Gisteren 'uitgespeeld' op PC. Tussen quotes want hoewel ik alle obvious dingen heb gedaan (alle checkpoints, bases, AA, etc) heb ik nog een handvol treasure hunts over.
Maar goed, het is zo'n prachtige, sfeervolle game, mooie natuur, pelikanen (?) die zich met wat geduld een visje laten voeren, domweg kijken naar scharrelende kippen, op de hoogste berg klimmen en dan uiteraard aan alle kanten de view bewonderen. Schitterend!
Helaas had het spel er wel een dingetje van om telkens te freezen, met een alt-tab naar andere programma en weer terug lost dit wel weer op, maar het haalt je echt uit het spel.
Ik had het idee om echt te verdrinken in de hoeveelheid dingen die je kunt doen en echt allemaal niet nodig zijn. Bv
- de bandido opdrachten: echt geen idee wat het nut hier van is, die beetje extra resources heb je echt niet nodig als je gewoon bv enemy bases loot.
- base camp upgrades. Blijkbaar op een gegeven moment iets gebouwd waarmee je recepten oid kon maken. Echt niet gemist..
- haangevechten
Qua wapens is er (te)veel om te kiezen. Gelukkig zijn de meeste crappy en blijven er een paar over.
Mijn favorieten:
- In het begin een bow, voorzien wat upgrades
- Ook relatief in het begin heb ik een Supercharged Shotgun gevonden ergens (Unique, 3 ster). Wat een geweldig ding, mega damage, snelle repeat fire, relatief stil. Vast onderdeel van arsenal tot eindgevecht. Hij is perfect voor close combat.
- El Caballero Grenade laucher. Super damage, goede repeat fire en en tegenstelling wat je zou denken schiet ie niet met een parabool, maar relatief rechte lijn. Handig tegen helicopers, boten en vehicles.
- Sidearm: 6P13 Auto Pistol, gemod met de beste suppressor, Armor piercing rounds, extra damage, etc. Deze verving mijn bow op een gegeven moment, lekker stealthy, erg goede headshots - Special forces kun je met 1 headshot uitschakelen bijvoorbeeld. Perfect om stilletjes een base op te ruimen.
- La Varita Resolver weapen in combinatie met Triador supremo. In de speciale modus laat je dit door objecten heenschieten, dus erg handig om bv een tankdriver of heli piloot te snipen.
nope