Nou "mooi kaal" opgeleverd uitgeleefd huis.. voor 249.000, en er zal vast nog wel 10k worden overboden voor 260k. Absurd.
Funda: Jan van der Spekstraat 21,5701BW, Helmond
Ik heb een exact zelfde huis in die straat toen ook (te veel) betaald, a ~200k eur.. exact hetzelfde alleen had ik lelijkere muren want er zaten ribbels in, dus alles moest ik opnieuw stuccen (en alle plafonds met vlekken vervangen op de slaapkamers en overloop).
Ben al 3 jaar aan het verbouwen op mijn gemakje (zodra er weer genoeg gespaard is om in 1x grotere klussen te doen).
In de buurt wonen genoeg oude zuurpruimen die het niet aan kunnen dat er jonge gezinnen in deze huizen komen... erg gehorig. Dus hopelijk hebben de nieuwe kopers dadelijk wel fatsoenlijke buren.
Qua buurt verder.. tja.. schietpartijen, bij diezelfde buur waarin geschoten is naar de woonkamer ook nog "toevallig" een garage die afbrand, politie die er vaak zit, andere buur waar politie vaak langs komt.. tja ik zou het wel weten. Zelf baal ik van deze aankoop

, in ieder geval voor al die ellende zou ik er 100k af moeten praten wilde ik deze situatie accepteren

gekke markt zeg.
Ook ben ik benieuwd waarom deze energielabel A heeft? Mijne heeft B en dat is hetzelfde huis, ondertussen wel HR++ glas geplaatst, WTW, vloerisolatie, betere isolatie tussen kamers en zolder e.d. dus mogelijk nu ook A of A+ zelfs? We zien wel zodra ik hier weg kan.
Qua tuin jaloers op zijn buurman, ik zie dat zijn buurman met die leuke sportwagen een mega schuur heeft, wil ik ook
/f/image/cL4QwLToEZKkxGiloPtCXeXA.png?f=fotoalbum_large)
Zou hier nog iemand een kamer hebben gehad gezien het roze? of kleurtestjes gedaan? Beetje onhandig elke keer de ladder uitklappen.
Het hout stink wel, dus mogelijk probeerden ze dit deels te impregneren/te stoppen?
Oh en metaal naar plastic in de afvoer voor de CV.. mag niet. Heb ik laten vervangen. Geen beugels dus kan eraf 'poppen'. En zoals bij mij zal het met schroefjes die al helemaal gecorrodeerd zijn vastzitten (wat ook niet mag).
[
Voor 22% gewijzigd door
grasmanek94 op 12-04-2024 09:11
]