roawser schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:24:
Jarenzeventig-bungalows zien we hier wel vaker en vind ik persoonlijk wel charmant, maar
deze in het Brabantse land is toch weer een klasse apart. Wat een luxe kast moet dit zijn geweest 50 jaar geleden.
Let vooral op de opvallende keuzes die gemaakt zijn in de vormgeving van de slaapkamervleugel. Ook saillant: de hoofdingang van het inmiddels wijd en zijd beruchte AZC ligt nagenoeg
recht tegenover dit object, maar dat was de makelaar even ontschoten in de beschrijving.
Ik weet niet wat jouw definitie van ingang en recht tegenover zijn, maar die van de meeste mensen zal toch echt significant anders zijn:
/f/image/BRsmDIo7yOWOgtSueVSRYvmD.png?f=fotoalbum_large)
1. De woning ligt zelf al hemelsbreed precies 100m van de grote weg af, met eigen ingang voor de oprit.
2. Recht tegenover de ingang van je eigen oprit zit helemaal niks.
3. Het is een doorgaande 60/80-weg, dus er stopt niemand voor/bij je huis.
4. Voor de hoofdingang van het AZC moet je niet alleen ±150-200m verder door, maar de ingang zelf bevindt zich ook eens zo'n zelfde afstand van de weg, met direct daarachter eerst een grote parkeerplaats.
5. De huizen (voormalige barakken) staan minstens 250m van de genoemde doorgaande weg af, met daartussen volop bos.
Kijk, ik ga niet zeggen dat dit een geweldige plek is en er absoluut geen overlast zal zijn, maar overdrijven is ook een vak.