Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Eerste seizoen werd hij net geen kampioen omdat Hamilton en Alonso elkaar niet erg mochten en wat persoonlijke problemen met elkaar hadden bij McLaren.Robbie T schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:49:
Heeft Ham ooit wel eens eerder in een mindere auto gereden? Hij komt bij McLaren vandaan geloof ik? Hoe was die auto? (ik keek nog geen f1 toen😳)
Kimi scoorde toen net zijn enige titel. Jaar erna al kampioen en toen een paar mindere jaren. Wel elk jaar tot en met 2021, minstens een race gewonnen.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-11-2023 15:51 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vorig jaar nog.Robbie T schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:49:
Heeft Ham ooit wel eens eerder in een mindere auto gereden? Hij komt bij McLaren vandaan geloof ik? Hoe was die auto? (ik keek nog geen f1 toen😳)
Of, als je de tijden van die twee auto's vergelijkt heeft hij misschien gewoon een punt.ephymerous schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:47:
[...]
Sneu hoor, de totale afwezigheid van zelf reflectie maakt Hamilton een bijzonder onaangenaam persoon.
Waarom weer meteen zijn persoon aanvallen?

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik moet altijd terug denken aan hoe Lafiti tegen vangrails botste.Jasphur schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:53:
Elke keer als ze langs die vangrail rijden slaat mn hart even een beat over
Snap ik. Vraag had ook moeten zijn of hij gewend is in een mindere auto te rijden voor ie in een superieure auto kwam. Of is hamilton alleen gewend om in een auto te rijden die meestal beter is dan de rest? En het lijkt dus op dat laatste waardoor hij nu iets heeft wat ie niet gewend is en wellicht een andere rijstijl vraagt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is niet anders dan wat er met Perez gebeurt, lijkt me. Checo kan ook niets goed doen, die moet binnen de 0,01 seconde achter Max finishen anders is ie aan het kutten en moet ie uit het team. Aldus een groep vaste posters in deze topics.Hippocampus schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:52:
Of, als je de tijden van die twee auto's vergelijkt heeft hij misschien gewoon een punt.
Waarom weer meteen zijn persoon aanvallen?
Hamilton heeft sinds zijn start bij McLaren altijd een auto gehad die op eigen kracht races kon winnen (of er heel dichtbij zat). Dat is veranderd met de nieuwe reglementen vorig jaar.Robbie T schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:54:
[...]
Snap ik. Vraag had ook moeten zijn of hij gewend is in een mindere auto te rijden voor ie in een superieure auto kwam. Of is hamilton alleen gewend om in een auto te rijden die meestal beter is dan de rest? En het lijkt dus op dat laatste waardoor hij nu iets heeft wat ie niet gewend is en wellicht een andere rijstijl vraagt.
[ Voor 14% gewijzigd door Skidmarks op 25-11-2023 15:58 ]
Tijd voor richtingaanwijzersJasphur schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:56:
Wat een drukte nu in de pitstraat
Geef het door, rechts gaat voor
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij was stil.boxlessness schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:57:
Och, arme Max... iedereen draait vlak voor 'm de fastlane in. Ik ben benieuwd naar de boordradio.
Van Norris?Jasphur schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:00:
Drift van het seizoen!
https://f1manager.info/ranking/4605
Hij presteerd gewoon belabberd.Dido schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:54:
[...]
Is niet anders dan wat er met Perez gebeurt, lijkt me. Checo kan ook niets goed doen, die moet binnen de 0,01 seconde achter Max finishen anders is ie aan het kutten en moet ie uit het team. Aldus een groep vaste posters in deze topics.
- DaniëlWW2
- Niet online

Hij wedde met Horner dat Verstappen niet op de eerste rij zou starten.
Gun het Charles welEdd schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:02:
Nou.. Dit keer eens omdraaien? Max Pole, Lec Win?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
It won't happend.Edd schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:02:
Horner en Marko gokken...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Horner 500 euro gewonnen van Marko.

Konnie natuurlijk niks aan doen dat de baan ineens onder hem uitgleed.Dutchie01 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:02:
Nor maakt teveel fouten als het erop aankomt.
Helmut had blijkbaar gewed dat Max niet op de voorste rij zou staan...
RIC die VER komend seizoen vervangt confirmed.albino71 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:04:
Het vertrouwen in Max begint dus af te brokkelen bij Marko...

Horner kwam op de teamradio met:"Well done mate, I've just won 500 euros off of Helmut".
Horner is een Brit, die gokken op alles, tot aan de de kleuren stront in het pak als een coureur gecrashed is.gambieter schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:03:
Horner en Marko gokken...
Niet alleen dit, maar als de druk erop staat gaat hij fouten maken.Hippocampus schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:04:
[...]
Konnie natuurlijk niks aan doen dat de baan ineens onder hem uitgleed.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bruin?Dido schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:05:
[...]
Horner is een Brit, die gokken op alles, tot aan de de kleuren stront in het pak als een coureur gecrashed is.
Oh oh... Paistri under investigation voor impeding... Jinx!!Hippocampus schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:05:
Is het al zeker dat PIA 3e is? (tracklimits?)
Ja, dat krijg je meestal als je naar 101% moet met het materiaal.Dutchie01 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:06:
[...]
Niet alleen dit, maar als de druk erop staat gaat hij fouten maken.
Zo graag sneller willen dan eigenlijk (comfortabel) kan.
Yuki lijkt me een betere keuze, hou ook meer van zijn kleine ontploffingen onder die helm dan die continue grijns van RIC.Hatsjoe schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:05:
[...]
RIC die VER komend seizoen vervangt confirmed.
Maargoed misschien kan HAM nog een keertje met Horner bellen als hij eens in een auto wil rijden waar weinig mee mis is
Een tientje? daar koop je geeneens een pak melk voor.... toch?Jasphur schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:09:
500 euro ook echt. Niet gewoon iets grappigs als een tientje ofzomja. Zal voor die heren hetzelfde voelen
Smiling as the shit comes down...
Denk dat voor die heren 500 euro inderdaad is wat voor ons een tientje is... Die liggen hier echt niet wakker vanJasphur schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:09:
500 euro ook echt. Niet gewoon iets grappigs als een tientje ofzomja. Zal voor die heren hetzelfde voelen
Max heeft nog wel een garagebox vol liggen.ScrooLoose schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:10:
Zijn die kleine bandjes niet ergens te koop ofzo, zijn wel grappig
Waarschijnlijk zijn dat gewoon kart bandjes. Dus succes met zoeken ;-)ScrooLoose schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:10:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat zeiden ze nooit over Bottas. Dus. Enzo. Ferrari.Dido schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:54:
[...]
Is niet anders dan wat er met Perez gebeurt, lijkt me. Checo kan ook niets goed doen, die moet binnen de 0,01 seconde achter Max finishen anders is ie aan het kutten en moet ie uit het team. Aldus een groep vaste posters in deze topics.
een treffende spreuk
Je kan het ook op een andere manier draaien. Lec pole geen Lec win. Max pole, Max win.Edd schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:02:
een treffende spreuk
Jean, did you have a Les ie?Chocoball schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:18:
Zou Alesi les hebben gekregen, vroeger kon ik hem amper volgen in het Engels
een treffende spreuk
Wellicht Gates welHippocampus schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:10:
[...]
Een tientje? daar koop je geeneens een pak melk voor.... toch?
I see what you did there...pro_6or schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:12:
[...]
Dat zeiden ze nooit over Bottas. Dus. Enzo. Ferrari.
[ Voor 95% gewijzigd door G_Dragon op 25-11-2023 16:35 ]
https://fueler.store/prod...e-position-tyre-1-2-scaleScrooLoose schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:10:
Als ze die 1 er af halen hadden ze misschien een deal gehad, tering wat een geld.
Jammer
en dat is nog een schaalmodel 1:2 niet eens de echte die al een model s..ScrooLoose schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:46:
[...]
Als ze die 1 er af halen hadden ze misschien een deal gehad, tering wat een geld.
Jammer
De echte heb ik geen plek voorBvanham schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:51:
[...]
en dat is nog een schaalmodel 1:2 niet eens de echte die al een model s..
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik weet het niet zeker, maar als ik snel zoek is een echte F1 band ergens rond de 700mm diameter. Dit is daar een 1:2 van en dus waarschijnlijk wel gelijk (min of meer) aan de award versie. Bij de specs zie je staan dat die diameter 350mm is.Bvanham schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:51:
[...]
en dat is nog een schaalmodel 1:2 niet eens de echte die al een model s..
Het is volgens mij niet een 1:2 van die award.
[ Voor 5% gewijzigd door Shinji op 25-11-2023 17:31 ]
Op de boordradio gaf hij aan dat er iets mis is met de auto.PP_Sound schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:01:
HAM zal wel wat mentale problemen hebben, geen kans meer op de 2e plaats en voor het 2e jaar op rij kansloos op dit circuit waar hij volgens zijn redenatie de 8e wereldtitel had moeten binnenhalen.
Gezien het verschil verwacht ik dat ook, al kan het ook gewoon een misser in de setup zijn.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:35:
[...]
Op de boordradio gaf hij aan dat er iets mis is met de auto.
Kan ook zijn dat Hamiltons auto iets meer voor de race was afgesteld.
Jup als het fout gaat is het altijd de schuld van de autoDj-sannieboy schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:35:
[...]
Op de boordradio gaf hij aan dat er iets mis is met de auto.
Een echte coureur
PSN
Sainz heeft toch gewoon gereden in Q1?plizz schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:20:
Hmm, raar dat Sai Q1 niet haalt.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Is er al nieuws over het impeding onderzoek van Piastri? Moet hij zijn plek 3 gaan afgeven en komt Russel op P3?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
For future reference: https://fia.com/documentsChevy454 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:12:
Hamilton, Russel, Norris, Perez, Sargeant... het enige wat me echt boeit na deze kwalificatie:
Is er al nieuws over het impeding onderzoek van Piastri? Moet hij zijn plek 3 gaan afgeven en komt Russel op P3?
Daar staat no further action.
Netjes van Gasly.DataGhost schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:19:
[...]
For future reference: https://fia.com/documents
Daar staat no further action.
een treffende spreuk
Prachtige teamradio ook na dat stukje over de winst van 500 euro na de weddenschap.
Verstappen vraagt GP: Moet ik pitten of buiten blijven?
GP: In in, into the pits
Max: In in in in in in in in in in in in, stay out.
Prachtig stukje hahaha. Ik lag dubbel.
Morgen eindelijk weer een sessie live kijken (de race). Zin in.
Edit: Klassiekertje hahaha - YouTube: Lewis Hamilton - in, in, in, in, in, in... | F1 Radio
[ Voor 17% gewijzigd door StefanVerkerk op 25-11-2023 20:41 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
De Fransen hadden dezelfde klacht als hij Frans sprak. Zijn Siciliaans accent maakte hem lastig te begrijpen.Chocoball schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:18:
Zou Alesi les hebben gekregen, vroeger kon ik hem amper volgen in het Engels
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Er wordt ook gevochten voor P4 en P9 WDC + P2 WCC. Het is spannend genoeg naar mijn mening.Blik1984 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 21:38:
Wordt weer een saaie race om de racewin morgen. Hopelijk wordt het een beetje spannend tussen Ferrari en Mercedes morgen
Idd. Top15 in Q1 binnen 450msec. Hoe spannend wil je het hebbenplizz schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 21:44:
[...]
Er wordt ook gevochten voor P4 en P9 WDC + P2 WCC. Het is spannend genoeg naar mijn mening.
PSN
[ Voor 21% gewijzigd door Dj-sannieboy op 25-11-2023 22:19 ]
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:19:
Inderdaad echt een superspannend seizoen! Zit elk raceweekend weer op het puntje van m’n stoel. Hopelijk volgen er nog vele van dit soort seizoenen.

Als Max hater en Hamilton fan, heb je natuurlijk wel een zwaar seizoenDataGhost schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:30:
Gelukkig weet de rest wel dat er meer dan alleen P1 is wat er op de baan gebeurt, dus voor ons is het wel boeiend.
Dat is niet aardig, Lewis zelf heeft het ook zwaar.Exocet schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:34:
[...]
Als Max hater en Hamilton fan, heb je natuurlijk wel een zwaar seizoen
2026 is helaas nog ver wegExocet schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:34:
[...]
Ik kijk altijd naar Abu Dhabi 2021 als ik me een beetje down voel.Exocet schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:34:
[...]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |