LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15:31
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD
- Microsoft
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Games zijn persoonlijk. Als je de type games niet boeiend vindt die uit de Xbox stal komen, prima, maar continue het gooien op de kwaliteit? Wat is kwaliteit?
Je ziet deze discussie toch ook niet in het Nintendo topic of PS topic? Ik ga toch ook niet elke keer maar weer verkondigen dat ik de first party games van Sony helemaal niets vindt en dat ze sinds de release van de PS3 hun oorspronkelijke identiteit waar ze met de PS1 en 2 generatie groot zijn geworden kwijt zijn geraakt? Ik ga toch ook niet continue melden dat ik het niet eens kon opbrengen om de 15 uur die Uncharted 4 duurt af te ronden omdat de cutscenes en de graphics het enige interessante was dat die game te bieden had en dat The Last of Us 1 de meest overrated game in de afgelopen 20 jaar.
Het is echt een broken record dit topic als er weer wat negatiefs te melden valt.
-Xbox bad.
-Gamepass bad.
-Xbox games bad.
Ik ga weer lekker Promenade spelen. Daar zit meer sfeer in dan in dit topic.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik vraag me soms af of Prey een groter succes was geweest als het vanaf dag 1 op Game Pass had gestaan. Het is duidelijk dat niet heel veel mensen de game gekocht hebben, maar wellicht had het veel meer mensen bereikt via GP. Zelf heb ik de game meteen gekocht nadat ik de demo had uitgespeeld. Vóór de demo had ik 0,0 verwachtingen van de game. Een goede demo doet wonderen.uchiha tijntje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 12:05:
[...]
Zeker, maar de sales vielen ook tegen volgens mij.
Wat ik in dit soort discussies vooral vermoedt is dat een grote groep de mond vol heeft van unieke en bijzondere games, maar in de praktijk een groot deel deze games niet koopt of speelt. Studio’s kunnen niet leven van positieve kritieken alleen.
Een andere ontwikkeling die gewoonweg ongunstig is, is dat het consumentengedrag van de nieuwe generatie gamers compleet afwijkt wat decennia lang de norm was.
In mijn directe omgeving zie ik jonge gamers niet meer achter een console zitten zoals ik dat vroeger deed waarbij ik spaarde voor de nieuwe Tomb Raider op de PlayStation, maar zitten ze op hun mobiel f2p games te spelen. Die generatie interesseert totaal niet wat er in de oude game industrie gebeurd. Net zoals de casual gamer die nog nooit gehoord heeft van Tango, Hi-fi Rush en Prey.
We moeten gewoon denk ik ook erkennen dat we hier veelal de “boomers” zijn van de gamers en dat het adagium “vroeger was alles beter” echt niet altijd opgaat.
En het is waar over de jeugd vandaag de dag man. Mijn neefjes van 10 en 12 hebben veel meer met een Fortnite, Minecraft, Roblox etc dan wat wij spelen. De oudste wil het liefst wel graag alles op zijn mooist, dus via Xbox en PS, de jongste vindt het prima op het Switch tablet scherm.
Jammer, dat betekent denk ik veel minder (verhalende) SP games, de dingen waar (ik vermoed) de oudere garde wat meer van geniet... Ik houd mijn hart vast voor Hellblade (vwb succesgehalte)
Toch, geniet ik elke keer dat ik mijn XSX aanzet en ik kan bladeren door die enorme gampass catalogus en alle goede games die erop staan. Ook de multiplats die ik los koop, het werkt echt allemaal soepeltjes op die Xbox interface, met quick resume, cloud storage, VRR, etc.
Vraag me af wat er bij Xbox nog wel goed gaat.
Eigenlijk is Microsoft/Xbox alles kapot aan het maken.Met Blizzard & Bethesda[uitgever] fans heb ik medelijden.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Dat heet normaliter in de game industrie creatieve vrijheid, of als het Xbox betreft mismanagementdevilsnight schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 16:18:
Bizar toch dat de studio's die met PD bezig zijn nog niet eens weten of ze de game wel first person willen maken? Dit doet me echt denken aan Rare met Everwild. Die wist nog niet wat voor game het ging worden, in het midden van de ontwikkeling. Hoe dan?
Je zei letterlijk ontwikkelen (=development of dev).Hulleman schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 14:51:
[...]
Natuurlijk moet je het hele marketing budget meerekenen. Als niemand er van af weet verkoopt het niet.
Daarnaast, in al die negativiteit hierboven werd ook geklaagd dat Microsoft hun games niet genoeg market... Wat is het nou? Te weinig marketing? Om van een gemiddeld AAA budget aan 250 miljoen te komen moeten ze zo'n 150-200 miljoen aan marketing besteden, cijfers waar alleen call of duty en cyberpunk een beetje bij komen. Nee, AAA games kosten gewoon niet zo ontzettend veel als je claimt dus je argument valt compleet uit elkaar.
Goed, ik hou er over op... Was al bewust niet alles van die negativiteit compleet aan het lezen maar er een beetje doorheen aan het skimmen, maar mijn oog viel op dat cijfer wat gewoon nergens op slaat.
Gamertag: FinrazielNL
Ik zal de tijd van de Xbox 360 nog steeds missen (want die blijft gewoon top qua titels)
[ Voor 5% gewijzigd door NukaWorldNL op 08-05-2024 16:54 ]
Ze hebben destijds een vette trailer gemaakt en dat was denk toen hun doel.Wat het op gebied van gameplay moet worden wist nog niemand.devilsnight schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 16:18:
Bizar toch dat de studio's die met PD bezig zijn nog niet eens weten of ze de game wel first person willen maken? Dit doet me echt denken aan Rare met Everwild. Die wist nog niet wat voor game het ging worden, in het midden van de ontwikkeling. Hoe dan?
Snap je helemaal ook al geef ik niets om deze studio’s, want persoonlijk vind ik echt dat MS er een zooitje van maakt de laatste tijd. Die van mij staat lekker stof te vangen tot er vrienden over de vloer zijn om wat partygames te spelen en ik hou hoe dan ook niet van consoles verkopen dus waarschijnlijk blijft die wel .NukaWorldNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 16:53:
Achteraf ben ik toch wel blij dat ik mijn XSX een tijd geleden weg heb gedaan. De reden was meer omdat ik naar pc wil gaan, maar als ik dit weer lees dan denk ik echt waar zijn we weer mee bezig daar bij MS. Nee voor mij is de tijd van consoles echt voorbij nu en ga ik me 100% weer focussen op pc gamen.
Ik zal de tijd van de Xbox 360 nog steeds missen (want die blijft gewoon top qua titels)![]()
![]()
PC is en blijft voorlopig ook mijn main platform.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Hoe verder je komt hoe toffer die wordtExactor it schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:42:
Promenade is best wel cool. Een beetje een mix van Mario paper en Celeste. Wel tof gedaan hoe je verrast wordt door hoe anders elk level/wereld is.
Ik heb alleen geen idee je hem ooit in 2.5 uur moet kunnen uitspelen. Zie ook bijzonder weinig achievement guides. Volgens mij is die echt volledig onder de radar gevlogen.
Welgeteld 122 mensen op trueachievements en psnprofiles samen…
[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2024 20:06 ]
Creatieve vrijheid is goed, maar tot zekere hoogte. PD is al hoe lang in de maak? En dan nog niet eens weten of het nou wel of niet first person wordt.....bruh!uchiha tijntje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 16:29:
[...]
Dat heet normaliter in de game industrie creatieve vrijheid, of als het Xbox betreft mismanagement
En Everwild, tja.....wat kunnen we daar nog over zeggen? Gaat die het daglicht deze console gen nog wel zien, überhaupt ever? 😝
Maar het is gewoon echt shit. Het leek allemaal zo mooi toen Xbox jaren geleden studios overnam om hun first party flink omhoog te krikken, maar eigenlijk is het gewoon niet bepaald fijn allemaal. Hoe goed de juni show mogelijk ook is.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:34
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
De rest van de aankomende exclusives kan mij eigenlijk niet zo boeien.
Misschien Hellblade 2 en Flintlock nog maar die hype is bij mij een heel stuk minder.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het ziet er goed uit voor die game. Ik kan echt niet wachten!justifire schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:43:
Kijk toch wel enorm uit naar S.T.A.L.K.E.R.2
Misschien Hellblade 2 en Flintlock nog maar die hype is bij mij een heel stuk minder.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je hoeft niet alle cogs te verzamelen om verder te komen. Ik denk dat je de snelste moet pakken om het liftje verder te brengen. Maar geen idee verder, heb net mijn derde wereld afgemaakt (behalve dev times en secrets (Al weet ik wel waar eentje zit)).uchiha tijntje schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:03:
[...]
Hoe verder je komt hoe toffer die wordt
Ik heb alleen geen idee je hem ooit in 2.5 uur moet kunnen uitspelen. Zie ook bijzonder weinig achievement guides. Volgens mij is die echt volledig onder de radar gevlogen.
Welgeteld 122 mensen op trueachievements en psnprofiles samen…
Dit spel is wel heel goed als je van platformers met wat gepuzzel houdt. Enige qua controls is dat het dashen niet goed werkt als je direct door wil uit een normale sprong. Verder lekker strak!
Je kunt wel blij worden met je headset als je Senua gaat spelen.justifire schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:43:
Fucking shit ABK deal had nooit moeten gebeuren.
En dit maakt me heel droevig. Ook al waren er heel wat mensen opgestapt.
Dit alles in het artikel klinkt niet best.Before its closure, Arkane had been looking to return to its roots by pitching a new single-player “immersive sim” game, such as a new entry in the Dishonored series, according to the people familiar.
[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 08-05-2024 22:16 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Het is ergens toch hilarisch.devilsnight schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:13:
https://www.bloomberg.com...ng-measures-after-layoffs
Fucking shit ABK deal had nooit moeten gebeuren.
En dit maakt me heel droevig. Ook al waren er heel wat mensen opgestapt.
[...]
Al die studio’s hadden nu net opeens de mooiste plannen en stonden vlak voor de release van een update die alle tekortkomingen van het spel zou doen vergeten.
Xbox employees are now bracing for what’s next, as it seems unlikely that we’ve seen the last of Microsoft’s gaming layoffs and cutbacks. There are whispers among employees that core Xbox Game Studios are set for cutbacks next.
Microsoft has also had internal debates about whether to put new releases of Call of Duty into Game Pass. I understand this is a debate that has been ongoing internally for quite some time, with concerns from some that the revenue that Call of Duty typically generates for Activision Blizzard will be undermined by Game Pass.
I’m told that Microsoft has also considered increasing the price of Game Pass Ultimate again. These are only considerations, so a final decision could mean we still see a future Call of Duty release appear in most versions of Game Pass.
😔I understand Hellblade II is another game that Microsoft has been considering for the PS5.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ga gewoon lekker een leuk spel spelen en laat social media weer even voor wat het isdevilsnight schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:21:
https://www.theverge.com/...tegy-changes-arkane-tango
[...]
[...]
[...]
[...]
😔
[ Voor 99% gewijzigd door Timothy3000 op 08-05-2024 22:40 ]
Dat is het zeker. Want zo te horen gaan ze ook de core studio's aanpakken, dat kan elke studio zijn die niet onder ABK valt.Timothy3000 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:28:
Als fan van bepaalde studios is dit gewoon flink balen. Daar moet toch gewoon even gesproken over kunnen worden?
Zo wil je Xbox gewoon niet zien. Het gaat sowieso niet best in de hele industrie, maar damn, Xbox is weer flink in de headlines.
Fan van een studio? Met sjaaltje en vuurwerk. Haha. Ik vind het al vrij ver gaan dat mensen zich fan noemen van een serie spellen. Maar van een studio. Joehoe, Arkane Lyon heeft weer een nieuwe, die kopen we want dat is altijd prima spul. Oh devolver het weer een nieuwe, ik heb er een lied bij. Kom op, naar de mediamarkt voor de tifo.Timothy3000 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:28:
Als fan van bepaalde studios is dit gewoon echt flink balen. Daar moet toch gewoon even gesproken over kunnen worden in dit topic?
Als mensen in dit topic de tijd die ze in nieuws (en met nieuws bedoel ik gamed.nl en xboxera haha) over de game industrie lezen, en doen alsof het nieuws is, zouden stoppen in spellen spelen zou je ze niet horen. Er is voldoende goed spel te spelen in de wereld.
Alsof er ook maar één magische spellenserie ooit is geboren onder de vleugels van een megacorporatie dat niet als hoofdtaak spellen maken heeft (want Nintendo) en niet door een klein team dat iets gaafs bedacht.
[ Voor 14% gewijzigd door Exactor it op 08-05-2024 23:09 ]
Yep. En Treyarch was goed tot cod black ops 3. En infinity ward tot modern warfare 3. Daarna waren die 'studio's', onder het juk van een megacorporatie, een schande voor de gaming industrie.Timothy3000 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:10:
Fan van de games van een studio dan. Prey, Dishonored en Deathloop zijn meesterwerkjes.
[ Voor 22% gewijzigd door Exactor it op 08-05-2024 23:15 ]
:strip_exif()/f/image/aYP7QC0Pu368MXicjRMyf1AV.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo te horen zou een HFR2 (die gepitched was) nog jaren duren, wellicht dat Tango puur alleen aan die game zou werken. Arkane Austin is anyone's guess met hoeveel mensen waren opgestapt. Plannen voor een nieuwe Dishonored zijn prachtig natuurlijk, maar zo te horen waren er een boel job posities die gevuld moesten worden eerst daar.
Het blijft super kut uiteraard.
Lijkt een opsomming van negatieve dingen, maar dat Hellblade II ook te spelen zal zijn op de PS5 is toch top? Als ze Hellblade nou ook eens in de aanbieding gooien op de Nintendo Switch.devilsnight schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:21:
https://www.theverge.com/...tegy-changes-arkane-tango
[...]
[...]
[...]
[...]
😔
Je weet zowiezo wat je kan verwachten van een CDPR of Arkane die het type game maken die ik (altijd) wel fantastisch vind.
De laatste twee van deze twee zekerheidjes zorgden voor een enorm schandaal met miljoenen aan refunds (Cyberpunk) en een hoop gezeur dat Deathloop niet zo goed was Dishonored of iets over exclusives (ofzo, ik volg het nieuws rondom spellen niet echt). Zijn dit niet precies twee voorbeelden waarbij je dus niet uit mocht gaan van succes?ilm schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:28:
Ik ben ook geen fan van het fan zijn van een studio of bedrijf (trekt ook te hard op fanatiek), maar ik kijk toch meer en meer naar de ontwikkelaar als graadmeter voor de kwaliteit.
Je weet zowiezo wat je kan verwachten van een CDPR of Arkane die het type game maken die ik (altijd) wel fantastisch vind.
CDPR heeft volgens mij the Witcher 3 uitgebracht.
Kaskraker, topspel, geweldig, maar ook Cyberpunk (veel hype, gemiddeld goede rpg na een dramatische release) en daarnaast Witcher 1 en 2 (heb je ze gespeeld? Ik wel, was OK).
Edit: Dishonored (alle drie) en Witcher 3 vond ik geweldig. Deathloop, Cyberpunk, Witcher en Witcher 2 waren OK.
Edit: Holy cap is de dev van Promenade. Dat is echt een tof spel!
[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 08-05-2024 23:58 ]
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 15:26
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Rondom S.T.A.L.K.E.R.2 is het ook al meer dan een maand stil of ik heb iets gemist? Ben wel benieuwd naar dit spel en of het direct goed word uitgebracht zonder al teveel grote bugs door haast.justifire schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:43:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zie wel waar de kritiek vandaan komt en dat bv. combat een issue is in TW3 (en zeker in de vorige). Bij de release geen problemen mee, maar nu kom ik toch moeilijk terug in TW3 (met de raytracing patch).
Cyberpunk heb ik gespeeld na de 1ste grote patch en heb me goed geamuseerd. Geen evenaring van de TW trilogie, maar wel mijn type game.
Deathloop is zeker geen discussie voor mij. Deze was fantastisch, combinatie van rogue-lite met de stijl van Arkane ging heel goed (de combinatie met online coop, Redfall, was dan weer niets). Hangt natuurlijk af naar wat je op zoek bent.
Over Deathloop kan ik wel discussiëren. Het was allemaal goed maar net niet Dishonored voor mij. Lekker stealthen en uitzoeken hoe je de kill maakt tijdens je missie, dat lukte allemaal net niet. Het was net teveel opgezet, hoe je de kill moest maken. Dat was bij dishonored ook wel, maar daar verhulden ze het denk ik beter.ilm schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 00:04:
Ik heb Witcher gespeeld van dag 1 (was nog in de NWN engine geloof ik). Ik was wel de enige die TW1 ook goed vond waarschijnlijk. TW2 was de beste in de reeks, maar door de opbouw van de eerdere games was de payoff in TW3 wel gigantisch. Eenn onvergetelijke ervaring.
Ik zie wel waar de kritiek vandaan komt en dat bv. combat een issue is in TW3 (en zeker in de vorige). Bij de release geen problemen mee, maar nu kom ik toch moeilijk terug in TW3 (met de raytracing patch).
Cyberpunk heb ik gespeeld na de 1ste grote patch en heb me goed geamuseerd. Geen evenaring van de TW trilogie, maar wel mijn type game.
Deathloop is zeker geen discussie voor mij. Deze was fantastisch, combinatie van rogue-lite met de stijl van Arkane ging heel goed (de combinatie met online coop, Redfall, was dan weer niets). Hangt natuurlijk af naar wat je op zoek bent.
Absolute summum van stealth spellen in de rpg stijl, is wel Deus ex moderne versies. Als ik wist welke studio die had gemaakt kocht ik morgen een sjaal!
Zeker, absolute favorieten hier. Was een studio onder Square Enix geloof ik. Nooit echt begrepen waarom er geen vervolg kwam: 'verkoop was onder de verwachtingen'. Mensen hebben geen smaakExactor it schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 00:15:
[...]
Absolute summum van stealth spellen in de rpg stijl, is wel Deus ex moderne versies. Als ik wist welke studio die had gemaakt kocht ik morgen een sjaal!
Dan verkocht aan die Zweedse groep (Embracer) geloof ik die allerlei studios hebben gesloten.
Misschien moet je ook eens kijken naar die nieuwe System shock remake. Die lijkt heel goed ontvangen te zijn maar vliegt een beetje onder de radar.
Edit: blijkbaar komt die juist nu naar xbox:
https://www.purexbox.com/...oming-to-xbox-in-may-2024
(wel geen stealth game denk ik)
[ Voor 11% gewijzigd door ilm op 09-05-2024 00:28 ]
Nee, die was zelfs nog beter!Exactor it schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:39:
[...]
De laatste twee van deze twee zekerheidjes zorgden voor een enorm schandaal met miljoenen aan refunds (Cyberpunk) en een hoop gezeur dat Deathloop niet zo goed was Dishonored
Eeuwig zonde dat Deus Ex reboot niet is doorgezet! De tweede kreeg slechte reviews, vooral door die rare rode levels (die ik wel grappig vond overigens). Maar de kwaliteit van het spel in zijn geheel was gewoon weer goed.ilm schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 00:24:
[...]
Zeker, absolute favorieten hier. Was een studio onder Square Enix geloof ik. Nooit echt begrepen waarom er geen vervolg kwam: 'verkoop was onder de verwachtingen'. Mensen hebben geen smaak
Dan verkocht aan die Zweedse groep (Embracer) geloof ik die allerlei studios hebben gesloten.
Misschien moet je ook eens kijken naar die nieuwe System shock remake. Die lijkt heel goed ontvangen te zijn maar vliegt een beetje onder de radar.
Edit: blijkbaar komt die juist nu naar xbox:
https://www.purexbox.com/...oming-to-xbox-in-may-2024
(wel geen stealth game denk ik)
Bioshock vond ik ook erg goed, ga die System Shock wel even bekijken. Maar ik ben geen fan (hehe) van remakes in de regel.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Aaah, ik zie het!
Hoe dan ook, ik ga hem proberen. Ben heel benieuwd.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Zo te horen een ideale game voor een regenachtige zondagmiddag
Look the pawsitive press so far! Thank you!😺
— Little Kitty, Big City 🐈 🏙️ OUT NOW!! (@LittleKittyGame) 9 mei 2024
Game Informer 8/10
SportSkeeda 8/10
Pocket Tactics 9/10
GAMINGTREND 75/100
PureXbox 7/10
IGN 7/10
SwitchUp - 8/10
Bonus Action 10/10
Smash Jump 8/10
Siliconera 9/10
GameSkinny 9/10
GameReactor UK 8/10
PressStart AU 7.5/10
Ben verder me nu behoorlijk aan het vastbijten in Promenade. Echt een toppertje. Schijn bedriegt, want hoe schattig het er ook uit ziet. De gameplay is behoorlijk goed uitgewerkt en ben nu bezig met diverse time trials die best wel pittig kunnen zijn.
[ Voor 62% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2024 16:44 ]
Lmao someone nuked Phil Spencer’s camp in Fallout 76 pic.twitter.com/DxfcIdH8ob
— Sam (@Sam_Snydes) 9 mei 2024
Maar nog even over gamepas, ik merk zelf wel dat ik minder "invested" ben ik de wat kleine early acces titels dan als ik een EA had gekocht.
[ Voor 34% gewijzigd door Palindrome op 09-05-2024 16:56 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Alle early acces games in gamepass kun je kopen.Palindrome schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 16:50:
Tja dit is ook een manier om je ontevree over xbox te uiten![]()
[Twitter]
Maar nog even over gamepas, ik merk zelf wel dat ik minder "invested" ben ik de wat kleine early acces titels dan als ik een EA had gekocht.
Dus je bent alleen invested in een game omdat je er voor betaald hebt. Blijf het een rare redenering vinden.
Ik lees het als volgt:
Omdat je het zonde vindt van je geld blijf je een spel spelen die je eigenlijk niet zou willen spelen als geld geen issue was.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2024 18:28 ]
Of je kiest wat je speelt bewuster als je voor elk spel apart geld neer moet leggen. Zo raar is de redenering niet.uchiha tijntje schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 18:26:
[...]
Alle early acces games in gamepass kun je kopen.
Dus je bent alleen invested in een game omdat je er voor betaald hebt. Blijf het een rare redenering vinden.
Ik lees het als volgt:
Omdat je het zonde vindt van je geld blijf je een spel spelen die je eigenlijk niet zou willen spelen als geld geen issue was.
Waar ik je wel kan volgen is promenade. Wat een spel! De time trials gaan nog wel een ding worden, heb nog geen één de tijd verslagen en kom niet eens in de buurt van de normale cog voor de chimpansee ellende.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Je kunt ook bewuster kiezen zonder dat geld een bepalende factor is. Het grootste goed is tijd. Speel een game die je leuk vindt, niet omdat je toevallig je portemonnee getrokken hebt.Exactor it schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 18:57:
[...]
Of je kiest wat je speelt bewuster als je voor elk spel apart geld neer moet leggen. Zo raar is de redenering niet.
Waar ik je wel kan volgen is promenade. Wat een spel! De time trials gaan nog wel een ding worden, heb nog geen één de tijd verslagen en kom niet eens in de buurt van de normale cog voor de chimpansee ellende.
Maar als je denkt dat de time trials in het begin uitdagend zijn… ik presenteer je bij deze de ultimate time trials
Succes
Trouwens voor andere tweakers hier, ze zijn volledig optioneel. Dus je hoeft hier ze niet te proberen om gewoon het spel goed te kunnen spelen
Ik moet de eerste en de derde nog en dan ben ik klaar om eens te zien hoe in hemelsnaam je deze game in 2.5 uur uitspeelt. Je moet in totaal 99 cogs verzamelen om het spel te kunnen uitspelen.
Idd, wat een spel!
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2024 19:28 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Net mee begonnen. Vermakelijk, doet me denken aan Untitled Goose Game.uchiha tijntje schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 16:40:
[Video: Little Kitty Big City - Game Pass | Review]
Zo te horen een ideale game voor een regenachtige zondagmiddag
[Embed]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2024 21:18 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Xbox's Sea of Thieves was the best-selling digital PS5 game in Europe last month, Sony has revealed.https://t.co/773iFrphwZ pic.twitter.com/K2UOS5MJJv
— VGC (@VGC_News) 9 mei 2024
We are thrilled to announce that Pentiment has won a Peabody Award.
— Obsidian (@Obsidian) 9 mei 2024
Huge congratulations to the Pentiment team for bringing home the @PeabodyAwards win in the Immersive & Interactive category! https://t.co/NLOf4zoabj
Lezenuchiha tijntje schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 18:26:
[...]
Alle early acces games in gamepass kun je kopen.
Ik lees het als volgt:
Volgens mij is het psychologische principe vrij simpel. Een echte aankoop is vaak een afgewogen keuze. Bij gamepas is het toch eerder even proberen en daarna kun je het zonder schuldgevoel laten liggen, omdat er iets anders interesants weer voorbij komt. In die zin concurreren games ook op een ander niveau met elkaar.
En ja ik geloof dat waneer je ergens geld insteekt is het vaak ook psychologisch moeilijker om op die keuze terug te komen.
Zo heeft het voordelen en nadelen. Voordelen ik bespaar geld en kan die in ander titels steken die niet op gamepas staan. Nadeel ik voel meer "invested" in de titels die ik koop dan die ik via gamepas speel.
Mischien ben ik wel de enige op de wereld die dit heeft wie weet. Het is maar mijn mening.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Lezen is een kunst iddPalindrome schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:55:
[...]
Lezen,ik zei "meer invested".
Volgens mij is het psychologische principe vrij simpel. Een echte aankoop is vaak een afgewogen keuze. Bij gamepas is het toch eerder even proberen en daarna kun je het zonder schuldgevoel laten liggen, omdat er iets anders interesants weer voorbij komt. In die zin concurreren games ook op een ander niveau met elkaar.
En ja ik geloof dat waneer je ergens geld insteekt is het vaak ook psychologisch moeilijker om op die keuze terug te komen.
Zo heeft het voordelen en nadelen. Voordelen ik bespaar geld en kan die in ander titels steken die niet op gamepas staan. Nadeel ik voel meer "invested" in de titels die ik koop dan die ik via gamepas speel.
Mischien ben ik wel de enige op de wereld die dit heeft wie weet. Het is maar mijn mening.
Ik snap aan de ene kant wel dat de drempel lager is om een andere game te proberen als je er niet specifiek voor hebt betaald, maar als een game je pakt dan maakt het niet uit toch of je er voor hebt betaald of niet. De game verandert namelijk niet. Maar uiteraard is dat persoonlijk hoe je het ervaart.
Broer heeft hem ook gedownload uit de store, maar hij krijgt een error van "do you own this game or app....." dit heeft ie vaker gehad, maar waarom komt dit voor?
Hij is primary Game Pass Ultimate user en ik secondary. Hoe fixt ie dit?
Ik unlockte net een achievement in Promenade die Celeste refereert.Exactor it schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:42:
Promenade is best wel cool. Een beetje een mix van Mario paper en Celeste. Wel tof gedaan hoe je verrast wordt door hoe anders elk level/wereld is.
Haha, nee. Natuurlijk niet.Palindrome schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:55:
[...]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
https://news.xbox.com/en-...-2-mental-health-feature/
———
On Monday, May 13 we will be updating Fallout 4 on all platforms.
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) 10 mei 2024
This update will include new options for graphics and performance settings as well as further fixes and improvements.
Thanks for your continued feedback and support!
————
The Senua's Saga: Hellblade II dynamic background is available now for your Xbox Series X|S! pic.twitter.com/VLJhVPZoNT
— Ninja Theory (@NinjaTheory) 10 mei 2024
[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-05-2024 18:11 ]
Edit: Met een nieuwe game bovenstaande achievement wel gehaald. Nu verder met Hellblade.
[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 10-05-2024 17:54 ]
en hoe geldt dit voor valhalla?
Nee en dat is zo voor alle games van UplayR.G schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 17:42:
Als je op uplay via pc skulls and bones wilt kopen krijg je hem dan ook op xbox en ps?
en hoe geldt dit voor valhalla?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
The Senua's Saga: Hellblade II dynamic background is available now for your Xbox Series X|S! pic.twitter.com/VLJhVPZoNT
— Ninja Theory (@NinjaTheory) 10 mei 2024
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
On Monday, May 13 we will be updating Fallout 4 on all platforms.
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) 10 mei 2024
This update will include new options for graphics and performance settings as well as further fixes and improvements.
Thanks for your continued feedback and support!
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 14:28
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik koop het liever dan dat de Game Pass prijs omhoog gaat.
Ze kunnen ook het EA Play model toepassen. Enkele weken of maanden voor de nieuwe release van een jaarlijkse iteratie van een game het dan in Game Pass zetten. De casual gamer bedien je dan (eerste jaar is dan beetje zuur om zonder te zitten in Game Pass) en is een lekker opwarmertje voor de game die erna komt. Zo heeft PlayStation het ook gedaan in de vorige games van CoD toen hun de deal hadden met Activision Blizzard. In de zomer in Playstation+ dan een gratis CoD.
Day 1 in Game Pass is voor mij niet zo heilig moet ik eerlijk zeggen. Ja, bij andere spellen was het leuk maar ik merk dat met heel veel games dat het pas maanden tot een jaar na release tot bloei komt met fixes, content en dergelijke. Ik speel een game dan liever in zulke staat dan hoe het tot nu toe is gegaan om eerlijk te zijn. Zo begin ik recent pas Halo Infinite wat meer op te pakken nu het content rijk is geworden. Hoe het op launch was, was een leuke basis maar te karig en die momentum is buiten voor Xbox fanboys nooit meer opgepikt. Dat merk je soms bij het zoeken naar een game.
[ Voor 5% gewijzigd door polopolo150 op 10-05-2024 22:58 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Heb hem ook uitgespeeld vandaag. Was wel een vermakelijke game.L23 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:52:
Little Kitty, Big City uitgespeeld. Alleen 1 achievement niet gehaald omdat 1 van de 10 vogelnesten die je moet mollen bij mij niet registreert. Verder niet tegen problemen aangelopen. Leuke game. Duidelijk inspiratie gehad van Untitled Goose Game, maar daar is niks mis mee. De game heeft er ook weer zijn eigen draai aan gegeven. Als kat kan je klimmen en gedurende de game kan je je uithoudingsvermogen verbeteren en zo nieuwe hoogtes bereiken. Leuk sfeertje en de besturing is goed. Verder is het net als Untitled Goose Game To-Do lijstje afwerken, ontdekken en verzamelen.
Edit: Met een nieuwe game bovenstaande achievement wel gehaald. Nu verder met Hellblade.
Verder ook in Promenade alle cogs gehaald en bijna alle devtijden in de time trials verslagen. Moet er nog iets van 3 ofzo. Maar wat een game jongens!
Bij het behalen van die time trials daalde het besef weer in dat we helaas zeer waarschijnlijk nooit meer een Trials game gaan krijgen. Voor mij zijn dit soort games met trial en error waar je echt de skills moet leren echt het summum en de reden waarom ik altijd wel zal blijven gamen.
Wel heb je bij dit soort games en time trials altijd wel momentjes waar de “zenuwen” beginnen toe te slaan
Dit was het meest simpele stuk volledig aan het einde van een run van ruim 5 minuten…. Gelukkig nog steeds de dev tijd verslagen. Maar toch
Wie weet de volgende keer dat ie hier is dat we dan de remastered Gears of War collection hebben. Nick van XboxEra zegt het al meer dan een jaar dat die komt en onlangs andere bronnen ook. June? Zou tof zijn. Want hoe geweldig de UE van Gears of War is, het heeft absoluut een oppoets beurt nodig. Aliasing, borders links en rechts met local co-op etc.
Toch vreemd dat ik dan ook dit tegenkom, uitspraak Sarah Bond:
En aangezien de nieuwe COD een deep dive krijgt na de showcase in juni, ga ik er vanuit dat die in GP zit.And the last piece is about game pass. We know our core users love game pass, game pass is a gaming subscription, you get a whole portfolio of games, but importantly you get every single one of the games we build day one in game pass. and the quality and the breadth of those games has only been going up over time. And you’re going to see some more really big games going into Game Pass later this year.”
Dina: “From Activision’s portfolio or?”
Sarah: “Across the whole slate, across the whole slate, you’re going to see some really amazing things. And keeping that as something that is really special for Xbox players is central to us.”
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
”Nieuws” sites moeten iets doen om clicks te krijgen hè. Toepasselijk interview met Denzel Washington. Helaas de realiteit van vandaag de dag.On_E schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 08:58:
[...]
Toch vreemd dat ik dan ook dit tegenkom, uitspraak Sarah Bond:
[...]
En aangezien de nieuwe COD een deep dive krijgt na de showcase in juni, ga ik er vanuit dat die in GP zit.
Elk gerucht is nieuwswaardig en laten we het in quotes zetten met anonieme bronnen en we hebben ons ingedekt.
——-
Heeft iemand hier the rewinder gespeeld? Vorige week uitgekomen.
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-05-2024 10:10 ]
Ik heb al best wat gegoogeld naar ik kom er niet uit, ik dacht voor een artics 7X of die van Xbox zelf te gaan maar dan lees ik weer wat negatieve punten en ga weer twijfelen. En zo had ik dat met meer koptelefoons.
Ik zoek iets tot €200,- die zonder storing en gedoe op de Xbox werkt. ook moet de microfoon inklapbaar zijn.
We kan me de juiste tips geven? En comfortabel.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Je gaat geen buil vangen met de Arctis 7x als je wilt praten met mensen en draadloos wil. Prima koptelefoon. De turtle beach apparaten zijn ook uitstekend in dit budget. Het is niet alsof er meer dan drie keuzes zijn als het budget <200 is maar het moet redelijk goed zijn.picardo schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:01:
Ik zit te kijken voor een koptelefoon voor de series x maar ik zie tussen de bomen het bos niet meer.
Ik heb al best wat gegoogeld naar ik kom er niet uit, ik dacht voor een artics 7X of die van Xbox zelf te gaan maar dan lees ik weer wat negatieve punten en ga weer twijfelen. En zo had ik dat met meer koptelefoons.
Ik zoek iets tot €200,- die zonder storing en gedoe op de Xbox werkt. ook moet de microfoon inklapbaar zijn.
We kan me de juiste tips geven? En comfortabel.
[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 11-05-2024 22:32 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-may-13
Met name de Braid anniversary edition is wel een tip van mij voor mensen die deze game nooit op de 360 hebben gespeeld. Een hele leuke puzzelgame.
Ik vind de Xbox Stereo headset juist heel prettig. Zit lekker en geluid is prima, zij het vrij bass heavy.Exactor it schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:31:
[...]
Je gaat geen buil vangen met de Arctis 7x als je wilt praten met mensen en draadloos wil. Prima koptelefoon. De turtle beach apparaten zijn ook uitstekend in dit budget. Het is niet alsof er meer dan drie keuzes zijn als het budget <200 is maar het moet redelijk goed zijn.Ik zou de xbox stereo headset vermijden. Hij doet het goed, maar als je iets meer uitgeeft heb je ook iets beters.
Sowieso vind ik draadloos weinig toevoegen en eerder een nadeel.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
De speedrun van bijvoorbeeld Stray was prima te doen binnen 2 uur. Die van Hollow Knight binnen 5 uur ook wel, maar verder zijn er weinig games die ik me kan herinneren waar er een speedrun achievement in zit.
Dit wordt best wel een uitdaging gok ik. Maar de game is zo leuk dat ik in ieder geval wel een poging ga wagen.
——-
Heeft er hier iemand Pennys big breakaway gespeeld?
Lijkt me wel een leuke 3d platformer.
———
Heb dit weekend wat beelden gezien van de early acces van Hades 2. Dat ziet er weer erg tof uit. Nog even gedacht of ik hem nu al wil spelen, maar ik wacht lekker tot de full release die hopelijk eind dit jaar komt. Hades 1 was ook echt een toppertje.
[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-05-2024 21:49 ]
Mega Man 11. Is één van de redenen waarom ik die (nog) niet platinum heb, want ik heb een hekel aan speed runs.uchiha tijntje schreef op zondag 12 mei 2024 @ 20:29:
maar verder zijn er weinig games die ik me kan herinneren waar er een speedrun achievement in zit.
ik weet uiteraard dat je in de vorige Farcry games zo ook wat dingen had waar je dan al heel snel de credits kon zien maar ik had helemaal geen intentie om naar Miami te vluchten met de boot
Waarom niet posten in [Multi] Far Cry 6?MetalSonic schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:48:
Lichte/ rare Farcry 6 spoiler na ongeveer 3 á 5 uur spelen.
spoiler:Na een uur of 3 á 5 ga je naar een nieuw stuk eiland, daar krijg je een boot tot je beschikking. Ik wilde gewoon van het nieuwe eiland terug varen naar het oude eiland maar het spel vond dat die actie van mij hetelfde was als terug naar Miami. Soort grapje/ easter eg en even later zie je de credits?? okay....
ik weet uiteraard dat je in de vorige Farcry games zo ook wat dingen had waar je dan al heel snel de credits kon zien maar ik had helemaal geen intentie om naar Miami te vluchten met de boot
[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 12-05-2024 22:21 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zal hierna verder gaan in Farcry 6! zat btw niet aan de rand van de map, geen melding gekregen. Maakt niet uit verder. Wel achievement ja.FeaR schreef op zondag 12 mei 2024 @ 22:17:
[...]
Waarom niet posten in [Multi] Far Cry 6?
spoiler:Het scenario wat je schetst is als je, nadat het mogelijk is/het vrijspelen van toegang tot het grote eiland, van de map af vaart/vliegt. Gaat ook gepaard met de "Hidden In Plain Sight" achievement/trophy. Mogelijk zat je te ver aan de rand van de map. Er komt sowieso eerst een melding dat je de regio aan het verlaten bent alvorens je de map af bent en bovenstaande triggert.
Ik heb een Xbox Wireless geprobeerd en ook een Turtle Beach Stealth 600 maar bij beiden stoort het geluid als mijn LG tv aanstaat (wat denk ik te maken heeft met het gebruik van de 2,4 GHz frequentie door het XBOX Wireless protocol waar ook WiFi op opereert).KlaasjeNL schreef op zondag 12 mei 2024 @ 13:42:
[...]
Ik vind de Xbox Stereo headset juist heel prettig. Zit lekker en geluid is prima, zij het vrij bass heavy.
Sowieso vind ik draadloos weinig toevoegen en eerder een nadeel.
Inmiddels een Steelseries Nova Pro Wireless aangeschaft en ik wil niet meer terug. Wat is volgens jou het nadeel van wireless (behalve het feit dat je de accu moet laden, wat bij de Steelseries Nova Pro geen probleem is want hot-swappable batterijen)?
- Linksquest
Misschien heb ik het in een eerder bericht gemist, welke LG TV en welke Xbox heb je precies? Ik heb namelijk ook een Turtle Beach Stealth 600 en een LG OLED EVO C2 TV, en bij mij werkt het perfect op de Xbox Series X.jeroen71974 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 10:35:
[...]
Ik heb een Xbox Wireless geprobeerd en ook een Turtle Beach Stealth 600 maar bij beiden stoort het geluid als mijn LG tv aanstaat (wat denk ik te maken heeft met het gebruik van de 2,4 GHz frequentie door het XBOX Wireless protocol waar ook WiFi op opereert).
Inmiddels een Steelseries Nova Pro Wireless aangeschaft en ik wil niet meer terug. Wat is volgens jou het nadeel van wireless (behalve het feit dat je de accu moet laden, wat bij de Steelseries Nova Pro geen probleem is want hot-swappable batterijen)?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Square Enix has revealed its new business plan, part of which includes making its AAA games multiplatform going forward.
— VGC (@VGC_News) 13 mei 2024
The publisher will "aggressively pursue a multiplatform strategy that includes Nintendo platforms, PlayStation, Xbox and PCs".https://t.co/ez3NHD5KLZ pic.twitter.com/yfgVW3G7kI
Ik snap best dat het opladen een kleine moeite is, helemaal als je de batterij kan hot-swappen. Maar andersom zie ik geen voordelen ten opzichte van een bedrade heatset. Die werkt altijd, hoef je nooit op te laden en bedraad is gewoon aangesloten op een draadloze controller. Dus het is niet zo dat ik in mijn bewegingsvrijheid wordt beperkt.jeroen71974 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 10:35:
[...]
Ik heb een Xbox Wireless geprobeerd en ook een Turtle Beach Stealth 600 maar bij beiden stoort het geluid als mijn LG tv aanstaat (wat denk ik te maken heeft met het gebruik van de 2,4 GHz frequentie door het XBOX Wireless protocol waar ook WiFi op opereert).
Dit zou echt top zijn. Final Fantasy VII: Remake, Rebirth en XVI op de Xbox Series X en Switch 2
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ben zelf na FFX volledig afgehaakt van de franchise, maar zou mooi zijn voor de fans.Mog schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:29:
[...]
Dit zou echt top zijn. Final Fantasy VII: Remake, Rebirth en XVI op de Xbox Series X en Switch 2
Laat wel een beetje zien dat de exclusivity tour van dit soort publishers ook niet meer houdbaar is.
Behalve als je met je controller wil gooien! (of door wil praten terwijl je iets te drinken pakt of een hekel hebt aan draden omdat ze in de knoop kunnen raken).KlaasjeNL schreef op maandag 13 mei 2024 @ 13:45:
[...]
Ik snap best dat het opladen een kleine moeite is, helemaal als je de batterij kan hot-swappen. Maar andersom zie ik geen voordelen ten opzichte van een bedrade heatset. Die werkt altijd, hoef je nooit op te laden en bedraad is gewoon aangesloten op een draadloze controller. Dus het is niet zo dat ik in mijn bewegingsvrijheid wordt beperkt.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Fans of the brilliant #LiesofP can look forward to some additional content later this year, according to a recent earnings report from Neowiz.
— XboxEra (@xboxera) 13 mei 2024
Details: 📰https://t.co/KlyBqfTiNT#XboxGamePass
Zou tof zijn! Was echt een hele leuke soulslike game.
En mogelijk dat de geluidskwaliteit minder is want de dac in een controller is volgens mij niet van denderende kwaliteit... Maar of dat uitmaakt met een niet al te hoog budget weet ik niet (en ik ben zelf helemaal niet goed in geluid analyseren, geef het alleen aan als mogelijk verschil).Exactor it schreef op maandag 13 mei 2024 @ 15:26:
[...]
Behalve als je met je controller wil gooien! (of door wil praten terwijl je iets te drinken pakt of een hekel hebt aan draden omdat ze in de knoop kunnen raken).
Gamertag: FinrazielNL
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
A new update for Fallout 4 is now available.
— Klobrille (@klobrille) 13 mei 2024
• Xbox Series X|S and PlayStation 5 Display Settings
• Frame Rate Target
• Visual and Performance Prioritization
• Auto HDR re-enabled (Xbox Series X|S)
• Bug Fixes
Notes; https://t.co/O5Oio048Dw pic.twitter.com/xENqwo8XZu
YouTube: Assassin's Creed Shadows: Official Cinematic World Premiere Trailer
- Linksquest
Nu heb ik de luxe dat ik alle 3 de consoles heb, maar ik moedig dit alleen maar aan, hopelijk dat ook straks Xbox spelers Final Fantasy 7 Remake serie en deel 16 kunnen spelen.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Yes! Staat nu in het Assassin's Creed: Shadows topic geplaatstDanno88 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 19:02:
Cinamatic trailer can Assassins Creed Shadows incoming:
YouTube: Assassin's Creed Shadows: Official Cinematic World Premiere Trailer
Heel mooi! De FF7R op Xbox dream is dus toch niet dood! Al zie ik zelf wel 16 eerder naar Xbox komen eerst, aangezien Sony voor 7 sowieso nog deels heeft voor deel 2 en 3. Dus misschien erna pas?
Denk dat het voor niemand meer houdbaar gaat zijn. Xbox heeft het natuurlijk al laten zien met titels naar Playstation brengen en dat zal alleen maar meer worden en ook de andere kant op is mijn voorspelling. Aandeelhouders willen meer winst zien en het aantal gamers stagneert al een tijdje.uchiha tijntje schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:35:
[...]
Ben zelf na FFX volledig afgehaakt van de franchise, maar zou mooi zijn voor de fans.
Laat wel een beetje zien dat de exclusivity tour van dit soort publishers ook niet meer houdbaar is.
Een LG OLED CX, ik had het echt alleen als de TV aanstaat (al zou het ook nog kunnen liggen aan de Cromecast with Google TV die eraan hangt aangezien mijn vrouw altijd die gebruikt).Linksquest schreef op maandag 13 mei 2024 @ 12:07:
[...]
Misschien heb ik het in een eerder bericht gemist, welke LG TV en welke Xbox heb je precies? Ik heb namelijk ook een Turtle Beach Stealth 600 en een LG OLED EVO C2 TV, en bij mij werkt het perfect op de Xbox Series X.
Mijn zoon heeft nu de Xbox Wireless in gebruik op zijn slaapkamer en die heeft nergens last van.
- Linksquest
Zou goed kunnen dat het de Chromecast is, maar blijf het apart vinden. Ik ga het bij mij thuis eens met de Chrome Cast testen, kijken of die ook storing maakt.jeroen71974 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 08:52:
[...]
Een LG OLED CX, ik had het echt alleen als de TV aanstaat (al zou het ook nog kunnen liggen aan de Cromecast with Google TV die eraan hangt aangezien mijn vrouw altijd die gebruikt).
Mijn zoon heeft nu de Xbox Wireless in gebruik op zijn slaapkamer en die heeft nergens last van.
USB stoort als de neten qua geluid. Ik denk dat de chromecast de boosdoener was.jeroen71974 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 08:52:
[...]
Een LG OLED CX, ik had het echt alleen als de TV aanstaat (al zou het ook nog kunnen liggen aan de Cromecast with Google TV die eraan hangt aangezien mijn vrouw altijd die gebruikt).
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties