-OOps verkeerde topic-
[ Voor 96% gewijzigd door -SaveMe- op 16-11-2021 16:32 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Het is verre van chique maar men probeert het gewoon, kans van slagen is bijzonder klein denk ikcbr600f4i schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:44:
Hoe kan je hier nu een refund voor claimen? Het spel doet wat het moet doen, je kan er kritiek op hebben maar dat is dan je eigen (subjectieve) mening, meer niet. Van de verhaallijn kan je zeggen dat die niet is wat je ervan verwacht of dat het je niet boeit maar hoe je daar een refund uitsleept is mij een raadsel. Er zijn dingen die mij ook niet bevallen maar dat kan ik ook van FC5 zeggen.
p.s. FC7 moet in Australië plaatsvinden met een boxende kangaroo als companion.
Neen, totaal niet!LlamaLoco schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:10:
Ik heb me altijd prima vermaakt met Far Cry maar ben halverwege Far Cry 5 afgehaakt omdat de verplichte drugged up/ dream missies me het bloed onder de nagels vandaan haalde.
In Far Cry 3 vielen ze nog wel mee maar in 5 waren het op een gegeven moment timed accuracy challenges. Op de PS4 kwam vond ik ze heel hinderlijk.
Heeft Far Cry 6 ook weer van die irritante missies? Dan laat ik hem zeker links liggen nl.
Ik kan niet exact voor de geest halen waar je naar refereerde, maar volgens mij zal 6 je dan wel bevallen.LlamaLoco schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:10:
Ik heb me altijd prima vermaakt met Far Cry maar ben halverwege Far Cry 5 afgehaakt omdat de verplichte drugged up/ dream missies me het bloed onder de nagels vandaan haalde.
In Far Cry 3 vielen ze nog wel mee maar in 5 waren het op een gegeven moment timed accuracy challenges. Op de PS4 kwam vond ik ze heel hinderlijk.
Heeft Far Cry 6 ook weer van die irritante missies? Dan laat ik hem zeker links liggen nl.
Far Cry 6 heeft die in principe niet maar je hebt wel Special Operation Missions zoals Crocodilo. Voor de game zelf kan je die links laten liggen maar als je de Insurgency missies doet nadat het spel is uitgespeeld dan zitten die wel min of meer verplicht in de Insurgency. Je kan dat ook negeren maar de Insurgency is dan niet af. Ik laat die voor wat het is want je moet steeds een PG-240X unit koel houden. Then again, gratis content. Zou er de game dus niet voor laten schieten.LlamaLoco schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:10:
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ik weet het nog goed. Ik was lekker bezig om vanuit en helicopter een basis onder vuur te nemen toen ik opeens werd onderbroken en terecht kwam in een drugged up/ dreamscene.davidov schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:33:
[...]
Ik kan niet exact voor de geest halen waar je naar refereerde, maar volgens mij zal 6 je dan wel bevallen.
Ik had zelf ook een hekel aan die drugs/dream stukken, in 3 en 4 viel het nog wel mee maar in 5 werd je er echt continu mee geconfronteerd. 1/3 vd map had je die vervelende wolven, en op een andere 1/3 vd map zag je telkens faith verschijningen ...
FC 6 heeft niks van dat alles, nouja vrijwel niks. Paar fragmentjes dat je beetje dronken bent, en er is een gadget waarmee het lijkt alsof je door een phantom-zone loopt maar die hoef je niet te gebruiken natuurlijk.
3/4/5 hadden vleugjes horror, 6 is voornamelijk puur fun en niks horror. Op een enkele treasure hunt in een spookhuis na, maar dat was gewoon leuk
GamiQ, de game notes app met game maps!
Valhalla staat ook mijn lijst "to do", maar ik heb schrik het te veel "werken" is die game ? Assassin's Creed Odyssey vond ik een zalige setting, mee gestart, gestopt en nooit meer herbegonnen...AntiChrist7 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:39:
Liever een manier om teveel resources te hebben dan te weinigin Valhalla is het flink irritant om al je gear maxed te krijgen aangezien titanium zo lastig te krijgen is
Goh ik zie gamen nooit als werk, want ik krijg er niet voor betaaldQuZyX schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:39:
[...]
Valhalla staat ook mijn lijst "to do", maar ik heb schrik het te veel "werken" is die game ? Assassin's Creed Odyssey vond ik een zalige setting, mee gestart, gestopt en nooit meer herbegonnen...![]()
Is Valhalla een leuk alternatief voor Far Cry ? Want zo 2 games na elkaar spelen, voelt zeker als "werken" aan...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat zijn de missie die je kan unlocken door in de campen die optie te bouwen.JvS schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:28:
Volgens mij heb ik die bandidos missies uberhaupt nooit gezien. Waar speel je die?
[ Voor 16% gewijzigd door rutgergron op 20-11-2021 20:06 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 30-11-2021 20:51 ]
[ Voor 93% gewijzigd door QuZyX op 01-12-2021 08:57 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Timothy3000 op 01-12-2021 10:01 ]
[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 07-12-2021 22:31 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Niets verkopen. Geld heb je bijna nergens voor nodig en andere dingen zoals benzine wel. Er is ook geen limiet qua hoeveel je kan hebben wat bij eerdere Far Cry spellen soms wel zo was. Ik heb toen ik begon van alles verkocht en wat later heb je de spullen nodig terwijl het geld niet nodig was.Kalder schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:56:
Na lang twijfelen tussen Forza Horizon 5 of Far Cry 6 toch maar voor de laatste gegaan, zijn er nog dingen waarvan jullie zeggen, "had ik dat vanaf het begin maar geweten"? Ben de PS5 versie aan het downloaden, 85GB duurt nog wel ff.
[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 09-12-2021 12:17 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nieuwe wapens unlocken op den duur vanzelf als je lvl omhoog gaat, maar niet bij elk lvl krijg je nieuwe wapens. Er zitten ook veel wapens in die kistjes van het leger. Verder kan je nog wapens kopen in de ubisoftstore, en bij de wapenhandelaar in je kamp als je die hut tenminste hebt gebouwd. Als je die hut gebouwd hebt kan je 'm nog 2x upgraden voor meer hogere wapens meen ik.MatMich schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:12:
Ik ben inmiddels level 5 maar van enige updates bij de workbenches is nauwelijks sprake.
Sta nog steeds met level 1 wapens en updates niet beschikbaar.
ook geen duidelijke instructies hoe dan wel.
Zie ik iets over het hoofd?
Het gaat mij eigenlijk meer om upgrades voor al in het bezit zijnde wapens. Betere munitie, scope etc.davidov schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:00:
[...]
Nieuwe wapens unlocken op den duur vanzelf als je lvl omhoog gaat, maar niet bij elk lvl krijg je nieuwe wapens. Er zitten ook veel wapens in die kistjes van het leger. Verder kan je nog wapens kopen in de ubisoftstore, en bij de wapenhandelaar in je kamp als je die hut tenminste hebt gebouwd. Als je die hut gebouwd hebt kan je 'm nog 2x upgraden voor meer hogere wapens meen ik.
De limiet voor mij was constant Gunpowder. Je hebt meer nodig dan alleen dit, maar voor mij was het constant dit wat ik niet genoeg had en de rest was geen probleem. De makkelijkste manier zijn de FND Caches. Door een vijand een klein beetje geld te geven worden ze aangegeven op de map, maar je kan ze zelf ook vinden. Als ze op de map staan kan je een korte route plannen om er zeg 5 te openen. Af en toe zit er een nieuw wapen in, maar meestal is het Gunpowder. Mocht je andere dingen nodig hebben, dan even op Google zoeken waar je er makkelijk aan kan komen. Voor iedere upgrade die je wil staat er netjes bij wat je moet hebben.MatMich schreef op woensdag 29 december 2021 @ 00:53:
[...]
Het gaat mij eigenlijk meer om upgrades voor al in het bezit zijnde wapens. Betere munitie, scope etc.
Wapens heb ik al wel meerdere.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 29-12-2021 01:01 ]
Klopt inderdaad! Hopelijk in Far Cry 7 wat meer "RPG" elementen die er wel toe doen.. Het hele upgrade systeem bood geen extra mogelijkheden en het bleef echt super easy... Wat voor mij wel leuk was maar na een tijd ook enorm saai begon te worden...rodie83 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:47:
In the end maken de wapens zelf ontzettend weinig uit. Of je nou met de 50 cal schiet of een pistol, het lijkt allemaal hetzelfde resultaat te hebben. En omdat elke keer wapen wisselen op basis van armortype soldaten ontzettend gedoe is zijn headshots the way to go. En daarin is elk semi-automatisch wapen goed genoeg. Volgens mij gebruik ik nog steeds het wapen waarmee ik de game ongeveer begon en zit ik ergens over de helft qua completion. Zoveel maakt het dus uit - 0.
Voor die supply races; maak eerst alle luchtafweer kanonnen stuk (in het gebied) en pak dan die kleine 2 persoons helicopter. Dan haal je het met gemak.MatMich schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:33:
Tof spel weer
Alleen ik ben volkomen de weg kwijt om bv de manieren om wapens te upgraden of uberhaupt te verkrijgen, het zijn er ook echt veel te veel.
Camps, Arms dealers etc etc.
races voor supply's zijn me nog nooit gelukt.
En dit zijn nog maar een paar van de vele voorbeelden.
Echt veel te gecompliceerd voor mij, en onvoorstelbaar onduidelijk.
Ik begrijp dat er twee jaar aan is gewerkt maar ik ga diezelfde tijd er natuurlijk niet insteken om alles te leren.
Ik speel het gewoon en laat de HBO studie om te begrijpen hoe alles werkt maar voor wat het is.
Rank 9 nu, en nog steeds snap ik eigenlijk helemaal niets van hoe het nu allemaal eigenlijk werkt, en toch is het verder gewoon speelbaar,dat dan weer wel.
[ Voor 10% gewijzigd door MatMich op 05-01-2022 03:29 ]
[ Voor 98% gewijzigd door MatMich op 25-01-2022 02:57 . Reden: teveel rant ]
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 13-01-2022 12:32 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je er eenmaal lekker in zit, is het moeilijk om de game aan de kant te leggen. Wat dat betreft sluit het goed aan bij de voorgaande delen.JoeriJC schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:35:
Ik heb deze vakantie weer flink zitten spelen - vooral de laatste paar dagen - en waar ik in het begin vooral bases en checkpoints aan het capturen was, ben ik nu vooral operations aan het doen. Dan komt het verhaal pas echt los en blijft het toch wel een héél prettig spel hoor. Alleen iets te verslavend.... "Nog één missie!"
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 17-01-2022 09:28 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Neen... vond het zo wat te veel geld en heb schrik voor "te veel van hetzelfde"...Mrs.ED schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:47:
Iemand de DLC’s al gespeeld? Is dat wat?
Ik vond de Vaas DLC te frustrerend dus die heb ik na een uur proberen links laten liggen. De Pagan Min DLC ziet er een stuk leuker uit (helpt ook mee dat ik Vaas echt helemaal niet interessant vond, Pagan wel) maar moet ik nog spelen (mompelt iets over tijd tekort, grote backlog aan games etc.)Mrs.ED schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:47:
Nee nog niet. Ben nog steeds bezig met de main game, heb de map nog steeds niet helemaal onthuld.Mrs.ED schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:47:
[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 20-01-2022 13:05 ]
[ Voor 27% gewijzigd door cbr600f4i op 03-02-2022 17:04 ]
Zoals ik het zie, alles wat beweegt is je doelWhatagwaan schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:39:
Weet iemand wat je doel is als je eenmaal het kamp hebt gevonden.
Ik zie nergens mijn doel(en).
[ Voor 5% gewijzigd door red_arrow op 06-02-2022 09:03 ]
Had je ook al de_reeks_getallen_pipelines.bin bestanden verwijderd? Dat vind je in je; Documents\My Games\Far Cry 6.red_arrow schreef op zondag 6 februari 2022 @ 09:00:
Bij mij krijg ik het spel niet meer aan de praat na een update en een nieuwe monitor (allebei tegelijk)
Als ik op 'continue game' druk, verdwijnt de launcher gewoon en ben ik weer terug op de desktop. Soms een melding dat het spel gecrashed is en soms geen melding.
Ik speelde voorheen op 2560x1440 en dat ging voor mijn maatstaven best. Nu geprobeerd op alle resoluties en medium en lage kwaliteit, maar geen verschil. Ook de Nvidia drivers ge-update, maar niets werkt tot nog toe om het spel weer aan de praat te krijgen.
Edit: Ook de Ubisoft game launcher cache verwijdert in C:\programfiles(x86)\enzovoort
Specs:
Ryzen 5600x
32gb ram
Videokaart: GTX 1060 (6g)
Voeding: MSI MPG A650GF
Nieuwe monitor: BenQ PD3200U (4k 32")
Oude monitor: AOC Q2790PQU 27" qhd)
Het valideren en repareren (er waren idd beschadigde bestanden) was de oplossing. Thanks!MikeRoG schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:08:
[...]
Had je ook al de_reeks_getallen_pipelines.bin bestanden verwijderd? Dat vind je in je; Documents\My Games\Far Cry 6.
Een tijdje geleden heb ik soortgelijks gehad, was wel met een ander spel. Na het verwijderen van de pipelines.bin werkte het weer.
Als dat niet werkt, kun je ook je gameprofile.xml verwijderen. Als je het spel opstart dan gaat het spel opnieuw je hardware initialiseren. Heeft géén invloed op je save game.
En, als laatste optie, is het spel valideren via de Ubisoft Connect. Dat doe je door naar Ubisoft Connect te gaan, vervolgens op Far cry 6 klikken en aan de linkerzijde op Eigenschappen en dan op bestanden controleren.
[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 06-02-2022 18:14 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Volgens mij is dat alleen het geval in en rond de hoofdstad, de rest van de gebieden als de anti aircraft is uitgeschakeld wordt je niet uit de lucht geschoten.rutgergron schreef op zondag 6 februari 2022 @ 16:30:
Als ik in een chopper zit dat na een tijdje de heli gaat crashen. Heb de anti aircraft uitgeschakeld die zich in de buurt begeven. Word verder ook niet beschoten. Iemand idee hoe dit kan?
Can you take out the anti-aircraft in Esperanza Far Cry 6?G_Dragon schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:51:
Waar staat die Anti-aircraft gun in Esperanza?
Zoekt echt al 4 uur naar dat ding en heb bijna die hele map clear...
Oh dat is een bummer! Ik wil namelijk een klein stukje defoggen, maar ben al wel 20x om de stad heen gerend en ondergronds lopen zoeken maar kan er niet komen en na 4 uur proberen heb ik het even opgegevenPilatuS schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:54:
[...]
Can you take out the anti-aircraft in Esperanza Far Cry 6?
By hovering over the icons of unique locations in the capital, you can highlight the anti-aircraft guns from Esperanza and their range. ... The bad news, unfortunately, is that you cannot destroy AA guns in the capital
Haha herkenbaar, ben gisteren wel 20 keer om die stad heen gerend om een ingang te vinden om het laatste stukje te defoggen. Maar ik heb het even opgegeven en vermoed dat je er met de main quests pas kan komen.AntiChrist7 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:12:
Esperanza is zo'n tegenvaller. Meeste van de stad is afgesloten wat navigeren extreem vervelend maakt (en het oogt ook gewoon lui). Het heeft me uren gekost om al die standbeelden te vinden.
[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 15-02-2022 08:30 ]
Wat ik jammer vind is dat je niet over alle gebouwen kan lopen of klimmen. Een complete stad en een handjevol gebouwen waar je op of overheen kan. Zelfs van het balkon van die wolkenkrabber afspringen wordt niet toegestaan.AntiChrist7 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:12:
Esperanza is zo'n tegenvaller. Meeste van de stad is afgesloten wat navigeren extreem vervelend maakt (en het oogt ook gewoon lui). Het heeft me uren gekost om al die standbeelden te vinden.
Top dat je zo genoten hebt van de game.G_Dragon schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:48:
De hele map compleet onthuld , alle side quests gehaald, alle treasure hunts gedaan, alle wapens verzameld, alle dieren gehaald en 80 uur gespeeld.
Wat een prachtige game!!
[Afbeelding]
Delen van de blades krijg je door de 3 memories uit te spelen.AntiChrist7 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:51:
Ben begonnen aan de dlc's dus eerst insanity. Setting en concept is wel cool, maar mis een beetje directie, zit nu maar wat rond te lopen met mijn proppenschieter en cash te verzamelen. Geen idee waar de delen van de blade liggen
Zie me het ook niet direct meerdere keren spelen voor mind level 5 te doen
[ Voor 3% gewijzigd door Springbokkie op 24-02-2022 15:19 ]
Xbox Live: Springbok NL
[ Voor 92% gewijzigd door Whatagwaan op 05-03-2022 18:34 ]
Op de pc is dat met 'V' maar ik weet niet waar jij op speelt.Whatagwaan schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:43:
Nog even een vraag. In je backpack zitten ook raketten die je kan afvuren, maar ik krijg het niet voor elkaar de knop combinatie te vinden. Wie weet welke knoppen ik met hebben?
[ Voor 9% gewijzigd door stolkemans op 06-03-2022 20:15 ]
nope
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq