Damian schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:35:
[...]
Onzin, laat die show lekker de show zijn. Ik kijk van lichten uit tot vallende vlag, merk weinig van het circus eromheen. Dat doen ze maar lekker, en daar worden de coureurs ook (veel te) ruim voor betaald om daar aan mee te werken. Dan moet je lekker een andere klasse gaan rijden, hoort er nu eenmaal bij.
Het zijn coureurs, geen paradepaardjes. Dit is niet voor "de show", maar voor de race/wedstrijd en wie er uiteindelijk als eerste over de finish komt. F1 wordt op deze manier al ridiculer. Volgens mij hebben de meeste F1 coureurs er geen moeite mee als het salaris wat minder wordt als dat ook betekent dat de focus weer meer op het racen gaat en minder op de show er omheen. Die video van Peter Windsor moet je even kijken, zet dingen wel in perspectief.
Het lijkt wel alsof niemand de GP een kans wil geven, en gewoon graag zien dat het faalt, alleen maar om gelijk te krijgen.
Toen ik voor het eerst hoorde dat er een Las Vegas GP zou komen moest ik even op de kalender kijken of het geen 1 april was, maar uiteindelijk was ik wel erg hyped voor deze race. Echter naar mate de bouw en alles er omheen vorderde werd ik al minder enthousiast, mede door de impact op de locals, en natuurlijk door de enorm saaie baan.
Ja die is helemaal gek, als het een Mercedes was die door die putdeksel geraakt was, dan was hij nog 10x zo boos geweest als Fred. Toto moet gewoon even dimmen en erkennen dat er veel mis gegaan is. Of zou hij wellicht aandelen in dit circus hebben?

Ik lees graag dit topic mee tijdens de weekenden, maar tijdens Miami en Las Vegas zijn het een stel huilende kinderen hier, en laat ik het lekker links liggen.
Tot volgende week!