[F1 2023] Race 22 GP van Las Vegas Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste
Acties:
  • 101.915 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:25
OMD schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:36:
Sowieso is het allemaal beetje crap. Sainz krijgt straf want regels. Maar wel 5,5 uur tussen Vt1 en VT2 zitten. Dat mag ook niet want regels, oh nee wacht, komt FIA niet goed uit, toch maar rijden dan… zucht
Nee nee je begrijpt het niet goed. Veiligheid... Of zoiets. Nee, het zijn de vakbonden!

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
xzaz schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 00:02:
[...]

Nee nee je begrijpt het niet goed. Veiligheid... Of zoiets. Nee, het zijn de vakbonden!
(Duits accent): ‘Zaterdag heeft niemand het er meer over!’

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Word veel laps doen in Qualy zo te zien.
2e of 3e push lap lijkt het snelste te zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 18-11-2023 06:19 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Wat een farce.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ik hoop dat dit de eerste en laatste Las Vegas GP wordt, wat is dit nu al voordat de race überhaupt begonnen is al een enorme cluster fuck. Niemand is blij, locals niet blij, coureurs niet blij, teams niet blij, kijkers niet blij en toeschouwers niet blij. Wat doen we daar in hemelsnaam? Deze baan is geen flikker aan, de beelden die we zien hadden net zo goed van Jeddah kunnen zijn, zie geen verschil. Behalve dan dat Jeddah nog wel een leuk circuit is.

Leuk dat ze een straatrace in LV willen over onder andere de iconische strip, maar ik kan niet anders dan concluderen dat dit achteraf een hele grote inschattingsfout is geweest wat betreft feasability. Enige kans van slagen voor de toekomst van de Las Vegas GP is als de de race buiten het centrum gaan houden, al dan niet op het reeds bestaande circuit na aanpassingen. En ze moeten stoppen met dat over de top gedoe er omheen. Daar zit ook niemand op te wachten, overdreven neppe gedoe.

Ben nu al klaar met dit raceweekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:10
Bocht 12 wordt wel een belangrijke. Lastig aanremmen en bij een klein foutje de uitloop of de muur. En een lang recht stuk dus best bepalend. Veel kleine foutjes gezien in FP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hatsjoe schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 06:34:
Ik hoop dat dit de eerste en laatste Las Vegas GP wordt, wat is dit nu al voordat de race überhaupt begonnen is al een enorme cluster fuck. Niemand is blij, locals niet blij, coureurs niet blij, teams niet blij, kijkers niet blij en toeschouwers niet blij. Wat doen we daar in hemelsnaam? Deze baan is geen flikker aan, de beelden die we zien hadden net zo goed van Jeddah kunnen zijn, zie geen verschil. Behalve dan dat Jeddah nog wel een leuk circuit is.

Leuk dat ze een straatrace in LV willen over onder andere de iconische strip, maar ik kan niet anders dan concluderen dat dit achteraf een hele grote inschattingsfout is geweest wat betreft feasability. Enige kans van slagen voor de toekomst van de Las Vegas GP is als de de race buiten het centrum gaan houden, al dan niet op het reeds bestaande circuit na aanpassingen. En ze moeten stoppen met dat over de top gedoe er omheen. Daar zit ook niemand op te wachten, overdreven neppe gedoe.

Deze race verdwijnt niet, want het is zo ongeveer een volledig door FOM gefinancierde en promote baan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:52
Opstaan wakker worden met koffie en lezen dat je niets hebt gemist.
Viva Las Vegas

[ Voor 7% gewijzigd door d-vine op 18-11-2023 07:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
En ze moeten stoppen met dat over de top gedoe er omheen. Daar zit ook niemand op te wachten, overdreven neppe gedoe.
Best crowd ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:01
Ik zie ook de meerwaarde aan dit circuit niet. Omdat het in donker gereden wordt zie je verder niets van de omgeving. Je ziet enkel barrieres, hekken en lampen. Totaal geen sfeer, ik zal de start met misschien 5 rondes erna kijken. Als dat zonder crashes gebeurd ga ik daarna wat anders doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 12:54
Hamilton had nergens last van zei hij toch.

Tijdens de drivers meeting deed hij toch even een tukkie. Man wordt ook al wat ouder he,

https://imgur.com/a/vPf5KAM#9BGnGgT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Helemaal mee eens. Zelden zo'n zouteloos circuit gezien ook. :X

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Kunnen mensen even stoppen met janken en gewoon de race even afwachten? Word beetje moe van cringefest dit, clusterfuck dat.

Morgen als de lichten uit gaan zien we wel verder ok? Er zijn echt geen dingen geweest nu die we niet eerder gezien hebben. Toen er in Monaco een deksel omhoog kwam was het ook geen clusterfuck.

Mensen zien graag anderen falen, blijkt maar weer.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Damian schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:32:
Kunnen mensen even stoppen met janken en gewoon de race even afwachten? Word beetje moe van cringefest dit, clusterfuck dat.

Morgen als de lichten uit gaan zien we wel verder ok? Er zijn echt geen dingen geweest nu die we niet eerder gezien hebben. Toen er in Monaco een deksel omhoog kwam was het ook geen clusterfuck.

Mensen zien graag anderen falen, blijkt maar weer.
Mensen zien gewoon precies gebeuren wat er een jaar geleden al aangevoeld werd door de meeste.. Wat mij betreft blijft iedereen janken om alle media en mensen die dit weekend nog recht aan het lullen zijn te laten merken dat genoeg genoeg is..

Deze show laat zien dat ze veel te ver zijn doorgedraaid, laat het ze maar voelen ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

D-Ed schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:34:
[...]

Mensen zien gewoon precies gebeuren wat er een jaar geleden al aangevoeld werd door de meeste.. Wat mij betreft blijft iedereen janken om alle media en mensen die die nog recht aan het lullen zijn te laten merken dat genoeg genoeg is..

Deze show laat zien dat ze veel te ver zijn doorgedraaid, laat het ze maar voelen ook.
Onzin, laat die show lekker de show zijn. Ik kijk van lichten uit tot vallende vlag, merk weinig van het circus eromheen. Dat doen ze maar lekker, en daar worden de coureurs ook (veel te) ruim voor betaald om daar aan mee te werken. Dan moet je lekker een andere klasse gaan rijden, hoort er nu eenmaal bij.

Het lijkt wel alsof niemand de GP een kans wil geven, en gewoon graag zien dat het faalt, alleen maar om gelijk te krijgen.

Toto geeft al aan hoe ik er ook over denk:

Ik lees graag dit topic mee tijdens de weekenden, maar tijdens Miami en Las Vegas zijn het een stel huilende kinderen hier, en laat ik het lekker links liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Damian op 18-11-2023 08:41 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Goedemorgen, gaat de kwalificatie nog gewoon om 9 uur van start? Geen gekke dingen zoals gisteren ?

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 18-11-2023 08:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Damian schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:35:
[...]

Onzin, laat die show lekker de show zijn. Ik kijk van lichten uit tot vallende vlag, merk weinig van het circus eromheen. Dat doen ze maar lekker, en daar worden de coureurs ook (veel te) ruim voor betaald om daar aan mee te werken. Dan moet je lekker een andere klasse gaan rijden, hoort er nu eenmaal bij.

Het lijkt wel alsof niemand de GP een kans wil geven, en gewoon graag zien dat het faalt, alleen maar om gelijk te krijgen.
‘Hoort er nu eenmaal bij’ zou een goede van Toto Wolf zijn ;)

Als je een beetje hebt gezien wat voor negatieve impact deze race op de lokale economie en bevolking heeft dan mag dit inderdaad slechts een eenmalig ding zijn.. Het rammelt aan alle kanten namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:37:
Goedemorgen, gaat de kwalificatie nog gewoon om 9 uur van start? Geen gekke dingen zoals gisteren ?
De tribunes zitten redelijk vol en volgens mij verloopt alles volgens schema. De koffie staat klaar dus ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
D-Ed schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:43:
[...]

De tribunes zitten redelijk vol en volgens mij verloopt alles volgens schema. De koffie staat klaar dus ik heb er zin in!
Ah goed om te horen, dank je :) dan gaat de tv hier zo ook maar aan.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Goeiemorguh allemaal.

Koffie is zo klaar!!

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wie weet wordt het wel een leuke shitzooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
[...]

[YouTube: Toto Wolff Slams The Reporter : Las Vegas Press Conference]

Ik lees graag dit topic mee tijdens de weekenden, maar tijdens Miami en Las Vegas zijn het een stel huilende kinderen hier, en laat ik het lekker links liggen.
Ik heb hier zelf en op Reddit zuur gereageerd maar eigenlijk heeft hij hier natuurlijk wel een punt.

Op naar een hopelijk spannende kwalificatie en race!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hatsjoe
[...]

Het zijn coureurs, geen paradepaardjes. Dit is niet voor "de show", maar voor de race/wedstrijd en wie er uiteindelijk als eerste over de finish komt. F1 wordt op deze manier al ridiculer. Volgens mij hebben de meeste F1 coureurs er geen moeite mee als het salaris wat minder wordt als dat ook betekent dat de focus weer meer op het racen gaat en minder op de show er omheen. Die video van Peter Windsor moet je even kijken, zet dingen wel in perspectief.
Toen ik voor het eerst hoorde dat er een Las Vegas GP zou komen moest ik even op de kalender kijken of het geen 1 april was, maar uiteindelijk was ik wel erg hyped voor deze race. Echter naar mate de bouw en alles er omheen vorderde werd ik al minder enthousiast, mede door de impact op de locals, en natuurlijk door de enorm saaie baan.

Ja die is helemaal gek, als het een Mercedes was die door die putdeksel geraakt was, dan was hij nog 10x zo boos geweest als Fred. Toto moet gewoon even dimmen en erkennen dat er veel mis gegaan is. Of zou hij wellicht aandelen in dit circus hebben? :+
Tot volgende week! :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

stroll krijgt +5 plekken morgen, voor het inhalen van Sainz?(dacht ik te hebben onthouden) in FP3, wat te risky zou zijn geweest.

bij F1TV denken ze LEC pole

dus dat word weer een win voor max vanaf de pole van LEC :+

Als deze Q niks aan is, zijn jullie altijd welkom om F3 Macau te bekijken

Algemeen race topic Deel 3

[ Voor 38% gewijzigd door basvn op 18-11-2023 08:57 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47
Lekker dan, de toeschouwers van de eerste vrije training krijgen als compensatie een voucher ter waarde van 200 dollar om uit te geven in de officiële fanshop van de Las Vegas Grand Prix.

https://www.telegraaf.nl/...jgen-voucher-voor-fanshop

Maar nu eerst kwalificatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsjoe
Chocoball schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:56:
Lekker dan de toeschouwers van de eerste vrije training krijgen als compensatie een voucher ter waarde van 200 dollar ontvangen om uit te geven in de officiële fanshop van de Las Vegas Grand Prix.

Ze blijven maar falen, dit is toch een enorme klap in het gezicht van de die-hard fans die daar gezeten hebben? De organisatie is zo enorm toon doof en zorgt er wel mooi voor dat zij zelf compleet schadeloos gesteld worden in dit hele debacle. Ze hadden gewoon een 100% refund moeten krijgen als ze enkel donderdag-kaarten hadden. En een refund naar rato wanneer je meerdere dagen hebt gekocht.

Ik hoop dat er veel creditcard chargebacks gaan volgen, dan gaat het ze nog meer kosten door de (terechte!) chargeback kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Ben benieuwd welke top drie hier komt uitrollen. Eigenlijk nog net ff te weinig gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoeveel kans op regen? Werd hier namelijk doorheen gepraat :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

Hatsjoe schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:58:
[...]

Ze blijven maar falen, dit is toch een enorme klap in het gezicht van de die-hard fans die daar gezeten hebben? De organisatie is zo enorm toon doof en zorgt er wel mooi voor dat zij zelf compleet schadeloos gesteld worden in dit hele debacle. Ze hadden gewoon een 100% refund moeten krijgen als ze enkel donderdag-kaarten hadden. En een refund naar rato wanneer je meerdere dagen hebt gekocht.

Ik hoop dat er veel creditcard chargebacks gaan volgen, dan gaat het ze nog meer kosten door de (terechte!) chargeback kosten.
Kan dat niet hier? [F1] Randzaken

[ Voor 115% gewijzigd door Vuvuzela op 18-11-2023 09:01 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
Goedemorgen! Eens zien wat het wordt vandaag. Ik heb lage verwachtingen.

Ondanks dat ze in de woestijn zitten toch nog een kansje op regen.

RISK OF RAIN FOR F1 QUALIFYING SESSION IS 30%
18 Nov 2023, 08:45:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 4
18 Nov 2023, 09:01:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:01:
Goedemorgen! Eens zien wat het wordt vandaag. Ik heb lage verwachtingen.

Ondanks dat ze in de woestijn zitten toch nog een kansje op regen.

RISK OF RAIN FOR F1 QUALIFYING SESSION IS 30%
18 Nov 2023, 08:45:19
30% is kan nog wel leuk worden!
zeker als er een rode vlag is, en de baan echt nat is daarna

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Chocoball schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:56:
Lekker dan, de toeschouwers van de eerste vrije training krijgen als compensatie een voucher ter waarde van 200 dollar om uit te geven in de officiële fanshop van de Las Vegas Grand Prix.

Daar kun je met de prijzen van Vegas waarschijnlijk net een petje van halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Onzin? Er is hier niets anders dan show. Het circuit is ruk, de temperatuur is niet te doen. En de teamleden worden door een vrij absurd schema heen getrapt.

En als klap op de vuurpijl worden de bezoekers ook nog eens absurd behandeld. En krijgt Sainz een zwaar onterechte straf.

Ik heb het alle kans gegeven, juist ook omdat ik er leuke race wil zien. Maar helaas hebben de criticasters wat mij betreft 100% gelijk gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 18-11-2023 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Laatst online: 22:24
Krilo_89 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:59:
Ben benieuwd welke top drie hier komt uitrollen. Eigenlijk nog net ff te weinig gezien.
Ferrari, Williams en Red Bull?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LOL. Steiner zelfs met een muts op z'n kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Word geen makkelijke pole voor Verstappen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:08:
Word geen makkelijke pole voor Verstappen
Wordt geen pole bedoel je? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
D-Ed schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:09:
[...]

Wordt geen pole bedoel je? :+
Haha ja misschien :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:52
Leclerc pakt pole...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Williams is snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Of Sainz. Ferrari is echt snel in Las Vegas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
Zouden het Sargeant's zevenmijlslaarzen zijn?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Ah, track limits in Las Vegas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Max tikt met de rechterzijde de muur even kort aan in bocht 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
plizz schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:06:
[...]

Ferrari, Williams en Red Bull?
Williams zou vet zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Lekker bezig die Sargeant

[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 18-11-2023 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
Wel lekkere tijd zo. Rustig opstarten op zaterdag met koffie en quali.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ferrari en Haas hebben het lek gevonden. Ze hebben gewoon een circuit nodig waar de banden niet op te warmen zijn. Aangezien ze meestal hun banden slopen, is dit perfect. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45
plizz schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:11:
[...]

Ja gewoon heel hard rechtdoor met een paar haakse bochten. Weinig racen, snelle low drag auto en klaar.

Hopelijk eerste en laatste keer hier.

En hoezo track limits.... op een stratencircuit..

[ Voor 7% gewijzigd door Giem op 18-11-2023 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Haha, Max probeert een gat te maken, achter zich gaat het helemaal mis. Lekkere communicatie op de teamradio. Max zal niet blij zijn, want Ocon verpest het zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Geel voor TSU

CAR 22 (TSU) OFF TRACK AND CONTINUED AT TURN 5
18 Nov 2023, 09:17:53

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Ocon d'r uit. Pannekoek, had hij maar geduld moeten hebben haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Ouch McLaren. :o

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

McLaren faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
plizz schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:11:
[...]

Zo snel dat ze de putdeksels uit de straat trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
CAR 77 (BOT) LAP DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 8 LAP 10 0:17:58
18 Nov 2023, 09:19:33

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:11
Wat een shit show....de auto die banden vreet zet em met twee vingers in de neus op pole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
Een auto met wat meer drag en grip. Op een normaal circuit de auto die je wil hebben om hard door bochten te kunnen.

Maar ja, als je een "circuit" maakt met 4 keer recht door en 4 haakse bochten.. ja dan heb je niets aan een auto met grip.

Dit weekend past gewoon niet bij de McLaren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:16:
Ferrari en Haas hebben het lek gevonden. Ze hebben gewoon een circuit nodig waar de banden niet op te warmen zijn. Aangezien ze meestal hun banden slopen, is dit perfect. :P
Dan toch Hulks eerste podium? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
sly___ schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:21:
Wat een shit show....de auto die banden vreet zet em met twee vingers in de neus op pole.
Dat is prima toch? Leclerc zet 'm met een banden vretende auto op pole en morgen rijdt Max er met twee vingers in de neus voorbij. :z Ferrari blijft Ferrari (zie Sai... oh, wacht 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:33
StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:22:
[...]

Dat is prima toch? Leclerc zet 'm met een banden vretende auto op pole en morgen rijdt Max er met twee vingers in de neus voorbij. :z Ferrari blijft Ferrari (zie Sai... oh, wacht 8)7 ).
Vraag is of er überhaupt bandenslijtage is hier....

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Oef zal Yuki boos zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Graft schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:22:
[...]

Dat zou een echt een wonder zijn. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Graft schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:22:
[...]

Jinx hem nog even wat meer ja. :> :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Giem schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:17:
[...]

Die voorspelde ik al na de eerste paar rondjes op F1 2023. In vrijwel elke bocht is er een situatie gecreëerd dat je net track limits te maken krijgt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Stroll kans op een gridstraf?

TURN 5 INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) NOTED - FAILING TO SLOW UNDER YELLOW FLAGS
18 Nov 2023, 09:23:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 00:00
Waarom zit zat NOR nog in z'n auto?

[ Voor 15% gewijzigd door alexbl69 op 18-11-2023 09:25 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:24:
Stroll kans op een gridstraf?

TURN 5 INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) NOTED - FAILING TO SLOW UNDER YELLOW FLAGS
18 Nov 2023, 09:23:34
FIA STEWARDS: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO SLOW UNDER YELLOW FLAGS
18 Nov 2023, 09:24:10

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7Kn-i_TUjrbJ06VAjvy_21eQsw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8lSDMRdrQ62y0AupxghYxZ45.jpg?f=fotoalbum_large

Q2 here we go!

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 18-11-2023 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Was dat nu niet gewoon impeding door Verstappen? Of was Ocon niet aan het beginnen met een snelle ronde?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:23:
[...]

Jinx hem nog even wat meer ja. :> :P
Afbeeldingslocatie: https://image.gscdn.nl/image/61a82f342d_Putdeksel_win.jpg?w=600&s=90d69cbea37949d607f588126000e73a
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
Maverick schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:27:
Was dat nu niet gewoon impeding door Verstappen? Of was Ocon niet aan het beginnen met een snelle ronde?
Allebei aanzetten voor een ronde toch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Giem schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:17:
[...]

Die chicane (7/8) afsnijden kan best prima, op wat voor circuit dan ook. Dus je hebt die tracklimits wel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
sly___ schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:28:
[...]

Allebei aanzetten voor een ronde toch ...
Hij reed hem er expres vanaf

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
Ferrari op gebruikt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:05
Ik vind het toch niks, dit ‘circuit’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een tijd van Leclerc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
wow LEC.. sneltrein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

TinusXIII schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:33:
Zonder al die hekken zou het leuker zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
Maverick schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:29:
[...]

Hij reed hem er expres vanaf
Ocon heeft nog een paar tegoedbonnetjes van Brazilië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Echt wat een quali
Die tijden en het gat soms.

De ferrari's gaan hard.
Gun LEC wel een pole to win.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Magnussen ook behoorlijk snel.
Dit circuit is vraagt gewoon om een auto die de banden sloopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
TinusXIII schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:33:
Ach ja, even morgen de race uitzitten en dan zijn we weer klaar met deze woestijn. Ik heb echt niks met woestijncircuits. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
Dat wordt een seconde verschil in Q1 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

HAM morgen “Nobody deserves to win this show(race), but I’m happy for VER’.

HAM “Best VIP crowd ever!”

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:05
Vuvuzela schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:36:
[...]

Zonder al die hekken zou het leuker zijn.
Dat is het ook ja. Singapore, Las Vegas, Jeddah. Het ziet er vanaf die lage punten allemaal hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Perez naar binnen is toch wel een rare keuze nu al.. denken ze dat hij veilig zit of is er iets aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
DarkSide schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:36:
Echt wat een quali

De ferrari's gaan hard.
Pirma, dan wint Verstappen de race wel. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giem
DarkSide schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:36:
Echt wat een quali

De ferrari's gaan hard.
Ach we weten wat dat betekend. Leclerc op pole is een winst voor Max 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

basvn schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:38:
Perez naar binnen is toch wel een rare keuze nu al.. denken ze dat hij veilig zit of is er iets aan de hand?
Als zijn brandstof op is moet ie wel

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• StefanVerkerk
TinusXIII schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:38:
[...]

Dat is het ook ja. Singapore, Las Vegas, Jeddah. Het ziet er vanaf die lage punten allemaal hetzelfde uit.
Deze vond ik wel passend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_XHC-2jUS0mN_r70jVv6JNySPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KhMfumJatFiaKbPvDjkyhMwq.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.reddit.com/r/...els_worldwide_to_so_many/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 21:51
basvn schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:38:
Veilig lijkt me sterk. Op deze baan gaan de tijden hard achteruit. Dat wordt een Q2 exit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Red Bull, Perez... wtf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Hallo REDBULL ... PER alweer OUT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Met zo een verschil kan Ferrari toch winnen morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

en HAM out..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
HAM ook 👋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Hamilton er ook uit. Haha, wat een zooitje.
Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord