popup is niet zomaar weg te krijgen zonder bijkomstigheden.

Laat mij als gebruik a.u.b. zelf bepalen of deze 'slechte' performance (boven 60 Hz... ) en 'instabiliteit' acceptabel voor mij zijn. Dit is gewoon een kunstmatig nag screen. Opzet? Zou het bijna denken.

Anyway, het heeft de intro en eerste half uur van het spel voor mij verpest. Ik begin wel een keer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Chester schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 01:03:
Net de intro ff gespeeld. Ik kreeg wel ontzettende Far Cry 1 vibes :P

[Afbeelding]
Lekkere setting inderdaad en grafisch vind ik de game er over het algemeen echt goed uit zien. Er zitten mindere dingen in, maar de sfeer is goed met mooie vista's. Eindelijk ziet het water er ook te pruimen uit met redelijke physics.

Bij de eerste missie (die knar ophalen in de bar) loop je naar een idyllisch plaatsje aan het water. Het was bij mij net ochtend (sunshower weer), dus gaaf oranje/roze belichting over het water. Ff met de fotomodus gespeeld en daar kun je aangeven met welk weer je een foto wilt maken. Dat heeft echt enorm veel impact op hoe de belichting en de game er uit ziet. Echt vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deepeej
  • Laatst online: 01-06 14:04
Heeft iemand digitale versie voor Series X gekocht? Zo ja waar kan je dit spel een beetje goedkoop bestellen :)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sipio schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:56:
[...]

Kan hem zo ff niet terug vinden maar ik zag gisteren een youtube video dat er een extra texture pack voor PS5 en XSX gedownload kan worden, geen idee of dat automatisch gaat maar misschien was dat het.
Vanochtend de key gekregen en ben het nu op de Series X aan het installeren. De game zelf is ± 64 Gb, de HD texture pack is apart nog eens ± 20 Gb. Maar ze moeten dus apart gedownload worden.

Gaat wel met een slakkengang momenteel overigens; ± 90 Mbps op een 500 Mbps lijn (die ik meestal volledig dichttrek)

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste