Raketmotor uit 2021 erin gehangen, ondanks parc fermé. 😉Pierre schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:18:
Het leek of Hamilton een jump start had?
Band DOTD? Schakelt er zo een aantal uit...
Heel veel werdt nog ingehaald en geraced. Maar het was sector 1.StefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:18:
PER kan nog wel eens een straf krijgen. Toch enkele keren voorbij RUS gereden terwijl er al duidelijk geel + SC werd gezwaaid door de marshalls.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Eerder Stroll die een maximale poepstart hadPierre schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:18:
die vergeet ik idd die had ook een wereldstart
De grootste uitdaging is de auto terug krijgen naar de pits. Er loopt geen service weg langs het gehele circuit. En dan heb je de auto in de pits, dan moet je nog beginnen met de diagnose en reparatie.Silent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
Dus de auto van LEC is echt technisch afgeschreven door dat hydraulics issue?
Of komt het door de regelgeving dat hij nu niet meer (achteraan?) mag starten?
5 Nov 2023, 18:20:25, Lap 3
Als je goed kijkt zie je nog net een monteur met twee startkabels wegspringen voordat ie wegrijdt.Pierre schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:18:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik hoop dat het genoeg is voor ATStefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:21:
RACE WILL RESUME AT 18:31
5 Nov 2023, 18:20:25, Lap 3
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Wagen verlaten betekent definitief einde race voor de coureur.FastFred schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:21:
[...]
De grootste uitdaging is de auto terug krijgen naar de pits. Er loopt geen service weg langs het gehele circuit. En dan heb je de auto in de pits, dan moet je nog beginnen met de diagnose en reparatie.
"When you grow up your heart dies"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee toch?sjaool schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:21:
[...]
Wagen verlaten betekent definitief einde race voor de coureur.
Hij is in beeld geweest, vanaf de onboard zie je het bijna nietJasphur schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:21:
Iemand de onboard video van RIC toen de band aan kwam zetten?
Nog niet! Ze zit naast me met een thee…
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KflcFLIqDwhiQZFIPXM15ayn.jpg?f=user_large)
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Volgens mij zit er geeneen coureur meer in de auto op het moment.sjaool schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:21:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wagen verlaten einde race? Alleen buiten de pitstraat dan? Want anders had Perez een tijd geleden ook niet terug de baan op gemogen om een tijdstraf te verzilverensjaool schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:21:
[...]
Tijdens de rode vlag is het een ander verhaal slimmerik.stylezzz schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:22:
[...]
Volgens mij zit er geeneen coureur meer in de auto op het moment.
Kreeg een tikkie van achter door Albon of Kmag.TinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:22:
Wat was er nou eigenlijk met Piastri gebeurd. Dat heb ik even gemist.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Kusje gekregen van een Haas.TinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:22:
Jawel, als je uitstapt mag je niet verder.
Zie bijvoorbeeld Russell op Silverstone toen Zhou er hard af ging.
Creatieve houder aan de muur voor de afstandsbedieningCass Casey schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:22:
[...]
Nog niet! Ze zit naast me met een thee…
[Afbeelding]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik miste even de emoticon iddsjaool schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:23:
[...]
Tijdens de rode vlag is het een ander verhaal slimmerik.
[ Voor 89% gewijzigd door Cass Casey op 05-11-2023 18:26 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Schade dacht ikTinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:22:
En motor niet helemaal 100% daardoorTinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:22:
Als je met 1 persoon battled kan je dat wel doen maar bij de start moet je gewoon je lijn houden.
How do you save a random generator ?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je raced maar in de pit mag je er gewoon uit. Perez ging ook gewoon weer zitten en verder om zijn straf te incaseren.dutchgio schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:23:
[...]

Lekker voor het zelfvertrouwen voor de herstart....StefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:25:
Haha, mooie teamradio van Sainz. "Hopelijk kunnen we de koppeling in de vuilnisbak gooien zodra we terug zijn in Maranello"
Tik van Magnussen op de achtervleugel.TinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:22:
[ Voor 28% gewijzigd door KlaasjeNL op 05-11-2023 18:29 ]
:strip_exif()/f/image/VTgX2Y1M2KjtU5OFTmELwbhZ.jpg?f=fotoalbum_large)
after mega work from the team, Daniel is back in the car 👌he will restart the race from the pit lane#BrazilGP pic.twitter.com/FQsh1G12Vx
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 5 november 2023
[ Voor 65% gewijzigd door G_Dragon op 05-11-2023 18:26 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Blijf dat altijd zo mooi vinden. Er wordt meegedeeld dat ze het gezien hebben. Het was dan ook niet te missenStefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:25:
LAP 1 TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 23 (ALB) AND 20 (MAG) NOTED - CAUSING A COLLISION
5 Nov 2023, 18:24:57, Lap 3

Het is misschien niet leuk om te horen maar als je al 4 jaar verloofd bent wil er in ieder geval eentje niet graag trouwen 😀Cass Casey schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:23:
[...]
Haha. Excuus. Ze is al 11 jaar m’n vriendin en sinds 4 jaar verloofd. Voor ons gevoel zijn we al man en vrouw.
Volgens mij ging hij rondje 2 al naar binnen.De_Bastaard schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:26:
Mag Ricciardo gewoon weer naar die ene plek terug nu of moet ie achteraan starten?
Gewoon op de positie die de renleiding aangegeven heeftDe_Bastaard schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:26:
Mag Ricciardo gewoon weer naar die ene plek terug nu of moet ie achteraan starten?
Lekker ook, heb je al plekken verloren tijdens de start dankzij die slechte koppeling, moet ie zometeen nog een keer plekken inleveren waarschijnlijk.stekkiekiller schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:26:
[...]
Lekker voor het zelfvertrouwen voor de herstart....
Dat 'noted' is een standaard procedure zodat de stewards er naar kunnen kijken. Race Control != Stewards.Dido schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:26:
[...]
Blijf dat altijd zo mooi vinden. Er wordt meegedeeld dat ze het gezien hebben. Het was dan ook niet te missen
sNielz123 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:26:
Het is misschien niet leuk om te horen maar als je al 4 jaar verloofd bent wil er in ieder geval eentje niet graag trouwen 😀
Ik ben 7 jaar verloofd geweest voordat we gingen trouwen, kan best
Verkeerde gequote?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Snap ik, maar ik vind dat het grappig klinkt.StefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:27:
Dat 'noted' is een standaard procedure zodat de stewards er naar kunnen kijken. Race Control != Stewards.
Scheelt wel weer een band op je achtervleugelDaniëlWW2 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:27:
Ricciardo moet vanuit de pitstraat starten.
TRACK CLEAR
5 Nov 2023, 18:27:51, Lap 3
En dat is gelukkig beter dan geen startDaniëlWW2 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:27:
Ricciardo moet vanuit de pitstraat starten.
PIA en/of RIC zijn nieuwe achtervleugel besluit een eigen weg te vinden, en de auto(s) schakel(t/en) nog een deel van het veld uit. SAR wint.
Gelukkig maar want ik vind die rollende starts maar niks. Na een SC vind ik het dan weer wat anders.werphengel schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:28:
Dus wel een staande start maar in de huidige opstelling.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
5 Nov 2023, 18:29:01, Lap 3
Valt mee Leclerc is er al uit :-)Dido schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:29:
Dat wordt weer oppassen in de formatieronde?
Op F1TV Live was net de info dat als je wagen in de pitbox gerepareerd is dat je dan vanuit de pitstraat moet starten.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:29:
Piastri zit ook weer en dat zal ook pitlane start worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Destructor Of The DayAmphiebietje schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:20:
[...]
Band DOTD? Schakelt er zo een aantal uit...
Zou Lando gisteren van Max geleerd hebben?albino71 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:30:
Spannend met Lando en Max op de eerste rij
Volgens mij heeft het niet zoveel met uitstappen te maken, maar auto aan de praat houden en op eigen kracht terug. Marshalss mogen de auto niet aanraken en dat gebeurde bij Russell wel.dutchgio schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:23:
[...]
Ik heb net een koplamp vervangen tijdens de rode vlag. Ik weet hoe ze zich nu voelen.
Vraag me af of Norris dat gevecht wil aangaan. Zijn race is vooral met Lewisalbino71 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:30:
Ik verwacht het wel, als het niet al 2 laps zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:30:
Zijn Piastri en Ricciardo een lap down? Lijkt er wel op.
-
I don't think I can start overtaking because I'm never going to get out of blue flags. So Oscar, it's Tom. It'll be a standing start. The priority is to stay out of trouble. If there's another safety car, you'll be allowed to unlap yourself and then we're back in the race
Bijna, momentjestekkiekiller schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:32:
@StefanVerkerk toevallig een overzicht van de huidige banden?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Denk dat Max Lando wel zal verschalken. Ben benieuwd wat Ham vandaag kan. Gisteren was het niks, maar 2022 en 2021 was Mer oppermachtig.albino71 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:30:
Eens kijken hoeveel verwarring er straks komt over hoeveel rondes er gereden zijn/nog gereden moeten worden
https://f1manager.info/ranking/4605
[ Voor 99% gewijzigd door jan390 op 05-11-2023 18:34 ]
DankuwelStefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:33:
Het duurde even voordat alle banden doorkwamen... maar Norris op nieuwe softs!
[Afbeelding]
Cogitationis poenam nemo patitur
Toch nog een update, RIC op 3 rondes oude softs ipv 1 ronde oude softs.StefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:33:
Het duurde even voordat alle banden doorkwamen... maar Norris op nieuwe softs!
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Normaal niet, bij herstart welTinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:33:
Huh mag je een formatieronde rijden als je vanuit de pit start?
Dat mag voorafgaand aan de race ook lijkt me.TinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:33:
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Zal er mee te maken hebben dat ze anders een ronde verliezenTinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:33:
[ Voor 5% gewijzigd door pietr op 05-11-2023 18:35 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |