die beker wat een gedrocht
F1 is dan weer de overtreffende trap van Indy Car. Dat is hiermee vergeleken gewoon sober.Bullet NL schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:01:
Nah, ik snap echt dat commercie in de VS erg belangrijk is, maar de show gaat weer voor de sport....
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vind ‘m mooi. Valt tenminste op.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Niet eens tijgers op het podium of rijders die uit het niets verschijnen.. valt weer een beetje tegen.🤣
Gelukkig niet in de vorm van het circuit.Chocoball schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:01:
In ieder geval geen saaie trofee.
Volgend jaar de baan door de lobby van het Bellagio ofzo...
Jeej vuurwerk!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
David Copperfield had een weekje vrij. Zou wat zijn als die met de trofees zou komen aanvliegen.Cowamundo schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:02:
Niet eens tijgers op het podium of rijders die uit het niets verschijnen.. valt weer een beetje tegen.🤣
Ah toch vuurwerk
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Een onverwachts bezoek van het cast van The Hangover was ook we geinig geweestCowamundo schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:02:
Of iedereen een tattoo ;-)Cowamundo schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:02:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Beter dan die ster of ronde trofee maar de gorrilla blijft favoriet
Gepost door het circuit in Mexico. Subkampioen heuj
Rijders die uit het niets verschijnen was tijdens de laatste ronde al gedemonstreerdCowamundo schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:02:
En dat was hem weer! volgende week is het weer afgelopen voor een paar maanden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
2x zelfs.Transportman schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:04:
[...]
Rijders die uit het niets verschijnen was tijdens de laatste ronde al gedemonstreerd
Rondvaart door de grachtenJasphur schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:04:
[Afbeelding]
Breng Zandvoort nou niet op ideeën.
Na de race in Zandvoort direct door naar Amsterdam voor een rondvaart en dan weer terug naar Zandvoort voor het podium.
Zou er niet al te trots op zijn Zelfde auto als Max maar niet eens de helft van het aantal punten van MaxJasphur schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:04:
[Afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heerlijk. Een paar maanden rust. Maar begin februari begint het geheid weer te kriebelen.basvn schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:04:
En dat was hem weer! volgende week is het weer afgelopen voor een paar maanden
Heb je deze al per e-mail doorgestuurd naar Toto?d-vine schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:07:
You gotta love Wikipedia
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is 15 graden in LV, lopen ze rond met mutsen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Uiteindelijk toch een redelijke race nog met een gedurfde inhaalactie van LEC op PER. Het typeert het seizoen van PER wel haha.
Groetjes vanaf een winderig station Zutphen
Tot volgende week.
Groetjes vanaf een winderig station Zutphen

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JpTBCOtXKlMT7e3aBf7SazGY.jpg?f=user_large)
In Panama praten ze over winterjassen als het 24° is.Quad schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:11:
Het is 15 graden in LV, lopen ze rond met mutsen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Race zojuist afgekeken, kort samengevat “Perez Prutser”
.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die foto had zomaar Las Vegas overdag kunnen zijn.StefanVerkerk schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:12:
Uiteindelijk toch een redelijke race nog met een gedurfde inhaalactie van LEC op PER. Het typeert het seizoen van PER wel haha.
Groetjes vanaf een winderig station ZutphenTot volgende week.
[Afbeelding]
Tot volgende week.
Nou, prutser nu ook weer niet. Maar hij mist wel die vechtersmentaliteit van een kampioen.Bossie schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:13:
Race zojuist afgekeken, kort samengevat “Perez Prutser”.
Charles is trouwens DotD geworden.
Russel in zijn interview: totally my faultDj-sannieboy schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:58:
5 seconde straf, wat een farce
Daarom ook Sub kampioen. Voor een Subpar resultaat.Lekker Ventje schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:07:
[...]
Zou er niet al te trots op zijn Zelfde auto als Max maar niet eens de helft van het aantal punten van Max
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wel mooi om te zien dat Charles en Max na elke race waarbij ze samen op het podium staan een race debrief doen.

Charles Leclerc - 21.6%
Sergio Perez - 19.1%
Oscar Piastri - 13.4%
Max Verstappen - 13%
Lewis Hamilton - 6.2%
https://www.formula1.com/...SKbinDmpnnC6L9F6yJEG.html
Las Vegas heeft geen treinstation (meer)Chocoball schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:14:
[...]
Die foto had zomaar Las Vegas overdag kunnen zijn.
Tot volgende week.
Zelfs als checo zijn punten ook bij ferrari erbij gaan blijft rb wcc:)sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:54:
[...]
In de taxi zag het er wel mooi uit. Max in het wit en Charles en Checo in het rood.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ondertussen lijkt het wel een financiële ramp te zijn geweest. De tribunes zaten zeker niet vol en ook de hotels waren zeker niet vol tot het punt dat er blijkbaar kamers met gigantische kortingen werden verhuurd om ze maar te vullen.
https://www.reddit.com/r/...ce_weekend_thus_far_as_a/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mocht ik de loterij winnen kom ik volgend jaar ookDaniëlWW2 schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:24:
Ondertussen lijkt het wel een financiële ramp te zijn geweest. De tribunes zaten zeker niet vol en ook de hotels waren zeker niet vol tot het punt dat er blijkbaar kamers met gigantische kortingen werden verhuurd om ze maar te vullen.
Volgens mij is er 700 miljoen dollar geïnvesteerd en zou de race de lokale economie 1,1 - 1,3 miljard dollar moeten brengen.
Ik vraag mij alleen af wat het verdienmodel van die Sphere is. Die lijden dik verlies.Chocoball schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:29:
[...]
Mocht ik de loterij winnen kom ik volgend jaar ook
Volgens mij is er 700 miljoen dollar geïnvesteerd en zou de race de lokale economie 1,1 - 1,3 miljard dollar moeten brengen.
Reddit is eigenlijk een soort van X. Negativiteit voert de boventoon.
Tja, die fonteinshow in de Efteling is dan ook gemaakt door dezelfde mensen die de fonteinen bij het Bellagio gemaakt hebben. Lijkt veel op elkaar, maar die van het Bellagio was echter wel het origineel. (Best raar dat iets in Vegas het origineel is dat daarbuiten wordt nagedaan; meestal is het andersom.)TheBrut3 schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:54:
Nou voor wat rondspuitend water kunnen we ook naar de Efteling.
Een van de meest vermakelijke races van het seizoen. Wie had dat gedacht!
Hier had uw reclame kunnen staan.
Net ff de race terug gekeken. 7u was me toch wat te vroeg voor een zondag. Genoeg (terecht) gemopper en gezeur over Las Vegas. Maar de race was gewoon vermakelijk.

PSN: xMaurice93
Concerten?sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:30:
[...]
Ik vraag mij alleen af wat het verdienmodel van die Sphere is. Die lijden dik verlies.
Hier had uw reclame kunnen staan.
U2 er laten spelen. Volgens mij is de CFO bij de sphere al opgestapt/vervangen.sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:30:
[...]
Ik vraag mij alleen af wat het verdienmodel van die Sphere is. Die lijden dik verlies.
Wat een verhaal zeg, past wel bij Vegas, veel pracht en praal maar als je verder kijkt is het maar "skin deep".DaniëlWW2 schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:24:
Las Vegas ontvangt normaliter in een weekend (honderd)duizenden betalende bezoekers, kan me voorstellen dat die zo'n F1 weekend wel overslaan als ze niet echt die-hard fans zijn. Als je die aantallen betalende bezoekers dan inruilt voor veel non paying bezoekers, ja dan loopt het financieel snel van je af.
Sphere draait al sinds het begin dik verlies, maar heb het idee dat de investeerders het niet om inkomen te doen was.sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:30:
[...]
Die 2,3 miljard + onderhoud verdien je niet zo snel terug:
For the fiscal 2024 first quarter, the Sphere segment reported revenues of $7.8 million
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ze zijn er weer snel bij. Triple Triumph USA merchandise in de Verstappen Shop.
Dat was ik even vergeten. Maar dan kunnen ze nog wel even.
Hockey puck sized pixels...
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 19-11-2023 09:39 ]
Ik vind Toto aardig wat clicks geven op de wikipedia als ik de statistieken bekijkChocoball schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:09:
[...]
Heb je deze al per e-mail doorgestuurd naar Toto?
:strip_exif()/f/image/fhPCOqHJzYSeDEA96d6X5LKJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Some humble pieplizz schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:21:
[...]
Wat heeft die gast gegeten en gedronken in Las Vegas?
Moest in het begin even wennen maar uit eindelijk maakt Humble Pie wel okay muziek
Net klaar met de race kijken, ondanks het gemopper van mij op Las Vegas vond ik het een leuke en vermakelijke race om te zien. Die Roll-Royce was een goede vervanging voor de cooldownroom en de Verstappen podcast.
Thx, nuttig overzicht!
[ Voor 7% gewijzigd door masauri op 19-11-2023 09:53 ]
Met enige vertraging gekeken, maar het was allemaal best aardige. De eerste stint van Verstappen wel heel rommelig.
En wat Perez op het einde overkomt..voor de tweede keer in de race. Dat is echt onnodig.
De ambiance van de omgeving vond ik maar weinig toegevoegde waarde hebben; vooral reclame gezien.
En wat Perez op het einde overkomt..voor de tweede keer in de race. Dat is echt onnodig.
De ambiance van de omgeving vond ik maar weinig toegevoegde waarde hebben; vooral reclame gezien.
Flickr PSN ID= cheironnl
Anders heb ik deze nog voor je:
Dat ding is allang terugverdiend. De hele wereld heeft het over die gekke bol in las vegas.sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:30:
[...]
Heb ik nu trouwens de uitreiking van de Pirelli Fastest Lap Award gemist in de uitzending?
De nieuwsberichten melden anders iets anders.stylezzz schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:56:
[...]
Dat ding is allang terugverdiend. De hele wereld heeft het over die gekke bol in las vegas.
https://eu.usatoday.com/s...loss-quarter/71523385007/
Misschien dat het nu wat beter wordt. Maar ik betwijfel het.
Goed, ik kende the sphere nog niet. Maar wat voor waarde heeft het dat ik de bol nu ken? Brand Value is een lege hulsstylezzz schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:56:
[...]
Dat ding is allang terugverdiend. De hele wereld heeft het over die gekke bol in las vegas.
En er zullen weer drommen aan goklustige toeristen naar las vegas worden getrokken.....sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:04:
[...]
De nieuwsberichten melden anders iets anders.
https://eu.usatoday.com/s...loss-quarter/71523385007/
Misschien dat het nu wat beter wordt. Maar ik betwijfel het.
Dan ga jij sowieso niet naar las vegas.Blik1984 schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:05:
[...]
Goed, ik kende the sphere nog niet. Maar wat voor waarde heeft het dat ik de bol nu ken? Brand Value is een lege huls
Haha deze had ik live gemist. https://www.dumpert.nl/item/100077134_44786f9d
Had Max Checo op het einde geen tow kunnen geven, in plaats van 2s er voor te rijden?
Celebithil schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:32:
[...]
Tja, die fonteinshow in de Efteling is dan ook gemaakt door dezelfde mensen die de fonteinen bij het Bellagio gemaakt hebben. Lijkt veel op elkaar, maar die van het Bellagio was echter wel het origineel. (Best raar dat iets in Vegas het origineel is dat daarbuiten wordt nagedaan; meestal is het andersom.)
offtopic:
Hoezo is het Bellagio het origineel? Hotel is uit 98 zie ik. In de jaren 70 had de Efteling al een waterorgel
Hoezo is het Bellagio het origineel? Hotel is uit 98 zie ik. In de jaren 70 had de Efteling al een waterorgel
Uh volgens mij vroeg de pits hem iets rustiger aan te doen, en is hij gezakt naar 2s voorsprong. Te dichtbij en dan was ie de lul geweest als LeClerc een dubbele tow pakte. Perez heeft gewoon een paar keer zitten slapen. LeClerc had er misschien sowieso wel voorbij gegaan uiteindelijk maar hij deed de deur nu wijd open en hield 'm ook voor de zekerheid nog even vast om zeker te weten dat leClerc er echt voorbij roldeOlaf van der Spek schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:08:
Had Max Checo op het einde geen tow kunnen geven, in plaats van 2s er voor te rijden?

Exact expert nodig?
Hoe gaan (hebben) ze dat ding terug verdienen dan? Er is geen enkel verdienmodel voor dan het geven van concerten en/of shows. Het is niet een doorlopende betaalde attractie zoals de Highroller wel is (Wikipedia: High Roller (Ferris wheel)).stylezzz schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:56:
[...]
Bellagio 1998pacificocean schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:10:
[...]
offtopic:
Efteling 2012
Wikipedia: WET (company)
Het team had gevraagd om het gat te reduceren tot 2,5s, hij heeft het zelfs tot 2s terug gebracht. De tow was er dus wel degelijk, Checo had gewoon te veel vleugel voor op de strip.Olaf van der Spek schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:08:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik doelde eigenlijk op DRS.. dus 1s.Blokker_1999 schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:14:
[...]
Het team had gevraagd om het gat te reduceren tot 2,5s, hij heeft het zelfs tot 2s terug gebracht. De tow was er dus wel degelijk, Checo had gewoon te veel vleugel voor op de strip.
Het verzoek dat IMO ook wel wat eerder gekund.
[ Voor 6% gewijzigd door Olaf van der Spek op 19-11-2023 10:16 ]
Geen enkel verdienmodel terwijl het effectief een gigantische reclamezuil is/kan zijn met daarbij een venueruimte.Bushie schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:10:
[...]
Hoe gaan (hebben) ze dat ding terug verdienen dan? Er is geen enkel verdienmodel voor dan het geven van concerten en/of shows. Het is niet een doorlopende betaalde attractie zoals de Highroller wel is (Wikipedia: High Roller (Ferris wheel)).
2.3 miljard terugverdienen zal even duren - als dat al gaat lukken - maar een verdienmodel si er zeker wel.
Of perez had moeten doen waar hij voor wordt betaald.. doorrijdenOlaf van der Spek schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:16:
[...]
Ik doelde eigenlijk op DRS.. dus 1s.
Dit. Goed vermaakt, de poespas er omheen is een paar weekends per jaar prima naar te kijken ook. Hopelijk komen ze terug komend jaar, want er was meer dan genoeg te kijken. Liever dit dan Monaco, soms is de Eredivisie leuker dan de Champions League.Ypuh schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:15:
Een verrassend gave race!
Terechte DotD voor Charles, hij had 'm van mij ook mogen winnen. Maargoed, SCs gebeuren soms.
Die Sphere is vanaf "de strip" nauwelijks te zien, daarnaast zijn er ontelbare andere schermen welke direct op of nabij Las Vegas Blvd liggen en in potentie veel interessanter zijn voor adverteerders.Napo schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:16:
[...]
Geen enkel verdienmodel terwijl het effectief een gigantische reclamezuil is/kan zijn met daarbij een venueruimte.
2.3 miljard terugverdienen zal even duren - als dat al gaat lukken - maar een verdienmodel si er zeker wel.
Resorts World bijvoorbeeld:
/f/image/xM5z47nA0tMhHZkk38I0SlNt.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Bushie op 19-11-2023 10:25 ]
Veel te riskant. Dan heeft Leclerc een dubbele tow en DRS.Olaf van der Spek schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:16:
[...]
Zit nog even de drivers parade terug te kijken maar lijkt eerder een bokspartij dan een grand prix
De race terug gekeken en ik weet het niet.
Een enorme slechte baan want max die zich verremde bij P1. Alonso die zijn acrobatische pirouette maakt in diezelfde bocht. Dan Norris die out of the blue in de muur hangt.
De race zelf was vermakelijk maar de track is gewoon ruk.
En dan die cooldown CAR!? In een micra ofzo want ze zitten er enorm op elkaar. Nee, totaal geen charme.
Een enorme slechte baan want max die zich verremde bij P1. Alonso die zijn acrobatische pirouette maakt in diezelfde bocht. Dan Norris die out of the blue in de muur hangt.
De race zelf was vermakelijk maar de track is gewoon ruk.
En dan die cooldown CAR!? In een micra ofzo want ze zitten er enorm op elkaar. Nee, totaal geen charme.
[ Voor 16% gewijzigd door Chevy454 op 19-11-2023 10:59 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Sony en Microsoft betaalde onlangs ruim 4 ton om reclames te tonen op dat ding. https://www.theverge.com/...phere-las-vegas-marketingNapo schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:16:
[...]
Geen enkel verdienmodel terwijl het effectief een gigantische reclamezuil is/kan zijn met daarbij een venueruimte.
Als ze het slim spelen kunnen ze dat in een best rap tempo terugverdienen.
:strip_exif()/f/image/wz5GY8yOnwviuhg4seQOjK2l.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door kazuka op 19-11-2023 10:59 ]
De baan is slecht omdat er coureurs fouten maken?Chevy454 schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:57:
Wat een race! Gebeurde genoeg, maar wel echt genoten..
Een verdiende straf die Verstappen kreeg bij bocht 1 want ondanks hij grip verloor duwde hij Leclerc wel naar buiten toe. Maar dat die Russel niet in de spiegels heeft leren kijken, pff... Wat een domme actie wederom van Russel, heel blij dat er 5 seconden straf voor kreeg want het was gewoon dom
Hamilton, tja hij heeft gewoon een en al pech gehad deze race maar ondanks dat toch nog netjes punten gereden. Dan heeft Perez nog een mooie p3 wat makkelijk een p2 was geweest als hij scherper zou zijn geweest en zich niet zo makkelijk liet verrassen in die bocht want dat was als je mij het vraagt gewoon totaal niet slim
Hopelijk is Norris in orde? Want die ging er hard in
Zingende Verstappen over de boordradio, heerlijk!
Een verdiende straf die Verstappen kreeg bij bocht 1 want ondanks hij grip verloor duwde hij Leclerc wel naar buiten toe. Maar dat die Russel niet in de spiegels heeft leren kijken, pff... Wat een domme actie wederom van Russel, heel blij dat er 5 seconden straf voor kreeg want het was gewoon dom
Hamilton, tja hij heeft gewoon een en al pech gehad deze race maar ondanks dat toch nog netjes punten gereden. Dan heeft Perez nog een mooie p3 wat makkelijk een p2 was geweest als hij scherper zou zijn geweest en zich niet zo makkelijk liet verrassen in die bocht want dat was als je mij het vraagt gewoon totaal niet slim
Zingende Verstappen over de boordradio, heerlijk!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De toestand van mijn maïsveld is beter als dat circuit. Een driver die out of the blue zonder mechanische oorzaak hard de muur in gaat is gewoon onaanvaardbaar. Norris heeft geluk gehad dat hij head first erin ging. Was hij zijwaarts erin gegaan en eerst die andere rand had geraakt dan was het red flag en einde race voor iedereen. Ongeval Jenssen Button in Monaco bvb had zeer zeer slecht kunnen aflopen.MikeyMan schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:00:
De baan is slecht omdat er coureurs fouten maken?
Dat Alonso bij de T1 start rond gaat is niet normaal. Dat is gewoon de toestand van de baan die ondermaats is. Zelfde reden waarom Max dus ook bij turn 1 niet geremd kreeg, de baan is gewoon te slecht want de rest achter hun had de snelheid al geminderd ivm die spin van Alonso.
Hamilton die tijdens zijn limp home mode naar de pits ging en niet gestopt kreeg vanwege de slechte grip (zijn lekke band zal ook niet helpen maar Silverstone 2020 laat zien dat je nog wel op de lijn kan blijven) is ook een teken aan de wand.
Topfuellers gaan ook niet op een groene baan omdat de grip belangrijk is want dat kan anders super fout gaan. Dit circuit is in de huidige conditie eigenlijk onaanvaardbaar en ze hebben geluk gehad dat het 10 graden warmer was als gepland.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik dacht ook precies hetzelfde maar denk niet dat het veel verschil had gemaakt. Uiteindelijk heeft de minister of Defense gewoon zijn taak niet gedaan. De eerste keer ok, de tweede keer is slecht.Hij had gewoon beter moeten opletten of hij reed juist met zijn hoofd om de P2 in het WDC veilig te stellen.Olaf van der Spek schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:16:
[ Voor 4% gewijzigd door Chevy454 op 19-11-2023 11:18 ]
Met een afstand van 2,5 sec had Perez geen last van drag en wel het voordeel van de slipstream. LeClerc zat dicht achter Perez. Zou Max zakken tot 1 sec ervoor zou hij zelf te veel snelheid verliezen (inclusief risico impact op banden) en zou Leclerc dubbele slipstream kunnen pakken. Dat risico is te groot en de snelheid van Perez was daarvoor ook niet hoog genoeg.Chevy454 schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:18:
[...]
Ik dacht ook precies hetzelfde maar denk niet dat het veel verschil had gemaakt. Uiteindelijk heeft de minister of Defense gewoon zijn taak niet gedaan. De eerste keer ok, de tweede keer is slecht.Hij had gewoon beter moeten opletten of hij reed juist met zijn hoofd om de P2 in het WDC veilig te stellen.
Perez had het hier iets beter moeten opletten. Al is het inderdaad ook goed om gewoon voor de punten te gaan ipv onnodig risico te nemen.
Lewis pakt even vaste z’n momentje om z’n om te laten zien hoe klein hij eigenlijk is door een sneer uit te delen naar Verstappen;
https://x.com/LH44_insights/status/1726154754731200883?s=20
Ik hoop volgend jaar op een spannender seizoen maar hoop écht dat de spanning bij Ferrari, McLaren en Aston Martin vandaan komt.
Ik hoop volgend jaar op een spannender seizoen maar hoop écht dat de spanning bij Ferrari, McLaren en Aston Martin vandaan komt.
Dat zijn meestal toch gewoon PR achtige praatjes? Hij verteld toch niet wat hij echt vind.Afwezig schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:31:
Lewis pakt even vaste z’n momentje om z’n om te laten zien hoe klein hij eigenlijk is door een sneer uit te delen naar Verstappen;
Zelfs Max zei dat het een mooie baan was toen hij werd geïnterviewd voor de fontein na zijn overwinning, terwijl wij duidelijk weten wat zijn echte mening is. Volgens mij zijn dat van die verplichte marketing momenten dat je ff iets uit je hoofd moet leren.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij is naar het ziekenhuis. Nu weet ik niet wat er met Stroll gebeurde een paar races terug. Of die ook ter controle werd gestuurd.G_Dragon schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:04:
Wordt leuk de volgende race. Benieuwd of Ferrari voor Mercedes kan eindigen
Ja die had een extra controle nodig, maar ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat er met Stroll gebeurde. Maar hij is wel even van p19 naar p5 geredenChevy454 schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:53:
[...]
Hij is naar het ziekenhuis. Nu weet ik niet wat er met Stroll gebeurde een paar races terug. Of die ook ter controle werd gestuurd.
:strip_exif()/f/image/Tn6wGTCE80J6TtdNk5CaxwZf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja dat zou ik wel echt super vinden, want ben persoonlijk meer voor Ferrari.Jasphur schreef op zondag 19 november 2023 @ 12:01:
[...]
Wordt leuk de volgende race. Benieuwd of Ferrari voor Mercedes kan eindigen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |