• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59

JSchut

.....

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82


  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
JSchut schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 11:17:
[...]

Enkel op te halen. Ik woon in Den Helder. Dus dat is wel even uit de route :P
Gewoon Fast Travel gebruiken. Werkt niet als je midden in een missie zit.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.


  • bertbelgie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-06 10:16
JSchut schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 11:17:
[...]

Enkel op te halen. Ik woon in Den Helder. Dus dat is wel even uit de route :P
Je kan altijd contact opnemen en overleggen natuurlijk. Misschien wil de verkoper nog wel bijdraaien.

Anyway, Beyond Gaming is meestal ook wel enkel verkoop door personen die hun materiaal verzorgen.

Geen Marktplaats of 2dehands.be ;)

  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.


  • bertbelgie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-06 10:16
Pro-prutser schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 11:25:
[...]

Goede tip

Deze site kende ik nog niet. Even checken.

Thanks!
Toen het nog 9lives.be was enkele jaren geleden was de verkoopsectie best actief. Bij het overzetten naar BeyondGaming is iedereen zijn itrader scores verloren en sindsdien is er daar qua verkoop toch aanzienlijk minder activiteit. Wel een beetje jammer.

  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
bertbelgie schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 11:32:
[...]

Toen het nog 9lives.be was enkele jaren geleden was de verkoopsectie best actief. Bij het overzetten naar BeyondGaming is iedereen zijn itrader scores verloren en sindsdien is er daar qua verkoop toch aanzienlijk minder activiteit. Wel een beetje jammer.
Spijtig om te lezen

Hopelijk krabbelt het weer omhoog

Ik ga er nu eventjes voorzitten. Ben benieuwd naar het aanbod!

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.


  • Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
JSchut schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 07:07:
Momenteel heb ik een OG PS5. Ben zo goed als altijd XBOX gamer geweest maar de Series X was de eerste XBOX die ik overgeslagen heb.

Nu heb ik alle PS exclusives wel gespeeld en wil ik ook Forza Horizon 5 en 6 spelen. Die kan ik natuurlijk kopen op de PS5. Maar gamepass is toch ook wel interessant. We weten natuurlijk niet wat de toekomst brengt. Maar het idee dat ze met een hybrid console komen spreekt ook wel aan.

Dacht dan koop ik er een XBOX bij. Dan hou ik mijn PS5 er gewoon naast. Beetje aan het zoeken op Vraag en aanbod en Marktplaats. Je komt vaak rond de 400 euro uit. Nu ben ik al niet zo van de tweedehands tech, maar aangezien de xbox lastig te krijgen verkrijgen is toch maar op zoek gegaan. Echter bij veel advertenties op marktplaats nemen ze niet eens de moeite om de boel schoon te maken. Tweedehands controllers vind ik al niet heel hygienisch maar vaak zien ze er op de foto ook al niet al te best uit. Some zelfs met kattenharen op de foto :S

Ook als ze aangeven dan de XBOX nog best jong is dan hebben ze vaak de bon niet.

Krijg er niet echt een fijn gevoel bij... Zijn er hier mensen die hun XBOX van Marktplaats of V&A hebben?
Bol heeft evt. nog wat nieuwe staan, maar betaal je wel de hoofdprijs.
Er zijn ook wat online winkels die tweedehands aanbieden, maar heb er zelf geen ervaring mee:
rebuy.nl
goohoo.nl
usedproducts.com

Meesten bieden ook enige vorm van garantie. Succes!
backmarket.nl

  • MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
@JSchut
Mocht je een nieuwe Series X willen, en niet de belachelijke nieuwprijs van Bol willen betalen, dan lijkt die bij Amazon.DE gewoon op voorraad: €579,90 + 6,99 verzendkosten. Of eventueel een witte Series X Digital voor €549,99 + verzendkosten.

  • joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:39
MartijnS72 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:40:
@JSchut
Mocht je een nieuwe Series X willen, en niet de belachelijke nieuwprijs van Bol willen betalen, dan lijkt die bij Amazon.DE gewoon op voorraad: €579,90 + 6,99 verzendkosten. Of eventueel een witte Series X Digital voor €549,99 + verzendkosten.
Bij Amazon.de vorige maand een series x digital gekocht, zeer tevreden mee.

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Pfff. Ziet er ontzettend goed uit. Als ik nou eens zeker wist dat die Series X25 niet naar Nederland kwam...

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

Mog schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 18:24:
[...]

Pfff. Ziet er ontzettend goed uit. Als ik nou eens zeker wist dat die Series X25 niet naar Nederland kwam...
Ik zou die controller wel graag willen. Die kan dan mooi aan de muur met mijn andere controllers :)

Heb nu van 5 generaties (vanaf de NES) diverse controllers aan de muur hangen. De negende generatie ontbreekt nog :) Daar zou deze wel mooi bijpassen.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-06-2026 19:00 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:37
JSchut schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 07:07:
Momenteel heb ik een OG PS5. Ben zo goed als altijd XBOX gamer geweest maar de Series X was de eerste XBOX die ik overgeslagen heb.

Nu heb ik alle PS exclusives wel gespeeld en wil ik ook Forza Horizon 5 en 6 spelen. Die kan ik natuurlijk kopen op de PS5. Maar gamepass is toch ook wel interessant. We weten natuurlijk niet wat de toekomst brengt. Maar het idee dat ze met een hybrid console komen spreekt ook wel aan.

Dacht dan koop ik er een XBOX bij. Dan hou ik mijn PS5 er gewoon naast. Beetje aan het zoeken op Vraag en aanbod en Marktplaats. Je komt vaak rond de 400 euro uit. Nu ben ik al niet zo van de tweedehands tech, maar aangezien de xbox lastig te krijgen verkrijgen is toch maar op zoek gegaan. Echter bij veel advertenties op marktplaats nemen ze niet eens de moeite om de boel schoon te maken. Tweedehands controllers vind ik al niet heel hygienisch maar vaak zien ze er op de foto ook al niet al te best uit. Some zelfs met kattenharen op de foto :S

Ook als ze aangeven dan de XBOX nog best jong is dan hebben ze vaak de bon niet.

Krijg er niet echt een fijn gevoel bij... Zijn er hier mensen die hun XBOX van Marktplaats of V&A hebben?
Misschien is dit wat.

Microsoft Console Xbox Series X 1TB Digital Edition Robot Wit

[ Voor 9% gewijzigd door Triple Stars op 17-06-2026 18:47 ]

Mog schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 18:24:
[...]

Pfff. Ziet er ontzettend goed uit. Als ik nou eens zeker wist dat die Series X25 niet naar Nederland kwam...
Als je zo in detail op de graphics gaat letten is het allemaal wel erg fraai inderdaad. De reputatie dat Coaltion Unreal engine goed in de vingers heeft, wordt weer eer aangedaan in ieder geval!

Maar je bent nog op zoek naar een XSX? En je wilt wachten op de X25 editie? Of hoe moet ik je tweede zin lezen?

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Wom schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 18:53:
[...]

Als je zo in detail op de graphics gaat letten is het allemaal wel erg fraai inderdaad. De reputatie dat Coaltion Unreal engine goed in de vingers heeft, wordt weer eer aangedaan in ieder geval!

Maar je bent nog op zoek naar een XSX? En je wilt wachten op de X25 editie? Of hoe moet ik je tweede zin lezen?
Het liefst heb ik de X25 editie ja. Maar ik ben bang dat deze niet naar Europa, laat staan Nederland komt.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59

JSchut

.....

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

justifire schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:32:
[...]

Best dubieus ?
499,- Nieuw vanaf 679,-
Lijkt op refurbished zonder vermelding ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-5wNG_A40oD5ZS3loXqEtwQ-mI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/K6u2HidBnuumdHXMRR7ufbrv.png?f=user_large

"5 nieuw vanaf [...]"

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Ik heb echt moeite met lezen soms 8)7 Ik heb je hele bericht gelezen behalve "Nieuw vanaf 679,-" :X

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

Mog schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:17:
[...]

Het liefst heb ik de X25 editie ja. Maar ik ben bang dat deze niet naar Europa, laat staan Nederland komt.
Wil je geen valse hoop geven, maar kwam zojuist bij de Appie dit tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hPJdHeQp_odM5eC_0RUyiDC1pqA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0J5Ek520X8TjSZVJ5QIdnwV6.jpg?f=fotoalbum_large

  • Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:35
Wom schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:12:
[...]

Wil je geen valse hoop geven, maar kwam zojuist bij de Appie dit tegen:

[Afbeelding]
Maken ze @MRE-Inc eindelijk blij met marketing is het op een blikje cassis voor een product dat hier wss niet verkocht wordt. Wat een snurkers zijn ze daar qua reclame zeg.

  • JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59

JSchut

.....

MartijnS72 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:40:
@JSchut
Mocht je een nieuwe Series X willen, en niet de belachelijke nieuwprijs van Bol willen betalen, dan lijkt die bij Amazon.DE gewoon op voorraad: €579,90 + 6,99 verzendkosten. Of eventueel een witte Series X Digital voor €549,99 + verzendkosten.
Had het gezien idd. Wellicht de beste keus. Geen gezeur en gewoon garantie.

Verschil tussen de disc en digital is wel erg klein. 30 euro. Dacht voor een digital te gaan omdat ik toch geen disc wil gebruiken. Maar voor zo'n klein verschil is het wellicht toch slimmer.

Even een nachtje over slapen :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Oh wauw deze nieuwe gameplay van Aniimo ziet er zoooo goed uit, lijkt wel de moderne Pokémon! En dat voor een free-to-play..

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 17-06-2026 22:25 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
justifire schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:32:
[...]

Best dubieus ?
499,- Nieuw vanaf 679,-
Lijkt op refurbished zonder vermelding ?
499 is de prijs van Fnac. Die andere prijzen zijn derde partijen. In de beschrijving staat nergens dat het een refurbished model is, dus geen reden om je zorgen te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 18-06-2026 07:11 ]


  • Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:37
JackAvery schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 07:09:
[...]

499 is de prijs van Fnac. Die andere prijzen zijn derde partijen. In de beschrijving staat nergens dat het een refurbished model is, dus geen reden om je zorgen te maken.
Inderdaad, snap het wantrouwen niet. Heb al dikwijls producten besteld daar.

  • Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:37
justifire schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:32:
[...]

Best dubieus ?
499,- Nieuw vanaf 679,-
Lijkt op refurbished zonder vermelding ?
Edit.

Enige dubieus aan dit is de prijs 679,- (scalper gedrag)

[ Voor 32% gewijzigd door Triple Stars op 18-06-2026 09:23 ]

Nvm de gameolay van State Of Decay 3 was al gepost door @justifire :p

[ Voor 160% gewijzigd door G_Dragon op 18-06-2026 08:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Dat ziet er behoorlijk hectisch en pittig uit :) Ben benieuwd hoe dit speelt en of je redelijk je eigen tempo kan bepalen en rustmomenten kan inbouwen of dat je continue onder druk staat ivm resources en plagues.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Exactor it schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:37:
[...]

Maken ze @MRE-Inc eindelijk blij met marketing is het op een blikje cassis voor een product dat hier wss niet verkocht wordt. Wat een snurkers zijn ze daar qua reclame zeg.
Samenwerking met Fanta, niet specifiek cassis. Fanta (eigendom van Coca Cola) is in sommige delen van de wereld best een populair drankje. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YuSq7hshN0U781ME16Mr8hvdKiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vw5seLXoqu9BWqPLBTZ0yciG.jpg?f=fotoalbum_large

Tevens is het geen reclame voor specifiek de groene console, maar het logo is algemeen voor de viering van het 25 jarig bestaan van XBOX.

[ Voor 8% gewijzigd door Powder Toastman op 18-06-2026 12:20 ]


  • Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:35
Powder Toastman schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:34:
[...]


Samenwerking met Fanta, niet specifiek cassis. Fanta (eigendom van Coca Cola) is in sommige delen van de wereld best een populair drankje. [Afbeelding]
Als je de typisch tweakers wijsneus wil uithangen moet je smaken en merken niet door elkaar halen. :)
edit:
Of misschien snap je gewoon niet wat je leest. Ik maak een de marketing bewust belachelijk door het over een blikje cassis te hebben (waar enorm groot Fanta op staat). Het product waar ik naar refereer zijn Xbox consoles niet blikjes frisdrank.

[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 18-06-2026 12:26 ]


  • Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Exactor it schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:19:
[...]

Als je de typisch tweakers wijsneus wil uithangen moet je smaken en merken niet door elkaar halen. :)
edit:
Of misschien snap je gewoon niet wat je leest. Ik maak een de marketing bewust belachelijk door het over een blikje cassis te hebben (waar enorm groot Fanta op staat). Het product waar ik naar refereer zijn Xbox consoles niet blikjes frisdrank.
Ik denk het laatste dan, dat ik niet begrijp wat je schrijft.

  • Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:37
justifire schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 13:28:
[...]

Oh, nou dan zit het wel goed! :+
Wat een reactie.
Volgende week gaan de pre orders open voor GTA6.

https://www.trueachievements.com/news/gta-6-preorders

Gaat het 79,99 worden of gaan we de grens oprekken naar 89,99?

——-

Zelf begonnen aan 30 birds. Een stukje goedkoper nu voor 9 euro met korting. Leuke stijl en sfeertje. Was vorig jaar helemaal onder mijn radar gevlogen.

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-06-2026 17:31 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

uchiha tijntje schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:26:
Volgende week gaan de pre orders open voor GTA6.

https://www.trueachievements.com/news/gta-6-preorders

Gaat het 79,99 worden of gaan we de grens oprekken naar 89,99?

——-

Zelf begonnen aan 30 birds. Een stukje goedkoper nu voor 9 euro met korting. Leuke stijl en sfeertje. Was vorig jaar helemaal onder mijn radar gevlogen.

[YouTube: 30 Birds - Official Trailer | Summer of Gaming 2022]
Ik gok dat er drie digitale edities komen:
  • Standard: €79,99
  • Special: €99,99
  • Ultimate: €119,99

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Mog schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:40:
[...]

Ik gok dat er drie digitale edities komen:
  • Standard: €79,99
  • Special: €99,99
  • Ultimate: €119,99
Het zal mij niet verbazen als ze gek gaan doen en €99 gaan vragen voor de standaarduitvoering en misschien nog 99 cent achter de komma.

Met vermoedelijk een goedkopere “aantrekkelijke” prijs als je binnen een bepaalde tijd een pre order plaatst. Ik speculeer

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.


  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Heel benieuwd naar gta 6 prestaties op series x!!

En de prijs , al was de game 200, weet je hoe lang we hierop hebben gewacht!

  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
R.G schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:13:
Heel benieuwd naar gta 6 prestaties op series x!!

En de prijs , al was de game 200, weet je hoe lang we hierop hebben gewacht!
Het probleem is dat anderen dat voorbeeld dan ook gaan volgen. Natuurlijk niet te rechtvaardigen, maar ze profiteren graag van de situatie. Hetzelfde ongeveer gebeurde met de iPhone X. Die ging ineens naar €1159. Dat soort prijzen waren we helemaal niet gewend en toch was men bereid om dat te betalen en Apple wist dat en daarna volgde andere merken hetzelfde voorbeeld.

Ik ben bang dat we bij GTA VI hetzelfde gaan zien. Al verwacht ik echt niet dat de prijs €200 zal zijn, maar het zal denk ik wel meer zijn dan we gewend zijn. Voor GTA VI is het misschien nog waard, de meningen zullen daarover verdeeld zijn. Maar zullen we het er ook mee eens zijn als alle spellen daardoor duurder worden? Denk het niet ..

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.


  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Pro-prutser schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:43:
[...]

Het probleem is dat anderen dat voorbeeld dan ook gaan volgen. Natuurlijk niet te rechtvaardigen, maar ze profiteren graag van de situatie. Hetzelfde ongeveer gebeurde met de iPhone X. Die ging ineens naar €1159. Dat soort prijzen waren we helemaal niet gewend en toch was men bereid om dat te betalen en Apple wist dat en daarna volgde andere merken hetzelfde voorbeeld.

Ik ben bang dat we bij GTA VI hetzelfde gaan zien. Al verwacht ik echt niet dat de prijs €200 zal zijn, maar het zal denk ik wel meer zijn dan we gewend zijn. Voor GTA VI is het misschien nog waard, de meningen zullen daarover verdeeld zijn. Maar zullen we het er ook mee eens zijn als alle spellen daardoor duurder worden? Denk het niet ..
Oke ja liefst max 59,99 bij releae en na jaar 29,99 daarna 14,99 en dan 9,99 etc


Daar wordt ik blij van , maar met gamepass ziin we bevoordeeld want best wel aaa games denk aan fable en halo, gears, Forza dat is het al waard in mijn ogen

  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
R.G schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:49:
[...]

Oke ja liefst max 59,99 bij releae en na jaar 29,99 daarna 14,99 en dan 9,99 etc


Daar wordt ik blij van , maar met gamepass ziin we bevoordeeld want best wel aaa games denk aan fable en halo, gears, Forza dat is het al waard in mijn ogen
Ik verwacht niet dat die goedkoper zal zijn dan €79,99, maar €99 zal mij ook niet verbazen. €59,99 bij release is echt een koopje.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.


  • Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:35
Ik heb GTA V voor de 360 op schijf gekocht voor 55 euro. Het is eigenlijk raar om te denken dat dat nu 59 zou zijn. Als je corrigeert voor inflatie zou je rond de 70 zitten denk ik. Hij was toen al 69 piek op de digitale storefront (waar je natuurlijk genaaid wordt door vendor lockin), dat zou nu rond de 85-90 zijn.


Gamers hebben geluk gehad dat de uitgevers al super blij waren door de groei van aantal kopers (of cynischer meer kopers wilden vastzetten op de hobby gaming door lage prijzen) en daarom prijzen niet harder omhoog gooiden. De gamer koopt het wel als er wat meer betaald moet worden. De nieuwe klant minder snel. Ik denk eerlijk gezegd dat uitgevers al een paar jaar weten dat de markt voor goede games niet meer gaat groeien. Dus nu gaan ze de bestaande klantgroep zo effectief mogelijk uitmelken.


Bewijsmiddelen: alle xbox gamestudio's, EA, Ubisoft, Activision en alle slop in de storefronts. De grote uitgevers weten allang dat kwaliteit niet nodig is.

De positievere blik is juist mbt GTA V en hopelijk deel 6. GTA V was echt een verademing in 2013. Eindelijk een spel waar echt moeite in heeft gezeten. Een totaal complete en gave singeplayer ervaring. Dat ze dat voor de standaardprijs aanboden destijds was juist bijzonder als je her afzet tegen wat er rond die tijd uitkwam. Er heeft zich geen enkele koper bekocht gevoeld. Uitmelken kan door hogere prijzen en/of door matige kwaliteit, GTA V deed dat beide niet en werd de verkoopkanon. Hopelijk doet deel 6 dat weer (en dat ze ons later 'uitmelken' met high quality single player story content in de vorm van DLC).
edit:

[ Voor 76% gewijzigd door Exactor it op 18-06-2026 21:30 ]

Ik ga er vanuit dat de SP van GTA gewoon weer top is. De core gameplay loop van GTA is echter niet heel speciaal vind ik. Het moet hem wat mij betreft hebben van het verhaal en de (side)missies. De gameplay loop van een RDR2 vond ik dan wel weer erg verslavend. Lekker verkennen, rustig op je paardje, beetje jagen en dan zien wat je tegenkomt. In GTA is dat verkennen altijd wat minder aanwezig, wat gezien de wereld waar het zich afspeelt ook wel logisch is.

De MP kan me echter helemaal gestolen worden. Zou mooi zijn als ze met het Shark geld wat binnenstroomt goede DLC gaan maken. Dat hebben ze wat mij betreft nagelaten met deel 5.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Gisteravond paar uur in Forza Horizon 6 kunnen steken. Paar missies gedaan, een rush event en daarna gewoon wat uitgetest met de auto's die ik in mijn collectie heb. Haal veel plezier uit het ontdekken van plekken op deze map. Meer dan in de vorige delen. Misschien toch die vakantie naar Japan maar eens doorzetten :P

Overigens is die mogelijkheid om je garage in te richten echt niks voor mij. Hele indeling gemaakt, toch niet tevreden, alles er weer uit. Kan mij best wel verliezen in dergelijke dingen :+
justifire schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:26:
Laatste update van Pragmata heeft de beta Scribble Suit toegevoegd aan de outfits *O*
Echt een topspel!

[Afbeelding]
Hoe lang heb je er over gedaan? Heb hem zelf in mijn wishlist gezet omdat ik toch niet direct de tijd heb om hem te spelen. Maar ben wel van plan om hem ooit te gaan spelen. De positieve reviews had ik niet direct verwacht toen ik de eerste trailers bekeek. :)

——-

Preview van Bad magpie:

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-06-2026 12:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 12:24:
[...]
Hoe lang heb je er over gedaan? Heb hem zelf in mijn wishlist gezet omdat ik toch niet direct de tijd heb om hem te spelen. Maar ben wel van plan om hem ooit te gaan spelen. De positieve reviews had ik niet direct verwacht toen ik de eerste trailers bekeek. :)
Ben er nog mee bezig.
Release van Lord of Hatred heeft sindsdien alle voortgang van andere spellen stop gezet :+
Daarna kwam Luna Abyss uit, heb ik mij zo goed mee vermaakt dat ik die meteen maar ge-complete heb.
Nu wissel ik af met Silent Hill 2 Remake, Crimson Desert, Forza Horizon 6 en Pragmata.
Mooie tijden voor de gamer, ontzettend veel te spelen en nog allemaal topspellen ook!
Puur genieten! :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙


  • joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:39
Zou coolblue met een bundelkomen met een series x en gta 6?


Dan heb ik meteen een cadeau voor die kleine hier in huis.

[ Voor 35% gewijzigd door joey82 op 19-06-2026 21:18 ]

De nieuwe This Week on Xbox is er, in deze aflevering kijken ze weer naar pas nieuw uitgekomen games, zoals Toy Story: Retro Roundup! + Toy Story 3 Complete Edition. Kijken ze naar games die naar games Pass komen en worden weer nieuwe updates voor games besproken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.


  • koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:44
joey82 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:18:
Zou coolblue met een bundelkomen met een series x en gta 6?


Dan heb ik meteen een cadeau voor die kleine hier in huis.
Gezien de huidige schaarste in retail en online winkels zou ik er niet op rekenen. Het zou leuk zijn, maar het zou me ook verbazen.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

justifire schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 18:37:
Sodeknetter die Koreanen hebben volgens mij nog nooit van het woord rustdag gehoord :o [Afbeelding]
Dit is natuurlijk wel hoe je gamers voor je wint. (En ze in je game vasthoudt)

Petje af hoor.

Kunnen veel studios nog wat van leren.
joey82 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:18:


Dan heb ik meteen een cadeau voor die kleine hier in huis.
Dat is altijd een goed excuus. Haha. ;) :+

[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 23:31 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

Ik wilde hem net voor je gaan posten :)

Zelf gisteren 30 birds uitgespeeld. Leuke kleine game, maar kwam wel wat bijzonders tegen. Ik kwam bij de laatste puzzel aan en ik begreep er echt helemaal niets van. Na een kwartier aankloten toch maar ff een videootje opgezocht om te zien welke richting ik moest denken. Bleek dat ik gewoon echt visuele zaken miste (lijntjes met bepaalde kleuren die ontbraken) in de game waardoor het ook gewoon totaal onlogisch was. Toen ik hem op de Ally opstartte (play anywhere for the win) had ik wel die gekleurde lijntjes waardoor de puzzel vrij snel opgelost kon worden. Geen idee of het een probleem is die structureel is bij de Xbox versie of dat het een toevallige bug was. Desondanks me erg vermaakt en een aanrader, met uitzondering van de visuele bug.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:39
koentjek schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:22:
[...]

Gezien de huidige schaarste in retail en online winkels zou ik er niet op rekenen. Het zou leuk zijn, maar het zou me ook verbazen.
Dan maar weer via amazon.de.
uchiha tijntje schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:11:
En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...ox-new-games-june-22-2026

Weinig spannends dat uitkomt. Misschien voor tweakers met jonge kinderen is Deer & Boy wellicht wat.
Een rustig weekje, allemaal kleine titels :)
Ik ben momenteel nog druk bezig met L.A. Noire dus dat komt goed uit, nog een paar weken en dan mogen we eindelijk aan de slag met Assassin's Creed Black Flag Resynced oOo

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Jonathan2011
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06 15:37

  • Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:35
Nou @justifire je hebt niet gelogen. Pragmata is cool!

Voor de twijfelaars, het is een soort Vanquish (beste actiespel van de 360) en Dead Space (qua exploratie).

[ Voor 49% gewijzigd door Exactor it op 21-06-2026 17:07 ]

Het is geen Pragmata, en ook geen Goty kandidaat, :) maar Junkster (deze week in GP gekomen) is wel een grappige platformer en wat kenmerken van een collectathon. Uurtje of 6.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Aantal uurtjes in de Once Human Beta zitten en dat is best een tof spelletje!
Ik ben niet zo van de survival games maar dit is volgens mij een aanrader voor wie uitkijkt of met weemoed terugdenkt aan State of Decay :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/feIm0uQWoj6YTsEDIFCji3saE1Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RMaJ3LAsmSsE9G0KBSOIAl79.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Yes een nieuwe trailer!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

MartijnS72 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:40:
@JSchut
Mocht je een nieuwe Series X willen, en niet de belachelijke nieuwprijs van Bol willen betalen, dan lijkt die bij Amazon.DE gewoon op voorraad: €579,90 + 6,99 verzendkosten. Of eventueel een witte Series X Digital voor €549,99 + verzendkosten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GtQ_Wzb2PXGHYeOZZgTkHfTe8GU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bOva1d2TFT2Qzbn3jpnBXa3S.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Wauw dat ziet er fantastisch uit, heb het idee dat ze veel hebben gekeken naar de gevechten uit Dragon Ball Z Kakarot.

[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 23-06-2026 18:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:14
@uchiha tijntje Die preview van Star Wars Galactic Racer ziet er goed uit, daar ben ik wel benieuwd naar.
Deer & Boy, vandaag uitgekomen. Uurtje gespeeld, een schattigere versie van Limbo en Inside :) Liefhebbers van dit soort 2D platformers kan ik zeker aanraden om even de trailer / reviews te bekijken. Zelf zin om morgen al verder te spelen.

Daarnaast bijna klaar met Junkster. Leuke game. Had ik op basis van de trailer niet verwacht, mensen met GPU, kan ik wel aanraden om hem even te proberen, mits je wat hebt met 3d platformers.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

kleine realiteit update:

Ik was in een mediamarkt, er stonden 0.0 xbox consoles.

Er was een groot vak met Xbox maar daar stonden totaal geen xbox games echt 0.0

Zo erg heb ik het nog niet eerder gezien, wel lagen er controllers van xbox en xbox gamepass en live gift cards.

Is xbox in nederland totaal digitaal only en consoles uitverkocht?
Voor wie het Grand Theft Auto VI onderwerp niet volgen:

GTA VI – Officiële prijzen & edities
EditiePrijsInhoud / Extra’s
Standard Edition$79.99 (€79,99)Basisgame
Ultimate Edition$99.99 (€99,99)
• ’95 Grotti Cheetah (sportwagen)
• Hawk & Little Morgan revolvers
• Gepersonaliseerde pistolen (Jason & Lucia)
• Vice City Style outfits & tattoos
• Dinka Enduro motor
• Crest Kayak
• Rideout Customs (exclusieve modshop)
• One‑Eyed Willie’s modshop
• Ganado Retro Build modkit
• Sara’s Unisex Salon (exclusief)
• Shitzu Squalo speedboot
• Stock 305 kledingwinkel (exclusief)
• 67 Vapid Dominator Buggy
• Electric Fang Tattoo shop
• Goodtime Gear Pack
• PTT Youngin$ compound side‑mission
• Classic Car Collection side‑mission
Pre‑order bonussenAlle editiesVintage Vice City Pack + 1 maand GTA+ bij digitale pre‑order
Bron: https://www.take2games.co...rders-grand-theft-auto-vi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xiy5LTa9FG3Z7XgocXewxmbumlA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Ct56b15JQC3ig3HdBzAmvPA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gGN5mBL_U__AcsN2wID1-JnzLUM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2nDr8vSsnB9wsr7EC8JILT4E.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SUADP7r8I1RRYwS72G-9v8ioSFs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qg6cjnHhiiArDoab24RrWvXO.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nVS2ZNfR9holTZ-HBO-HwZUaizI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AvV7M85fMLB5pQSR9MxtMEL5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pItOST1r_rsxDm9QTtaKkrkBhD4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iWxZf5RGUZdYf9XVso7S2o31.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xN9Yt74UhDUXoUgE7YbbDYT3cuk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bRfxz32jF0AxzvJpdR4O9Kuf.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 24-06-2026 13:47 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

G_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:
Voor wie het Grand Theft Auto VI onderwerp niet volgen:

GTA VI – Officiële prijzen & edities
EditiePrijsInhoud / Extra’s
Standard Edition$79.99 (€79,99)Basisgame
Ultimate Edition$99.99 (€99,99)
• ’95 Grotti Cheetah (sportwagen)
• Hawk & Little Morgan revolvers
• Gepersonaliseerde pistolen (Jason & Lucia)
• Vice City Style outfits & tattoos
• Dinka Enduro motor
• Crest Kayak
• Rideout Customs (exclusieve modshop)
• One‑Eyed Willie’s modshop
• Ganado Retro Build modkit
• Sara’s Unisex Salon (exclusief)
• Shitzu Squalo speedboot
• Stock 305 kledingwinkel (exclusief)
• 67 Vapid Dominator Buggy
• Electric Fang Tattoo shop
• Goodtime Gear Pack
• PTT Youngin$ compound side‑mission
• Classic Car Collection side‑mission
Pre‑order bonussenAlle editiesVintage Vice City Pack + 1 maand GTA+ bij digitale pre‑order
Bron: https://www.take2games.co...rders-grand-theft-auto-vi
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Haha nice zag het, heb je al genoeg punten voor de standaard editie? Haha
R.G schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:49:
[...]

Haha nice zag het, heb je al genoeg punten voor de standaard editie? Haha
Haha ja genoeg zelfs,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/33kOhahpUtq8fgUikA-Jw4bkPs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rG8g4ExsaeLJaC5QWma82MPW.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Awesome wat een prestatie.. haha ik heb nog niet genoeg maar heb ik vorige3sales wat punten gegeven voor wat games..

  • ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:10

ilm

De standaardversie bevat ook een tiental 'extras'. Ook iets exclusief... dat iedereen dan wel zal hebben :).

Of is er ook een 'bare bones' versie met enkel de base game voor 50 euro :). Ik veronderstel dat dat natuurlijk beter verkoopt door bij elke versie iets bij te zetten.
Het is natuurlijk GTA, dus het krijgt bepaalde privileges die andere games niet krijgen, maar volgens mij heb ik het goed als ik zeg dat we nog geen seconde gameplay hebben gezien toch? Zouden we dat nog krijgen voor release? Omdat er in principe totaal geen noodzaak is voor een pre-order, wacht ik denk ik wel even tot ik daar een beeld van kan vormen. Maar vind het starten van de pre-orders wel eigenlijk een moment dat er wat meer duidelijk moet zijn over de game. Of sta ik daar alleen in :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:35
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:20:
Het is natuurlijk GTA, dus het krijgt bepaalde privileges die andere games niet krijgen, maar volgens mij heb ik het goed als ik zeg dat we nog geen seconde gameplay hebben gezien toch? Zouden we dat nog krijgen voor release? Omdat er in principe totaal geen noodzaak is voor een pre-order, wacht ik denk ik wel even tot ik daar een beeld van kan vormen. Maar vind het starten van de pre-orders wel eigenlijk een moment dat er wat meer duidelijk moet zijn over de game. Of sta ik daar alleen in :P
Een pre-order in juni voor een 100% digitaal spel dat in november uitkomt lijkt me vrij onzinnig om te doen. Het enige voordeel van een pre-order is dat je misschien het spel eerder kan downloaden zodat je misschien eerder kunt spelen dan mensen die hem pas na release downloaden. Maar doe dat dan een dag voor release ofzo.


Dat hele pre-orderen is marketinggelul om hype te creeëren. En de mensen trappen er in dus het werkt kennelijk heel goed.

  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Exactor it schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:58:
[...]

Een pre-order in juni voor een 100% digitaal spel dat in november uitkomt lijkt me vrij onzinnig om te doen. Het enige voordeel van een pre-order is dat je misschien het spel eerder kan downloaden zodat je misschien eerder kunt spelen dan mensen die hem pas na release downloaden. Maar doe dat dan een dag voor release ofzo.


Dat hele pre-orderen is marketinggelul om hype te creeëren. En de mensen trappen er in dus het werkt kennelijk heel goed.
Je krijgt wel wat voordeeltjes als je pre-ordert, maar dat trekt mij niet over de streep.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Exactor it schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 07:58:
[...]

Een pre-order in juni voor een 100% digitaal spel dat in november uitkomt lijkt me vrij onzinnig om te doen. Het enige voordeel van een pre-order is dat je misschien het spel eerder kan downloaden zodat je misschien eerder kunt spelen dan mensen die hem pas na release downloaden. Maar doe dat dan een dag voor release ofzo.


Dat hele pre-orderen is marketinggelul om hype te creeëren. En de mensen trappen er in dus het werkt kennelijk heel goed.
Het is puur misbruik maken van menselijke psychologie... Mensen kijken uit naar de game en als je hem al gepreordered hebt dan voelt het alsof je een stapje dichterbij bent.

Gamertag: FinrazielNL

Pro-prutser schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:41:
[...]

Je krijgt wel wat voordeeltjes als je pre-ordert, maar dat trekt mij niet over de streep.
Die krijg je ook nog 1 dag na release als ik de beschrijving lees op de site.
Dus kan rustig eerst de reviews afwachten mocht je dat willen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙


  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
justifire schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 12:01:
[...]

Die krijg je ook nog 1 dag na release als ik de beschrijving lees op de site.
Dus kan rustig eerst de reviews afwachten mocht je dat willen.
Dat lijkt mij een goed plan

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Een 4k 60fps demo van Dragon Ball Xenoverse 3 voor de liefhebbers:

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Wom in "[XBOX/PS5/PC] Halo: Campaign Evolved"

Voor wie al aan het aftellen is naar Halo: Campaign Evolved. Q&A antwoorden zijn daar verzameld. In kort: geen demo, wel third-person view mogelijk en er komt geen verdere DLC oid.

  • Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:25
Ik had onderstaande ook al in het Forza Horizon topic gepost, maar ik vermoed dat dit een Xbox issue is en geen Forza Horizon issue. Het is gewoon dat het issue erg duidelijk wordt en gemaakt kan worden in FH6 omdat je hier spec races kunt doen waar iedereen dezelfde auto heeft.

Hopelijk kan iemand in dit topic me hiermee helpen…

Ik heb een heel vreemd issue op mijn Xbox Series X waardoor de lol van online racen helemaal weg is :-(

Zie clip 1:
https://www.xbox.com/play/media/vmJ5pNVCpb

Bij de start van spec/online races wordt ik direct door iedereen ingehaald. Vooral bij spec races valt dit natuurlijk op omdat iedereen dezelfde auto en tune heeft.
Tijdens de race lijkt het ook gewoon alsof andere spelers sneller rijden.

Zie clip 2:
https://www.xbox.com/play/media/76N6JcVjhg

In de einduitslag sta ik vervolgens soms boven spelers die vóór mij gefinisht zijn.

Op PC (zowel met stuurtje als controller) heb ik dit probleem niet.
Ook met cloud play op de Xbox heb ik dit issue niet.

Wat ik oa. allemaal al geprobeerd heb:
  • Meerdere controllers
  • Settings op default (ook vergeleken met iemand anders)
  • Game 2x herinstalleren
  • Xbox hard reset (10 sec knop + stroom eraf)
  • Xbox factory reset
Niets helpt, probleem blijft hetzelfde.
Online kan ik ook niks bruikbaars vinden.

Iemand enig idee?
Het zou natuurlijk ook een Xbox-issue kunnen zijn.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr


  • L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:14
@Ronster Waarom vermoedt je dat het een Xbox issue is? Ik ben alle achievements aan het afwerken en ik merkte inderdaad ook dat ik bij de start van spec/online races door iedereen ingehaald word. De rest lijkt duidelijk een voordeel te hebben. Einduitslag niet op gelet. Ik speel Forza Horizon 6 op mijn Xbox One S via Cloud Gaming.
Pagina: 1 ... 134 135 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties