L23 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 00:08:
[...]
Gears nooit echt gespeeld, maar Halo: Combat Evolved destijds veel gespeeld op de eerste Xbox. Ik zat eigenlijk niet te wachten op een remake, maar toch wel weer zin om het eerste deel weer eens te spelen. Ik heb de Digital Foundry review gekeken en daar werd ik wel enthousiast van. Ik zie liever weer eens een echt uitstekende nieuwe Halo game (dromen mag), maar Halo: Campaign Evolved is wel trouw aan de originele game en ik begrijp dat de nieuwe levels ook goed zijn. De sfeer en verlichting is ook beter dan de Halo: Combat Evolved Anniversary/MCC al moet ik zeggen dat ik me daar destijds niet aan gestoord heb. Ik moet nog even wachten tot 28 juli en dan kan ik het spelen via Xbox Cloud Gaming.
Ik ben dit jaar niet zo heel veel aan gaming toegekomen, zelf vind ik het ergens wel jammer , maar ik word ook een jaartje ouder en de meeste games maken mij niet meer zo enthousiast.
Veel meer dan Replaced, Avatar, BF Redsec, High on Life 2 en South of Midnight is er niet gespeeld. Overigens vond ik vooral HOL2, South of Midnight en Replaced wel echte pareltjes, flink genoten van de artstyle en graphics.
Waar ik wel nog steeds warm van word is Halo
Ik kan niet wachten om volgende week weer eens over de ring te lopen, kijken of het nog datzelfde gevoel kan aanwakkeren als toen ik 16 was en voor het eerst Halo speelde en die open wereld verkende met de warthog. Destijds begreep ik amper wat van het verhaal (de Flood deed me ergens denken aan Predator 1), veel verder kwam ik niet. Nu vind het verhaal echt legendarisch (heb een aantal boeken gelezen). Ik speel hem ook nog graag op Legendary coop, dat gaat weer een leuke uitdaging worden!
En @
L23 , ik hoop echt met je mee op die nieuwe Halo, al las ik de laatste paar weken niet veel goeds over de studio en het management (alweer gewoon

). Volgens mij ligt er nog niet eens echt een roadmap klaar..
[
Voor 5% gewijzigd door
JDL15 op 24-07-2026 10:33
]