PIA ook out.
Werd Perez ook nog geraakt of zag ik dat fout.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Piastri en Ricciardo ook klaar...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Want?TheBrut3 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:06:
Rode vlaag zou niet best zijn voor Max.
Wie heeft die band gekopt met die achtervleugel?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
5 man eruit binnen 1 ronde?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
I think it's Ricciardo who got hit by a bouncing tyre too. Broken his rear wing as well but the red flag might help fix that #F1 #BrazilGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 5 november 2023
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De meesten zeten nog niet in bocht 1, dus de originele startopstelling lijkt de enige logische volgorde.stekkiekiller schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:08:
Nou ben ik benieuwd naar de startopstelling. Is er al genoeg gereden?
Maar ja, het is aan race control, dus voor hetzelfde geld besluiten ze tot een reverse grid of zo

Zoals ik al zei rode vlag
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 05-11-2023 18:09 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ricciardo kreeg een band ook vol op z’n achtervleugel.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:08:
Piastri en Ricciardo ook klaar...
Was dat nu die band die zoveel slachtoffers heeft gemaakt
DUGG
Vloog die band op de auto van Ricciardo?
4800Wp - 225° ZW - 12°
Er kreeg er eentje een band op de achtervleugel. Hopelijk krijgen ze deze gerepareerd.pietr schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:08:
Gunstig voor Alpha Tauri voor de 7e plaats bij de constructeurs.
Edit: Ric ook niet zonder schade. ☹️
Dr is nog wel tijd voor reparatiesRocketKoen schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:09:
En toen waren er nog 15
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat was een AT in ieder gevalChevy454 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:08:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
RicChevy454 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:08:
Er mag toch nog steeds in de pitbox aan de auto gesleuteld worden? Maar daarna wel achteraan aansluiten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ze lijken Ricciardo en Piastri proberen te fixen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Late rode vlag, dit was toch vrij snel duidelijk dat het niet met een safety car opgelost zou kunnen worden?
Pff, dit vind ik irritant. Dat je klaarzit voor een race en dan door zo'n incident gewoon 30min niks hebt?
Dat zou wel mazzel zijn voor RIC en PIA.Dido schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:06:
Als er een rode vlag komt neem ik aan dat ze herstarten in de oorspronkelijke volgorde?
Noem GoT maar niksSilent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:09:
Pff, dit vind ik irritant. Dat je klaarzit voor een race en dan door zo'n incident gewoon 30min niks hebt?
DUGG
Bizarre start, nog steeds 'maar' 3 uitvallers toch?
Don't let perfect be the enemy of good.
Hoor niks over Russell. Perez was er voor toen de SC kwam en hij schoof z'n auto nog even sneaky naar voren.
CorrectPadje87 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:09:
Vloog die band op de auto van Ricciardo?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nou, gaat de FIA de tijd nemen voor de rode vlag zodat er wat deelnemers terug het veld in kunnen?
Ze hebben al een extra ronde achter de SC gereden, dat gaat de nieuwe startopstelling worden.Dido schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:09:
De meesten zeten nog niet in bocht 1, dus de originele startopstelling lijkt de enige logische volgorde.
Maar ja, het is aan race control, dus voor hetzelfde geld besluiten ze tot een reverse grid of zo
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heb je geen extra safety-car borrelgarnituur bij de hand?Silent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:09:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Maakt weinig uit voor Max, denk ik. Norris zal wel balen, want die had (als enige) een megastart, en daar heeft ie nu weinig meer aan waarschijnlijk.TheBrut3 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:06:
Rode vlaag zou niet best zijn voor Max.
Gewoon op elkaar leggen die wagens, jongens
Melding SC kwam inderdaad toen Perez met zijn voorwielen voor de auto van Russel was. Je zit alleen met vertraging van beeld enzo dus wellicht dat FIA het anders heeft gezien?Justevo schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:10:
Hoor niks over Russell. Perez was er voor toen de SC kwam en hij schoof z'n auto nog even sneaky naar voren.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
BeideTinusXIII schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:11:
Waren Norris en Hamilton nou zo snel of waren de Astons gewoon heel langzaam weg.
hoi
Leek wel alsof ze dat van plan waren
DUGG
Dus de auto van LEC is echt technisch afgeschreven door dat hydraulics issue?
Of komt het door de regelgeving dat hij nu niet meer (achteraan?) mag starten?
Je hebt geen kristalbol?Silent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:09:
Pff, dit vind ik irritant. Dat je klaar zit voor een race en dan door zo'n incident gewoon 30min niks hebt?
En wat doen ze met russell die leek zowel Sainz als perez nog in te halen.
Dat borrelgarnituur zit wel goed, maar ik had niet zo veel pils koud gelegdhoevenpe schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:10:
[...]
Heb geen extra safety-car borrelgarnituur bij de hand?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Zit wat in, het gaat om de ronde voor de red flag, natuurlijk. Niet de ronde voor de SC.gambieter schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:10:
Ze hebben al een extra ronde achter de SC gereden, dat gaat de nieuwe startopstelling worden.
Hebben de wielen geen tethers meer, zodat ze er niet rond kunnen vliegen bij een crash?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mijn frietjes en snacks worden gelukkig pas zometeen bezorgdhoevenpe schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:10:
[...]
Heb je geen extra safety-car borrelgarnituur bij de hand?
Puf rook achter uit de auto. Serieuze schade, is niet te fixen.Silent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Hoe gaan ze nu starten? Wat zijn de regels om de startvolgorde van het begin te hanteren? Voor mijn gevoel nu niet maar het gebeurt weleens toch?
Kunnen ze even naar de lokale Fiat dealer om onderdelen te halen voor die kar van LeclercSilent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:09:
hij is uit zn auto geweest (vraag maar aan RUSSilent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
De herstart gaat weer naar de originele start posities van iedereen.peukiemon schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
En wat doen ze met russell die leek zowel Sainz als perez nog in te halen.
hoi
Jawel, maar het loopvlak kan altijd nog van de velg lopen en dat kom alsnog ook hard aan.Maarten_E schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
Hebben de wielen geen tethers meer, zodat ze er niet rond kunnen vliegen bij een crash?
"When you grow up your heart dies"
Binnen 1 ronde rode vlag is het toch initiële start Opstelling? Dacht ik althans?sNielz123 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:13:
Hoe gaan ze nu starten? Wat zijn de regels om de startvolgorde van het begin te hanteren? Voor mijn gevoel nu niet maar het gebeurt weleens toch?
Ik hoop dat ze de wagen van RIC kunnen fixen. Achter vleugel erop en gaan... Hoop ik
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
De startvolgorde is nog niet gecommuniceerd door de FIA via de Race Control Messages. Nog even geduld dus...sNielz123 schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:13:
nee toch? ze hebben daarna 2 rondes achter de SC gereden dus ze kunnen niet terug volgens mij (kan er ook naast zitten)ReVision. schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:13:
[...]
De herstart gaat weer naar de originele start posities van iedereen.
Ik zeg rode wijn, kan zo uit de bandenwarmers het glas in...Oekiejoekie schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
Dat borrelgarnituur zit wel goed, maar ik had niet zo veel pils koud gelegd
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Geen idee of hij mag starten, maar door dat hydrologische probleem maakte hij wel een klapper in de muur. Dus er is wel meer kapot aan die auto.Silent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
Toch jammer dat we tegenwoordig geen coureurs meer naar een reserve-auto zien rennen.
De rode vlag was pas in ronde 2. Men is toen al over de start-finish geweest. Dus die regel gaat denk ik niet meer op.OMD schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:13:
[...]
Binnen 1 ronde rode vlag is het toch initiële start Opstelling? Dacht ik althans?
Als je eenmaal de auto hebt verlaten op de baan mag je niet meer deelnemen. Zie bijvoorbeeld Russell vorig jaar in Silverstone nadat Zhou ondersteboven lagSilent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
Die houden het complete wiel vast. Daar heb je niks aan als het rubber zelf op avontuur gaat.Maarten_E schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
Zo… klaar met het diner. Laat de race nu maar beginnen. 😁pietr schreef op zondag 5 november 2023 @ 17:55:
We zitten aan tafel voor het avondeten en kijken met een schuin oog naar het begin van de race. Fijne race allemaal!
LEC is toch echt wel een schlemiel... Hij heeft vaker van dit soort rare dingen toch?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die Astons hebben per ongeluk diesels in hun autos zitten?
En dit circuit is toch wel een van m'n favorieten.
En dit circuit is toch wel een van m'n favorieten.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Toch wel benieuwd wat er nou net gebeurde met Leclerc richting het publiek, zag er niet al te vriendelijk uit...
Je kunt banden vrij lastig vast zetten als ze de velg verlatenMaarten_E schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:12:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Norris wordt op die manier wel gepiepeld als ze de startopstelling weer hanteren.
Maar regels zijn regels dan.
Maar regels zijn regels dan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoe blijft die commentator het toch de hele tijd over code rood te hebben. Dat is bij het knmi kerel. Niet de formule 1
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
RIC kreeg die band op zijn achtervleugel...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Maar telt het niet vanaf de safetycar melding?StefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:14:
[...]
De rode vlag was pas in ronde 2. Men is toen al over de start-finish geweest. Dus die regel gaat denk ik niet meer op.
Maar de RF kwam niet binnen 1 ronde. De SC wel, maar die heeft ze eerst een rondje meegenomen voordat de vlag uit ging...OMD schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:13:
Binnen 1 ronde rode vlag is het toch initiële start Opstelling? Dacht ik althans?
Het zal mij benieuwen wat ze gaan doen. Voor Norris hoop ik dat ie op 2 mag herstarten. Ben dan wel bang dat Russel gaat proberen te doen wat Norris deed, en dat binnen een bocht na de herstart we weer een crash hebben

Er schieten ook allemaal brokstukken de pitstraat in joh
Scherp, incident was ronde 1 niet de rode vlag. Ik moet beter oplettenStefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:14:
[...]
De rode vlag was pas in ronde 2. Men is toen al over de start-finish geweest. Dus die regel gaat denk ik niet meer op.
Ocon een mazzeltje hoor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
/r/TVTooHighCass Casey schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:15:
Vanuit de Hollandse kroeg Dutchpoint in Krakow zit ik de race te kijken te wachten op de tweede start.
[Afbeelding]
Wie kijkt er dan ook met NL commentaarGunner schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:15:
Hoe blijft die commentator het toch de hele tijd over code rood te hebben. Dat is bij het knmi kerel. Niet de formule 1
hoi
ORDER FOR RESTART: 1, 4, 44, 14, 18, 63, 11, 55, 31, 22, 10, 77, 24, 2, 27, 81, 3
5 Nov 2023, 18:15:39, Lap 3
Echtscheiding incoming?Cass Casey schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:15:
Vanuit de Hollandse kroeg Dutchpoint in Krakow zit ik de race te kijken te wachten op de tweede start.
[Afbeelding]
Verwijderd
Afscheid genomen van je vrouw?Cass Casey schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:15:
[Afbeelding]
Oei, zet je vrouw de actie van de echtscheidings advocaat nu ook door?Cass Casey schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:15:
[Afbeelding]
mazzeltje voor NORStefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:16:
ORDER FOR RESTART: 1, 4, 44, 14, 18, 63, 11, 55, 31, 22, 10, 77, 24, 2, 27, 81, 3
Remember Spa Francorchamps:-)Silent Thunder schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:09:
PER kan nog wel eens een straf krijgen. Toch enkele keren voorbij RUS gereden terwijl er al duidelijk geel + SC werd gezwaaid door de marshalls.
Het leek of Hamilton een jump start had?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wel verdiend, want hij startte fantastisch. Als ze achter hem niet wren gaan bowlen had ie nu ook comfortabel achter Max aan gecruist.Wognummer schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:16:
mazzeltje voor NOR
Plek gewoon terug gegeven. Zal wel loslopenStefanVerkerk schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:18:
PER kan nog wel eens een straf krijgen. Toch enkele keren voorbij RUS gereden terwijl er al duidelijk geel + SC werd gezwaaid door de marshalls.
Zal wel niet anders hadden de sensoren dat al wel opgepiktPierre schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:18:
Het leek of Hamilton een jump start had?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |