[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 89 Laatste
Acties:
  • 973.280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10 12:57
En als het ding niet snel is; Vcrab

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:52
Holk schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 18:37:
[...]

En als het ding niet snel is; Vcrab
en op het stuurdisplay verschijnt dan zeker knipperend 'insert coin' :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:50
Chocoball schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 18:39:
[...]

en op het stuurdisplay verschijnt dan zeker knipperend 'insert coin' :)
Dat is de Cash app :)

Of, als ze de muur in duiken, de Crash app.

[ Voor 9% gewijzigd door asing op 09-02-2024 19:13 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:32
Volgens mij wordt het tijd voor een race… :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jasphur schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:44:
Volgens mij wordt het tijd voor een race… :P
Jip, gelukkig bijna de wintertesten zodat we na de eerste dag de #1 tot kampioen kunnen verklaren :p

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Holk
YakuzA schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:59:
[...]

Jip, gelukkig bijna de wintertesten zodat we na de eerste dag de #1 tot kampioen kunnen verklaren :p
Mag ik voorstellen dat we de eerste poster die tikt “coureur X WDC confirmed” een maand-ban geven? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:53
Holk schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:21:
[...]

Mag ik voorstellen dat we de eerste poster die tikt “coureur X WDC confirmed” een maand-ban geven? :+
De modjes kennende zullen ze je bij deze vast bannen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nagynl
  • Laatst online: 13:06
Holk schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:21:
[...]

“coureur Y WDC confirmed” ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
nagynl schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:41:
[...]

“coureur Y WDC confirmed” ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxhpVTR6ST_P6E3PCOOVDryh4Mw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8iBnYEhiyrQwFd3XXRiYlnZ0.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2024 23:11 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
De McLaren MCL38 zelf wordt pas 14 februari onthuld, dit is de livery die gelekt was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Holk schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:09:
[...]

De McLaren MCL38 zelf wordt pas 14 februari onthuld, dit is de livery die gelekt was
Oke dan haal ik hem weer offline want moet wel kloppen vind ik! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Er waren vorig jaar al geruchten dat Ferrari teambaas Frédéric Vasseur bezig was een team om zich heen te bouwen bij Ferrari.

Mercedes Performance Director Loic Serra was al overgehaald om naar Maranello te komen en hetzelfde probeerden Vasseur en Serra bij Red Bull Technical Director Pierre Waché. Prompt kreeg Waché een verbeterd contract maar volgens de BBC zijn er nu weer geruchten dat Waché richting Maranello gaat.
Although the fact that many people in F1 believe - without proof - that Red Bull's technical director Pierre Wache, effectively Newey's number two, is already on his way to Italy in the not-too-distant future may complicate matters.
Voor de verdere discussie is [F1] Randzaken de betere plek waar al discussie over Red Bull Racing en Christian Horner plaatsvindt.

https://www.bbc.com/sport/formula1/68244253

[ Voor 16% gewijzigd door Chocoball op 10-02-2024 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:53
Chocoball schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:53:
Er waren vorig jaar al geruchten dat Ferrari teambaas Frédéric Vasseur vorig jaar een team om zich heen wou bouwen bij Ferrari.

IMercedes Performance Director Loic Serra was al overgehaald om naar Maranello te komen en hetzelfde probeerde Vasseur en Serra bij Red Bull Technical Director Pierre Waché. Prompt kreeg Waché een verbeterd contract maar volgens de BBC zijn er nu weer geruchten dat Waché richting Maranello gaat.

[...]

Voor de verdere discussie is [F1] Randzaken de betere plek waar al discussie over Red Bull Racing en Christian Horner plaatsvindt.

https://www.bbc.com/sport/formula1/68244253
Dat zou echt knap *** zijn voor Red Bull zeg. Valt langzaam beetje uitelkaar...

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kees_frl schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:02:
[...]

Dat zou echt knap *** zijn voor Red Bull zeg. Valt langzaam beetje uitelkaar...
Een beetje? Zonder Horner, Newey en Wache is dat team aardig klaar...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 21:53
Dus Newey en Max naar ferrari in 2025?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

murphydrz schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:36:
Dus Newey en Max naar ferrari in 2025?
Hamilton en Leclerc hebben er contracten dus nee. Verder zou 2025 waarschijnlijk niet het moment zijn. RBR heeft een enorme technisch voorsprong. Als ze nu 2024 meteen goed beginnen, dan is 2025 waarschijnlijk ook binnen. Want in 2025 ligt de focus op de 2026 auto's. Daarna gaat het weer schuiven. Maar geen Newey en Wache in 2025 bij RBR, kan een enorm probleem voor 2026 worden. Zeker omdat RBR dan ook met hun eigen PU komt in samenwerking met Ford.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 21:53
@DaniëlWW2 Een ander team (lees Mercedes) kan natuurlijk ook een balletje opgooien en Newey en Max voor 2025 binnenhalen. JP gaat dan natuurlijk ook mee.
Newey kan eventueel een RB met Mercedeskleuren voor 2025 op de grid zetten binnen de regelementen?
Als Horner moet vertrekken kan Toto zijn slag slaan.

Maar volgens de laatste (roddel)berichten op diverse sites, blijft Horner nog wel even aan en blijft het team in tact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-09 16:40
Voor de fotografie liefhebbers: Dutch Shooters organiseert een event waarbij je op vrijdag 26 juli toegang hebt tot het circuit van Spa tijdens het F1 weekend. Check even hun website of Instagram voor meer info. Ik heb zelf al een kaartje gekocht 😬

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Blijkbaar zat ik er eerder naast en zijn dit de race- en pitcrewspakken bij Ferrari voor dit seizoen.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ferrari-2024-race-suits-v0-hde7rb6ggqhc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=f2331b879c5a0eb66e1f34795845abf438e6b297

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/charles-leclerc-new-season-new-suit-its-a-beautyyyyy-v0-yku3jmshcshc1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=597b6658c588b0a8ee1782cff21925f92852fb27

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/charles-leclerc-new-season-new-suit-its-a-beautyyyyy-v0-yubm1nshcshc1.jpg?width=1440&format=pjpg&auto=webp&s=2f5d1069f0714fd08544459bd1c40cf0dbee92ab

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/red-yellow-and-white-what-a-sight-introducing-our-new-2024-v0-31436jjnjqhc1.jpg?width=960&format=pjpg&auto=webp&s=6e12e4c09a24e3c191f1d4e40e164e58aeba458a

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ferrari-pit-crew-suits-for-2024-v0-2c7jqmas6shc1.png?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=832904beb7ca7f1eafd6e8a6887a2c2d691475d5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:53

Quad

Doof

Kan door de foto komen, maar dit voelt net niet "Ferrarirood" aan..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Quad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 00:15:
Er zijn in de geschiedenis diverse tinten rood gebruikt. Net als dat er niet één kleur British Racing Green is.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:19

rammes

koekebakker 1e klas

Hahaha elk jaar weer!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Uhm... Red may be Ferrari’s signature colour but it has many shades

ROSSO FERRARI

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 11-02-2024 08:44 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat een bedragen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fhdBIykh1-4KU_Ua2tGNYTf_l5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iXwQgmL00SCLbAJnvY2kKUed.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 19:09
Ter motivatie om punten te score? 🧐
Kunnen ze dat niet gelijk vereffenen met het prijzengeld.. voelt altijd beetje gek dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dat is volgens mij gebaseerd op de behaalde punten in het vorige seizoen.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ja, allemaal flinke kleine bedragen voor F1 begrippen.

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Ben er nog niet uit of dit beter bij F1 Randzaken of hier past. Best een interessant artikel over McLaren Applied (MA), het technietkbureau van McLaren.

Momenteel is er een beperking met de huidige technologie als het gaat om telemetriedata en videobeelden tussen wagens, pitmuur en TV registratie. MA is momenteel bezig 5G Wifi technologie te testen en deze straks met de ECU (Electronic Control Unit) te combineren. MA levert nu al de ECU aan alle F1 teams als standaard onderdeel.

Door een innovatief telemetriesysteem te gebruiken kan straks 80% van die datapijplijn vrijgemaakt worden voor mediadoeleinden. DIt maakt o.a. meer canerahoeken, esport ghostriding of 4K/ 8K videoregistratie mogelijk. Aangezien de laatste jaren er maar 3 testdagen zijn willen de teams alleen bestaande technoligie inzetten daarom dat MA uitwijkt naar rijdende treinen en stations. Het emuleert eventueel een circuitdag met duizenden bezoeken en allerlei mobiele verbindingen. Hieronder het 5G modem van McLaren Applied.

Afbeeldingslocatie: https://motorsportmagazine.b-cdn.net/wp-content/uploads/2024/02/McLaren-5G-antenna-800x450.jpg.webp

https://www.motorsportmag...rm-the-way-you-watch-gps/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier de beelden voor mensen die geen Twitter gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
YakuzA schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:05:
[...]

Ja, allemaal flinke kleine bedragen voor F1 begrippen.
Aan de andere kant, voor RBR is het (ongeveer) toch bijna 5% van de budget cap. Geen idee of dit er in valt, lijkt me niet, maar in dat licht is het weer geen klein bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Shinji schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:12:
[...]

Aan de andere kant, voor RBR is het (ongeveer) toch bijna 5% van de budget cap. Geen idee of dit er in valt, lijkt me niet, maar in dat licht is het weer geen klein bedrag.
Valt er niet onder.

Met hun inkomsten van 350M/jaar en een budget cap rond de 150M zal het ze echt niks doen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Shinji schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:12:
[...]

Volgens mij valt dat niet in de budget cap. De FIA rekent entree geld op basis van behaalde punten van vorig seizoen, wat natuurlijk uitermate succesvol was voor Red Bull.

Je kan er uiteraard onderuit komen door in de laatste races vanuit winnende positie "uit te vallen" zodat de rekening bij Mercedes, Ferrari en McLaren komt te liggen. Je kan ook op het moment dat de kampioenschappen binnen zijn Max uit de auto halen en Liam erin zetten. Maar zo werkt dat niet in sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:35

Killjoy

Klingon lawn products

Chocoball schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:59:
Blijkbaar zat ik er eerder naast en zijn dit de race- en pitcrewspakken bij Ferrari voor dit seizoen.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mijn eerste indruk was Winfield Williams. Ook wel bekend als de 'recycled Ferrari '
https://www.statsf1.com/en/williams-fw20.aspx

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Volgens mij is het illegaal om "Sound On" te plaatsen bij posts van F1 wagens zonder V10 of V12....

Ik bedoel.... Sound On!

[ Voor 12% gewijzigd door JackBol op 11-02-2024 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Vacuum cleaner on! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
JackBol schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:54:
[...]

Volgens mij is het illegaal om "Sound On" te plaatsen bij posts van F1 wagens zonder V10 of V12....

Ik bedoel.... Sound On!
Stel je voor dat Formule 1 en de teams daadwerkelijk besloten hadden om in 2026 naar een dwarsgeplaaste viercilinder lijmotor te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JackBol schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:54:
[...]

Ik bedoel.... Sound On!
Zo’n turbo kan ook een takkeherrie maken.
Ben benieuwd naar 2026 zodra de MGUH eruit gaat. Dat zal voor het geluid wel goed doen.

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DesireHD
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:10
YakuzA schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:16:
[...]

Zo’n turbo kan ook een takkeherrie maken.
Ben benieuwd naar 2026 zodra de MGUH eruit gaat. Dat zal voor het geluid wel goed doen.
Takkeherrie is natuurlijk wat anders dan het loepzuivere gehuil van een atmosferische V10 of V12. Maar goed, dat gaan we nooit meer (in competitieverband) meemaken helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Eens, een V10 of V12 klinkt mooier/bruter dan wat we nu hebben.

Maar er komt een tijd dat we ook terugdenken aan deze periode en we het geluid van nu missen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

streamnl schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:35:
Eens, een V10 of V12 klinkt mooier/bruter dan wat we nu hebben.

Maar er komt een tijd dat we ook terugdenken aan deze periode en we het geluid van nu missen.
Ik snap de trend in de industrie, en ik ben (uiteraard) een RBR fan, maar ik zal de F2004 nooit vergeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Aston Martin is er vandaag vroeg bij met om 9.00 de onthulling van de AMR24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op maandag 12 februari 2024 @ 07:44:
Aston Martin is er vandaag vroeg bij met om 9.00 de onthulling van de AMR24.

[YouTube: AMR24 Reveal | Hyper-focus]
Spannenddd! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-10 23:01
RB betaalt meer dan de onderste zes teams bij elkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pannencouque schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:17:
[...]
RB betaalt meer dan de onderste zes teams bij elkaar :+
Haha nog echt ook!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Zeker, kan niet wachten tot Lawrence weer het woord neemt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:32:
[...]

Zeker, kan niet wachten tot Lawrence weer het woord neemt. :)
Haha wat heb ik gemist of hoe bedoel je dat :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Eerste foto van de Aston Martin is trouwens ook al gelekt:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/first-images-of-the-amr24-v0-w0tors5uh3ic1.jpeg?auto=webp&s=20f391cb5e3e006c9b2b6aca675c0aa191356229

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
G_Dragon schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:33:
[...]

Haha wat heb ik gemist of hoe bedoel je dat :D
Het verplichte nummer dat hij een toespraak houdt zoals elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:36:
[...]

Het verplichte nummer dat hij een toespraak houdt zoals elk jaar.
Ah! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Dat was snel, geen ongemakkelijke show met Rachel Brooks, geen zenuwachtige teambaas en technical director en geen grote toespraak van Lawrence. Jammer :D

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Daar is die dan!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sDCDZGIWi-ZT1hjhP4-1giOH2Jc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0uC6NBtsXirgnIN4Y9ItSd4S.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UaVcrLfhjBkNrSPcznu3f8PYgO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nxaSjTfT69wBZMpmEoUYedGy.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-XoEcb-8J1Nt0XZyszmsGDkILQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oFvgqJ53w84dc2nCTnMzzfV4.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZpi4g9nNphmEF2R3wsq9v69UZU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KywSDJ8aorKc5ncgejhLmioa.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wm2aRM5H58x9oUL8kXcHR8E5WUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zAs1rO1rgf0VrzQz4vOWmbcs.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WH---6oHRlTXO3S6H5aXp8rzh1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TScbiLE8FSK4eFmUkjUSw0jj.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nMBa5meGT_D6XrH5nVoAPoAjjEw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/RLv5n3B5qwDiiC3guRCmqebQ.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1LDA9zV3W8oTx2EQFnotgbYTs_I=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Obbp0wdBZbwJvWeBvYQGBjwF.webp?f=fotoalbum_tile

[ Voor 100% gewijzigd door G_Dragon op 12-02-2024 09:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nog saaier dan voorgaande jaren. Dat is ook een prestatie.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17:11
Ah, dus Toro Rosso heeft Hugo en Aston Martin heeft Boss :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 14:59
Het lijkt erop dat Ferrari wat gele accenten krijgt

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GGH6Ct7WYAESIA7?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Snelste repost ooit? ;)

De gele accenten zijn ook in de racepakken van Ferrari terug te zien. Er was al sprake dat zwart dit seizoen ingeruild gaat worden voor wit op de wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:59:
Snelste repost ooit? ;)

De gele accenten zijn ook in de racepakken van Ferrari terug te zien. Er was al sprake dat zwart dit seizoen ingeruild gaat worden voor wit op de wagen.
Hahaha ik moest ook even twee kijken, maar deze repost heeft wel nut aangezien ik er geen foto bij heb gezet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:08

Bestla

Kvinne

Randzaak of niet, een beetje carbon hier en daar is best OK, maar op het bodywork zou de verplichting moeten zijn dat er verf op zit. Iedereen vrij hoe dik die laag moet zijn, maar er is vast af te spreken hoeveel KG die laag minimaal moet zijn. Ik ben in ieder geval niet blij met die vele zwarte vlakken op de auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Bestla schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:08:
Randzaak of niet, een beetje carbon hier en daar is best OK, maar op het bodywork zou de verplichting moeten zijn dat er verf op zit. Iedereen vrij hoe dik die laag moet zijn, maar er is vast af te spreken hoeveel KG die laag minimaal moet zijn. Ik ben in ieder geval niet blij met die vele zwarte vlakken op de auto's
Ik wacht het even af tot race1/wintertest, of de auto's van elkaar te onderscheiden zijn op de beelden.
Zolang dat lukt maakt het me niet zoveel uit eigenlijk :P

Maar tis idd beetje (te) veel zwart wat rond gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 12-02-2024 11:22 ]

PSN

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De nieuwe Aston Martin is zelfs al gespot op het circuit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmnl8I4mx9jwKVCAvg7cX0Yqrm0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VK19g7tO0xdSxdqThQDKHcn2.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
G_Dragon schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:51:
De nieuwe Aston Martin is zelfs al gespot op het circuit!

[Afbeelding]
Met de oude neus ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Nog wat meer beelden van de AMR24.

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Aston-Martin-AMR24-F1-Auto-2024-169Gallery-38e97616-2079600.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Aston-Martin-AMR24-F1-Auto-2024-169Gallery-91dffe0b-2079599.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind dat groen toch wel erg mooi hoor.
Voor de rest niet zo heel spannende livery.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Vraag me vooral af waarom dat ding op wets rijdt op een (bijna) droge baan. :+ Auto nog schoon, geen spray..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mad-Matt schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:19:
Ik vind het een beetje saai. Elk moment kan boswachter Fernando instappen. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:09

basvn

Breezand - NHN

Giel schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:25:
Vraag me vooral af waarom dat ding op wets rijdt op een (bijna) droge baan. :+ Auto nog schoon, geen spray..
Ze kunnen van Pirelli gewone slicks filmbanden krijgen. die niet representatief zijn.

Maar vaak kiezen ze voor wets omdat de auto daardoor hoger van de grond ligt. als je dan een keer een curb of een hobbel pakt, raak je de vloer niet gelijk

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Heel eerlijk hoop ik wel dat de auto's dit jaar een stuk meer rijden wanneer het regent, want de laatste jaren bleven ze meer stilstaan dan dat ze reden. Hopelijk hebben de teams en Pirelli hier wel een oplossing op gevonden voor het huidig seizoen, want juist regenraces konden nog wel eens voor wat extra spanning en wisseling van plaatsen op de grid zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:42
Extigo schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:57:
Het lijkt erop dat Ferrari wat gele accenten krijgt
[Twitter]
[Afbeelding]
Lijkt niet echt Ferrari-rood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:06

franssie

Save the albatross

jaapstobbe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:33:
[...]

Viel mij ook op, alsof er wat zwart in zit, "Racing Red".

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mad-Matt schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:19:
persoonlijk vind ik dit ook de meest interresante livery.

andere kant; 0 fcks are given [..] die presentaties zijn niet interresant, geen weerspiegeling van de bolide zoals die straks gaan starten, het is een sticker/sponsor parade, niets meer niets minder :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:02
G_Dragon schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:31:
want juist regenraces konden nog wel eens voor wat extra spanning en wisseling van plaatsen op de grid zorgen.
Maar helaas kiest de F1 tegenwoordig liever voor zandlanden waar het vrijwel altijd mooi weer is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54
[...]

Instagram filtertje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:59
Aston heeft de saaiste livery upgrade ooit :+ Maargoed, liever dat ze wat geld besparen op de livery zodat ze wel weer mee kunnen vechten in de voorhoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik vind AM signature colour wel chique. Net als 'Ferrari rood' houden ze daarmee hun 'roots' in stand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:10
basvn schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:30:
[...]

Ze kunnen van Pirelli gewone slicks filmbanden krijgen. die niet representatief zijn.

Maar vaak kiezen ze voor wets omdat de auto daardoor hoger van de grond ligt. als je dan een keer een curb of een hobbel pakt, raak je de vloer niet gelijk
Ik dacht dat dit speciale shakedown of show banden waren en dat die niet in slicks beschikbaar waren. Maar ik kan hiervoor geen bron terugvinden. Wel vond ik dit artikel:
In any case, cars must be fitted with special Pirelli tyres, made specifically for these runs, to avoid teams gathering tyre data that could be useful in a race. These tyres have less grip than those on a grand prix weekend: they are often extreme editions of the hard tyre compound combined with some grooves which are often seen in wet weather tyres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Ferrari rood heeft vele gradaties. Ik heb dat volgens mij ook al eerder in deze thread gepost. ;)

ROSSO FERRARI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17:11
Dennisdn schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:01:
[...]

Maar helaas kiest de F1 tegenwoordig liever voor zandlanden waar het vrijwel altijd mooi weer is....
Het regende gister bij de F2 toch aardig door daar in Bahrein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
TinusXIII schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:00:
[...]

Het regende gister bij de F2 toch aardig door daar in Bahrein :P
Ik heb de natte omstandigheden van de 1e testdag van F2 in Bahrein even in het algemene racetopic geplaatst.

Chocoball in "Algemeen race topic Deel 3"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Die inlets bij de sidepods lijken nog minimalistischer dan bij de RB19. Sowieso is het nog meer een RBR kloon dan vorig jaar, maar goed, dat is gezien de prestaties van RBR ook wel logisch. De winnaar wordt altijd door de halve grid gekopieerd.

De radars technici van AMR hebben in ieder geval strak werk afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

With Aston Martin being a Mercedes customer for its gearbox and rear suspension, the squad has to take the same layout as the German manufacturer.

So, as the first images of the new AMR24 were revealed on Monday morning, the switch to a push-rod rear suspension has pointed to what Mercedes is doing too.
https://www.motorsport.co...s-f1-revolution/10574792/

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

FIRST LOOK! New Aston Martin returns from first run at Silverstone

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Vond de foto die hier eerst stond niet geweldig inmiddels wat betere vergelijkingen tussen de AMR23 en AMR24 gevonden. (met dank aan The Race)
Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/size/w1000/2024/02/Image-5.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/size/w1000/2024/02/Image-6-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/size/w1000/2024/02/Image-4.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/size/w1000/2024/02/Image-2.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door Chocoball op 13-02-2024 08:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-10 23:01
G_Dragon schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:31:
Heel eerlijk hoop ik wel dat de auto's dit jaar een stuk meer rijden wanneer het regent, want de laatste jaren bleven ze meer stilstaan dan dat ze reden. Hopelijk hebben de teams en Pirelli hier wel een oplossing op gevonden voor het huidig seizoen, want juist regenraces konden nog wel eens voor wat extra spanning en wisseling van plaatsen op de grid zorgen.
Volgens mij is Pirelli bezig met onderzoek voor de regenbanden, om ze meer water te laten afvoeren naar de zijkant (= minder spray). Maar dat onderzoek is nog niet klaar, dus verwacht er voor dit seizoen weinig van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Pannencouque schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:23:
[...]
Volgens mij is Pirelli bezig met onderzoek voor de regenbanden, om ze meer water te laten afvoeren naar de zijkant (= minder spray). Maar dat onderzoek is nog niet klaar, dus verwacht er voor dit seizoen weinig van.
Pirelli heeft vorig seioen een voostel gedaan om een regenband te ontwikkelen die tussen de intermediate en full wet in komt te staan, een soort van intermediate plus. Aangezien de teams mogelijk zouden treuzelen had Pirelli al de verwachting in de winter of pas aan het begin van 2024 met de ontwikkeling te kunnen starten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 11:21
Eerste beelden van nieuwe Red Bull Verstappen op het circuit

https://racingnews365.nl/...verstappen-op-het-circuit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:28

BM

Moderator Spielerij
Behoorlijk andere motorkap, en sidepods die vrij heftig naar beneden lijken te duiken? Zo op het oog de grote veranderingen die ik zo zie

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier de video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:19:
[...]

Behoorlijk andere motorkap, en sidepods die vrij heftig naar beneden lijken te duiken? Zo op het oog de grote veranderingen die ik zo zie
De vraag is of ze met de "definitieve" situatie rijden of met wat optische wijzigingen voordat de tests beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ArcticWolf schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:23:
[...]

De vraag is of ze met de "definitieve" situatie rijden of met wat optische wijzigingen voordat de tests beginnen?
precies dat;

- introductie nieuwe bolide (is niet de nieuwe bolide, zijn de stickers/livery van de sponsor)
- test dagen nieuwe bolide (is de basis van de nieuwe bolide, maar niet alle wings/flaps/tierelantijntjes zitten er aan)
- eerste race; dan zien we pas echt de verschillen en nieuwe zaken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 19:48
Ik lees hier de 'early verdict' van de 2024 Aston Martin op the-race.com.

De laatste jaren lijkt het wel een trend van iedere F1-site (inclusief de wildgroei aan click-bait 'laten we van 1 quote een compleet artikel van 5 alinea's maken'-sites) om maar met aerodynamische analyses te komen. Zelfbenoemde experts die met het blote oog kunnen zien of iets aerodynamisch is, wat de effecten ervan zijn en hoeveel tijdswinst het wel niet zal opleveren. Veelal wat closeup foto's van een wagenonderdeel, met wat interessante pijltjes erbij om de geloofwaardigheid en scherpzinnigheid van de analyse te vergroten.

Voorbeeld uit genoemd artikel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vdZR0YVJen8vQ3ZeydisBwgKLg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FcghgHmHP0X8kKPRvwFru07Y.png?f=fotoalbum_large

En daar hoort dan de volgende tekst bij:

"In this side view, the flow over the sidepod (yellow arrow above) shows how the inlet is more or less in the top surface of the sidepod. The rad flow is the thicker magenta arrow. This is what would normally cool the car and the spillage when it happens is the thinner magenta arrow that follows over the top of the sidepod from the radiator opening.

The blue arrows represent the airflow that gets separated by the lower surface of the intake. This will be used to extract the flow from underneath the front corner of the floor represented by the green arrows.
"

Ik ben uiteraard maar een simpele zolderkamerbewoner zonder enige technische kennis, maar ik krijg steeds vaker de indruk dat het allemaal maar wat bij elkaar geraapt gespeculeer is om maar de indruk te wekken dat het kwaliteitsjournalistiek is van mensen met kennis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:16

Bob Popcorn

Plop!

CousinBoneless schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:28:
Ik lees hier de 'early verdict' van de 2024 Aston Martin op the-race.com.

De laatste jaren lijkt het wel een trend van iedere F1-site (inclusief de wildgroei aan click-bait 'laten we van 1 quote een compleet artikel van 5 alinea's maken'-sites) om maar met aerodynamische analyses te komen. Zelfbenoemde experts die met het blote oog kunnen zien of iets aerodynamisch is, wat de effecten ervan zijn en hoeveel tijdswinst het wel niet zal opleveren. Veelal wat closeup foto's van een wagenonderdeel, met wat interessante pijltjes erbij om de geloofwaardigheid en scherpzinnigheid van de analyse te vergroten.

Voorbeeld uit genoemd artikel:

[Afbeelding]

En daar hoort dan de volgende tekst bij:

"In this side view, the flow over the sidepod (yellow arrow above) shows how the inlet is more or less in the top surface of the sidepod. The rad flow is the thicker magenta arrow. This is what would normally cool the car and the spillage when it happens is the thinner magenta arrow that follows over the top of the sidepod from the radiator opening.

The blue arrows represent the airflow that gets separated by the lower surface of the intake. This will be used to extract the flow from underneath the front corner of the floor represented by the green arrows.
"

Ik ben uiteraard maar een simpele zolderkamerbewoner zonder enige technische kennis, maar ik krijg steeds vaker de indruk dat het allemaal maar wat bij elkaar geraapt gespeculeer is om maar de indruk te wekken dat het kwaliteitsjournalistiek is van mensen met kennis.
Je kunt uiteraard niks zeggen over de aerodynamische eigenschappen van een auto, daar heeft een team heel knappe koppen zich over gebogen. :p Je kan wel wat zeggen over de verschillen tussen twee auto's en hoe die zich verhouden tot elkaar.

Vroeger was dit dé reden om F1 te kijken, en ook de reden dat F1 zo'n populaire sport is onder de geeks en nerds. Ik heb nog warme herinneringen aan de seizoenen met BMW en de aanpasbare venturi's in het inlaattraject waardoor de motor veel meer toeren draaide dan de concurrentie. Daar werd echt veel over verteld, ipv het soap achtige welke coureur heeft een hekel aan wie geneuzel van tegenwoordig. :p Wat dat betreft heeft Drive To Survive de F1 weinig goeds gedaan :p

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Klink inderdaad als gebrabbel met wat intressante termen. Ik had dan ook wel bij de oude wat pijltjes geplaatst...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:59

Hier is die dan, zeer strak design hoor, netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:45
Schitterende livery van Ferrari. Ik vind die witte en gouden accenten echt heel tof :Y

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ferrari tot nu toe mijn favoriet. Prachtige livery! Doet me denken aan de Williams FW20.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:40
Paar plaatjes erbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFJHeXcRMrqZInj4M7yjy21xw80=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PYkwJAkiMObNHwfYSvy52sFd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rPapb8S2xSkXeDxblRN3_I-N6dA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hdo8rWQARypWB1OjmzhHU2Hg.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wiltWAxtB_cz8C_j86kOD8D7rTI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/alDVy4GUjxxLATArX4NwILVE.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ks0W3jtgjz2mfvrzVpQxEFxX7a4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8SktdPZ81sjewoKAA3D4AgHw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/grC1urjjvRxcwIzgve3Y8DJ65oA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/poQkHgqu4YlFNGmx9ZXsWAcY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rPd8OLaFqJ_5-vt7NHV73muIWOE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PQWXtxj4suc9huemoQyD8qwT.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHUFIkuLLT2uyfEwVC1lkEZ-GfY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KeoMLdiQqLzfL0UG8t7QQBFv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RMNG0LGtaf8pekwCupvCnnTpIi8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RzPXOHXdhikZn6FhjNK2UnPE.jpg?f=fotoalbum_tile

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Niet mijn favoriet maar wel in mijn top 3, mooie livery van Ferrari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:19

rammes

koekebakker 1e klas

Ik zou het doen!

Pagina: 1 ... 13 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024