Haha, nou roken hoeft niet, je krijgt genoeg uitlaatgassen binnen aan die weg (ja ik weet waar dit isOekiejoekie schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:10:
[...]
Ja ? Wat is er mis met dat uitzicht ? Het is een tankstation met een bemande winkel. Ideaal voor de rokende huizenkoper ! Dan kun je in ieder geval tot 2030 nog tot laat in de avond peuken halen als ze op zijn
Noemt men dat niet gewoon "peuter/baby"?JDx schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:18:
Deze mensen hebben hele kleine dwergkindjes
Ik bedoelde meer het formaat, je gaat toch geen glijbaan van 40 centimeter kopen voor je baby/peuter waar het na een maand al uitgegroeid is, een baby kan nog niet lopen en/of van een glijbaan en voor een peuter is dit eigenlijk meteen al te klein. Maar ik heb geen kinderen dus ben niet zo thuis in speelgoed.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
O jawel.JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:12:
[...]
Ik bedoelde meer het formaat, je gaat toch geen glijbaan van 40 centimeter kopen voor je baby/peuter waar het na een maand al uitgegroeid is, een baby kan nog niet lopen en/of van een glijbaan en voor een peuter is dit eigenlijk meteen al te klein. Maar ik heb geen kinderen dus ben niet zo thuis in speelgoed.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cC9mxnk0TkuLnBTMqoVIAzxc.jpg?f=user_large)
https://speelactief.nl/sp...baan/junior-activity-gym/
Dat blijkt inderdaad, want dit is vrij normaal kinderspeelgoed..JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:12:
[...]
Een peuter van een jaar kan prima lopen, en is misschien 80 cm in lengte, dan is een 40 cm hoge glijbaan voor hun best prima en vermakelijk
Die hoepel, en die buizenschacht op de achtergrond lijken mij meer hondenspeelgoed.
Ik weet echt helemaal niks van kinderen, maar dacht meteen dat is een glijbaan voor een cavia ofzoiketot schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:43:
[...]
Dat blijkt inderdaad, want dit is vrij normaal kinderspeelgoed..
Een peuter van een jaar kan prima lopen, en is misschien 80 cm in lengte, dan is een 40 cm hoge glijbaan voor hun best prima en vermakelijkNet als de ballenbak, ook gewoon kinderspeelgoed.
Die hoepel, en die buizenschacht op de achtergrond lijken mij meer hondenspeelgoed.
Een cavia is ongeveer 8CM hoog, deze glijbaan is ongeveer 40CM hoog, dus dat is dan 5 x de hoogte van de cavia..JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:51:
[...]
Ik weet echt helemaal niks van kinderen, maar dacht meteen dat is een glijbaan voor een cavia ofzo
Met die beredenering, zou je dus een peuter van 80CM van een glijbaan van 4 meter willen laten afgaan.

Op de basisschool hadden wij gewoon een glijbaan van 3M hoog hooriketot schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:12:
[...]
Een cavia is ongeveer 8CM hoog, deze glijbaan is ongeveer 40CM hoog, dus dat is dan 5 x de hoogte van de cavia..
Met die beredenering, zou je dus een peuter van 80CM van een glijbaan van 4 meter willen laten afgaan.Verdiep je aub eerst in kinderen voor je ze wellicht in de toekomst neemt (krijgt)..
![]()
Of leek het 3m hoog omdat je zelf 1,20m was en was het in werkelijkheid max 2m?indifined1 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:17:
[...]
Op de basisschool hadden wij gewoon een glijbaan van 3M hoog hoorwaar eerst rubberen stoeptegels onder gelegd werden waarna die een paar jaar later alsnog illegaal verklaard werd...
Nee zeker niet... toen ik in groep 8 zat was ik al bijna 2 meter, maar toen torende die glijbaan boven mij uit..Jasper89 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:25:
[...]
Of leek het 3m hoog omdat je zelf 1,20m was en was het in werkelijkheid max 2m?
Was ook geen glijbaan van een speeltoestellen fabrikant, maar gemaakt door een ouder met een metaalbedrijf
Die kans is al vergaan, de reden dat ik en mijn ex na 6 jaar uit elkaar zijn gegaan, ik heb niks met kinderen, zij wilde graag kinderen, die heeft ze toen (tijdens de relatie) maar ergens anders gezocht.iketot schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:12:
[...]
Een cavia is ongeveer 8CM hoog, deze glijbaan is ongeveer 40CM hoog, dus dat is dan 5 x de hoogte van de cavia..
Met die beredenering, zou je dus een peuter van 80CM van een glijbaan van 4 meter willen laten afgaan.Verdiep je aub eerst in kinderen voor je ze wellicht in de toekomst neemt (krijgt)..
![]()
Nou ja, geen cavia dan, maar een flinke haas
Ik weet nog dat bij onze school ook een flinke glijbaan was hoor, zeker 2 meter hoog. Met een bobbel in het midden, nog erger.
Ja, nee, zo werkt dat niet. Een cavia is veel lichter, die heeft veel minder last van een val dan een kind.iketot schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:12:
[...]
![]()
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Je koopt het doorgaans tweedehands en verkoopt het dan weer door als je kind er uit gegroeid is. Anders betaal je je scheel om geen enkele reden.JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:12:
[...]
Vandaag op Funda geplaatst hier in Utrecht. Ik was benieuwd naar de oude toepassing gezien de split in staat en de nooduitgang bordjes etc. Na wat zoeken lijkt het erop dat hier een GGZ instelling voor jongeren heeft gezeten.
:strip_exif()/f/image/ACLavXBzj1S3SXeQ3xIyVcxr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JMmq3Jo7U0g3NUfmV6wJs598.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3waQ2lRR3y3OVI8cbpdyxwr3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZwTvsoSi6SijHxA9PYw7dniR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lDlFKZQpL6I3bGGOuAwvNw9V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iqTa5oWYA11HyEc9I8ZVzTD4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YUQPYFe69NnLyt6alteO1g4k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EWpCAzvjg9gmwbZEvqmLGZj3.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/deta...is-abc-straat-8/43755532/De woning beschikt over twee entrees. Via de rechter entree kom je in de benedenwoning, de linker entree leidt door middel van een trap naar de bovenwoning.
:strip_exif()/f/image/ACLavXBzj1S3SXeQ3xIyVcxr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JMmq3Jo7U0g3NUfmV6wJs598.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3waQ2lRR3y3OVI8cbpdyxwr3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZwTvsoSi6SijHxA9PYw7dniR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lDlFKZQpL6I3bGGOuAwvNw9V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iqTa5oWYA11HyEc9I8ZVzTD4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YUQPYFe69NnLyt6alteO1g4k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EWpCAzvjg9gmwbZEvqmLGZj3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p0X4SGYJCX4BgBcsrzXOti9F.jpg?f=fotoalbum_large)
Energielabel A+Paprika schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:00:
Vandaag op Funda geplaatst hier in Utrecht. Ik was benieuwd naar de oude toepassing gezien de split in staat en de nooduitgang bordjes etc. Na wat zoeken lijkt het erop dat hier een GGZ instelling voor jongeren heeft gezeten.
[...]
https://www.funda.nl/deta...is-abc-straat-8/43755532/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
'A+'mehoela
Jeetje, dan ben je al depressief of verslaafd (GGZ) en dan kom je daar terecht, schiet ook niet opPaprika schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:00:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

*knip*
[ Voor 94% gewijzigd door twain4me op 01-10-2024 15:19 . Reden: spam / werving ]
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door twain4me op 01-10-2024 15:20 . Reden: Reactie op geknipte qoute ]
En als de stroom eens uit valt, kun je één van die fakkels aansteken!Prisma16 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:32:
[...]
Met ruimte/rack voor server! Dus ideaal Tweakers-huis!
[Afbeelding]
Wat een onhandig huis, 239.000 voor 141m2 lijkt prima.
Maar je bent al bijna 20m2 kwijt aan entree, gang en hal, de werkelijke leefomgeving is niet veel meer dan een gemiddeld rijtjehuis van 90m2.

En dan slechts 2(!) slaapkamers

En nog veel m2 zit in de zolder waar je ook niet echt veel mee kan

Verder is het huis niet zo boeiend, gewoon veel m2 op papier, maar een echte gezinswoning is het niet.
https://www.funda.nl/deta...ruinerbrink-348/43756357/
Maar je bent al bijna 20m2 kwijt aan entree, gang en hal, de werkelijke leefomgeving is niet veel meer dan een gemiddeld rijtjehuis van 90m2.

Verder is het huis niet zo boeiend, gewoon veel m2 op papier, maar een echte gezinswoning is het niet.
Ik denk dat veel mensen die muur naar de hal in de woonkamer zouden wegbreken zodat je een grote woonkamer/keuken krijgt. Naar keus met open trap of met een klein halletje bij de trap. Daar kun je dus alsnog voor kiezen.JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:37:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op de eerste verdieping kun je vrij eenvoudig de grote kamer aan de achterkant (weer) opsplitsen als je wil. Maar ik denk dat een deel van de mensen juist liever ook een grote kamer heeft in plaats van twee kleine kamers.
Op de zolder kun je volgens mij juist een mooie grote hobbyruimte maken, maar je kunt daar ook alleen de helft achter het 'muurtje' van de CV afscheiden. Als je het als slaapkamer zou willen gebruiken, dan zou ik daar wel wat meer aan veranderen (een lagere dakkapel oid), maar om lekker aan te hobbyen zou ik het gewoon zo laten.
Volgens mij heeft die woning dus best veel potentie. Als je er nog een verbouwing tegenaan gooit.
Valt wel mee hoor. Paar muurtjes weg of verplaatsen en het is al een stuk beter. Die 'Entree' is eigenlijk gewoon de bijkeuken, die is juist handig met een paar kinderen. De 'Hal' kun je wat kleiner maken en dat gekke muurtje in de woonkamer er uit slopen maakt de woonkamer een stuk ruimtelijker.JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:37:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Twee redelijk ruime slaapkamers boven vind ik persoonlijk prima, maar er valt ook een derde bij te maken door de grootste te splitsen.
En die zolder is juist prima, hij lijkt lekker hoog. Daar zijn prima nog twee (slaap)kamers te maken, zeker als je er nog een dakkapel op zet.
Niks mis mee dus, zeker niet als gezinswoning. En nog enigszins betaalbaar vergeleken met vrijwel alles in 95 procent van het land.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja slopen hier, muurtje daar, het is een onhandige woning die potentieel heeft als handig bentFiber schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:31:
[...]
Valt wel mee hoor. Paar muurtjes weg of verplaatsen en het is al een stuk beter. Die 'Entree' is eigenlijk gewoon de bijkeuken, die is juist handig met een paar kinderen. De 'Hal' kun je wat kleiner maken en dat gekke muurtje in de woonkamer er uit slopen maakt de woonkamer een stuk ruimtelijker.
Twee redelijk ruime slaapkamers boven vind ik persoonlijk prima, maar er valt ook een derde bij te maken door de grootste te splitsen.
En die zolder is juist prima, hij lijkt lekker hoog. Daar zijn prima nog twee (slaap)kamers te maken, zeker als je er nog een dakkapel op zet.
Niks mis mee dus, zeker niet als gezinswoning. En nog enigszins betaalbaar vergeleken met vrijwel alles in 95 procent van het land.
Niet vergelijken met de rest van het land, maar wat je kant en klaar krijgt voor dat geld een straat verder.
ik denk dat er een behoorlijke doelgroep is die deze indeling prefereert boven een hokkerige woning met veel kleine kamertjes. Dat jij dat niet ziet zitten, betekent niet dat het 'fout' is.JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:36:
[...]
Ja slopen hier, muurtje daar, het is een onhandige woning die potentieel heeft als handig bent
Niet vergelijken met de rest van het land, maar wat je kant en klaar krijgt voor dat geld een straat verder.
Ik zeg nergens dat het fout is, maar ik zag als eerste 141m2, wat best veel is voor een rijtjeshuis in die wijk, in elke wijk wel eigenlijk en dan zie ik maar 2 slaapkamers.Rubbergrover1 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:48:
[...]
ik denk dat er een behoorlijke doelgroep is die deze indeling prefereert boven een hokkerige woning met veel kleine kamertjes. Dat jij dat niet ziet zitten, betekent niet dat het 'fout' is.
Voor mij zou het ook ideaal zijn, ik zit boven met 2 lege slaapkamers en zit alleen maar beneden, kom alleen boven voor de douche en m'n bed. Lijkt mij ideaal een grote slaapkamer, alleen niet voor dat geld. De prijs per vierkante meter is gewoon erg laag, maar effectief gewoon voor m'n gevoel wel wat hoger.
Maar het zijn vooral gezinnen die rijtjeshuizen zoeken, voor hen zal er wel een verbouwing bij komen kijken.
Ik denk dat de huidige bewoners wat (gips)wandjes naar eigen smaak hebben geplaatst, die je ook makkelijk weer weg kunt halen. Lijkt me niet zo’n probleem.JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:36:
[...]
Ja slopen hier, muurtje daar, het is een onhandige woning die potentieel heeft als handig bent
Je miste overigens nog de wasmachine naast het bed.
Ik zie hierin een pragmatische oplossing voor mijn probleem dat ik soms al bijna in slaap ben en bedenk dat er nog een was in of uit de machine moet. Geen zin om uit bed te gaan vs volgende dag sportkleren niet gewassen (of zoiets). Een wasmachine naast het bed lost dat op!
:strip_exif()/f/image/vtd6q5T3ZtCu6yT2Cr9BoXkn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Toke_gt op 02-10-2024 00:35 ]
Die volgde ik ook niet helemaal met zo'n grote entree/bijkeuken.Toke_gt schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:57:
[...]
Ik denk dat de huidige bewoners wat (gips)wandjes naar eigen smaak hebben geplaatste, die je ook makkelijk weer weg kunt halen. Lijkt me niet zo’n probleem.
Ik zie hierin een pragmatische oplossing voor mijn probleem dat ik soms al bijna in slaap ben en bedenk dat er nog een was in of uit de machine moet. Geen zin om uit bed te gaan vs volgende dag sportkleren niet gewassen (of zoiets). Een wasmachine naast het bed lost dat op!
[Afbeelding]
En als jij wakker wordt van het gepiep van de wasmachine, kan je het ook nog zo in de droger mikken

En wat is dit allemaal voor gedoe, dat ding aan de wand en die slangen links

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 01-10-2024 20:07 ]
Haha, als ik het zo bekijk lijkt dat inderdaad heel onwaarschijnlijk.
Ik snap dat dit voor veel gezinnen niet praktisch is. Maar als je als stel in zo'n woning woont (zoals hier waarschijnlijk het geval is), dan is het juist heerlijk om naast de master bedroom nog een ruime tweede werk-/hobby-/logeerkamer te hebben. En daarnaast op zolder nog een hoop goed bereikbare bergruimte. Ik denk dat best veel mensen daar juist ook wel wat meer voor over hebben.JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:56:
[...]
Ik zeg nergens dat het fout is, maar ik zag als eerste 141m2, wat best veel is voor een rijtjeshuis in die wijk, in elke wijk wel eigenlijk en dan zie ik maar 2 slaapkamers.
Voor mij zou het ook ideaal zijn, ik zit boven met 2 lege slaapkamers en zit alleen maar beneden, kom alleen boven voor de douche en m'n bed. Lijkt mij ideaal een grote slaapkamer, alleen niet voor dat geld. De prijs per vierkante meter is gewoon erg laag, maar effectief gewoon voor m'n gevoel wel wat hoger.
Maar het zijn vooral gezinnen die rijtjeshuizen zoeken, voor hen zal er wel een verbouwing bij komen kijken.
Toen wij zochten naar een andere woning zaten we ook niet te wachten op kleine hokjes. Wij willen gewoon lekker ruimer kamers. Liever minder kamers die ruim genoeg zijn dan meer kamers die klein zijn. Dat zal lang niet voor iedereen de wens zijn, want er zijn genoeg buren die een of twee van de kamers gehalveerd hebben. (Ook als ze een kleinere woning hebben, zonder extra uitbouw aan de achterkant.)
Bedoel je die bubbelbadmat?JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:58:
[...]
En wat is dit allemaal voor gedoe, dat ding aan de wand en die slangen links
[Afbeelding]
Misschien hoort die slang daar ook wel bij? Dat weet ik niet
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Leuk spulletje hoor, lekker veel ruimte...:

Voor details zoals de prijs klik: https://www.funda.nl/deta.../huis-veerweg-8/43756252/

Voor details zoals de prijs klik: https://www.funda.nl/deta.../huis-veerweg-8/43756252/
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hier ook veel ruimte. En veel grind. Heel veel grind.

Voor de rest: https://www.funda.nl/deta...-amstelstraat-3/43757705/

Voor de rest: https://www.funda.nl/deta...-amstelstraat-3/43757705/
het witte huisje ernaast stond te koop: https://www.funda.nl/deta.../huis-veerweg-7/42317306/Fiber schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:30:
[Afbeelding]

twee huizen verderop staat nu te koop:
https://www.funda.nl/deta.../huis-veerweg-4/43618482/
Wat is er daar aan de hand dat er 3 huizen op dat stukje recent te koop zijn gegaan?
[ Voor 7% gewijzigd door fenrir op 01-10-2024 20:50 ]
Van klussen krijg je grijze haren
Vet, lekker elke dag vissenfenrir schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:49:
[...]
het witte huisje ernaast stond te koop: https://www.funda.nl/deta.../huis-veerweg-7/42317306/
[Afbeelding]
Wat is er daar aan de hand dat er 3 huizen op dat stukje recent te koop zijn gegaan?
Zijn die raampjes beneden voor de gekkigheid of zou het water af en toe zo hoog komen, aangezien de serre of wat het is ook op poten staat.
De camera staat er zelf ook op

[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 01-10-2024 20:54 ]
Geen idee. Bang voor natte voeten en meer, door klimaatverandering en stijging van het waterpeil...?fenrir schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:49:
[...]
het witte huisje ernaast stond te koop: https://www.funda.nl/deta.../huis-veerweg-7/42317306/
[Afbeelding]

Ik vind het eerlijk gezegd voor de hoeveelheid geld een beetje tegenvallen. Je betaalt waarschijnlijk vooral voor alle bijgebouwen etc. Maar voor dit budget zou ik iets veel bijzonderders willen.Fiber schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:30:
[Afbeelding]
Jij slaapt gewoon door een 1600 toeren centrifugeerprogramma heen?Toke_gt schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:57:
[...]
Ik denk dat de huidige bewoners wat (gips)wandjes naar eigen smaak hebben geplaatste, die je ook makkelijk weer weg kunt halen. Lijkt me niet zo’n probleem.
[Afbeelding]
Uitbreiding van het bestaande windmolenpark bij Heinenoord aan de overkant?fenrir schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:49:
[...]
[Afbeelding]
Hoewel het geen woning is, vond ik het toch de moeite waard om te noemen.
Voor de 'ik vertrek' mensen met een B&B wens die eigenlijk toch liever niet naar het buitenland willen staat er in Scheemda een (jeugd)herberg annex dorpshuis/toneelruimte/trouwlocatie, of wat je er maar van wil maken, te koop:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NeJYgXZbqRHOhUrFppqus7A0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RESg8o10YnILi6g4EacKVssJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Met ruimte voor ten minste 60 bedden. Kost een miljoen.
https://www.fundainbusine...43631071-esborgstraat-16/
Voor de 'ik vertrek' mensen met een B&B wens die eigenlijk toch liever niet naar het buitenland willen staat er in Scheemda een (jeugd)herberg annex dorpshuis/toneelruimte/trouwlocatie, of wat je er maar van wil maken, te koop:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NeJYgXZbqRHOhUrFppqus7A0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RESg8o10YnILi6g4EacKVssJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Met ruimte voor ten minste 60 bedden. Kost een miljoen.
https://www.fundainbusine...43631071-esborgstraat-16/
Ok ik vind dit dus echt een fantastisch huis. Toegegeven, erg duur voor m2 en ook nog een rijksmonument. Indeling onhandig (2 badkamers maar beide op de begane grond) en verder twijfel ik aan de isolatie.
Maar wat zijn nu al die ballen die in het huis hangen? Of zijn dat simpelweg industriele lampen?
https://www.funda.nl/deta...is-glipperpad-1/43622881/

Maar wat zijn nu al die ballen die in het huis hangen? Of zijn dat simpelweg industriele lampen?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Lijken mij speakers, Omnitronic.evleerdam schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:24:
Ok ik vind dit dus echt een fantastisch huis. Toegegeven, erg duur voor m2 en ook nog een rijksmonument. Indeling onhandig (2 badkamers maar beide op de begane grond) en verder twijfel ik aan de isolatie.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Och, staat deze week zomaar weer een houten huis te koop.
Moet zeggen dat dit wat mij betreft een aantrekkelijke architectuur is maar hoeft voor mij tzt geen monument te worden
Ook lekker ruim en op een mooie kavel. Een ligplaats in het haventje lijkt bij de koop te zijn inbegrepen.
Het is dat ik niet in een stad zou willen wonen maar anders wist ik het wel
:strip_exif()/f/image/hj3EvebzZs8ACuavSv7Ivqii.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dgeBYWu7yoZjHXxW3o9rK0IO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nybKkoFls1Hi6GfjSrN0FZto.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/deta...cecilienmear-14/43643421/
Moet zeggen dat dit wat mij betreft een aantrekkelijke architectuur is maar hoeft voor mij tzt geen monument te worden
Ook lekker ruim en op een mooie kavel. Een ligplaats in het haventje lijkt bij de koop te zijn inbegrepen.
Het is dat ik niet in een stad zou willen wonen maar anders wist ik het wel

:strip_exif()/f/image/hj3EvebzZs8ACuavSv7Ivqii.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dgeBYWu7yoZjHXxW3o9rK0IO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nybKkoFls1Hi6GfjSrN0FZto.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is nauwelijks 'in een stad' te noemen... Hooguit randje stad...nokiaan958GB schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:45:
Och, staat deze week zomaar weer een houten huis te koop.
Moet zeggen dat dit wat mij betreft een aantrekkelijke architectuur is maar hoeft voor mij tzt geen monument te worden![]()
Het is dat ik niet in een stad zou willen wonen maar anders wist ik het wel![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wel een fijn huis hoor, dat wel!
Als het huis lang te koop staat dan staat het op een gegeven moment vanzelf in de stad.Fiber schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:52:
[...]
Dit is nauwelijks 'in een stad' te noemen... Hooguit randje stad...
Wel een fijn huis hoor, dat wel!
Leeuwarden wordt alleen maar groter en groter.
https://www.funda.nl/deta...rd-riezenweg-45/43643509/
:strip_exif()/f/image/idjd2vTqZtyqo1YQbPRugFc2.jpg?f=fotoalbum_large)
Die doorlopende gordingen, waarom?
Mijn eerste gedachte: het is nog niet af.
Mijn tweede gedachte: is het eraf gewaaid?
Het is dus zo bedoeld.
Heeft dit functionele voordelen? Visueel vind ik het niks.
:strip_exif()/f/image/idjd2vTqZtyqo1YQbPRugFc2.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is dus zo bedoeld.
Voorbereidt op een uitbouw? Leuke plek voor een schommel? Ik heb geen idee. Op sommige foto's ziet het er nog uit als een design keuze, maar op andere foto's is het idd net alsof het dak er af is gewaaid. Flink mafW13k3 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:44:
[Afbeelding]
Het is dus zo bedoeld.

Exact expert nodig?
Sinds ik in deze wijk woon, is dit het huis waar ik me het meest over verbaas. Een mooie grote villa. Maar door de hoofdingang zo aan de zijkant, lijkt het wel alsof het huis een kwartslag verkeerd gebouwd is. Ja, ik weet uit ervaring dat dat gebeurt. Door de plaatsing is het hele wow effect van het huis weg.

Trouwens, een kappersstoel in de hal zie je ook niet iedere dag.

Scroll vooral door de foto's, er is genoeg opmerkelijks te zien....
https://www.funda.nl/deta...e-curiesingel-1/43629843/
Momenteel duurste huis van Emmeloord op funda

It doesn't make sense to make sense.....
Vruchtbare buurt blijkbaar...Siemi schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:03:
Sinds ik in deze wijk woon, is dit het huis waar ik me het meest over verbaas. Een mooie grote villa. Maar door de hoofdingang zo aan de zijkant, lijkt het wel alsof het huis een kwartslag verkeerd gebouwd is. Ja, ik weet uit ervaring dat dat gebeurt. Door de plaatsing is het hele wow effect van het huis weg.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ik moet nou toch denken aan die woning in Oss die hier een paar weken geleden gepost werd. Daar was ook een "hobbykamer" aangrenzend aan de slaapkamer die niet op de foto mocht, maar wel op de 360-graden-foto mochtRubbergrover1 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:13:
[...]
Ik snap dat dit voor veel gezinnen niet praktisch is. Maar als je als stel in zo'n woning woont (zoals hier waarschijnlijk het geval is), dan is het juist heerlijk om naast de master bedroom nog een ruime tweede werk-/hobby-/logeerkamer te hebben.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Nooit geprobeerd, maar mijn wasmachine is zo stil dat dat zomaar zou kunnen.HallonRubus schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:01:
[...]
Jij slaapt gewoon door een 1600 toeren centrifugeerprogramma heen?
Maar wees gerust, dit is me iets te pragmatisch :-)
Het is inderdaad de vraag hoe lang het duurt voordat de stad weer iets groter wordt en je in plaats van een mooi uitzicht over de weilanden naar de volgende nieuwbouw buurt kijkt.fenrir schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:09:
[...]
Als het huis lang te koop staat dan staat het op een gegeven moment vanzelf in de stad.![]()
Leeuwarden wordt alleen maar groter en groter.
Gemiste kans om de zichtbare balken door te laten lopen. Het zal er een stuk rustiger uitzien als de baleken tussen de twee woningen doorlopen met de zichtbare balken boven de uitbouw (of andersom). Al blijft het dan nog steeds een gek gezicht en krijg je het gevoel dat ze wilden uitbouwen in de breedte maar er uiteindelijk geen vergunning voor kregen of zoiets.W13k3 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:44:
[Afbeelding]
Het is dus zo bedoeld.
offtopic:
Klein OT intermezzo, klopt het dat de Funda-site veranderd is, en dat je nu op de mobiel geen kadastrale kaarten meer kunt zien? Of zijn daar andere trucs voor.
Klein OT intermezzo, klopt het dat de Funda-site veranderd is, en dat je nu op de mobiel geen kadastrale kaarten meer kunt zien? Of zijn daar andere trucs voor.
Mooie villa om met een groot gezin in op te groeien, maar ik vind het zo zielloos van de buitenkant.Siemi schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zucht...
Heb gekeken of er een update was voor android, die zag ik niet. Toen een willekeurig huis gepakt, en ik kan daar gewoon de kadastrale kaart selecteren. Voor de zekerheid: klik op de kaart onder locatie. dan op lagen rechtsboven, en dan kadastraal.Rubbergrover1 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:40:
offtopic:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ah, dank je wel. Nu kan ik het wel vinden. Fijn toch die updates waardoor alles ineens anders is...ArthurMorgan schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:45:
[...]
Heb gekeken of er een update was voor android, die zag ik niet. Toen een willekeurig huis gepakt, en ik kan daar gewoon de kadastrale kaart selecteren. Voor de zekerheid: klik op de kaart onder locatie. dan op lagen rechtsboven, en dan kadastraal.
Voor de afwisseling dan maar een goedkope woning tussendoor.Sjah schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:14:
Nu ik dit topic korte tijd volg, valt me 2 dingen op:
1 Veelal boven de 1 miljoen of zelfs 2 miljoen euro kasten, en dan soms een zure sneer als er iets niet goed is.
2 Etages van zeg 4 ton/64m zie je bijna niet langskomen.
:strip_exif()/f/image/ni95E9ajYehs4KSSq0kgU4iz.jpg?f=fotoalbum_large)
Best een sfeervolle woonkamer, dat is vast leuk wonen.
:strip_exif()/f/image/GdwME72pKPhSSo346wRwtezX.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar de luchtplaats had wel iets gezelliger kunnen zijn....
https://www.funda.nl/deta...petersstraat-11/89008273/
(Overigens best een leuke woning voor een stel of twee (HBO) studenten, de vraagprijs van 240k wordt waarschijnlijk flink overboden.)
Heerlijk topic om te volgen. Een huis waarin de stijl consistent is doorgetrokken. Helaas is de babykamer ook meegenomen, want spreek naarmijn mening niet echt van gezelligheid. Ook de zwarte plafonds vind ik intens.
https://www.funda.nl/deta...-schoutenhof-43/43606728/
:strip_exif()/f/image/qXL4MBejx51HL8rn0o7BLRCw.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/deta...-schoutenhof-43/43606728/
:strip_exif()/f/image/qXL4MBejx51HL8rn0o7BLRCw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qSTMDsW30D2LdvulAESlCoIE.jpg?f=fotoalbum_large)
Best een leuk achter plaatstje waarmee je wel wat kan. Ruim en prive. Ik vind het wel een mooie muur. Nieuw kleurtje op de zwarte schutting en wat groen erbij.Rubbergrover1 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:33:
[...]
Voor de afwisseling dan maar een goedkope woning tussendoor.
[Afbeelding]
Best een sfeervolle woonkamer, dat is vast leuk wonen.
[Afbeelding]
Maar de luchtplaats had wel iets gezelliger kunnen zijn....
https://www.funda.nl/deta...petersstraat-11/89008273/
(Overigens best een leuke woning voor een stel of twee (HBO) studenten, de vraagprijs van 240k wordt waarschijnlijk flink overboden.)
Mooi 'jachthuis' te koop! Een Rijksmonument met wat extra perceeltjes aan de overkant van de weg. Ik vind het heel mooi en het is een prachtige locatie. Maar ik schat dat modernisering nog wel eens een dure aangelegenheid gaat worden want het interieur is nog origineel. Vraag me af in hoeverre dat ook onder de monumentenstatus valt.

Vraagprijs bijna 1,1 miljoen. Succes!
https://www.funda.nl/deta...gasterenseweg-1/43758457/

[ Voor 3% gewijzigd door Kalentum op 02-10-2024 11:09 ]
Blijkbaar een kinderopvang, dat verklaart het wat meer. Ik dacht dat ik deze al eens voorbij zag komen, maar kan het even niet vinden.
Volgens mij is die bovenwoning jarenlang niet gebruikt, wat zonde zeg!Paprika schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:00:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan niet stoppen met ontploffen!
Dit straalt echt knusheid uit! (wat klinkt dat woord heerlijk ouderwets)Kalentum schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:07:
Mooi 'jachthuis' te koop! Een Rijksmonument met wat extra perceeltjes aan de overkant van de weg. Ik vind het heel mooi en het is een prachtige locatie. Maar ik schat dat modernisering nog wel eens een dure aangelegenheid gaat worden want het interieur is nog origineel. Vraag me af in hoeverre dat ook onder de monumentenstatus valt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja knus is in veel moderne woningen toch moeilijker te vinden met alles wit/glas/beton/staal en aanverwante zaken.supersoco80 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:58:
[...]
Dit straalt echt knusheid uit! (wat klinkt dat woord heerlijk ouderwets)
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Heerlijk hoor, ik zou hier wel kunnen wonen.Kalentum schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:07:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het interieur wordt al genoemd in de Funda tekst dus daar zullen wel geen lambrizeringen weggesloopt mogen worden om er PIR achter te plakken mits heel goed onderbouwd en overlegd met de Rijksdienst.
[ Voor 8% gewijzigd door No Hands op 02-10-2024 12:07 ]
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Location, location, location.Rubbergrover1 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:59:
[...]
Ik vind het eerlijk gezegd voor de hoeveelheid geld een beetje tegenvallen. Je betaalt waarschijnlijk vooral voor alle bijgebouwen etc. Maar voor dit budget zou ik iets veel bijzonderders willen.
blup
Bijzondere inrichting en werkzaamhedeSiemi schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Baby bubbelz
https://www.babyspa-bubbelzz.nl/reserveren/
Geen verkeerd huis, maar niet mijn smaak. En zeker niet daar
---
Als iemand nog een opknapper zoekt.
40m2
1700m2 perceel.
Daar kun je vast iets van maken
https://www.funda.nl/deta...is-bogerdweg-25/89062109/

If I agreed with you, we'd both be wrong.
Huis zonder achterom. Waar nu de voordeur zit was origineel het berghok en de tweede deur die dichtgemaakt is was de voordeur.JDx schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:37:
[Afbeelding]
Dan had je die ombouw iets beter moeten aanpakken en de binnenmuren van de hal weg moet breken. Krijg je wel een open trap en de vraag of die muren dragend zijn of niet.
Wat echt de toegevoegde waarde is van dat berghok tot entree bombarderen is me zo ook niet helemaal duidelijk.
Signatures zijn voor boomers.
offtopic:
Ik vind het juist ook vergeleken met andere woningen in deze omgeving, dus juist gezien de location, location, location, flink aan de prijs.
Ik vind het juist ook vergeleken met andere woningen in deze omgeving, dus juist gezien de location, location, location, flink aan de prijs.
[ Voor 9% gewijzigd door Rubbergrover1 op 02-10-2024 14:11 ]
Mooi pand voor een nieuw seizoen 'het blok' .Paprika schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:00:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
heeft iemand een screenshot hier van? ter inspiratieOekiejoekie schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:52:
[...]
Ik moet nou toch denken aan die woning in Oss die hier een paar weken geleden gepost werd. Daar was ook een "hobbykamer" aangrenzend aan de slaapkamer die niet op de foto mocht, maar wel op de 360-graden-foto mocht

Edit:
Aha al wat gevonden https://cloud.funda.nl/valentina_media/193/599/258.pdf
[ Voor 9% gewijzigd door Tdv98 op 02-10-2024 14:31 ]
Dat is nog de oude versie van de folder. Ik zag dat de woning nu weer op funda staat, maar deze keer hebben ze de foto's van de slaapkamer maar keurig vervangen door renders. Op die foto van de oude brochure zie je niet veel, maar met de 360-graden foto zag je de hele verzameling zweepjes en touwenTdv98 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:23:
[...]
heeft iemand een screenshot hier van? ter inspiratie
Edit:
Aha al wat gevonden https://cloud.funda.nl/valentina_media/193/599/258.pdf
https://www.funda.nl/deta.../huis-harnas-96/43697222/
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Die renders ook.. Echt wat een AI werk.. lampen die zweven of half in de muur zitten.. wat een broddelwerkOekiejoekie schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:22:
[...]
Dat is nog de oude versie van de folder. Ik zag dat de woning nu weer op funda staat, maar deze keer hebben ze de foto's van de slaapkamer maar keurig vervangen door renders. Op die foto van de oude brochure zie je niet veel, maar met de 360-graden foto zag je de hele verzameling zweepjes en touwen![]()
https://www.funda.nl/deta.../huis-harnas-96/43697222/
En dan rond foto 36.. Erg informatief..
De buren zullen wel blij zijn vermoed als straks de hoeveelheid kreunen afnemen
Oud pand verbouwd naar meerdere appartementen, uitvoer lijkt redelijk gedaan maar konden ze echt geen betere plek bedenken voor de boiler?

https://www.funda.nl/deta...t-turfmarkt-3-d/89061020/

Wel lekker snel warm water bij de kraan erg energie zuinigAscension schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:32:
Oud pand verbouwd naar meerdere appartementen, uitvoer lijkt redelijk gedaan maar konden ze echt geen betere plek bedenken voor de boiler?
[Afbeelding]
Ik had 'm zeker aan de andere kant van het muurtje geplaatst (mits ruimte).Ascension schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:32:
[Afbeelding]
Ook lekker hoe ze de stekker geplaatst hebben: aan het plafond en de kabel weggestuct. Je zal ooit de ketel moeten vervangen....
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Ha Dreischor in mijn jeugd vaak doorheen gefietst maar is echt een gehucht. Het is dus bieden vanaf en veel te duur want je moet rekening houden dat nieuwbouw zeker 5 ton kost. Dan is het een hoop geld voor deze locatie.Loft schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:43:
[...]
Bijzondere inrichting en werkzaamhede
Baby bubbelz
https://www.babyspa-bubbelzz.nl/reserveren/
Geen verkeerd huis, maar niet mijn smaak. En zeker niet daarReistijd is niet handig
---
Als iemand nog een opknapper zoekt.
40m2![]()
1700m2 perceel.
Daar kun je vast iets van maken
https://www.funda.nl/deta...is-bogerdweg-25/89062109/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat is de kabel van de afzuigkap. Die van de ketel hangt los aan de ketel.QuattroNL schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 18:00:
[...]
Ik had 'm zeker aan de andere kant van het muurtje geplaatst (mits ruimte).
Ook lekker hoe ze de stekker geplaatst hebben: aan het plafond en de kabel weggestuct. Je zal ooit de ketel moeten vervangen....
'De bescherming voor dit Rijksmonument betreft het bouwvolume, de indeling en de originele detaillering van exterieur en interieur.'Kalentum schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:07:
Op wat schilderwerk na zul je niet zo heel veel mogen wijzigen (denk ik), maar wanneer je een Rijksmonument koopt dan is er bijna altijd al wel een contactpersoon bij de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed die bij de vorige bewoner ook langskwam om te bezien in hoeverre het pand er bij stond.
Zo'n persoon kan ook advies geven hoe en wat de mogelijkheden zijn en anders weet hij/zij wel wie je moet benaderen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Omtimmering van de meterkast was ook geen geld meer voor:Ascension schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:32:
[Afbeelding]

Wat een gepruts….
Volgens mij is dat geen boiler maar een geiser...Ascension schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:32:
[Afbeelding]

Verder wel mee eens hoor...
Heel ouderwets en expansievat was ook geen ruimte voor dus maar in de WC gehangen. Moest allemaal snel snel de verkoop in.Fiber schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:10:
[...]
Volgens mij is dat geen boiler maar een geiser...![]()
Was idd even mijn eerste gedachte, dan was het ook nog wel een redelijke plek (Hoewel lelijk en slecht uitgevoerd)Fiber schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:10:
[...]
Volgens mij is dat geen boiler maar een geiser...![]()
Maar nee hoor blijkt het idd een volledige hr ketel te zijn met cv leidingen en al
Heeft misschien een schildersbeurtje nodig. En die tak moet je nog uit de goot halen. Je woont wel in het groen.

https://www.funda.nl/deta...-de-hazelaar-12/89008999/

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop
In 2022 is er nog een nieuwe CV-ketel geplaatst?-DarkShadow- schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:47:
Heeft misschien een schildersbeurtje nodig. En die tak moet je nog uit de goot halen. Je woont wel in het groen.
Beetje vreemd, gezien de staat van het pand.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Poah, best veel geld voor zoiets.-DarkShadow- schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Alles van binnen moest al gedaan worden ookal was de buitenkant in goede staat, maar nu kijk je tegen volledig strippen aan + dak, goten, kozijnen, isolatie, CV.
Met de tuin alleen al ben je even aan het sjouwen om het netjes te krijgen.
En wat is er met de deuren aan de hand, hebben die acne, of hebben er zoveel foto's/posters op gehangen?
Heel bijzonder dat dit huis zowel binnen als buiten in zo'n slechte staat verkeert.-DarkShadow- schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelfs de dakgoten liggen er af. Zeg maar in mindere staat dan casco dus
Let ook op die boom zo dicht tegen het huis. De wortels kunnen makkelijk de fundering beschadigen.
Toepasselijk, met zo'n straatnaam. Is dat bakstenenbehang, op die keukenkastjes?-DarkShadow- schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:47:
Je woont wel in het groen.
Teiltjes
plafond 

Douchen op de pot

Binnenzwembad

RIP aan de nabestaanden

Douchen op de pot

Binnenzwembad

RIP aan de nabestaanden
Ik vraag me af of die wasmachine nog wel werkt. Dat zou normaliter iets zijn wat je wel weghaalt uit het huis. Ding ziet er best modern uit en voor de rest is het huis compleet leeg.-DarkShadow- schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wel een erg slechte staat zeg

Die keukendeur...
Eigenlijk vind ik het best een tof huis, maar wat een werk...

[ Voor 3% gewijzigd door CrystalViriS op 03-10-2024 09:00 ]
Lijkt wel post-apocalyps. De natuur heeft het huis ondertussen overgenomen.
Je zit wel op fietsafstand van een zeker bedrijf in Veldhoven, ik denk dat het huis daardoor al een paar ton meer waard is.
Die buren zullen wel blij zijn. Dat huis was vast een doorn in het oog ten opzichte van de keurige (nieuwbouw)huizen er omheen.-DarkShadow- schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zit er nu een vogelspin op het plafond of is dat "kunst" ?
Catch a smile out there!
Dode vleermuis..Glenfiddich schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:08:
[...]
Ik heb er trouwens ook nog 1tje.
https://www.funda.nl/deta...eikantstraat-10/89119562/
Vroeger veel langsgekomen, ze hadden er altijd prachtige honden die met je mee-renden over het erf, parallel aan de weg. Is toch wel gek om na jaren foto's te zien van dat pand aan de binnenkant. Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk wel verdrietig van wordt.

Vooral die keuken en badkamer

Wel heel erg veel grond bij, en (asbest) schuren. Voor wie een grote spaarpot heeft om er wat moois van te maken.
[ Voor 69% gewijzigd door CrystalViriS op 03-10-2024 09:18 ]
Nee die leeft en valt in het bubbelbad als je lekker aan het chillen bentGlenfiddich schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:08:
[...]
Wij hebben ook een woning in dergelijke staat in de familie.JDx schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:34:
Teiltjesplafond
[Afbeelding]
Douchen op de pot
[Afbeelding]
Binnenzwembad
[Afbeelding]
RIP aan de nabestaanden
Mijn vrouw is daar mede eigenaar van (erfenis)
In een paar jaar tijd neemt de natuur het compleet over, het is echt niet normaal hoe snel dat gaat zonder onderhoud. We hebben dat een beetje proberen bij te houden, maar dat is geen doen.
Die lekkage hier op de foto is gelukkig in de overkapping/serre, en niet het woonhuis.
Die wc onder de douche staat zo te zien los.
Je kan er onderdoor kijken, dus hij staat nu met het deel wat in de pijp zakt op de tegelvloer.
Wc's uit het huis losmaken kan helpen om te voorkomen dat het gekraakt word, het huis is zo onbewoonbaar.
Daarom is RIP aan de nabestaanden ook maar deels een grap, je zou er bijna een hartaanval van krijgen als je zoiets erftFRANQ schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:21:
[...]
Wij hebben ook een woning in dergelijke staat in de familie.
Mijn vrouw is daar mede eigenaar van (erfenis)
In een paar jaar tijd neemt de natuur het compleet over, het is echt niet normaal hoe snel dat gaat zonder onderhoud. We hebben dat een beetje proberen bij te houden, maar dat is geen doen.
Die lekkage hier op de foto is gelukkig in de overkapping/serre, en niet het woonhuis.
Die wc onder de douche staat zo te zien los.
Je kan er onderdoor kijken, dus hij staat nu met het deel wat in de pijp zakt op de tegelvloer.
Wc's uit het huis losmaken kan helpen om te voorkomen dat het gekraakt word, het huis is zo onbewoonbaar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.