Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:14
Hi all,
Ik ga waarschijnlijk Dragonball Xenoverse halen, maar wat mij opvalt is dat er opvallend weinig info op internet bekend is over dit spel. Op tweakers pricewatch is het bijvoorbeeld niet terug te vinden en er is ook geen topic te vinden op GoT... Google levert wat meer info op :)

Nu ben ik benieuwd, voor de mensen dat deze game hebben. Wat is jullie ervaring met dit spel? Waar is het vergelijkbaar mee kwa gameplay?
Mensen dat samen willen spelen? Hoelang bezig geweest met jezelf tot een saiyan te veranderen? Buu of Saiyan?

Bij mij de twijfel tussen Saiyan, Buu of een Frieza character....

[ Voor 5% gewijzigd door Dazzler2120 op 18-03-2015 11:42 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Ik heb het spel sinds dag 1 en het is op zich een erg leuk spel.

Je maakt eerst een character aan (Saiyan/Earthling/Freeza Race/Namekian of een Buu)
Die kan je een klein beetje customizen, denk aan een ander gezicht, neus, haar enzo. Niet bijzonder veel keuze, maar toch best leuk om te doen. Ook huidskleur kan je veranderen, daar mochten ze wat mij betreft wel een beperking op zetten. Nu kan je bijv. blauwe Nameks maken of een groene Buu.

Je komt als het ware in een hele kleine open wereld terecht die verdeeld is in 4 mini zones. In 1 zone kan je VS battles doen en Quests (allebei offline en online), in een andere zone kun je Shenlong oproepen als je alle dragon balls hebt gehaald. In 1 zone zijn winkeltjes en in de laatste zone kun je met Trunks praten om verder met de verhaallijn te gaan.

Deze 3D wereld vindt ik zelf nogal overbodig, hetzelfde kon makkelijk met een 2D menuutje worden behaald, maar als je online speelt zie je andere mensen lopen...

Vechten is erg goed uitgewerkt met hele kleine minpuntje hier en daar. Maar zeker vermakelijk.

De verhaallijn is een leuk excuus om je eigen personage in de wereld te mengen.

Het spel is super makkelijk te hacken en er is op het moment ook geen enkele beveiliging om dit tegen te gaan. Zo heb ik met gemak 3 miljoen zeni gecheat, heb ik alle super moves, alle ultimate moves, alle uitrusting en alles wat je maar kan bedenken. Het is zelfs ook mogelijk om alle stats te hacken en jezelf 100 in alle 6 de stats te geven, waar een niet-hacker maar 237 punten kan toewijzen op lvl80.

Het spel is vergelijkbaar met alle eerdere DBZ games, alleen nu is het dus een mini mmo.
En ja wil best samen spelen als je hoger level bent.

Je kan in het begin maar 1 character maken, maar zodra je het verhaal hebt uitgespeeld kan je er nog 8 ofzo maken. De verschillen kwa races zijn minimaal dus kies gewoon het ras die je het leukste vind.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Tot ze straks alle keys gaan bannen waarvan ze zien dat dit gebruikt is :+ Komen er op de verschillende fora weer huillie huillie topics.

Al verwacht ik niet dat dit bij DBX gaat gebeuren, maar toch zonde van de centen als het wel zo is want je hebt geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Vraagje over deze game.
Kan je tegenwoordig (heb ooit Bit For Power gespeeld en een DBZ op de PS1 en xbox360) levelen?
Dus van Saiyan naar SS naar SS2, eventueel terug naar Saiyan, naar SS3 enz.?
en, is hij split screen te spelen op de Xbox One?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchEZmoder schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:27:
Je maakt eerst een character aan (Saiyan/Earthling/Freeza Race/Namekian of een Buu)
Freeza Race :F

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
Frieza Master Race...
HellStorm666 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:06:
Vraagje over deze game.
Kan je tegenwoordig (heb ooit Bit For Power gespeeld en een DBZ op de PS1 en xbox360) levelen?
Dus van Saiyan naar SS naar SS2, eventueel terug naar Saiyan, naar SS3 enz.?
en, is hij split screen te spelen op de Xbox One?
Wat ik begrepen heb wel, maar ik laat je meer weten zodra ik het spel gehaald heb.
TheBrut3 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:50:
Tot ze straks alle keys gaan bannen waarvan ze zien dat dit gebruikt is :+ Komen er op de verschillende fora weer huillie huillie topics.

Al verwacht ik niet dat dit bij DBX gaat gebeuren, maar toch zonde van de centen als het wel zo is want je hebt geen poot om op te staan.
Dit, en ik denk dat je voor jezelf echt een afweging moet maken of je op deze manier de skill points wilt halen...

Bedankt voor de terugkoppeling Dutch, ik had contact gehad Gamemania en Media markt bij mij in de buurt. Blijkbaar zijn er wat problemen geweest met de leverancier van DBXV. Dit weekend ga ik hem halen, maar als jouw winkel in de buurt dit spel niet op voorraad heeft dan weet je waardoor dit kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Nee je kan niet van naar SS1, dan SS2 en eventueel SS3. Elke character heeft 4 super attacks en 2 ultimate attacks. De SS transformatie is een ultimate attack. Dus je zou technisch gezien wel SS1 en SS2 kunnen instellen, maar is zonde van een ultimate en heeft geen voordeel. Bovendien is SS3 niet mogelijk voor created characters.

De vaste roster characters hebben ook enkel 1 transformatie. Je wordt of SS1, SS2 of SS3. Elke character heeft een aantal verschillende presets met elk verschillende skills etc. Dus de ene Goku preset wordt SS1 terwijl de andere SS3 wordt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Of om het anders te zeggen, het is niet het welbekende Budokai vechtsysteem.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Initieel voelde de game aardig als Raging Blast, qua mechanics dan.

Het speelt best grappig weg maar de story/online/offline quests zijn beetje té rechtoerechtaan en in sommige gevallen gewoon ronduit irritant. Moet je 3vs1 vechten kan je bijna niets uithalen, continue krijg je weer een interupt, knockback of grab van 1 van die andere 2.

En vanuit daar wordt het maar beetje rondmeppen, beetje powers spammen en je stamina hoog houden. (of compleet geirriteerd raken van mensen die continue maar knockbacks blijven doen).

Verhaallijn zit ik ook al tijdje vast door die retarted trunks die continue dood gaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Online zijn er ook heel veel mensen die super moves spammen. Er is zo'n erg krachtige move van android 17 met een enorm bereik, dus moeilijk te ontwijken/blocken, die move kan je een paar keer spammen, opladen, weer spammen etc. Of super saiyan worden en blijven spammen tot je tegenstander dood is. Geen skills voor nodig en erg irritant.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Als je een beetje 'skills' hebt dan ontwijk je alle Ki Blast aanvallen, zeker 1 on 1. En het is wijs om veel te levelen naast de story. Anders loop je gewoon vast omdat het simpelweg te moeilijk wordt.

Lekker grinden, levelen en geen smoejes gebruiken lol.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
Vind het op dit moment vooral nog wennen. En frustrerend dat je de AI in de story mode vaak moet babysitten omdat ze anders tegen het einde doodgaan en je de volledige fight opnieuw moet doen.
Effe een vraag, als ik Online PQ wil doen, krijg ik de melding dat ik niet connected ben met het XV netwerk. Hoe kan dit en hoe kan ik verbinding maken hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet van plan bent om de online mogelijkheden te gebruiken is het op zich een best leuk spel. Om daadwerkelijk gebruik te kunnen maken van de Toki Toki lobby op de PC is het tot op de dag van vandaag nog steeds huilen met de pet op. Andere online elementen werken daarintegen wel. De story mode is op zich wel een leuke verandering voor DBZ fans, maar je krijgt op een gegeven moment zodanig met artificial difficulty te maken dat je geforceerd wordt om de meest goedkope en meest effectieve aanval te spammen of bepaalde z-souls te farmen om jezelf het voordeel te geven.

Dit vertaald zich ook naar het online gedeelte waardoor dit eigenlijk niet zo'n hele leuke ervaring is tenzij je mensen tegen komt die ook 'gewoon' spelen. Ik heb mij er desondanks 60 uur mee vermaakt, prima te doen als je het online gedeelte gewoon buiten beschouwing laat.

Anders heb je dit soort ervaringen met mensen die z-souls gebruiken met vrijwel infinite health(inmiddels al wel gepatched maar voor de 1 komt de ander in de plaats), en dan ragequitten wanneer ze daar mee verliezen :+

http://goo.gl/9JYOMQ

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit nog steeds vast op 1 van die materials voor een andere z-soul, lompe ding wil maar niet droppen (nogwat scanner). De rest heb ik allemaal al, schiet niet echt op. En zo'n NRG systeem maakt de game er niet bepaald leuker op.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 23-03-2015 11:26 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
SinergyX schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:25:
Ik zit nog steeds vast op 1 van die materials voor een andere z-soul, lompe ding wil maar niet droppen (nogwat scanner). De rest heb ik allemaal al, schiet niet echt op. En zo'n NRG systeem maakt de game er niet bepaald leuker op.
Ik had er ook genoeg van, toen zocht ik naar een oplossing en die had ik gevonden. Je kan gewoon alle z-souls hacken :P

De launcher van de game kan je gewoon openen in een hex edit programma en alle waardes veranderen. Of gewoon een kant en klare save file downloaden van iemand anders die alle characters op 80 heeft met alle uitrusting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikster85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-11-2022
Ik heb die game dan niet in bezit, maar als ik op Steam al zie dat het spel nog op DirectX 9.0C draait en ik ook veel klachten hoor over de effecten (verdwijnen van rotsen na een ontploffing etc.)
Daarbij de berichten over het systeem dat het vrij onduidelijk werkt en je soms zeer afhankelijk van anderen bent maakt de keuze er ook niet beter op

Het begint naar mijn mening een 'EA Sports imago' te krijgen,misschien een keer kopen als het een budget titel wordt lijkt mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:42:

Anders heb je dit soort ervaringen met mensen die z-souls gebruiken met vrijwel infinite health(inmiddels al wel gepatched maar voor de 1 komt de ander in de plaats), en dan ragequitten wanneer ze daar mee verliezen :+

http://goo.gl/9JYOMQ
Haha nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DutchEZmoder schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:19:

Ik had er ook genoeg van, toen zocht ik naar een oplossing en die had ik gevonden. Je kan gewoon alle z-souls hacken :P

De launcher van de game kan je gewoon openen in een hex edit programma en alle waardes veranderen. Of gewoon een kant en klare save file downloaden van iemand anders die alle characters op 80 heeft met alle uitrusting etc.
Ik speel op XBO, dus daar kan al iets minder en als er iets is wat ik al lange tijd niet meer doe, is dat dat kinderachtig 'hacken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
Is er trouwens mogelijkheid tot het aanmaken van een Clan oid? If so GoT clan aanmaken?

Of gewoon spreadsheet evt. voor ieder platform dat mensen ook via dit topic andere mensen vinden om samen te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Wel jammer van de hoge prijs, hopelijk gaat dat binnenkort omlaag zodat de populariteit stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
chronoz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:15:
Wel jammer van de hoge prijs, hopelijk gaat dat binnenkort omlaag zodat de populariteit stijgt.
Denk dat dat nog wel een tijdje kan duren voordat de prijs omlaag gaat. Er komen ook nog een aantal DLC's aan en die zijn €10 per stuk en je krijgt bizar weinig content. Als alle DLC is uitgebracht zal de prijs waarschijnlijk wel zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik snap nog niet echt hoe ik mijn items gebruik, speel op de ps4 iemand daar de uitleg voor?

Ben er wel achter gekomen hoe ik mijn kleding en dergelijke verwissel, dit was nodig om op lvl8 van goku en piccolo te winnen met Raditz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
Ik ben me bezig geweest met dragon balls te verzamelen... Ben nu level 23, heb 6 dragon balls. Wat is het annoying om die te verzamelen maar ik moet en zal gewoon ss4 Gogeta krijgen! haha

Wel leuk om eigenlijk de story na te lopen om dingen recht te zetten... Heb nu vegeta als mentor, maar had per ongeluk door een convo van hem geklikt. Ik moet iets voor hem doen (iets collecten) maar ik weet niet wat of hoe. Dat is de eerste missie nadat je zijn eerste move krijgt. Weten jullie wat ik moet doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een keer met hem praten volgens mij toch?

Volgens mij moet je zijn skill equippen en is dat Galick Gun, maar dat moet je even bekijken.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:23:
Nog een keer met hem praten volgens mij toch?

Volgens mij moet je zijn skill equippen en is dat Galick Gun, maar dat moet je even bekijken.
Ja die heb ik geëquipt en die use ik ook. Maar de missie van hem daarna vraagt hij om iets te doen.
Als ik nu met hem praat zegt hij iets in de trend van "Bring me im the strongest warrior of the earth.
Now get out!"
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen...

Heb effe youtube gecheckt; blijkbaar moet ik PQ5 doen en ultimate finish halen voor een z-soul :) Vanavond mee aan de slag

[ Voor 10% gewijzigd door Dazzler2120 op 24-03-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxtoy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-06-2022
Dazzler2120 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:00:
[...]
Als ik nu met hem praat zegt hij iets in de trend van "Bring me im the strongest warrior of the earth.
Now get out!"
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen...
Dat is een Z-soul, en dat is een reward die je kunt krijgen van de 5e parallel quest.

[ Voor 16% gewijzigd door Boxtoy op 24-03-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij geen blauw vraagteken boven zijn hoofd heeft staan kan je nog geen trainingen volgen. Wat je dan moet doen is tijdens PQs hem meenemen om meer trainingen te kunnen volgen. Geld voor iedere master eigenlijk.

Als je volgens mij in de user data tabbladen kijkt kan je zien hoe tevreden je master is om een nieuwe training te geven.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Pffff die droprate is echt schurfterig irritant met deze game :')

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
Bellerophon schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:08:
Pffff die droprate is echt schurfterig irritant met deze game :')
Yep... Dat heb ik tot nu toe met alle drops gehad dat ik nodig had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 3.5 uur bezig om een laatste dragon ball te krijgen , word er langzamerhand een beetje gefrustreerd van.

Snap dat die dingen zeldzaam zijn , maar word een beetje te gek zo..

Voor de rest heb ik wel veel plezier met het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:47
Ook al een tijdje bezig met het spel en ik vermaak me er wel mee.

Enige wat maar niet wil lukken is SSJ unlocken. Dat terwijl ik de bijbehorende quest al zeker 20x heb gespeeld en steeds continu Krilln als eerst KO mepte om Goku te laten transformeren.

Mag er wat mij betreft wel eens van gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Laatst online: 15-09 11:55

Ktenolix

Pijlsnel

Steefmeister schreef op zondag 06 september 2015 @ 09:36:
Ook al een tijdje bezig met het spel en ik vermaak me er wel mee.

Enige wat maar niet wil lukken is SSJ unlocken. Dat terwijl ik de bijbehorende quest al zeker 20x heb gespeeld en steeds continu Krilln als eerst KO mepte om Goku te laten transformeren.

Mag er wat mij betreft wel eens van gaan komen.
Ik heb SSJ gewoon gekocht voor 45k zeni :p (zoiets)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Ktenolix schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:42:
[...]

Ik heb SSJ gewoon gekocht voor 45k zeni :p (zoiets)
Maar lijkt me dat dit pas later in het spel mogelijk is? Bij welke quest zat je toen, toen je het kocht? Weet je dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Laatst online: 15-09 11:55

Ktenolix

Pijlsnel

Steefmeister schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:36:
[...]

Maar lijkt me dat dit pas later in het spel mogelijk is? Bij welke quest zat je toen, toen je het kocht? Weet je dat nog?
Hmm, volgens mij ergens aan het eind van de Cell Saga. Ik heb in ieder geval in de Android/Buu Saga SSJ gebruikt. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Ok.. want ik heb van het weekend tegen 17 en 18 gevochten. Eens kijken wanneer ik de kans heb of het al beschikbaar is in de item shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:14:
Al 3.5 uur bezig om een laatste dragon ball te krijgen , word er langzamerhand een beetje gefrustreerd van.

Snap dat die dingen zeldzaam zijn , maar word een beetje te gek zo..

Voor de rest heb ik wel veel plezier met het spel
Kan je nagaan hoe frustrerend het voor hunzelf moest zijn toen ze ze nodig hadden. In het spel gaat het allemaal veel sneller!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Ktenolix schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:44:
[...]

Hmm, volgens mij ergens aan het eind van de Cell Saga. Ik heb in ieder geval in de Android/Buu Saga SSJ gebruikt. :)
Ok vreemd.. Ik heb een saiyan, heb ssj gekocht, maar kan het nergens in mijn skill inventory terugvinden. Ook niet onder ultimate attacks.. Wat is er aan de hand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Nog mensen die deze game spelen? Heb hem meegepikt voor 18 euro incl alle dlcs via de steam summer sales..

Na wat googlen erachter gekomen dat er stiekem toch heel wat diepgang zit in het kiezen van je personage en stats, zie hier meer informatie: http://www.gamefaqs.com/b...n-ball-xenoverse/71344723
Pagina: 1