• harv
  • Registratie: November 2023
  • Nu online
WAF1 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 21:05:
[...]

@harv @speedmental geeft aan dat die nieuwe app. versie dus v 1.60.0 mogelijk niet werkt op een oudere versie van de CIC. Mogenlijk praat hij dan over de eerste Quatt versie maar waar hij die evt. wetenschap op baseert dat weet ik niet. Ik ben pas later ingestapt en ik heb een Quatt V1,5. en dus een latere CIC versie. Het is natuurlijk niet uitgesloten dat oudere versies niet meer worden bijgewerkt.

Los van dit verhaal kreeg ik ondanks dat de app versie was bijgewerkt de slinder niet te zien, toen ik de app. sloot en weer op starte kreeg ik deze wel te zien.
@WAF1

Volgens mij proberen ze de cics overal hetzelfde te houden. Maar wat in de app komt, dus het te tonen slimmigheid, is afhankelijk van wat je in huis hebt. Hier geen AE, geen chill, en dat wil ik zo houden. IK zie dus helemaal niets van dat alles tot nu toe met cic 4.10.0 en app 1.60.0

Sinds aug 24: Duo 2 x V1.5, Tado v3+ opt temp 30gr, const temp, eerst 1100m3 gas, nu 0. Vrijst no brab 76, 150m2, nefit combi exel 04, Veel hr+, vooral in serre, redelijke isolatie. Radiators t22, vvw in serre als bijverwarming. Pomp vvw verwijderd.

• WAF1
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 13:58
harv schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 21:34:
[...]

@WAF1

Volgens mij proberen ze de cics overal hetzelfde te houden. Maar wat in de app komt, dus het te tonen slimmigheid, is afhankelijk van wat je in huis hebt. Hier geen AE, geen chill, en dat wil ik zo houden. IK zie dus helemaal niets van dat alles tot nu toe met cic 4.10.0 en app 1.60.0
Ik heb ook alleen de wp in huis. Maar bij nachturen zie ik wel degelijk dat er iets veranderd is. Is het voor mij persoonlijk nuttig, niet meteen.

ZH, hoekwoning, 120 m3, bouwjaar 1993, enkele Quatt, hr++ glas, radiatoren, op planning na isoleren vloer, zonnepanelen, plat dak, snel warm is huis.

• WAF1
onlinaius schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 21:28:
[...]

Ik ben benieuwd! Ik heb de V1 en zit inderdaad nog op 1.59, en als ik zoek naar updates wordt 1.60 ook niet gevonden.
Had je wel een mailtje gekregen?

ZH, hoekwoning, 120 m3, bouwjaar 1993, enkele Quatt, hr++ glas, radiatoren, op planning na isoleren vloer, zonnepanelen, plat dak, snel warm is huis.

• okijokii
  • Registratie: Oktober 2021
  • Niet online
Ik denk dat de komende dagen iedereen weer hetzelfde zal zien. Bij mij (alleen de v1.5, geen chill, geen AE) zie ik nu ook de mogelijkheid om de nachturen zelf in te stellen.

2-onder-1-kap 1990 | Enkele Quatt op garagedak | T6 | Intergas Xtreme 36 | vvw beganegrond en badkamer | radiatoren met speedcomforts begane grond en eerste verdieping | Zonnepanelen 3,3 MWh per jaar | HR++

• onlinaius
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:28
WAF1 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 23:13:
[...]

Had je wel een mailtje gekregen?
Nee, ook niet.

Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp + 4200wp GoodWe, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5, Venus A 6 KWh+2400WP

• WAF1
Ik denk dat je dan gewoon even moet wachten, ze rollen het meestal in partijen uit.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14
Hier is de nachtslider zojuist verschenen. Zonder update van CIC of app (althans, niet nadat ik gisteren app 1.60 installeerde).

[ Voor 27% gewijzigd door Brent op 31-07-2026 09:13 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• onlinaius
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:28
WAF1 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 21:05:
[...]

@harv @speedmental geeft aan dat die nieuwe app. versie dus v 1.60.0 mogelijk niet werkt op een oudere versie van de CIC. Mogenlijk praat hij dan over de eerste Quatt versie maar waar hij die evt. wetenschap op baseert dat weet ik niet. Ik ben pas later ingestapt en ik heb een Quatt V1,5. en dus een latere CIC versie. Het is natuurlijk niet uitgesloten dat oudere versies niet meer worden bijgewerkt.

Los van dit verhaal kreeg ik ondanks dat de app versie was bijgewerkt de slinder niet te zien, toen ik de app. sloot en weer op starte kreeg ik deze wel te zien.
Ik heb zojuist de app update ook gehad en heb nu de aanpasbare nachturen.

Kennelijk is deze toch ook voor V1 gebruikers :)

Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp + 4200wp GoodWe, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5, Venus A 6 KWh+2400WP

• sbar12
  • Registratie: Juli 2026
  • Nu online
Hier en daar nog bug...ik heb update op iPhone en daar zie ik nachturen, en na zelfde update op Mac (iPhone app), zie ik nachturen niet maar wel de nieuwe sliderAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aK3mpbGjpjwWpIxTIAwgdB6oxuQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0eFgWWXsZz6UN4MXC4HhOIkP.png?f=fotoalbum_large :?

• WAF1
sbar12 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:51:
Hier en daar nog bug...ik heb update op iPhone en daar zie ik nachturen, en na zelfde update op Mac (iPhone app), zie ik nachturen niet maar wel de nieuwe slider[Afbeelding] :?
Ik heb een tab ( of hoe heet dat) voor slider en nog een aparte tab voor nachturen.

Toen ik de eerste keer de nieuwe app. versie opende zag ik ook de slider. De tweede keer zag ik de nachturen.

Pagina: 1 ... 364 365 Laatste

Let op:
op heel tweakers zijn referrals niet toegestaan; hier dus ook niet. Hengelen naar referrals doen we ook niet aan.

Ook mensen zonder Quatt zijn in dit topic welkom en kunnen waardevolle informatie hebben voor (toekomstige) Quatt gebruikers en overige bezoekers van dit topic. We willen dus geen reacties meer zien zoals: "wat doe je hier, je hebt geen quatt." Als je denkt dat iemand aan het trollen is, of zich op een andere manier misdraagt, maak je een Topic Report aan en dan lossen de mods het op en ga je dus niet zelf reageren. Veder hebben we respect voor elkaars mening en/of keuzes en houden we het vriendelijk.