Scheelt natuurlijk ook dat deze training totaal niet representatief is.LTTFF schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:41:
[...]
Gisteren klagen dat ie niet genoeg tijd heeft en nu staat hij na 10 minuten nog steeds binnen.
Je kunt toch gewoon aan de balans en je afstelling sleutelen? Hij zei dat de auto nog te ‘springerig’ was.TinusXIII schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:41:
[...]
Scheelt natuurlijk ook dat deze training totaal niet representatief is.
Als de grip totaal anders is heeft balans niet zoveel zin....LTTFF schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:42:
[...]
Je kunt toch gewoon aan de balans en je afstelling sleutelen? Hij zei dat de auto nog te ‘springerig’ was.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Nee want de baan is totaal anders nu in vergelijking met vanmiddag/morgenmiddag. Dus je afstelling van nu is niet relevant voor je afstelling in kwalificatie en race. Daar is FP2 juist nuttig voor omdat die als enige dezelfde omstandigheden heeft.LTTFF schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:42:
[...]
Je kunt toch gewoon aan de balans en je afstelling sleutelen? Hij zei dat de auto nog te ‘springerig’ was.
Gat tussen de teamgenoten is allemaal vrij klein
RBR bij elkaar
Aston, Mclaren, Williams, Alphine, Ferrari
RBR bij elkaar
Aston, Mclaren, Williams, Alphine, Ferrari
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waarschijnlijk kwalificatie run alvast. waar de rest van de teams dat normaal eind van de sessie doenZingo schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:07:
WTF heeft Russel met zijn auto gedaan? Een halve seconde sneller? :-o
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
NOR ff een traag oepsie driftje, jammer van z'n tijd
Dat kan eindigen in huilen als die motoren ermee ophouden tijdens de raceRogerSch schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:33:
Het lijkt erop dat de Mercedes motoren voor de laatste race op standje 11 zijn gezet.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Spannend, met een beetje mazzel een opgeblazen motor in ronde 58 en Max die er langs cruist om te winnenRogerSch schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:33:
Het lijkt erop dat de Mercedes motoren voor de laatste race op standje 11 zijn gezet.
Alleen al om het gezicht van Toto te zien zou dat de moeite waard zijn
Fp1 en fp3 was sterk voor Russel, fp2 was een zesde plek. De kwalificatie is ook rond de tijd van fp2. We gaan het straks zien.RogerSch schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:33:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Zo Ferrari had er zin in zo te zien, wat hebben die veel rondjes gereden.
Zie ze wel een dood of de gladiolen actie doen. Win/win. Per ongeluk toch nog een gp winnen of anders p3 in WCC met extra windtunnel tijd.G_Dragon schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:38:
[...]
Dat kan eindigen in huilen als die motoren ermee ophouden tijdens de race
Hammy helemaal ruk in de trainingen dus verwacht dat die een hele goede auto gaat hebben. Als die mopperen in de Vt moet je oppassen.
[ Voor 16% gewijzigd door Lynx op 25-11-2023 13:00 ]
Waarom staat Yuki zo ver achteraan?kraanwagen schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:28:
[...]
Dan wil ik graag het antwoord op de voor de hand liggende vraag!
PSN-id: Chrasher
Famous last wordsExocet schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:32:
Denk niet dat Max deze gaat winnen morgen
En welk nummer laten ze Max nu weer zingen in de Cooling down with Max karaoke show?
We are the champions?Chocoball schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 14:12:
En welk nummer laten ze Max nu weer zingen in de Cooling down with Max karaoke show?
Max, Max, Max, Super Max, Max ....Chocoball schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 14:12:
Snap ik wel. Tweede worden in het WCC levert flink wat geld opRogerSch schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:33:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nou. Lets go. Ferrari zet hem op!
En dit is dus de allerlaatste iedereen een leuke spannende Q, kom op Max.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Laatste van het jaar... niet erg, het is wel mooi geweest want toch wel een klein beetje F1-moe.
Duurt meestal niet langer dan een maand en dan heb je er wel weer zin in
Duurt meestal niet langer dan een maand en dan heb je er wel weer zin in
Smiling as the shit comes down...
Of "I did it my way" van Frank Sinatra met de passage "The final curtain"
Have fun allemaal.
Ik hoop dat die snelheid van de Mclarens uit FP3 doorgetrokken kunnen worden nu het iets kouder is.
Ik hoop dat die snelheid van de Mclarens uit FP3 doorgetrokken kunnen worden nu het iets kouder is.
https://f1manager.info/ranking/4605
De eerste q is in de pit of zo??
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Blijkbaar.Ronald.42 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:03:
De eerste q is in de pit of zo??
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nvm
[ Voor 100% gewijzigd door Jasphur op 25-11-2023 15:04 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dat is tracklimit 1
- DaniëlWW2
- Niet online
AI hype.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max had denk ik mazzel met die twee tows in die ronde.
Ik haak iets te laat aan, stond zelf nog even bandjes te wisselen hier op de oprit... (uiterst trage stop, ik moet helaas nog in minuten meten, ipv seconden...)
En zelf je gereedschap op moeten aanvoeren en weer opruimen ipv direct wegrijden scheelt ook een hoop tijd
Zo te lezen heb ik niet veel gemist, dus ik kom er goed mee weg
Fijne Q allemaal!
En zelf je gereedschap op moeten aanvoeren en weer opruimen ipv direct wegrijden scheelt ook een hoop tijd
Zo te lezen heb ik niet veel gemist, dus ik kom er goed mee weg
Fijne Q allemaal!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Is dit nou standje 11? Dan hoop ik dat ze tot standje 25 kunnen gaan.RogerSch schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:33:
Zal max in de pit blijven?

[ Voor 3% gewijzigd door powerboat op 25-11-2023 15:13 ]
Weer een track limit van Sargeant in bocht 1... lijkt het
[ Voor 9% gewijzigd door boxlessness op 25-11-2023 15:14 ]
Zonde. Hij had een mooie tijd.boxlessness schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:14:
Weer een track limit van Sargeant in bocht 1... lijkt het
Alon naar p2 wow
- DaniëlWW2
- Niet online
Het gaat tot dusver al heel wat beter dan normaal.
Volgens mij al drie verwijderd in minuten. Zo krijgen de teams ook de kans erop te anticiperen en is het hopelijk eens geen farce meer. Want het is gewoon beschamend dat dit nu pas lijkt te komen in deze sport met alle technologie en AI gerelateerde technieken die allang worden gebruikt.
Paar voorbeelden:
-E worden blijkbaar al tijden, gedetailleerde 3D scans van de circuits gemaakt door Pirelli die aan de teams worden gegeven voor simulaties.
-Er worden onderdelen van auto's ingescand en omgezet in 3D modellen.
-CFD simulaties.
-Machine Learning hoort bijvoorbeeld ook onder AI.
SAR inderdaad zijn tijd kwijt..
SAR, maatje
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 25-11-2023 15:17 ]
Albon p2!
- DaniëlWW2
- Niet online
En kan de FIA nu ook een AI algoritme gebruiken om uit te vogelen hoe je auto's niet file laat rijden de pitstraat uit?

Leuke loophole in de regels voor Q3.... Zo langzaam rijden in pitexit dat niemand een rondje kan zetten.
En hij zet niet nog een keer aan... wtf... wss geen brandstof dan.G_Dragon schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:15:
SAR inderdaad zijn tijd kwijt..
Of je nou P20 of P20 start..boxlessness schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:18:
[...]
En hij zet niet nog een keer aan... wtf... wss geen brandstof dan.
Sargeant geen tijd, hopelijk is dit zijn laatste race, geef iemand anders de kans en geef hem gelijk maar geen toestemming om te starten.

erutangiS
Neee Sainz!!
- DaniëlWW2
- Niet online
Sainz.

Ja dat zou je haast denkenboxlessness schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:18:
[...]
En hij zet niet nog een keer aan... wtf... wss geen brandstof dan.
Dat wordt knokken voor SAI morgen. Elke punt telt!
Tot voor Vegas, had hij 5? races dat hij P20 gekwalificeerd was achter elkaar
Godver... is dat zo moeilijk als presentator? boordradio = mond houden!
Mee eens! Ik irriteerde me er ook al aan...Ligone schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:21:
Volgens mij hebben ze er vandaag geen zin in.
Olav is gewoon stilLigone schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:21:
Daily driver; MB R171 SLK280
- DaniëlWW2
- Niet online
Nah, baan evolueert snel naarmate die afkoelt en er meer rubber gelegd word door andere auto's.boxlessness schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:27:
Volgens mij hebben ze er vandaag geen zin in.
Dus iedereen zit naar elkaar te kijken. Let op in Q3. Daar gaan ze weer proberen de laatste te zijn en dan kan er iemand tussenuit vallen.
Die helmet/visor cams blijven gaaf, maar een beetje stabilisatie mag wel van mij
Ook wanneer deze alleen maar afkoelt en er niemand rijdt? Dat wist ik niet.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:29:
[...]
Nah, baan evolueert snel naarmate die afkoelt en er meer rubber gelegd word door andere auto's.
Dus iedereen zit naar elkaar te kijken. Let op in Q3. Daar gaan ze weer proberen de laatste te zijn en dan kan er iemand tussenuit vallen.
Alle andere op Max na, zijn op oude banden
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is een circuit in de woestijn. Deze baan is juist te heet.boxlessness schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:31:
[...]
Ook wanneer deze alleen maar afkoelt? Dat wist ik niet.
goed PER zit er eindelijk bij.
neeh was een neiuwe setpowerboat schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:33:
Max op gebruikte banden Q2?
Kom op Leclerc!
Hebben ze nog wat aan die bobbel gedaan waardoor SAI er af vloog?
Het blijft toch wel een gave hoor. Of er nou wel. Of geen druk op staat; maar buiten rijden gelijk een snel rondje kunnen rijden. #max
Yep, ze hebben deze wat afgevlakt. Leclerc bedankte het baan-team hier nog voor.Jasphur schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:40:
Hebben ze nog wat aan die bobbel gedaan waardoor SAI er af vloog?
Opvallend hoe veel beter Russel het doet dit weekendjaapstobbe schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:41:
HAM out door RUS!
Nee, hij deed het helemaal zelfjaapstobbe schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:41:
HAM out door RUS!
Say what?RogerSch schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:33:
Lekker bezig Russel! Me happy
Hoeveel zure appels heeft Wolf op
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
The driver car is bad man.
[ Voor 26% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-11-2023 15:43 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja die heb ik jammer genoeg niet... die weet dit wel
Heeft Hamilton ooit wel eens gezegd dat hij zelf niet gepresteerd heeft?
"There's something not right with this car, mate"
That's called the driver, Lewis
Hij legt altijd de schuld bij iets/iemand anders.jaapstobbe schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:43:
Heeft Hamilton ooit wel eens gezegd dat hij zelf niet gepresteerd heeft?
Error exist between steering wheel and chair; Please hit Team Principle.Dido schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:43:
"There's something not right with this car, mate"
[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-11-2023 15:44 ]
Misschien blijft 2021 hem gewoon achtervolgen en zakt ie mentaal door

Ik ben benieuwd waar Russel in rijdt. Want die auto doet het prima.Exocet schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:45:
Ah, het ligt aan de auto volgens Hamilton
Zelfde als Max en Perez. Duidelijk 2e rijder.RocketKoen schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:45:
[...]
Ik ben benieuwd waar Russel in rijdt. Want die auto doet het prima.
Standaard. Als ie wint komt het door hem, zo niet, dan ligt het aan de auto.Exocet schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:45:
Maar goed, op deze manier gaat ie geen revanche nemen voor 2021 morgen.
Wat heeft Torger gezegd wat iedereen morgen toch al weer vergeten is ?
Sneu hoor, de totale afwezigheid van zelfreflectie maakt Hamilton een bijzonder onaangenaam persoon.Exocet schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:45:
XXXVI
Ah dat verklaart het verschil, Russell weet veel beter om te gaan met een slechte auto.Exocet schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:45:
Tenzij Sargent een Latifi'tje doetDido schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:46:
[...]
Standaard. Als ie wint komt het door hem, zo niet, dan ligt het aan de auto.
Maar goed, op deze manier gaat ie geen revanche nemen voor 2021 morgen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |