Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 105 Laatste
Acties:
  • 1.791.054 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
niet reageren kan ook

[ Voor 95% gewijzigd door We Are Borg op 20-10-2024 13:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Dat is beter dan een kampeer of bestelbus zo voor je raam, zeker is een straatje als dit.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• planB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 00:08
marcop23 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 20:17:
[...]

Ik vraag me vooral af waarom er in de render 5 stopcontacten (?) op verschillende hoogtes ingepland zijn :P
[Afbeelding]
En die keuken is ook wel echt voor mensen van maximaal 1,20m.

Edit: het zal wel AI zijn.
Mij valt vooral op dat de kamer spontaan hoger wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
in 1870 reden er hooguit paard en wagen door de appelstraat en waren er niet hele hordes studenten.... Dus kleine straat smalle straat waar nu te veel mensen wonen voor het ontwerp ;)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZG3261PiGV4-JC1pIFB5hiMf58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CFxBpoXNbaMnKNhaw1of0gpx.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet dat sommige mensen een hekel hebben aan Ter Apel, maar dit is toch een alleraardigste woning. 222 m2, ruim 2.000 m2 perceel, aan de rand van een mooi bos, nabij de Ruiten Aa. En energielabel B. Maar 689k is wel een beetje veel geld.
https://www.funda.nl/deta...lingerstraat-67/43771862/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:47

Fiber

Beaches are for storming.

Rubbergrover1 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:40:
[Afbeelding]

Ik weet dat sommige mensen een hekel hebben aan Ter Apel, maar dit is toch een alleraardigste woning. 222 m2, ruim 2.000 m2 perceel, aan de rand van een mooi bos, nabij de Ruiten Aa. En energielabel B. Maar 689k is wel een beetje veel geld.
https://www.funda.nl/deta...lingerstraat-67/43771862/
Zeker een leuk huis. Dacht even dat het foto's binnen renders waren, had niet zo'n licht interieur verwacht. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Sowieso wel een bijzonder huis met een vooroorlogs interieur en meubilair, maar wat is dit dan? O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/187/642/805_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/187/642/817_2160.jpg

Voor meer bijzonder foto's en zo klik: https://www.funda.nl/deta...xxiii-singel-38/43413974/

:7

Oeps, was vergeten te zoeken, sorry... paQ in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024"

[ Voor 15% gewijzigd door Fiber op 20-10-2024 21:17 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• parawaus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 13:07
Fiber schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:13:
Sowieso wel een bijzonder huis met een vooroorlogs interieur en meubilair, maar wat is dit dan? O-)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor meer bijzonder foto's en zo klik: https://www.funda.nl/deta...xxiii-singel-38/43413974/

Beste heer/mevrouw heeft een flinke modelspoorbaan gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:13:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Oeps, was vergeten te zoeken, sorry... paQ in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024"
Ik lees dat het in de jaren 70 van de vorige eeuw gebouwd is.
Valt mij trouwens op dat het in relatie toe het bouwjaar een bijzonder slecht energielabel heeft. Dus wees gewaarschuwd als dit huis van 2000 m2 wilt verwarmen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
nokiaan958GB schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:27:
[...]

Ik lees dat het in de jaren 70 van de vorige eeuw gebouwd is.
Valt mij trouwens op dat het in relatie toe het bouwjaar een bijzonder slecht energielabel heeft. Dus wees gewaarschuwd als dit huis van 2000 m2 wilt verwarmen ;w
het huis is 1/5e er van gelukkig, alsnog niet goedkoop maar beter te behappen als 2000m2.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

angerfist-yentl

vake bei te bange!

El Capitan schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:45:
[...]

:F
hier zou ik zo depressief van worden
Je betaald dit bedrag voor de grond? ik snap het niet :+ lijkt wel helemaal zelf in elkaar geknutseld _/-\o_ doet mij in iedergeval denken aan de hut die ik vroeger gemaakt had in een vriendengroep van bouwafval (heb heel lang in een nieuwbouw wijk gewoond als kind) was heel leuk buiten spelen heb echt in zoveel kruipruimtes verschuild gezeten tijdens het legertje spelen. :9 maar dit lijkt echt alsof ze de buurt rond zijn gaan lopen voor overbodig bouwafval :o

Vake bei te bange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Is wel handig voor 'multi tasken'... O-)

En doet een beetje denken aan een vliegtuig of treintoilet... O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prisma16
  • Registratie: Augustus 2023
  • Niet online
[...]

10k+ per m2 en dan woon je ook nog in Almere... ;( ;( ;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:13
Fiber schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:58:
[...]

Is wel handig voor 'multi tasken'... O-)

En doet een beetje denken aan een vliegtuig of treintoilet... O-)
Nee, tis meer een toilet dat in een staatshotel thuis hoort. Vooral hufterproof en sloop gebestendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prisma16
  • Niet online
dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Prisma16 op 21-10-2024 10:30 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Best een leuke buurt maar de prijzen zijn bizar.

Op de opmerkingen "dan woon je in Almere" kan ik allen zeggen, deze buurt is leuker dan welk deel van IJburg (ok ook Almere) dan ook, en beter ontsloten naar Amsterdam Centrum en Zuid.

Ik zou aanraden om er eens een rondje te lopen, echt leuke wijk als je architectuur kan waarderen.

Maar 10K/m2 voor een tinyhouse blijft ridicuul.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Volgens mij moeten jullie berekeningen wel door de helft want je krijgt er twee voor deze prijs volgens de tekst. Een rode en een blauwe... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:22
Fiber schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:14:
Volgens mij moeten jullie berekeningen wel door de helft want je krijgt er twee voor deze prijs volgens de tekst. Een rode en een blauwe... O-)
Precies, 1 om in te wonen en de andere (als B&B) verhuren om de hypotheek te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:54
Bij de oppervlakte zijn de 2 boxen samen vermeld, de BAG rekent met 11 m2 gebruiksoppervlak per homebox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Het blijft onduidelijk hoe ze aan die genoemde 22 m² zijn gekomen. Met beneden 7 m² bruto vloeroppervlak (incl. trappen etc.) plus een aanbouw van 6,25 m², plus nog twee bovenverdiepinkjes in het 'hoofdgebouw', lijkt het er op dat je wel op 22 m² per woning komt. Dan koop je in totaal dus 44 m² en is de prijs per m² dus ook een stuk lager. En is de prijs vergeleken met de andere tiny houses juist aan de lage kant. Ook als je vergelijkt met 'gewone' appartementjes in de buurt in die prijsklasse, zit je volgens mij niet heel duur.

Maar het lijkt er op dat de bovenverdiepingen niet hoog genoeg zijn. En daarom officieel niet als woonruimte mogen meetellen. Met een totale hoogte van 6,06 meter zul je geen normale verdiepingshoogte kunnen maken. Dus waarschijnlijk dat er officieel maar 11 m² per woning mag meetellen, maar dat de werkelijke leefruimte veel groter is.

Los daarvan blijft het natuurlijk een bijzondere indeling die je moet liggen. En ook best veel geld. Maar ik kan mij best voorstellen dat als je weinig ruimte nodig hebt, dit een prima keus kan zijn. En misschien beter 'passend' dan een appartement tussen 4 andere appartementen in.

[ Voor 16% gewijzigd door Rubbergrover1 op 21-10-2024 08:36 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ouwereus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-08 11:14
Daar heb ik jaren tegenover gewoond! Dit is een supermooie plek net buiten de grachten en naast een groot park, erg gezellige sfeer in de straat en autoluw. Bijna niemand heeft hier een achterom, dus ja fietsen staan in de straat, maar dit heeft mij nooit gestoord.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

ouwereus schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:49:
[...]

Daar heb ik jaren tegenover gewoond! Dit is een supermooie plek net buiten de grachten en naast een groot park, erg gezellige sfeer in de straat en autoluw. Bijna niemand heeft hier een achterom, dus ja fietsen staan in de straat, maar dit heeft mij nooit gestoord.
Grappig hoe fietsen voor de deur een "probleem" is, maar een hele rits auto's voor de deur is normaal.

blup

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 07:24
Dit hutje is toch wel het meest bizarre/lelijke/etc gedrocht wat ik in de hele reeks voorbij heb zien komen. Man, man, man.. wat een treurnis. |:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-09 10:36
Friezin schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 13:47:
[...]

Hier zou onmiddellijk een PVC-vloertje op komen.
Daarvan roepen we over 20 jaar (of al eerder!!) hetzelfde!!

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handy112
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:11
-Muncky- schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:58:
[...]

Dit hutje is toch wel het meest bizarre/lelijke/etc gedrocht wat ik in de hele reeks voorbij heb zien komen. Man, man, man.. wat een treurnis. |:(
Deze architect had echt met minimale moeite een veel bewoonbaarder ontwerp kunnen maken. Deze dozen zijn slechts 11 vierkante meter. Daar kan je echt vrijwel niets mee. Je krijgt er wel twee maarja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
Bezulba schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:43:
[...]

Grappig hoe fietsen voor de deur een "probleem" is, maar een hele rits auto's voor de deur is normaal.
Tussen 2 auto's kun je doorlopen, maar tussen die fietsen niet.
Dus ik kan me voorstellen dat je redelijk gestoord wordt van het feit dat je amper je huis uit kan :+ . De fietsen staan nu allemaal netjes in een rijtje, dat zal vast altijd zo zijn, toch...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:45
Bezulba schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:43:
[...]

Ik heb ook op zo'n plek gewoont. Elke dag fietsen verschuiven om je huis uit te komen is op den duur echt heel erg irritant. Bordjes met de vraag om niet je fiets recht voor de deur te plaatsen hielp allemaal niet. Sta je dan met je boodschappen tassen elke keer ;).

Een auto staat doorgaans niet strak tegen je voordeur geparkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• torretje2012
Inverted_World schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:32:
[...]

Ik heb ook op zo'n plek gewoont. Elke dag fietsen verschuiven om je huis uit te komen is op den duur echt heel erg irritant. Bordjes met de vraag om niet je fiets recht voor de deur te plaatsen hielp allemaal niet. Sta je dan met je boodschappen tassen elke keer ;).

Een auto staat doorgaans niet strak tegen je voordeur geparkeerd.
In het centrum van groningen is het heel normaal dat je fietsen of auto's voor je deur hebt staan en max een 75cm stoep, totaal niet te vergelijken met steden die niet zo'n rijke geschiedenis hebben en alleen straten uit deze eeuw bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:50
Foutje

[ Voor 94% gewijzigd door Aardappel op 21-10-2024 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-08 12:00
torretje2012 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:44:
[...]

In het centrum van groningen is het heel normaal dat je fietsen of auto's voor je deur hebt staan en max een 75cm stoep, totaal niet te vergelijken met steden die niet zo'n rijke geschiedenis hebben en alleen straten uit deze eeuw bevatten.
Nieuwe appartementencomplexen hebben vaak een ondergrondse parkeergarage. Echt ideaal kan ik je vertellen. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Smobbo schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:25:
[...]

Tussen 2 auto's kun je doorlopen, maar tussen die fietsen niet.
Dus ik kan me voorstellen dat je redelijk gestoord wordt van het feit dat je amper je huis uit kan :+ . De fietsen staan nu allemaal netjes in een rijtje, dat zal vast altijd zo zijn, toch...? ;)
Ehm, ja, dat is inderdaad altijd zo. Die fietsen staan namelijk gewoon in fietsbeugels die in de grond zitten. Dus die staan inderdaad altijd netjes in een rijtje. Dat kun je eventueel in de Streetview nog controleren, waar op 8 willekeurige momenten in het verleden een foto van deze plek gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
emeralda schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:25:
[...]

Nieuwe appartementencomplexen hebben vaak een ondergrondse parkeergarage. Echt ideaal kan ik je vertellen. _/-\o_
Nijestee(de grootste bouwer momenteel in groningen) gelooft daar niet in, vrijwel alle panden na 2010 hebben alleen nog buiten het pand zitten. En het huis wat genoemt werd is niet nieuw en ook geen appartement ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flo12392
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:57

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

De woning van Bob Sikkens (Kopen zonder kijken) staat te koop:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/197/777/022_1440.jpg

Best leuk denk ik in eerste instantie, maar het terras nodigt nu niet echt uit..
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/197/777/098_1440.jpg

Maar ja, tis natuurlijk Amsterdam.. en daar is de prijs ook weer naar..

https://www.funda.nl/deta...vaerstraat-27-3/43641055/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
greatgonzo schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:39:

Best leuk denk ik in eerste instantie, maar het terras nodigt nu niet echt uit..
Dan pak je ook gelijk het meest droevige balkon (waar heel de wijk last van heeft ) .. Het andere terras kan ik mij wel vermaken..

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/197/777/124_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prisma16
  • Niet online

per m2 kan Almere meer kosten!

https://www.funda.nl/deta...imfenplein-17-a/89133167/

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Btw, die had ik schaamteloos gejat van Geenstijl,
waar deze op vermeld was:
Afbeeldingslocatie: https://blogfront-geenstijl.imgix.net/Scherm_afbeelding_2024_10_21_om_14_21_09_d5f4ef80b4.jpg?w=555&auto=format&fit=max&q=70

Wel met een verhaal :X

https://www.ad.nl/binnenl...-filmt-zichzelf~ae1b53db/

https://www.funda.nl/deta...is-bargerweg-49/43770763/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:29

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Naast het bizarre verhaal van de ex bewoners van het huis:
Volgensmij gaat de vloer er vandoor :o
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/147/430_1440.jpg

EDIT: Nu ik mij het verhaal weer terug haal, volgensmij was dit ook een issue... iets met fundering... Ik zie nu ook de laatste opsommingspuntjes:

- Riool in de grote badkamer werkt niet naar behoren;
- Bouwtechnisch rapport aanwezig (sept. 2024);
- Funderingsrapport aanwezig (sept. 2023);
- "AS IS, WHERE IS"- EN "NIET-ZELFBEWONING"-CLAUSULE VAN TOEPASSING!

:X

[ Voor 18% gewijzigd door SideSwipe op 21-10-2024 17:12 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:21
Jup verzakt met als gevolg dat het riool ook issues heeft. Dat zou ik ook gaan proberen te verhalen, maarja, als je dat als ex-eigenaar ook niet wist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
[...]

Ik denk dat als ik mijn hond erin zou laten wonen dat de buren de Dierenbescherming zouden bellen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Caelorum schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:13:
Jup verzakt met als gevolg dat het riool ook issues heeft. Dat zou ik ook gaan proberen te verhalen, maarja, als je dat als ex-eigenaar ook niet wist...
Kwam dat soort zo'n soortgelijk incident?

YouTube: Breaking Bad - Dissolving Bathtub Scene (S1E2) | Rotten Tomatoes TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Yikes die badkamer is net alsof je in de bajes zit zeg. :X Mijn claustrofobie gaat echt heeeeel hard hier.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peter-Nogwat
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:17
Hier ook nog een artikel over de verkoop: https://www.rtvdrenthe.nl...ord-weiteveen-op-de-markt

"Volgens het makelaarskantoor zijn er wat problemen met lekkages en de fundering, maar is alles goed in kaart gebracht. "Het is op te lossen", aldus de zegsman. Hij zou de woning niet willen omschrijven als een kluswoning. Meer wilde de makelaar niet kwijt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschrikkelijk verhaal, hopelijk kan de zoon het ooit een plek geven.

Wel een aardig huis (afgezien van de problemen), lekker veel ruimte, groen en bijgebouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:01
Dit kan toch niet aan het bouwbesluit voldoen?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/211/889_2160.jpg

https://www.funda.nl/deta...het-klooster-10/43771846/

Ziet er ook uit zoals je denkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:34

marapuru

db.

Doet me denken aan dit: https://www.openluchtmuse...es/woonboerderij-hoogmade

Overigens vind ik het best iets hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door marapuru op 21-10-2024 21:17 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Iets moderners dan maar...? Wel gelijk een professionele glazenwasser contracteren...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/240/031_2160.jpg

Wie een beetje thuis is in de motorsport weet wellicht ook wel wie hier nu woont:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/240/048_2160.jpg

https://www.google.com/search?q=loek+bodelier

Ik vind het een prachtig huis, terwijl ik toch eigenlijk meer van de oude historische huizen ben. :Y)

Voor details en meer plaatjes klik: https://www.funda.nl/deta...hoefstraat-16-b/89135991/

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Enigszins gedateerd feestpaleis:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/218/702_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/218/724_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/218/748_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/218/752_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/218/764_2160.jpg

En de rest op: https://www.funda.nl/deta...-stationsweg-77/89135624/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• izdp
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 19:54:
Verschrikkelijk verhaal, hopelijk kan de zoon het ooit een plek geven.
Mag ik jou en alle anderen vragen om nooit meer deze woorden te gebruiken: Een plek geven.

Dat is gewoon niet mogelijk.
Ik zal hier de hele verhandeling en mijn zienswijze achterwege laten, maar het komt er op neer dat het wordt ingebed. In je bewustzijn en in je autonome gedeelte daarvan.
En hoe dat te bereiken zal voor iedereen anders zijn met eigen kleuren.

Met een beetje recht van spreken, mag ik dit gevoelige wel zeggen denk ik.
Tot tweemaal toe ervaringsdeskundig en het heeft een groot deel van mijn leven bepaald en doet het nog steeds.
Gelukkig en bovenal ook in zeer positieve zin.

Acties:
  • +57 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:53
izdp schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:19:
[...]

Mag ik jou en alle anderen vragen om nooit meer deze woorden te gebruiken: Een plek geven.

Ik zal hier de hele verhandeling en mijn zienswijze achterwege laten, maar het komt er op neer dat het wordt ingebed. In je bewustzijn en in je autonome gedeelte daarvan.

Tot tweemaal toe ervaringsdeskundig en het heeft een groot deel van mijn leven bepaald en doet het nog steeds.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HhcgdWnaleXbORen9k20hi-5Kk0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qQQYyyZtWyfhnB9GTWrXyhHv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izdp
Wat een maffe reactie van je.
Hoe verzin je het in godsnaam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izdp
Leuk en al is het smaak niet, maar ik kan er wel blij van worden.
Al is het maar omdat ik alle visgraat, taats, serrekassen, grijszwarte badkamers en eilandkeukens, spuug- en spuugzat ben.
Heerlijk om rommel en kleur te zien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ikswarom
  • Laatst online: 17-09 11:49
https://www.funda.nl/deta...-12/43761363/media/foto/4

"ik had al een airco voordat het hip werd"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bram131
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 22:59
SmurfLink schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:25:
[...]

Yikes die badkamer is net alsof je in de bajes zit zeg. :X Mijn claustrofobie gaat echt heeeeel hard hier.
Naar aanleiding van dit bericht ging ik naar de foto’s kijken en kwam ik geen badkamer tegen.. pas de tweede keer zag ik het afvoerputje naast die schijtpot :r ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Capitan
het immer mooie Heerlen.

Leuke eerste regels ook:
BELEGGINGSPAND (huidige huurders blijven wonen)

Ik denk dat ook al zou je er zelf (met legitieme redenen) gaan wonen dat je dat niet moet willen ofzo. Klinkt haast als een dreigement :+

Acties:
  • +47 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 22:34

Wok

Dakloos...

[...]

Hoe spijtig je eigen ervaringen ook mogen zijn, wil je voortaan je dwingende mening bij jezelf houden?
Iets "een (eigen) plek geven" is een volkomen normale uitdrukking - al helemaal in de context van rouwverwerking.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 12:53
[...]

(…)
Ik zal hier de hele verhandeling en mijn zienswijze achterwege laten, maar het komt er op neer dat het wordt ingebed.
Ik denk dat de invulling van een plekje geven en inbedding vergelijkbaar is als het gaat om rouw- of traumaverwerking. Voor jou voelt dat misschien niet zo, voor een ander wel. Zo werkt dat nu eenmaal met taal. In een luchtig topic als dit (bijzondere huizen) denk ik dat je beter kunt kijken naar wat iemand ermee wil zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• izdp
Toke_gt schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:34:
[...]

Ik denk dat de invulling van een plekje geven en inbedding vergelijkbaar is als het gaat om rouw- of traumaverwerking. Voor jou voelt dat misschien niet zo, voor een ander wel. Zo werkt dat nu eenmaal met taal. In een luchtig topic als dit (bijzondere huizen) denk ik dat je beter kunt kijken naar wat iemand ermee wil zeggen.
Mooie reactie.
Zeker is het zo dat ik empathie kan waarderen en in die zin verwijt ik zeker niet.
Maar, maar, nu eenmaal met taal?
Dat is juist uiterst belangrijk voor nabestaanden.
En dat is all wat ik wilde duiden op deze bijzondere dag.
Een mededader wilde wel contact met ons nabestaanden en vandaag een voorbereidend gesprek.
Mijn excuus voor het triggeren en mijn opmerken in een topic waar ik erg van kan genieten.

Over en weer tot de orde van de dag met bijzondere huizen, plekjes en historie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Hoe zeg je met één foto dat het om een verhuurpand gaat.

Overigens geen goed teken dat ze die woning via Funda moeten/willen verkopen in plaats van via de geijkte sites voor beleggingspanden. Ik vermoed dat de woning dan tegen een te hoge prijs in de markt is gezet, om mensen te lokken die eigenlijk te weinig weten van de verhuurmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ik betwijfel of de huidige generatie airco's er over een paar decennia zo veel beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:40:
[...]

Hoe zeg je met één foto dat het om een verhuurpand gaat.

Overigens geen goed teken dat ze die woning via Funda moeten/willen verkopen in plaats van via de geijkte sites voor beleggingspanden. Ik vermoed dat de woning dan tegen een te hoge prijs in de markt is gezet, om mensen te lokken die eigenlijk te weinig weten van de verhuurmarkt.
ik ben geen bellegger, maar een huis met een huurprijs welke zichzelf terugbetaald in 15jaar is toch niet zo slecht? In die tijd is er weinig onderhoud nodig(dak net 2jaar oud, kunstof kozijnen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:32
torretje2012 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:03:
[...]

ik ben geen bellegger, maar een huis met een huurprijs welke zichzelf terugbetaald in 15jaar is toch niet zo slecht? In die tijd is er weinig onderhoud nodig(dak net 2jaar oud, kunstof kozijnen etc)
Totdat je huurder een wietplantage begint, de burgemeester besluit dat het pand 6 maanden dicht moet en je voor een vermogen de woning moet herstellen...je netto rendement moet echt iets meer zijn dan 10%

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
torretje2012 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:03:
[...]

Dat is dus precies waar de verkopers vanuit zullen gaan. Dat de potentiële kopers die factor 15 laag vinden. En dat ze daarom misschien ook nog wel overbieden.

Maar een factor 15 is niet bijzonder laag. Ook niet overdreven hoog, maar voor iemand die in de verhuurmarkt actief is, zal dit niet klinken als een bijzonder koopje. Die weten dat een factor 15 aan de bovenkant van de markt zit. Kan een interessante mogelijkheid zijn, ook afhankelijk van zaken als de staat van de woning, maar zeker niet een nu-of-nooit kans. Terwijl de onervaren belegger misschien wel denkt dat dit een buitenkansje is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
Eentje voor op het lijstje 'als ik de loterij win en niet weet wat ik met mijn geld moet stop ik hier te veel geld in om het te herstellen en het een feestpaleis te maken'.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:10

SeatRider

Hips don't lie

Dit zou ik absoluut zou houden. Misschien even het tapijt en de barkrukken chemisch reinigen.

En hoe zou dat druipsteenplafond zijn ontstaan?

[ Voor 3% gewijzigd door SeatRider op 22-10-2024 09:29 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
SeatRider schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:28:
[...]

Dit zou ik absoluut zou houden. Misschien even het tapijt en de barkrukken chemisch reinigen.

Ik vind dit juist weer typisch een woning waarbij het lijkt of ze expres alles tegenovergesteld aan mijn smaak hebben gedaan. Je krijgt een hoop m² voor je geld, maar ik zou er nog een vermogen tegenaan moeten gooien om het enigszins leefbaar te maken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Van binnen enigszins gedateerd stulpje ... maar! Wel inclusief tuin met een boomhut! , groter dan mijn eigen schuur.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/279/690_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/279/677_1440.jpg

https://www.funda.nl/deta...ijk-noord-103-e/43772370/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CvP_tweakers

[Afbeelding]

Lekker dan!
Brandhout zonder afdak.
Een houtkachel in Amsterdam en dan ook nog nat brandhout stoken!!
Nee! nee! nee!!
|:( |:(

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Prisma16
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:54:
Van binnen enigszins gedateerd stulpje ... maar! Wel inclusief tuin met een boomhut! , groter dan mijn eigen schuur.

[Afbeelding]
Arme kinderen, als je ouders de timmerman vragen om een boomhut maken wordt de plank echt misgeslagen.
Een boomhut is pas een boomhut als je die zelf maakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Prisma16 op 22-10-2024 09:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:57
Ik snap dat je hem niet hebt gevonden, maar die was 5 augustus al gepost helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvP_tweakers

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Herhaling:
https://gathering.tweaker...message/79754982#79754982

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
ah excuus. Verkopers ongeduldig en opnieuw op Funda geplaatst.
Heb ook echt exact dezelfde foto's gebruikt haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 12:35

B64

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die was hier al eens langs gekomen:
Khaelos in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024"

Overigens hebben ze er nu wel een heel erg afzichtelijke render van een eventuele 'opknapbeurt' van het exterieur op Funda gezet.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/199/275/276_1440.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door B64 op 22-10-2024 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

CvP_tweakers schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:54:
[...]

Lekker dan!
Brandhout zonder afdak.
Een houtkachel in Amsterdam en dan ook nog nat brandhout stoken!!
Nee! nee! nee!!
|:( |:(
En die staan vooraan om te klagen over een potentieel verbod op houtverbranding...

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat ik wel opvallend vind is dat er geen een foto is van de achtergevel. Wel een heleboel foto's van de voorkant en een enkele foto van het balkon, maar geen idee hoe de achtergevel er uit ziet.

En die renders zijn afzichtelijk. Ik dacht ook dat het verboden was om renders als eerste foto's te gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vormulier
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:10:
[...]

Wat ik wel opvallend vind is dat er geen een foto is van de achtergevel. Wel een heleboel foto's van de voorkant en een enkele foto van het balkon, maar geen idee hoe de achtergevel er uit ziet.

En die renders zijn afzichtelijk. Ik dacht ook dat het verboden was om renders als eerste foto's te gebruiken?
Foto 56 zou graag een woordje met je willen ;) (Oke het is geen close-up maar wel een achtergevel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
vormulier schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:18:
[...]

Foto 56 zou graag een woordje met je willen ;) (Oke het is geen close-up maar wel een achtergevel)
Dank je, die had ik over het hoofd gezien.
Ik had verwacht dat de gevel dramatisch slecht zou zijn en daarom niet getoond werd, maar ik vind het allerzins meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

prachtig fout die bar, die zou ik ook zou houden, passen mn flipperkasten mooi in _/-\o_

dat plafond zie je wel meer bij oudere huizen was hip in de jaren 60/70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:38
Spachtelputz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 23:59
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:10:
Ik heb het maar even gemeld bij de advertentie. Renders mogen eigenlijk helemaal niet bij een bestaand object. Alleen bij nieuwbouw mag een artist impression worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy Wachelder
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:57
Wat dat ding uitblaast wil je toch niet inademen?! Gedver!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Friezin
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ah, de grapjas heeft meer woningen:
https://www.libelle.nl/vi...je-huis-bob-sikkes-696892

ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Friezin
  • Registratie: November 2023
  • Niet online

ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:31
[Afbeelding]

[Afbeelding]

//offtopic
de handen van Roos zullen wel jeuken om hier met de verfkwast doorheen te gaan om wat kleur aan te brengen... geen zwart metalen deuren, wel visgraat op de vloer...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersoco80
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:41
Pat911 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:18:
[...]

Ik heb het maar even gemeld bij de advertentie. Renders mogen eigenlijk helemaal niet bij een bestaand object. Alleen bij nieuwbouw mag een artist impression worden gegeven.
Funda doet niets met meldingen helaas. In ieder geval niet met de meldingen die ik gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja raaar zeg, makelaars betalen genoeg aan de nvm, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BennieWolters
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 20:20
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor het huis van Bob Sikkens vind ik de indeling vreselijk tegen vallen.
Wc die uitkomt direct naast de keuken, keukenblok indeling die niet helemaal lekker in lijn ligt, badkamer op de vierde met twee deuren, EN EEN POT IN DE BADKAMER :o !!!1

Joe

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• El Capitan
https://www.funda.nl/deta...is-langewijk-22/43762963/

Deze is ook vrij heftig. Gezien de locatie en het afwerkingsniveau.. zo de piep..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XuJ-ltBnLTPetLyGa7GG1TDDjFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/52R7Dx9PGg9BOKEdZFPa6EAM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k9qzxIzNGtkmY8WV2FmvTsPNO1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uZj2lOEasVzMaqs3ezb7fffY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J5q9yoEZF89l1hJDwUxrew4YCcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZjMJ6ap6IGUGnvAGyaaUFf8e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZdPzrDhrgEdQJjhrVZjb1KxRWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAlaYjwPb0UqPQQZWjYZCt40.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tNmkGR9Xi9fB7keDNu-PyTAFrtU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/COAmXyhY9PsZSeiA2uRMhY1Q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUZ9SpzPbYV1V-eLgzx7MotZwpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0rZT1Gj6R58fAfO0RnsJOGwV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fearlessuser
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:10
Inderdaad zeg! Dit is weer zo een huis waarbij je bijna elke foto hier kan uploaden :D

moet wel zeggen: als je de pannen omdraait gaat er minder stof in liggen :P Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pXT3tLpFop0kvy-iy_PMZBE-9o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d2LdSvyiJYcmLBwbFX73LsFe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Is dit nou een hele rij koel-vrieskasten...? O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/198/788/889_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Fiber schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:02:
Is dit nou een hele rij koel-vrieskasten...? O-)

[Afbeelding]

Zouden er nog een paar lijken in de kast zitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

wat een parel zeg, en dan nog een half miljoen vragen ook, de sloopkosten komen daar nog bovenop.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Altijd al in de etalage willen wonen? Dit is je kans!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/198/538/736_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/198/538/737_2160.jpg

Voor details klik: https://www.funda.nl/deta...s-nonnenveld-68/43767526/

8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:21
Fearlessuser schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 20:56:
[...]
moet wel zeggen: als je de pannen omdraait gaat er minder stof in liggen :P
Als je ze vaak genoeg gebruikt... Kan uit ervaring wel vertellen dat een zware koekenpan met scherpe rand zo je muur kapot maakt als je die veelvuldig ophangt. Dan is andersom zoals op de foto beter voor je huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
supersoco80 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:18:
[...]

Funda doet niets met meldingen helaas. In ieder geval niet met de meldingen die ik gedaan heb.
offtopic:
Wat is de reden dat je er moeite in gaat stoppen, over het melden van een render bij en huizenadvertentie. Wie doet Funda/makelaar er kwaad mee?, los dat je dat zoiets van veel dingen kan zeggen.
Pagina: 1 ... 88 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.