Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19-05 12:16
Ik ben zo enorm open wereld moe, de wereld van FC6 voelt groot maar tegelijkertijd leeg aan. Elk deel van de map lijkt erg op elkaar. Na tientallen uren er maar mee opgehouden. Komt elke keer op hetzelfde neer. Enorm repetitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:05
eurgh speel ik Control uit (thematisch best leuk) op mind level 4, blijkt dat dat niet de challenge voor level 2 +3 unlockt. Nu heb ik al heel wat minder zin om Collapse te doen. Far Cry 5 was sowieso al mijn minst favoriete, dus een dlc met dat als thema was ook niet direct mijn ding. Denk dat het tijd is om te deinstalleren.

Heb fun gehad met de game maar niets wereldschokkends. Maar verwacht ik ook niet van Far Cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 14:28

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06 23:02

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Far Cry 6 x Stranger Things: Free Crossover Mission Trailer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v5UrN7BBrP350uyq9-dcQjtY7yI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P4zUpWH7GnkmmyZ3OyqTMX92.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door Nol_NL op 24-03-2022 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Dit is niet alleen een patch, maar ook een héle goede update met nieuwe features! Je kunt nu ammo switchen in het weapon weel, 4 verschillende loadouts aanmaken en enemy bases resetten.

Dat waren 3 veelgehoorde klachten. Fijn dat ze naar de spelers luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Eurgh heb hem net gedeinstalleerd omdat ik alle challenges af had, steken ze er in deze patch nog eentje extra in (10 eagles neerschieten in de pagan dlc).

Denk dat ik het zo ga laten :p heb er mijn fun wel mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-04 11:36
Waarom wordt de AI steeds weer onder handen genomen voor iedere far cry? In Far Cry 4 als je een fort moest veroveren moest je nog wel oppassen en plannen. Nu boeit het weinig, alles snipen en als je denkt dat je op de helft bent is het al af. Ik probeer nu het alarm af te laten gaan, dan is het nog enigzens spannend. Ik vind de setting en de acting prima, gewoon leuk. Maar het spel is zo saai in deze iteratie .. de side missies en de hoofd missies lijken ook erg op elkaar. De enige echt spannende missie vond ik de stranger things cross over, terwijl ik niks heb met zombies. Deze mod maakt het iets beter: https://www.nexusmods.com/farcry6/mods/14?tab=posts&BH=0

gewoon jammer, had er wel zin in maar ben nu halverwege en ik twijfel of ik de game afmaak

[ Voor 6% gewijzigd door tw_gotcha op 15-04-2022 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 23:14
Ligt het aan mij of krijgt Far Cry 6 nog steeds wat kleine updates? Als ik een paar weken niet gespeeld heb lijkt het alsof de graphics weer verbeterd zijn, tanks een ander kleurtje, zijn wel details maar t valt me ineens op.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:25
Gisteren de limited editon binnen gekregen nu al zin aan om te spelen, maar eerst maar mijn backlog wat inkorten voordat ik aan deze game begin :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 10:23
Is de game nog te doen als je hoofdzakelijk the main missies doet? En kun je ook wapens verkopen?

[ Voor 19% gewijzigd door jaaoie17 op 16-08-2022 03:34 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
jaaoie17 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 03:30:
Is de game nog te doen als je hoofdzakelijk the main missies doet? En kun je ook wapens verkopen?
Ja de game is te doen als je alleen de main missies doet en wapens kan je zover mij bekend is niet verkopen, maar het is eerlijk gezegd wel leuker als je wat gaat ontdekken. Want er is veel te vinden, wil zelf deze game ooit nog een keer weer opnieuw gaan spelen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaaoie17
G_Dragon schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:01:
[...]

Ja de game is te doen als je alleen de main missies doet en wapens kan je zover mij bekend is niet verkopen, maar het is eerlijk gezegd wel leuker als je wat gaat ontdekken. Want er is veel te vinden, wil zelf deze game ooit nog een keer weer opnieuw gaan spelen.
Kijk elke basis veroveren wordt ik wel flauw van.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
jaaoie17 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:04:
[...]

Zo ervaarde ik dat dus helemaal niet, ik wou juist eerst de hele regio 100% ontdekt hebben voordat ik verder ging met de story, maar als je hier geen fan van bent hoef je dit niet te doen. Je kan ook alleen de focus op de main missies leggen zover ik mij nog kan herinneren.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• jaaoie17
Heb nu een paar bogen met een kruis erdoor. Die bogen zijn level 3, maar ben zelf level 6. Waarom kan ik ze niet equipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:35

Nyarlathotep

Crawling Chaos

jaaoie17 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:04:
[...]

Voor veel missies ontdek je ook nieuwe gebieden, omdat je er toch doorheen reist. Die verschillende races zijn ook een goede manier om een deel van de kaart te 'ontdekken'. Helaas lukt dat niet met vliegtuigen en helikopters; de delen waar je overheen vliegt blijven donker. Maar het zou anders ook wel te makkelijk worden.
Wissel gewoon af; doe een paar bases/checkpoints, treasure hunts, missies, en stories. Er is genoeg te doen.

Wel jammer van wat gekke bugs (ik speel op de PS5)
- De game loopt soms vast; reboot is de enige mogelijkheid
- Visuele glitches (soms onbedoeld grappig)
- Tijdens langere speelsessies houden sommige geluiden er gewoon mee op. Memory leak?
- Granaten afgeschoten met grenade launchers missen doel van dichtbij en lijken door dingen heen te gaan

Voor de rest weer een heel vermakelijke shooter met over-the-top wapens en een leuk verhaal.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ben nu ook level 5 ofzo denk ik nog niet super ver. Doe ook niet elke main missie eerst, ja soms moet je wel even om naar volgende gebied / eiland te kunnen. Ook gewoon leuk om met een heli of vliegtuig rond te vliegen en alles kapot schieten van de vijand.

Vermaak me er goed mee, erg verslavend.

Totaal geen bugs tegengekomen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AapBart
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heb het spel voor de PS5 via marktplaats op de kop getikt, verhaal afgerond op normal, vond het nog best hectisch op sommige momenten, vooral tegen tanks. :)

Ben nu nog wat trophys aan het halen, zoek voor 1 trophy nog iemand met het spel op Playstation om samen een FND-base op te schonen, graag via een PM, dan spreken we wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
AapBart schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:26:
Heb het spel voor de PS5 via marktplaats op de kop getikt, verhaal afgerond op normal, vond het nog best hectisch op sommige momenten, vooral tegen tanks. :)

Ben nu nog wat trophys aan het halen, zoek voor 1 trophy nog iemand met het spel op Playstation om samen een FND-base op te schonen, graag via een PM, dan spreken we wat af.
Toch niet in 1 weekend uitgespeeld?

Ik heb nu een missie dat ik moet vissen, nou elke vis die ik aansla raak ik kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AapBart
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
G.Scholtens schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 08:32:
Toch niet in 1 weekend uitgespeeld?
Ik heb nu een missie dat ik moet vissen, nou elke vis die ik aansla raak ik kwijt 8)7
Nhaa, in vlagen gespeeld, tussendoor ook nog stukje Kena opgepakt, maar wil FarCry6 afronden voor GodOfWar:Ragnarok uit is..

Voor vissen: in een tacklebox op een officiele visplek kun je betere visonderdelen vinden, dus sterkere draad en zo. Let bij het vissen op het pijltje, haal niet naar binnen als de vis veel spartelt/bezig is, kun je ook zien aan je draad, die zie je strakstaan en roder van kleur worden, dan wat minder binnenhalen en de vis even laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
De tacklebox wel gevonden en wat gespeeld met de dobbers,lijnen etc. Maar alleen zonder effect.
Zodra die hapt dan R2 omte haken en L2 om lijn binnen ta halen. En begreep dat je juist in tegenover gestelde richtig die R joystick moest doen. Al heel wat getest, maar zonder succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
New game+ !! Yes vond het al zo jammer toen ik het spel had uitgespeeld, maar ga ik mijn 100% opgeven hmm.. :D

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Far Cry 6: NG+ Update and Free Trial Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ik moet die al bijna 8 maand ofzo gedeinstalleerd hebben :p
wel drukke periode voor ubisoft - dit en AC valhalla expansie op de 6de en anno 1800 twee dagen later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Na een paar maand gisteren eindelijke de main quest uitgespeeld, bleek elke keer de side missies te doen daarom duurde het zo lang. Nu even klaar mee, game eerst maar verwijderd. Misschien ooit de rest nog eens halen. Tijd voor een nieuwe game uit de backlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:09

FeaR

In GoT we trust

G_Dragon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:24:
Een FND crate kan je trouwens niet op de normale manier openen door een bug, maar als je een RPG, tank, explosive rounds of je explosive Supremo gebruikt kan je de deur eruit schieten. Het betreft de onderstaande locatie :)
Oude quote maar dat het nu nog relevant is is wel spijtig... Het kunnen pakken van de inhoud van de schuur/bunker is één maar dat ik de regio nu niet op 100% krijg is toch ook wel jammer 😅

Blijkbaar was dit ene checkpoint story related... Eerst de hele map clearen voor Main Story kan dus niet.

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 29-06-2023 00:33 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De game zit blijkbaar bij PS+. Eerste Far Cry ooit (heb Ubisoft 15 jaar geboycot, weet alleen niet meer waarom), wat een lekkere intro zeg! De game gaat meteen van start. De ontmoeting met Guapo O+

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:04

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

ik overweeg FC6 voor de donkere dagen :) .....

maar.......zit daar net als in FC5 die achterlijke kidnap-sessies in?

ik ben een casual gamer........en niet zo'n hele goeie :+

Ik kwam dus zelf niet door die tijdslimiet heen in die schuur bijvoorbeeld. Door standje easy geloof ik (tijd geleden alweer) wordt je daar dan uiteindelijk uitgeflikkerd als je dat na 25 keer nog niet redt ofzo als je speelt op standje easy. :X

maar goed......ik vind dat dusdanig vervelend dat ik na de zoveelste keer FC5 aan de kant heb geflikkerd.

Heeft FC6 ook zoiets soortgelijks?

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Fraggert schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:23:

Ik kwam dus zelf niet door die tijdslimiet heen in die schuur bijvoorbeeld. Door standje easy geloof ik (tijd geleden alweer) wordt je daar dan uiteindelijk uitgeflikkerd als je dat na 25 keer nog niet redt ofzo als je speelt op standje easy. :X

maar goed......ik vind dat dusdanig vervelend dat ik na de zoveelste keer FC5 aan de kant heb geflikkerd.

Far Cry 5 vond ik zelf net zo slecht als Far Cry 4, heb hem een keer uitgespeeld na 5 pogingen. Far Cry 6 is voor mij persoonlijk weer meer van het niveau van Far Cry 2 en Far Cry 3, heb hem 100% uitgespeeld en echt heel veel plezier gehad aan het spel. Je kan op je dooie gemak door de wereld gaan op je eigen manier, wil je rondvliegen? Dan kan dat, wil je outposts overnemen of de natuur verkennen? Dan kan dat _/-\o_

Ik had het spel alleen al uitgespeeld voordat de current-gen update uitkwam, heb dus nog geen flauw idee hoe het spel is sinds die update :D Ik ben blij dat jij net zoals mij moeilijk door Far Cry 5 kwam, hoe vond jij Far Cry 2 en Far Cry 3?

En in ander nieuws Far Cry 6 komt naar Gamepass dus kan je binnenkort gratis spelen als je Gamepass hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 30-11-2023 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Nee, dat zit er niet in gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Thanks @Ethiron
G_Dragon schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:29:
[...]

Far Cry 5 vond ik zelf net zo slecht als Far Cry 4, heb hem een keer uitgespeeld na 5 pogingen. Far Cry 6 is voor mij persoonlijk weer meer van het niveau van Far Cry 2 en Far Cry 3, heb hem 100% uitgespeeld en echt heel veel plezier gehad aan het spel. Je kan op je dooie gemak door de wereld gaan op je eigen manier, wil je rondvliegen? Dan kan dat, wil je outposts overnemen of de natuur verkennen? Dan kan dat _/-\o_

Ik had het spel alleen al uitgespeeld voordat de current-gen update uitkwam, heb dus nog geen flauw idee hoe het spel is sinds die update :D Ik ben blij dat jij net zoals mij moeilijk door Far Cry 5 kwam, hoe vond jij Far Cry 2 en Far Cry 3?

En in ander nieuws Far Cry 6 komt naar Gamepass dus kan je binnenkort gratis spelen als je Gamepass hebt.
Geen idee…..ik ben nogal een laatbloeier……ik ben van de Half-Life generatie op PC en kocht op latere leeftijd een PS4….(zat een tijdje thuis met longproblemen..kinkhoest is een bitch als je volwassen bent)
Ik rolde dit feestje in met Fallout 4, The Division 1 en 2, GhostRecon en dat soort spul.

Ik zet FC6 in elk geval op de lijst, ik koop bijna alle games sowieso 2dehands, dus kan prima een gokje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7

Dat was ook een van de idiote dingen die ik aan FC5 vond (buiten een erg saaie setting en characters). Gameplay is in 6 veel leuker en zal je wel even zoet houden, en je kan het op je eigen tempo doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

AntiChrist7 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:22:
[...]

Dat was ook een van de idiote dingen die ik aan FC5 vond (buiten een erg saaie setting en characters). Gameplay is in 6 veel leuker en zal je wel even zoet houden, en je kan het op je eigen tempo doen
top, dat is goed te horen, dan gooi ik FC6 voor mijzelf onder boom :P

@G_Dragon tipte hem ook al....ik ben vooral iemand die uren ronddwaalt in de open wereld, heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:40

Polariteit

Fietsende fotografeur

Klopt idd, dat zit niet in FC6. Ik heb hem redelijk recent gespeeld; geweldig spel met inderdaad geweldige wereld :)

Ik vond alleen die DLC's raar; totaal andere gameplay. DIe heb ik dus ook maar slechts 15 minuten geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De Far Cry DLC's zijn altijd een beetje vreemd geweest, zie o.a. Blood Dragon en New Dawn. Maar ik vond Far Cry 6 DLC wel vermakelijk, zeker die map met Vaas uit Far Cry 3 was best lachen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:40

Polariteit

Fietsende fotografeur

Grappig dat je dat zegt, Blood Dragon zat ook in de 'Far Cry 6'-bundel die ik gekocht had, maar vond ik op zich wel OK :)

Goed om te weten dat dat wel vaker gebeurt bij FC-games, dan negeer ik ze voortaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Polariteit @XWB thanks guys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
MetalSonic schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:48:
Lichte/ rare Farcry 6 spoiler na ongeveer 3 á 5 uur spelen.

spoiler:
Na een uur of 3 á 5 ga je naar een nieuw stuk eiland, daar krijg je een boot tot je beschikking. Ik wilde gewoon van het nieuwe eiland terug varen naar het oude eiland maar het spel vond dat die actie van mij hetelfde was als terug naar Miami. Soort grapje/ easter eg en even later zie je de credits?? okay....

ik weet uiteraard dat je in de vorige Farcry games zo ook wat dingen had waar je dan al heel snel de credits kon zien maar ik had helemaal geen intentie om naar Miami te vluchten met de boot
Haha ja dit zijn inderdaad van die verborgen geheimpjes in Far Cry spellen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-06 22:50
Polariteit schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:55:
Klopt idd, dat zit niet in FC6. Ik heb hem redelijk recent gespeeld; geweldig spel met inderdaad geweldige wereld :)

Ik vond alleen die DLC's raar; totaal andere gameplay. DIe heb ik dus ook maar slechts 15 minuten geprobeerd.
Tot nu toe is het voor mij alleen maar genieten van Farcry 6! Denk dat ik van de eerste uren in deel 6 al meer heb lopen genieten van van de eerste uren in deel 5. Ook wel fijn dat in deel zes ze je meer met rust laten. In deel 5 weet ik nog dat ik mij in het begin echt opgeschoten wilde voelde, bijna constant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wat ik veel deed was ontdekken van de wereld, rondrijden met die Spaanse muziek op och wat was dat fijn in Far Cry 6. Dan stap je even de auto uit wanneer je bij een outpost aankomt of gewoon vijanden, even uitschakelen en weer door om te genieten van de Spaanse muziek. Als ik de auto dan flauw was pakte ik die kleine helikopter en vloog ik de hele map rond om alles vrij te spelen, het verhaal was echt mijn laatste prioriteit.

Ik zou hem zo ooit nog een keer opnieuw spelen, alleen heb alleen eerst mijn handen vol aan andere spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Weer een uurtje of vijf á 10 erbij gedaan.

Laat ik beginnen met de minpunten die mij opvallen (zijn er niet veel gelukkig)
- main quests/ hoofd missies spreken niet echt tot de verbeelding
- sterker worden via armour of betere wapens, ik vind het wat rommelig vergeleken met vorige Farcry games.
- er is heel veel troep dat je kan verzamelen

Pluspunten:
- eigenlijk zoals G_Dragon zegt, lekker genieten van de vrijheid, rondrijden, genieten van de muziek, doen wat je wil, het kan en ik vind het heel fijn. De kaart is gigantisch, wil je meteen naar een moeilijk gebied om alvast een sterke helicopter of tank eigen te maken? Kan hoor!
- Vrijheid!!!!!!! heb nu terwijl ik met de hoofdmissies nog bij het begin ben al een tank en een sterke helikopter. Vond het vooral leuk om ze eigen te maken.
- Map gigantisch, ja echt gigantisch denk groter dan Farcry 5. Ik houd van rond trekken wetenden dat er nog heel veel te verkennen is.
- Fijne actie, genoeg enemys maar ook niet teveel, precies goed
- Schatten zoeken, mini missies doen, caches zoeken, mini games, ach er is gewoon meer dan genoeg te doen
- Zeer easy to pick up & play, eigenlijk beetje cynisch maar het voordeel van geen betrokken verhaal met ingewikkelde plots is dat je dit spel altijd ff kan oppakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
XWB schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:01:
De Far Cry DLC's zijn altijd een beetje vreemd geweest, zie o.a. Blood Dragon en New Dawn. Maar ik vond Far Cry 6 DLC wel vermakelijk, zeker die map met Vaas uit Far Cry 3 was best lachen :)
Vond vooral de dlc van Farcry 5 bijzonder, de Vietnam dlc. 80 % echt awesome, genieten tot en met. EN dan kom je bij de laatste missie en daar hadden ze geen zin meer ofzo? Graphix, animaties alles zag eruit alsof je 2 generaties het verleden in ging. Heel gaar einde, zo jammer!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste