Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

RedFox

Heb je een OV ofzo?

@Notna wordt die HD texture pack automatisch gedownload op de Series X of moet je die ergens apart selecteren? Heb gister de game geïnstalleerd en een uurtje gespeeld, maar heb hem niet voorbij zien komen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Deepeej schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:03:
Heeft iemand digitale versie voor Series X gekocht? Zo ja waar kan je dit spel een beetje goedkoop bestellen :)?
Ik heb de game afgelopen Dinsdag digitaal gekocht na het zien van de eerste gameplay :). Ik koop al jaren mijn games bij Xbox Store Checker , hier is er tenminste een mooie betaalbare prijs. 9 van de 10 keer is Brazilië de goedkoopste en dan haal ik mijn Xbox Gift cards bij Seagm. Met die giftcards koop ik dan vervolgens de game, je houdt altijd wel wat punten over.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-05 09:09

Luukwa

o/

HaterFrame schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:54:
[...]

Even de overlay uitzetten in de uplay settings.
Ja dat moet ik ook doen; moet wel eerlijk bekennen dat met alles op ultra en RT aan hij niet echt lekker soepeltjes op hoge fps draait..

Las iets over als administrator uitvoeren dat dat wat performance probleempjes moest oplossen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

RedFox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:22:
@Notna wordt die HD texture pack automatisch gedownload op de Series X of moet je die ergens apart selecteren? Heb gister de game geïnstalleerd en een uurtje gespeeld, maar heb hem niet voorbij zien komen.
Apart, ik zag het pas toen ik bij add-ons ging kijken in de store zelf.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Notna schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:24:
[...]

Apart, ik zag het pas toen ik bij add-ons ging kijken in de store zelf.
Bedoel dat ik texture pack dus nog niet geinstalleerd, zal eens bij de add-ons kijken, thanks.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

RedFox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:27:
[...]

Bedoel dat ik texture pack dus nog niet geinstalleerd, zal eens bij de add-ons kijken, thanks.
Ja dat snap ik :) Ik bedoelde ook dat je ze dus apart moet downloaden (ongeveer 20 Gb)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 14:04
G_Dragon schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:22:
[...]

Ik heb de game afgelopen Dinsdag digitaal gekocht na het zien van de eerste gameplay :). Ik koop al jaren mijn games bij Xbox Store Checker , hier is er tenminste een mooie betaalbare prijs. 9 van de 10 keer is Brazilië de goedkoopste en dan haal ik mijn Xbox Gift cards bij Seagm. Met die giftcards koop ik dan vervolgens de game, je houdt altijd wel wat punten over.
Verder geen akties vereist? Dus dit kan allemaal zonder vpn en de code kan je dan gewoon op je account invoeren of moet je adres dan aangepast worden naar Brazilië?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Deepeej schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:33:
[...]

Verder geen akties vereist? Dus dit kan allemaal zonder vpn en de code kan je dan gewoon op je account invoeren of moet je adres dan aangepast worden naar Brazilië?
Ik heb nog nooit VPN gebruikt en heb meerdere adressen op me Xbox account, heb adressen in Turkije, China, Japan, Brazilië, Nederland uh en wie weet nog waar meer. Zou raar op kijken als het na 3 jaar nu opeens een probleem zou zijn vanuit Microsoft. Er is een Tuto, lees deze wel even goed door :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deepeej
G_Dragon schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:38:
[...]

Ik heb nog nooit VPN gebruikt en heb meerdere adressen op me Xbox account, heb adressen in Turkije, China, Japan, Brazilië, Nederland uh en wie weet nog waar meer. Zou raar op kijken als het na 3 jaar nu opeens een probleem zou zijn vanuit Microsoft. Er is een Tuto, lees deze wel even goed door :).
Top bedankt voor je hulp :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Geen probleem, bespaard je veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:14
Ik twijfel tussen de pc standard en gold edition, anders dan wat dlc zie ik niet direct wat de 40 euro verschil in prijs zo bijzonder maakt. Ik heb wel 100 punten voor korting dus dat scheelt wel wat, is de gold edition het waard?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:41
Is FC6 nu inbegrepen bij Ubisoft plus? Oftewel, als ik dat een maandje afsluit voor 15eu kan ik de volledige game spelen i.p.v. te hoeven kopen voor 59eu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:19
Notna schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:14:
[...]
Vanochtend de key gekregen en ben het nu op de Series X aan het installeren. De game zelf is ± 64 Gb, de HD texture pack is apart nog eens ± 20 Gb.
Op PS5 is de game 39GB en de HD texture pack is 30GB.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 06:44
cbr600f4i schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:15:
Ik twijfel tussen de pc standard en gold edition, anders dan wat dlc zie ik niet direct wat de 40 euro verschil in prijs zo bijzonder maakt. Ik heb wel 100 punten voor korting dus dat scheelt wel wat, is de gold edition het waard?
Ik zou even afwachten en misschien achteraf de DLC kopen. De kwaliteit van DLC verschilt enorm bij Ubisoft. Die van Far Cry 5 vond ik verschrikkelijk. Ik had de gold edition gekocht en er echt spijt van. Die van AC: Odyssey was weer top met uren speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Luukwa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:15:
[...]

Alles op ultra met raytracing aan en krijg continu de melding van Ubisoft dat ik te weinig vram heb en de performance daardoor slechter kan worden; ik heb een 3080.
Merk je ook framedrops?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28

m0nk

16-09-2003 15.15

co2301 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:20:
Is FC6 nu inbegrepen bij Ubisoft plus? Oftewel, als ik dat een maandje afsluit voor 15eu kan ik de volledige game spelen i.p.v. te hoeven kopen voor 59eu?
Lijkt me wel, als je de ultimate edition bekijkt: https://store.ubi.com/nl/...e%20Edition&source=detail

Zie je rechts inbegrepen bij Ubisoft plus.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:36
De HD Texturepack is 26.02GB op de Xbox Series X. Dit komt bovenop de 68.8GB van het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Nee daar heb ik eigenlijk geen last van.. enkel tijdens het rijden dat het weleens wil droppen.
Merk ook 0 fps gain als ik van ultra naar high ga.
Denk persoonlijk dat 't aan RT ligt dat slecht geoptimaliseerd is.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
BlazeMuis schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:36:
De HD Texturepack is 26.02GB op de Xbox Series X. Dit komt bovenop de 68.8GB van het spel zelf.
Zeker weten? Ik lees veel gemengde dingen hierover online. Op PS5 schijnt de game 39gb + 30gb HD textures = 69GB te zijn. Die HD texture pack is een forced download, die je niet handmatig hoeft aan te zetten (gaat automatisch). Ik lees ook dat je die HD texture pack wel degelijk separaat moet downloaden.

Mijn ervaring op PS5: Die HD texture pack kan ik niet downloaden. Niet in de store, niet ingame en niet via "manage game content" (options knop op game icoontje). Bij het installeren downloade de game het volgende:
- een patch (34gb)
- een separaat bestand zonder naam (30gb). Ik ging er van uit dat dit die HD texture pack is.

De game op PS5 is bij mij nu 68-69gb groot.

Wat zijn ervaringen van andere PS5 gebruikers mbt die HD texture pack. Enorm onduidelijk allemaal. Alhoewel de game en textures er wat mij betreft al prima uitzien, maar wil het wel zeker weten. Die PS5 moet aan de bak :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Hulleman schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:56:
[...]

Zeker weten? Ik lees veel gemengde dingen hierover online. Op PS5 schijnt de game 39gb + 30gb HD textures = 69GB te zijn. Die HD texture pack is een forced download, die je niet handmatig hoeft aan te zetten (gaat automatisch). Ik lees ook dat je die HD texture pack wel degelijk separaat moet downloaden.

Mijn ervaring op PS5: Die HD texture pack kan ik niet downloaden. Niet in de store, niet ingame en niet via "manage game content" (options knop op game icoontje). Bij het installeren downloade de game het volgende:
- een patch (34gb)
- een separaat bestand zonder naam (30gb). Ik ging er van uit dat dit die HD texture pack is.

De game op PS5 is bij mij nu 68-69gb groot.

Wat zijn ervaringen van andere PS5 gebruikers mbt die HD texture pack. Enorm onduidelijk allemaal. Alhoewel de game en textures er wat mij betreft al prima uitzien, maar wil het wel zeker weten. Die PS5 moet aan de bak :*)
Ik heb de texture pack via de store gedownload, dit was een losse download van 26.02GB. Totale grootte van de game is nu 94.8GB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Noo dan moet ik die nog appart aanzetten ook |:( Hoop dat ze in de toekomst die dingen automatisch laten installeren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s5NKJlEWOxsDpv__a-Np2v36eQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Q0FwXxBcrMvKnV1gKYV7px4.jpg?f=fotoalbum_large

Voor Xbox Series X betreft het een aparte download. In elk geval voor de digitale versie. Klik op de game-in store tonen-addons-HD Texture pack. Betreft 26GB.

Ben erg benieuwd want ik vond de game zo al erg mooi.

Ps: weet iemand of er Dolby Vision support komt?

[ Voor 5% gewijzigd door Frez op 07-10-2021 11:33 ]

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
co2301 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:20:
Ja, dit is wat ik heb gedaan. Het is de Ultimate Edition. Dus alles erop en eraan.
Luukwa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:56:
[...]

Denk persoonlijk dat 't aan RT ligt dat slecht geoptimaliseerd is.
Zag de review op de vorige pagina en heb RT lekker uitgezet. Voegt in deze game heel weinig toe en kost wel FPS.

Loopt prima op 1440p/Ultra met een 3060Ti.

De HD texture pack laat ik aan me voorbij gaan aangezien in de omschrijving staat dat dit voor kaarten met meer dan 11GB VRAM is en ik heb er 8.

Heb ook af en toe VRAM meldingen maar volgens MSI zit ik op ~5.5GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Frez schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:32:
Klik op de game-in store tonen-addons-HD Texture pack. Betreft 26GB.
Ok, thnx voor de update. Ook de ingame store met add-ons werkt bij mij niet. Geeft aan dat er geen items getoond kunnen worden. Mijn game is nu 69gb groot, als ik dat afzet tegen de 95gb van @BlazeMuis, betekent dat mijn PS5 geen HD texture pack geïnstalleerd heeft. Aantal GB's per game kunnen uiteraard nogal verschillen tussen PS5 en XSX.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:28
NLxAROSA schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:09:
[...]

Ja, dit is wat ik heb gedaan. Het is de Ultimate Edition. Dus alles erop en eraan.

[...]

Zag de review op de vorige pagina en heb RT lekker uitgezet. Voegt in deze game heel weinig toe en kost wel FPS.

Loopt prima op 1440p/Ultra met een 3060Ti.

De HD texture pack laat ik aan me voorbij gaan aangezien in de omschrijving staat dat dit voor kaarten met meer dan 11GB VRAM is en ik heb er 8.

Heb ook af en toe VRAM meldingen maar volgens MSI zit ik op ~5.5GB.
Raytracing biedt echt niets waardigs in dit spel aan. De normale schaduwen en reflecties zijn prima. Zonder de 20% +/- performance hit.

Wat betreft dat texture pack. Ik vind het ook raar. Er wordt aangegeven dat je 11+ GB VRAM nodig hebt. Maar in het spel zelf bij de options telt hij er maar 1 GB bij op als je de optie aanzet.
Het werkt overigens verder niet (goed).

Ik heb zelf een 3070 en met HD textures laadt hij maar sommige textures terwijl bij andere dingen een hele lage texture wordt geladen. Ik had dat met de FAL die je krijgt. Op de achterkant hoort het cijfer: 30 te staan.
Met normale textures zie ik dat netjes. Met HD textures zie ik het vaak ook staan maar als ik van wapen switch of een cutscene krijg dan krijg ik daarna een veel lagerre texture te zien waarop dat cijfer niet meer af te lezen is.

MSI geeft aan dat ik tegen de 7 - 7,2GB zit. In-game staat bij opties 5.2 GB.
Als ik mijn alu-hoedje op had, dan zou ik zeggen dat ze een trucage hebben toegepast om de VRAM vol te laten lopen zodat alleen AMD kaarrten deze texture pack kunnen draaien en alles van Nvidia, behalve de 3090, niet.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:09
Jasphur schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:05:
[...]

Gisteren is er voor AC: Valhalla een 60 fps modus gereleased. Dus wie weet komt die uit eindelijk ook naar FarCry6 :) Houdt hoop.
Ik kom er net achter dat de save games van Stadia<->PC niet uitwisselbaar zijn (https://www.ubisoft.com/e...ss-with-ubisoft/000079203). Dan is het sowieso een no-go voor mij, wil af en toe op de bank, maar wil ook de PC kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
SacreBleu schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:32:
[...]

Ik heb zelf een 3070 en met HD textures laadt hij maar sommige textures terwijl bij andere dingen een hele lage texture wordt geladen. Ik had dat met de FAL die je krijgt. Op de achterkant hoort het cijfer: 30 te staan.
Met normale textures zie ik dat netjes. Met HD textures zie ik het vaak ook staan maar als ik van wapen switch of een cutscene krijg dan krijg ik daarna een veel lagerre texture te zien waarop dat cijfer niet meer af te lezen is.
Ah, ik ben niet de enige dus. Vond het erg vreemd. Niet de enige bug die ik gister ben tegenkomen, auto's die in 1 keer achteruit gaan rijden die ik vervolgens (te paard) niet in kan halen :F Of dat iemand me belt waar ik recht tegenover sta (en dus wel degelijk niet aan het bellen is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ben gisteren ook wel aantal glitches tegengekomen, loop bij een huis waar een auto staat; alles blaast opeens op, moest wel lachen dat wel.
En pickup radius van kistjes e.d. hadden ze van mij wel wat groter mogen maken.

[ Voor 22% gewijzigd door Luukwa op 07-10-2021 13:10 ]

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:58
Luukwa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:10:
Ben gisteren ook wel aantal glitches tegengekomen, loop bij een huis waar een auto staat; alles blaast opeens op, moest wel lachen dat wel.
En pickup radius van kistjes e.d. hadden ze van mij wel wat groter mogen maken.
Helemaal mee eens, je moet bijna op zo'n kist staan om hem te kunnen pakken. Maar ook het aantal glitches begint mij nu wel wat te storen.

Mijn ervaring tot nu toe: Prachtige omgeving maar wat gameplay betreft wel heel veel van hetzelfde. Wat overigens wel te verwachten was. Van de graphics ben ik tot nu toe ook nog niet echt onder de indruk. Maar hopelijk gaat deel 6 mij de komende dagen nog verassen maar tot nu toe nog niet echt het wauw gevoel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:03
Hulleman schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:13:
[...]

Ok, thnx voor de update. Ook de ingame store met add-ons werkt bij mij niet. Geeft aan dat er geen items getoond kunnen worden. Mijn game is nu 69gb groot, als ik dat afzet tegen de 95gb van @BlazeMuis, betekent dat mijn PS5 geen HD texture pack geïnstalleerd heeft. Aantal GB's per game kunnen uiteraard nogal verschillen tussen PS5 en XSX.
De PS5 versie zou 39 GB zijn als ik me niet vergis, dus met die 30 GB meer zou je de HD pack wel erbij hebben denk ik.
Bij mij komt hij zo binnen via UPS, ook voor PS5.
Kijken op hoeveel GB ik uit kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:48
Waar vind ik de HD texture pack op de PS5? In de store zie ik hem niet, maar ook niet bij de addons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Dutchy88 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:25:
[...]

Helemaal mee eens, je moet bijna op zo'n kist staan om hem te kunnen pakken. Maar ook het aantal glitches begint mij nu wel wat te storen.

Mijn ervaring tot nu toe: Prachtige omgeving maar wat gameplay betreft wel heel veel van hetzelfde. Wat overigens wel te verwachten was. Van de graphics ben ik tot nu toe ook nog niet echt onder de indruk. Maar hopelijk gaat deel 6 mij de komende dagen nog verassen maar tot nu toe nog niet echt het wauw gevoel. ;)
Graphics deren mij niet zo. Vind het feit dat er weer een nieuwe Far Cry is al prima. Lekker exploren, beetje killen etc.
Mis wel het hunten en skinnen, dat zat volgens mij wel in eerdere far cry's?

Soundcloud!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crusader1978
Rowwan schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:49:
Waar vind ik de HD texture pack op de PS5? In de store zie ik hem niet, maar ook niet bij de addons
Hij schijnt automatisch te worden geïnstalleerd voor zover ik zie aan reacties op reddit.
Als je het spel start zie je linksboven of de HD pack geïnstalleerd is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYycZvERZpdXGzXxLuY_mYcmXPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GpZHJPXyiHufpTvWl7CmD3iq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34

MazeWing

The plot thickens...

Inmiddels 2 uurtjes op de pc erop zitten en het spel bevalt me tot nu toe prima. Een veel betere vibe en setting dan far cry 5. Ik heb een maandje Uplay+ gehaald (15 euro), waardoor ik 'm erg goedkoop kan spelen.
Alhoewel ik alle voorgaande delen heb gespeeld, heb ik ze nooit uitgespeeld en was ik er op een gegeven moment op uitgekeken. Ondanks dat er duidelijke raakvlakken zijn, voelt het toch wat verfrissender dan ik in eerste aanleg verwacht had. Wat bij mij ook helpt is dat ik het wat geloofwaardiger vind, dan een veredelde sekte (zoals in deel 5) die groter is dan een heel leger...

Ik speel op de pc en heb niets te klagen qua performance (90+ FPS) op 3440x1440 met een Ryzen 5800x en 3080. Alles staat op ultra en ik heb geen enkel schokje of dipje.
Wel heb ik last van die HD-texture bug. Hij laadt, net zoals @SacreBleu al aangeeft, bepaalde textures niet goed, waardoor je een low-res variant krijgt. Dit viel me op bij het eerste armor (met die patroonhouders aan de voorzijde) en bij de texture van de krokodil. Toen ik de HD optie uitzette en het spel opnieuw had opgestart zag alles er stukken beter uit en waren bovengenoemde textures opeens superscherp. HD weer aan, gaf weer dezelfde wazige texture op de krokodil, maar het armor bleef nu wel goed.
Zal dus ongetwijfeld nog een keer gefixt worden, maar voor nu staat ie uit bij mij.

Benieuwd wat de komende uren me gaan brengen en of het spel mijn aandacht weet te behouden. Qua setting en sfeer zit het in ieder geval goed!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
68? M'n base download op Series X was 42. Dat zag ik ook bevestigd op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:54
Iemand die al op het main island is geweest en mij wat kan vertellen over de exploration? Zijn er geheimen en ongemarkeerde locaties te ontdekken? Of zijn het allemaal vraagtekens. En zijn er random events?

Ik zit op t werk en wil gewoon spele. ;)

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gta Ripper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:46
MazeWing schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:04:
Ik speel op de pc en heb niets te klagen qua performance (90+ FPS) op 3440x1440 met een Ryzen 5800x en 3080. Alles staat op ultra en ik heb geen enkel schokje of dipje.
Doe je dit met of zonder ray tracing? Ik heb dezelfde configuratie en ben erg benieuwd of ray tracing het waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
RodeStabilo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:07:
[...]

Jazeker :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nASy2QB972XSTwRmHF4rGNyQ-a8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e9ufUa5Rq0vWO0GlZPZzNsfy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H3KlNgRMp0BX_hy-3cCBb1a3lDw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uk2hTFh5E5kIIgAA7eTE1K1u.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Zou kunnen dat het 42+26 (de patch van gister) is. Dat maakt samen 68. Zal vanavond even kijken als ik tijd heb om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gta Ripper schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:10:
[...]

Doe je dit met of zonder ray tracing? Ik heb dezelfde configuratie en ben erg benieuwd of ray tracing het waard is.
Ik heb weliswaar niet die config, maar ongeacht je config is ray tracing in deze game het niet waard. Zie ook de reviews een pagina of twee terug hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

RodeStabilo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:07:
[...]

Dat staat er initieel wel, maar zodra je gaat downloaden verandert dat naar 68 excl. texture pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Gta Ripper schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:10:
[...]

Zonder. Met beide opties aan dropt de framerate met zo ongeveer 10 fps.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Crusader1978 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:55:
[...]

Hij schijnt automatisch te worden geïnstalleerd voor zover ik zie aan reacties op reddit.
Als je het spel start zie je linksboven of de HD pack geïnstalleerd is:

[Afbeelding]
Ah kijk aan, daar kun je dat dus aan zien! Ik begreep ook al dat de game dus 39GB zou zijn en die HD pack 30GB. Dus 69GB in totaal op PS5 met HD textures. Op de XSX is dit in totaal 94GB. Groot verschil, terwijl ik verwacht dat de assets gelijk zullen zijn op deze consoles. Ben benieuwd naar de Digital Foundry video's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:33:
[...]

Dat staat er initieel wel, maar zodra je gaat downloaden verandert dat naar 68 excl. texture pack
Paar dagen geleden nog niet bij de pre-load. Heb de volle 42GB volgemaakt zien worden, maar ik kijk vanavond wel ff. Nogmaals; op reddit zag ik die 42GB ook voorbij komen als downloadsize.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deepeej
Zojuist ook far cry 6 gekocht en die was 68gigabyte. De texturepack kan je ook nog los downloaden maar die springt dan de hele tijd van 26 gigabyte naar 8 mb en wordt dus niet lekker gedownload. Conclusie is dat hij waarschijlnijk al meegenomen is in de initiele download van 68 gig.

Edit: Nu download die toch de texture pack van 26 gig en maakt er 94 gig in totaal van.

[ Voor 13% gewijzigd door Deepeej op 07-10-2021 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19

RnB

Vanochtend FC6 gekocht en gedurende de dag wat sessies gespeeld (er moet ook nog gewerkt worden :P).

Ben erg blij met dit nieuwe deel. Sinds deel 3 een verknocht liefhebber van de series, maar vond deel 5 en de spin-off van 5 (New Dawn) sinds ik de PS5 heb, niet meer vermakelijk.
Het geheel is natuurlijk gewoon hetzelfde, echt een Far Cry, maar het speelt zoveel lekkerder door de vernieuwde graphics en 60fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 18:19
Heb net de Gold versie gehaald voor de PS5.
De extra kleding en wapens in de Ultimate editie vond ik niet echt 20 EUR extra waard.

Vond deel 5 al gaaf. En nu ik een OLED tv heb met hdmi 2.1 gaat het er denk ik fantastisch uitzien.

Nu de updates aan het downloaden & installeren…

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deepeej
Jenzo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:32:
De extra kleding en wapens in de Ultimate editie vond ik niet echt 20 EUR extra waard.

Vond deel 5 al gaaf. En nu ik een OLED tv heb met hdmi 2.1 gaat het er denk ik fantastisch uitzien.

Dat is het nadeel tegenwoordig dat je nog veel moet downloaden. Ik wacht nu geduldig totdat de hd textures zijn gedownload en dan ga ik verder met spelen... nog 29 minuten wachten met mijn internet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-05 23:55
Deepeej schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:25:
Zojuist ook far cry 6 gekocht en die was 68gigabyte. De texturepack kan je ook nog los downloaden maar die springt dan de hele tijd van 26 gigabyte naar 8 mb en wordt dus niet lekker gedownload. Conclusie is dat hij waarschijlnijk al meegenomen is in de initiele download van 68 gig.

Edit: Nu download die toch de texture pack van 26 gig en maakt er 94 gig in totaal van.
waar vind je die texture pack ? bij mij is dat hd pack licht grijs bovenin het scherm en blijkbaar niet geinstalleerd, maar kan die hele texture pack niet vinden

* edit: Schijnt bij de digitale download al meegeleverd te worden, alleen bij disk users is die apart te downloaden volgens de bronnen op internet.

[ Voor 10% gewijzigd door robinez op 07-10-2021 17:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 18:19
robinez schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:12:
[...]

waar vind je die texture pack ? bij mij is dat hd pack licht grijs bovenin het scherm en blijkbaar niet geinstalleerd, maar kan die hele texture pack niet vinden

* edit: Schijnt bij de digitale download al meegeleverd te worden, alleen bij disk users is die apart te downloaden volgens de bronnen op internet.
Ik heb de disc versie op PS5 en zie het staan links bovenin het start scherm. Boven “new game”. Werd automatisch geïnstalleerd.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Jenzo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:32:

hdmi 2.1 heeft in dit geval niets te maken met de graphics :+

moet ik nog een losse texture pack downloaden voor mijn X? dat zal toch wel in de grote update zitten?

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 07-10-2021 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deepeej
robinez schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:12:
[...]

Mmm vreemd ik moest hem los downloaden. Volgens mij zag ik het bij add ons in de store staan. Ook ik heb digitale versie en dus geen disc. Als jouw versie voor series x ook 94 gig is dan zit je texturen
er waarschijnlijk wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrs.ED
  • Laatst online: 28-05 05:51
Ik kwam er gisteren achter dat ik blijkbaar de Gold Edition PS4 versie heb gekocht, terwijl er al een tijdje een PS5 in mijn kast staat. Lekker suf. Gelukkig gratis te upgraden naar PS5 editie, maar kan ik dan ook die texture pack downloaden?

Anders ga ik voor 20 euro meer toch even ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Op de Pc hier maakt het niet uit of ik HD aan of uit heb staan. De problemen met de textures blijven. Mgoed, niet gamebreaking, wel vervelend.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Gaat goed met het downloaden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mr4JbuNV1AiVIF5zYgrR8HfTNoQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/neiIIwRySGGUpyEdmu9SJEaH.png?f=user_large

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-05 15:13
Ja ik kom ook bijna niet door de login heen van Ubisoft.
Downloaden ging om 5 uur wel snel 90MB/s +.

Ik kwam net door de login heen dus kan eindelijk spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Zo nu en dan kan ik een beetje downloaden, paar minuten hooguit en dan kapt ie er weer mee. Waste of time. Morgen kijk ik wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:20

Audione0

Strijdt der titanen

Hier hetzelfde verhaal!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momtgomery_JM
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-11-2021
Ik heb deze geïnstalleerd op mijn PS5 maar de game blijft crashen tijdens of na het introfilmpje. Is me nog niet gelukt de game zelf te spelen. Het beeld word zwart en na enkele seconden word me gevraagd of ik de fout wil doorsturen naar Sony.

De game al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zelfde resultaat.
Meer mensen die hier last van hebben? Weet iemand een fix of de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 20:08
Onmogelijk te spelen diverse foutmeldingen. waarom moet alles via de cloud. Heb de pc versie.

[ Voor 16% gewijzigd door steenbok op 07-10-2021 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:20

Audione0

Strijdt der titanen

steenbok schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:53:
Onmogelijk te spelen diverse foutmeldingen. waarom moet alles via de cloud. Heb de pc versie.
Omdat de cloud het walhalla is volgens velen... Je weet toch...
Na een reboot van mijn systeem gaat het nu lekker rap met downloaden, en blijft hier steady op staan. Wellicht iets voor jou.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3kNNNDk/Naamloos.jpg
code fotos

[ Voor 53% gewijzigd door Audione0 op 07-10-2021 20:01 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epo
  • Laatst online: 30-05 15:27

epo

Deepeej schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:25:

Het is een vaag verhaal op de Xbox series X.

Bij mij is die 62GB en als ik kijk is er een HD texture pack geïnstalleerd van 8MB.. Ook in het menu zie ik HD staan. Het texture pakket van 26GB zie ik staan bij addons in de store en kan ik downloaden maar gaat fout bij het installeren van de pack, op een 8MB stuk (die ik wel heb).
En de een zegt 62GB is inclusief dat pakket en de ander niet en heeft 96GB |:( Ik snap het niet meer 8)7
En op Reddit geeft de een aan wel verschil te zien met 96GB en de andere weer niet..

Als de PS5 in totaal 69GB is met de HD pack dan lijkt mij 62GB logischer dan 96GB op de X, mwah..

-- Update --
Nu toch gelukt te installeren en nu ook 96GB en nu is het ook een 26GB HD texture pakket i.p.v 8MB die standaard was. Dus voor Series X lijkt mij dat je dit zeker moet installeren.

[ Voor 15% gewijzigd door epo op 07-10-2021 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steenbok
Ik begrijp dat een internet verbinding noodzakelijk is om een game tegen piraterij te beschermen, zorg er alleen dan wel voor dat het werkt. Ubisoft connect crasht steeds als de game wil laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Laatst online: 21:48
Momtgomery_JM schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:52:
Ik heb deze geïnstalleerd op mijn PS5 maar de game blijft crashen tijdens of na het introfilmpje. Is me nog niet gelukt de game zelf te spelen. Het beeld word zwart en na enkele seconden word me gevraagd of ik de fout wil doorsturen naar Sony.

De game al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zelfde resultaat.
Meer mensen die hier last van hebben? Weet iemand een fix of de oorzaak?
Ik speel ook op de PS5 (disc editie). Heb de day one patch + nieuwste PS5 firmware van vandaag. Heb net 2 uur probleemloos kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
En nu blijft ubisoft connect maar initialiseren, waardeloos programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr shark
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07-10-2021
Doe maar niet.

[ Voor 80% gewijzigd door Bart ® op 07-10-2021 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Ik heb hier de ps5 versie ( physical editie )
68gb en links vanboven in startscherm staat far cry - hd pack in lichtgrijs . Kan het ook nergens anders vinden in de store of bij addons ..

Waarschijnlijk wordt bij de fysieke versie van de ps5 de hd patch automatisch geinstalleerd. Wat logisch zou zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
Audione0 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:59:
[...]

Na een reboot van mijn systeem gaat het nu lekker rap met downloaden, en blijft hier steady op staan. Wellicht iets voor jou.
Dat had ik eerder al eens gedaan en diverse keren de connect ook compleet afgesloten, wat bleek, een paar uur Flight Simulator spelen heeft het probleem opgelost ;) Moet morgen weer vroeg op anders had ik nog even gespeeld. In ieder geval mooi dat ie binnen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wat een puinhoop met die hd-textures pack. de benaming al. lijkt wel alsof ik terug ben geflitst naar 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momtgomery_JM
Heb de beroemde CE-108255-1 error op mijn PS5, elke keer net na het introfilmpje.
Heb deze error niet bij een andere game.

Game al 5x verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Software PS5 is up to date.
Disc lijkt krasloos.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Vanavond ook beginnen spelen op PC. Positief verrast eigenlijk, I like this. Hopelijk blijft het zo!
Loopt vlot op mijn 2080 RTX. Had al wat reviews gezien en heb de HD textures en de raytracing afgezet omdat het meer problemen geeft dan effectief een visuele upgrade. Game ziet er prima uit zonder!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crusader1978
Gratis Vaquero bundel bij Amazon Prime Gaming:

https://gaming.amazon.com...mzn&ref_=SM_FC601_P1_CRWN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:05
Farabi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:43:
wat een puinhoop met die hd-textures pack. de benaming al. lijkt wel alsof ik terug ben geflitst naar 2011.
wat is er mis mee? waarom zit dit er bij? Is die niet een toggle in de graphic options oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

In de reviews vermeldt men af en toe de enigzins verouderde engine. Toch vind toch dat men hun best gedaan heeft om deze far cry mooi te maken. Hieronder een sfeerbeeldje.
Doch, als je van dicht kijkt naar bvb. een paard, zie je toch dat die textures niet bepaald next gen zijn. Zelf amper "current" gen. Achja, ik amuseer me en het volledige plaatje is mooi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N2JG_i31SvX3_R3v828uwioq7rI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uHo98Y17xoFo55XWKH0ncvwg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ben ik de enige die farcry 5 grafisch beter vind icm hdr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Farabi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:40:
Ben ik de enige die farcry 5 grafisch beter vind icm hdr?
Deel 6 vind ik wat gemengd. Het landschap, belichting, water en vegetatie levert echt mooie beelden op. Er zijn ook zat zaken die er minder uitzien. Zoals personages, dieren en interieur binnen. Al met al vind ik deze game er mooier uit zien. Geen grote stap tov FC5. Het water ziet er wel velen malen beter uit dan in deel 5. Geeft echt mooie plaatjes. Dat was in deel 5 echt niet om aan te gluren.

HDR ziet er wat mij betreft geslaagd uit. Kleuren en highlights spatten van t scherm.

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 07-10-2021 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-05 20:19
Beetje off-topic vraag maar misschien weet iemand hier wat er aan de hand is :

Zoals velen had ik begin vorig jaar een redeem code gehad van Far Cry 6 bij de aankoop van een AMD CPU.

Deze heb ik dus net via AMD reward opgegeven en net, een uurtje geleden "geredeemed"

Volgens de AMD reward site zou ik nu Far Cry 6 moeten "bezitten" maar als ik in mijn Ubisoft connect dashboard/games account kijk : no Far Cry 6.

Iemand een idee wat hier aan de hand is :?

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

SideShow schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:50:
In de reviews vermeld men af en toe de enigzins verouderde engine. Toch vind toch dat men hun best gedaan heeft om deze far cry mooi te maken. Hieronder een sfeerbeeldje.
Doch, als je van dicht kijkt naar bvb. een paard, zie je toch dat die textures niet bepaald next gen zijn. Zelf amper "current" gen. Achja, ik amuseer me en het volledige plaatje is mooi.

[Afbeelding]
Ik vind het spel er behoorlijk goed en vooral sfeervol uitzien. Wel heeft het een grote "Just Cause" feel, maar dat komt vooral door de accenten en bepaalde gimmicks zoals die grapling hook en die supremo's.

Maar ik heb toch al aardig wat mooie vergezichten gezien en er zijn toch genoeg spellen die dat niet kunnen of aardig wat concessies doen op het gebied van draw distance, performance, etc.

Ik vraag me ook af hoe dit spel eruit zou zien op m'n ps5 icm 65" OLED, aangezien ik dan HDR heb en dit weer zo'n spel is dat aanzienlijk meer sfeer geeft met HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-03 16:38
Momtgomery_JM schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:58:
Heb de beroemde CE-108255-1 error op mijn PS5, elke keer net na het introfilmpje.
Heb deze error niet bij een andere game.

Game al 5x verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Software PS5 is up to date.
Disc lijkt krasloos.

Iemand een idee?
https://www.playstation.c...or-codes/ps5/ce-108255-1/

@Momtgomery_JM
Start je PS5 op in de Veilige modus en selecteer '5. Database reconstrueren.'

[ Voor 19% gewijzigd door robster19 op 08-10-2021 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-05 23:05
AntiChrist7 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:00:
[...]

Omdat het letterlijk betekent "long distance" (from home)?
Oprechte vraag, maar hoe kom je aan ''long distance''?

a far cry = nog ver van

be a far cry from = iets is totaal niet wat het moet zijn

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor mensen met Amazon Prime:

https://gaming.amazon.com/loot/farcry6?

Gratis claim van de Vaquero set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Notna schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:58:
Voor mensen met Amazon Prime:

https://gaming.amazon.com/loot/farcry6?

Gratis claim van de Vaquero set
Thanks! Mooi setje, Red Dead Redemption style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Ik had wat dingen uit Ubisoft Connect geclaimed, waaronder een legendary wapen. Die zou ik in m'n arsenal moeten zien maar nee. Is dat omdat ik misschien nog niet met legendarische wapens kan schieten o.i.d? Of is het een bug ergens.
Ik zag in het xbox topic daar ook wat verwarring over. Die specifiek genoemde texture pack zie ik dus niet in m'n game management, maar die 26GB is wel twee dagen geleden gedownload. Als ik de game start staat er ook gewoon linksboven in iets met HD bla bla.

Vaag allemaal.

[ Voor 67% gewijzigd door RodeStabilo op 08-10-2021 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:20
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:49:
[...]

Oprechte vraag, maar hoe kom je aan ''long distance''?

a far cry = nog ver van

be a far cry from = iets is totaal niet wat het moet zijn
https://www.merriam-webster.com/dictionary/far%20cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriJC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-05 14:52
Gisteravond een avondje vertrokken naar de Caraïben. Het was wel even wennen: de controls (in Windows) zijn net even anders dan bij Far Cry 5: bijvoorbeeld openen van kist, dingen 'doen', etc., moet je hier een kort klikje geven en reageert ie pas als je de toets loslaat, terwijl bij FC5 kun je de knop juist ingedrukt houden. De eerste chest snapte ik dan ook niks van, want hij leek niet te reageren :-/.

Maar goed, dat went al redelijk snel. Maar het was wel tekenend, want ik heb het idee dat de hele engine meer gebaseerd is op FC4 en FC3 dan op FC5, m.u.v. de graphics. Ook de manier van opslaan etc.

Dat mag de pret allemaal niet drukken, want ik ben 4 uur non-stop aan het gamen geweest en voelde me helemaal thuis. Heerlijke game, heerlijke sfeer en het loopt voor mij exact even soepel als FC5. Kan niet wachten tot ik weer los kan, vanavond :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Iemand een idee hoe ik het snelst aan een mooie sniper rifle met silencer kan komen? Heb er 1 na missie 3 maar die bevalt nog niet echt, te weinig damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

thecompany schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:21:
Iemand een idee hoe ik het snelst aan een mooie sniper rifle met silencer kan komen? Heb er 1 na missie 3 maar die bevalt nog niet echt, te weinig damage.
Gewoon doorspelen? Je bent nog helemaal niet ver.. er zijn zat kistjes waar nieuwe wapens in zitten en je kunt hier zelf met gunpowder een silencer op zetten.
Ben zelf na 4 uur inmiddels op het eerste echte eiland en daar is al zoveel te doen dat ik zo 40-50 uur kwijt ga zijn, wil namelijk wel alles ontdekken :D

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

RodeStabilo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:08:
Ik had wat dingen uit Ubisoft Connect geclaimed, waaronder een legendary wapen. Die zou ik in m'n arsenal moeten zien maar nee. Is dat omdat ik misschien nog niet met legendarische wapens kan schieten o.i.d? Of is het een bug ergens.

[...]

Ik zag in het xbox topic daar ook wat verwarring over. Die specifiek genoemde texture pack zie ik dus niet in m'n game management, maar die 26GB is wel twee dagen geleden gedownload. Als ik de game start staat er ook gewoon linksboven in iets met HD bla bla.

Vaag allemaal.
Die krijg je pas na de proloog, dus wanneer je van dat eerste eiland af bent en naar Libertad HQ gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Wat wilde dieren doden en het vlees traden voor fasteners. Daar heb je er namelijk 8 van nodig voor een silencer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik vind het trouwens wel jammer dat vijanden zo enorm snel respawnen. Soms ben ik in een killing-spree en leg ik zowat een heel gebied (basis) om, maar tegen de tijd dat ik bij de laatste aan ben gekomen, zijn de eerste al weer gespawned en kan ik weer opnieuw beginnen.

Ik vind het op zich niet zo erg dat vijanden respawnen, maar die dit dan wat minder opzichtig en pas NA dat ik daar weer weg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 10:45

OMD

Die doet best wat damage met Armor piercing en een 8x scope. Headshotten als een malle :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19

RnB

MazeWing schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:36:
Ik vind het trouwens wel jammer dat vijanden zo enorm snel respawnen. Soms ben ik in een killing-spree en leg ik zowat een heel gebied (basis) om, maar tegen de tijd dat ik bij de laatste aan ben gekomen, zijn de eerste al weer gespawned en kan ik weer opnieuw beginnen.

Ik vind het op zich niet zo erg dat vijanden respawnen, maar die dit dan wat minder opzichtig en pas NA dat ik daar weer weg ben.
Ja, ik ervaar precies hetzelfde.
Ik werd helemaal gek toen ik de twee boten in het noorden van het 1e eiland wilde overnemen, de respawn was zo snel dat ik na een half uur knallen er helemaal klaar mee was, zonder de basis overgenomen te hebben. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

RnB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

Ja, ik ervaar precies hetzelfde.
Ik werd helemaal gek toen ik de twee boten in het noorden van het 1e eiland wilde overnemen, de respawn was zo snel dat ik na een half uur knallen er helemaal klaar mee was, zonder de basis overgenomen te hebben. :(
Ik had dat op dat kleine eilandje met die vuurtoren. Ik mooie stealthy met een m16 met silencer alles en iedereen een headshot geven, toen ik op plaatsen waar ik 5 minuten geleden iedereen had omgelegd, weer vrolijk guards zag die bezig waren met hun routine rondje...

Voor mij op dit moment het grootste minpunt. Verder vermaak ik me kostelijk en is het een stuk beter dan deel 5 in mijn optiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momtgomery_JM
robster19 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:49:
[...]

https://www.playstation.c...or-codes/ps5/ce-108255-1/

@Momtgomery_JM
Start je PS5 op in de Veilige modus en selecteer '5. Database reconstrueren.'
@robster19

Had ik al geprobeerd, geen effect. Heb het hele lijstje aan opties uitgeprobeerd, maar zonder succes.
Heb de game terug gestuurd naar Allyourgames.nl. Ze gaan kijken wat er mis is en mogelijk krijg ik een nieuwe. Zal wel weer 2 weken duren -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Far Cry 6 ondersteund cross-progression en het overzetten van savegames tussen de verschillende versies.

Ik zit er serieus aan te denken het spel op de ps5 te kopen en te genieten van aanzienlijk groter beeld, beter geluid en HDR. Ik hoef dan niet helemaal opnieuw te beginnen en zou verder kunnen op de pc als de vriendin de tv "opeist". Daarnaast heb ik volgende maand toch geen toegang meer, aangezien uplay+ dan verlopen is en ik weer opnieuw die 15 euro dien te betalen.

Aan de andere kant: wat als het spel me niet meer kan bekoren tegen het einde van de maand... :X

Dilemma's dilemma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 06:44
Twijfels, twijfels. Kopen of Uplay+ voor een maand aanschaffen. Far Cry 5 heb ik na het uitspelen ook nauwelijks meer aangeraakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
  • Laatst online: 29-05 20:00
dierkx36 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 00:10:
Beetje off-topic vraag maar misschien weet iemand hier wat er aan de hand is :

Zoals velen had ik begin vorig jaar een redeem code gehad van Far Cry 6 bij de aankoop van een AMD CPU.

Deze heb ik dus net via AMD reward opgegeven en net, een uurtje geleden "geredeemed"

Volgens de AMD reward site zou ik nu Far Cry 6 moeten "bezitten" maar als ik in mijn Ubisoft connect dashboard/games account kijk : no Far Cry 6.

Iemand een idee wat hier aan de hand is :?
Heb je ingelogd in uplay via de link op de retrieve pagina? Ik moest op een link klikken na het redeemen van de game via de amd rewards pagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-05 20:19
blackshelve schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:42:
[...]

Heb je ingelogd in uplay via de link op de retrieve pagina? Ik moest op een link klikken na het redeemen van de game via de amd rewards pagina.
Nee, nog niet via Uplay gedaan, heb nu niet mijn desktop tot de beschikking.
Ik heb via dashboard van Ubisoft gekeken :)

Zodra ik thuis ben Uplay wel installeren en kijken of die ertussen staat.

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

MazeWing schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:16:
Far Cry 6 ondersteund cross-progression en het overzetten van savegames tussen de verschillende versies.

Ik zit er serieus aan te denken het spel op de ps5 te kopen en te genieten van aanzienlijk groter beeld, beter geluid en HDR. Ik hoef dan niet helemaal opnieuw te beginnen en zou verder kunnen op de pc als de vriendin de tv "opeist". Daarnaast heb ik volgende maand toch geen toegang meer, aangezien uplay+ dan verlopen is en ik weer opnieuw die 15 euro dien te betalen.

Aan de andere kant: wat als het spel me niet meer kan bekoren tegen het einde van de maand... :X

Dilemma's dilemma's.
Cool.
Speelt dat een beetje lekker op een PS4/5...? Als je PC gewend bent?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Geen idee hoe het bij fc6 is, maar over het algemeen ligt het tempo wat lager dan bij competitive shooters zoals cod en BF. Die leveren me enkel frustratie op omdat ik niet snel genoeg met een controller ben.

FC kan echter op een aanzienlijk lager tempo met auto aim, waardoor het allemaal prima te spelen is (denk ik).

Hoe is trouwens de haptische feedback in dit spel? Van het niveau Ratchet & Clank of stukken minder?

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste