Ja, maar optisch lijkt het nu eerder een TLpro_6or schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:04:
[...]
Naar de binnenkant, de limiet is onveranderd. Is alleen voor de zichtbaarheid voor de coureurs gedaan.
Geen TL voor russell? Dacht hem in zijn laatste ronde toch duidelijk buiten de lijnen gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door @r!k op 21-10-2023 20:08 ]
Een hele rij microsoft certificeringen.
Niet echt, wel wat snelle copypastaTitu schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:05:
Heeft iemand een foto van die lijn die breder gemaakt is?
Gister - Vandaag.
:fill(white):strip_exif()/f/image/WyIkJOMbmFldJ9fow7UIp91o.png?f=user_large)
erutangiS
Sinds wanneer kan je het scherm jn de auto van max niet meer zien?
Is dit al langer en heb ik dat gewoon gemist de afgelopen race's en q's?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Schijnbaar toch naar de buitenkant, volgens Sky DE tenminstepro_6or schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:04:
[...]
Naar de binnenkant, de limiet is onveranderd. Is alleen voor de zichtbaarheid voor de coureurs gedaan.
zooooo close zeg
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Russell moet wel track limits hebben
Zo, deze boomer gaat een power napje doen. Tot straks 😂
DUGG
Perez maar 0,5 achter Verstappen op gebruikte softs. Dat valt me nog mee
max "not bad, considering the issues" ??
Heb ik wat gemist?
Heb ik wat gemist?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Max klaagde na zijn snelle ronde dat de 'driveability' van de auto 'poor' was, veel stuiteren etc.DarkSide schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:16:
Heb ik wat gemist?
Ferrari weer in de kwalificatie modus?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zo dat scheelde niks, het zit enorm close bij elkaar. Gaat denk ik nog wel een race worden vannacht en morgenavond. De RB lijkt moeite te hebben om het vermogen in de bochten te benutten waardoor de achterkant onrustig oogt. Het is niet zo erg als Singapore maar moeite lijkt de auto wel te hebben met dit circuit.
Ja, ik zie het nu ook op de foto hierboven.stekkiekiller schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:12:
[...]
Schijnbaar toch naar de buitenkant, volgens Sky DE tenminste
een treffende spreuk
Iemand het radioverkeer van Leclerc en Xavi nog bij gehouden?
Max was op geel wel echt héél erg snel. Dat beloofd dan wel wat goeds voor de race.
een treffende spreuk
DarkSide schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:16:
Heb ik wat gemist?
Ze konden de setup met de rode band niet echt goed voor elkaar krijgen, aldus Herr Doctor.pro_6or schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:20:
Max was op geel wel echt héél erg snel. Dat beloofd dan wel wat goeds voor de race.
Checo bij elke kwali of race steeds op een halve seconde..... Volgende week nog Mexico en daarna

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Dat is elk jaar toch al zo geweest? Alleen begin dit jaar zat ie echt dicht bij en is vrij snel weer naar die halve seconde gegaan of meer.AvK schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:44:
Checo bij elke kwali of race steeds op een halve seconde..... Volgende week nog Mexico en daarna
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Want Lawson of Ricciardo zit op maar 0,2 van Max?AvK schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:44:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heeft ook te maken met de felheid van de zon en het scherm, maar zou me nietz verbazen als Red Bull er een privacy laagje (ben ff de juiste term kwijt) overheen heeft gemaakt. Vind ik wel iets wat RBR zou kunnen bedenken en uitvoerenjack zomer schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:12:
Sinds wanneer kan je het scherm jn de auto van max niet meer zien?
Op gebruikte softs is dat niet zo heel raar....AvK schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:44:
RUS de verwachte 3 plekken drop voor het hinderen van LEC.
New document: Infringement - Car 63 - Impeding of Car 16
— FIA F1 Documents Bot (@fiadocsbot) 21 oktober 2023
Published on 21-10-2023 21:36 CEThttps://t.co/2D1nbaIJLz#F1 #Formula1 #FIA #USGP 🇺🇸 pic.twitter.com/sauPeiRjQt
[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 21-10-2023 21:45 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
je hebt een vast bedrag die je per jaar mag uitgeven.Silent Thunder schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:40:
[...]
Maar je mag van alles gaan aanpassen dan aan je auto? Of zit daar ook een limiet aan? Of mag je in principe elke week weer es wat anders erop plakken of veranderen?
Doe daarmee wat je wilt, maar als je geld over hebt kun je dat nu al besteden aan de auto van volgend jaar
In een Alpha Tauri? Nee, natuurlijk nietLekker Ventje schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:06:
[...]
Want Lawson of Ricciardo zit op maar 0,2 van Max?

Maar het valt de laatste tijd, vind ik althans, wel meer op omdat er steeds meer coureurs in dat gaatje van 0.5 kunnen duiken.
Als je maar binnen het reglement en budget blijft, mag je doen wat je wilt. Dus als je elke week een andere vloer wilt of whatever, dan ga je gangSilent Thunder schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:40:
[...]
Maar je mag van alles gaan aanpassen dan aan je auto? Of zit daar ook een limiet aan? Of mag je in principe elke week weer es wat anders erop plakken of veranderen?
Ik ben kapot na een klusweek/vakantie thuis. En ga de sprint race niet live kijken. Niet meer gewend om “echt” te werken 😅
Ik wens jullie alvast heel veel plezier.

Ik heb het idee dat het nu vooral is omdat RBR eigenlijk redelijk gestopt is met ontwikkelen en de rest nog wel doorgaat, waardoor steeds meer in dat gaatje schuift. Maar het is wel zorgelijk, want als een team daadwerkelijk het verschil in weet te lopen volgend seizoen, heeft RBR volgens mij weinig aan PER met zijn huidige prestatieniveau, en als het dan net zo close wordt als 2021 dat RBR zomaar aan de verliezende kant kan zitten als het andere team kleinere verschillen heeft (maar nog wel een duidelijke nr1 zodat het kampioenschap niet verloren gaat op interne gevechten).alex3305 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:46:
[...]
In een Alpha Tauri? Nee, natuurlijk niet.
Maar het valt de laatste tijd, vind ik althans, wel meer op omdat er steeds meer coureurs in dat gaatje van 0.5 kunnen duiken.
Maar ik weet niet of een RIC of LAW dat gat in een RBR wel dicht kunnen krijgen, VER is echt een klasse apart.
Ik ga hem ook niet live kijken, voor mij leeft dit hele F1 weekend eigenlijk niet door de late tijden, ik ben blij dat ik maandag thuis kan werken en de race daardoor nog op een beetje acceptabele tijd afgelopen gaat zijn.streamnl schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:07:
Ik ben kapot na een klusweek/vakantie thuis. En ga de sprint race niet live kijken. Niet meer gewend om “echt” te werken 😅
Dat zou in de zomer wel het geval zijn, ja. Maar het valt inderdaad op. Bij Max gaat het niet meer zo makkelijk en bij PerezTransportman schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:10:
[...]
Ik heb het idee dat het nu vooral is omdat RBR eigenlijk redelijk gestopt is met ontwikkelen en de rest nog wel doorgaat, waardoor steeds meer in dat gaatje schuift.

[quote]Transportman schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:10:
t. Maar het is wel zorgelijk, want als een team daadwerkelijk het verschil in weet te lopen volgend seizoen, heeft RBR volgens mij weinig aan PER met zijn huidige prestatieniveau, en als het dan net zo close wordt als 2021 dat RBR zomaar aan de verliezende kant kan zitten als het andere team kleinere verschillen heeft (maar nog wel een duidelijke nr1 zodat het kampioenschap niet verloren gaat op interne gevechten).
/End quote
Waarom verwacht je Perez in die auto. Ik zie hem volgend jaar niet in de rb kruipen hoor. Die zit dan lekker thuis met de kinderen naar tv te kijken.
t. Maar het is wel zorgelijk, want als een team daadwerkelijk het verschil in weet te lopen volgend seizoen, heeft RBR volgens mij weinig aan PER met zijn huidige prestatieniveau, en als het dan net zo close wordt als 2021 dat RBR zomaar aan de verliezende kant kan zitten als het andere team kleinere verschillen heeft (maar nog wel een duidelijke nr1 zodat het kampioenschap niet verloren gaat op interne gevechten).
/End quote
Waarom verwacht je Perez in die auto. Ik zie hem volgend jaar niet in de rb kruipen hoor. Die zit dan lekker thuis met de kinderen naar tv te kijken.
Ik kijk al meer dan 20 jaar F1, maar de Sprint Shoot Outs en meer races op de kalender doen mij alleen maar minder kijken.
Wat een onzin allemaal tegenwoordig.
Zandbakken races, geen grindbakken(time deleted is het nu).
Einde Rant
Wat een onzin allemaal tegenwoordig.
Zandbakken races, geen grindbakken(time deleted is het nu).
Einde Rant
In een Red Bull ook niet.alex3305 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:46:
[...]
In een Alpha Tauri? Nee, natuurlijk niet.
Hij heeft nog steeds een contract voor komend seizoen en ik zie RBR op dit moment niemand hebben die het echt beter zou doen. Dus dan zou hij zelf moeten besluiten te stoppen, en hoewel die geruchten er zijn, maar dat zijn alleen maar geruchten die ik tot een officiële aankondiging met een flinke korrel zout neem.Bvanham schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:53:
[quote]Transportman schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:10:
/End quote
Verstappen had dus drivability issues en iets te veel branstof in de laatste run van de SQ. Eerste is een engine mapping issue:
https://www.autosport.com...he-f1-us-gp-yet/10535921/
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vond de uitspraak van Horner over Ted leuker.loekf2 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:13:
Verstappen had dus drivability issues en iets te veel branstof in de laatste run van de SQ. Eerste is een engine mapping issue:
(vrij vertaald: klets uit zijn nek)
Dat weet je niet. Je hebt simpelweg de data niet, als die er al is.
Perez presteert nu gewoon ondermaats tov Verstappen. Hij is het aan het team verschuldigd om die tweede plek veilig te stellen. En vandaag 7e en morgen 9e starten is niet goed genoeg voor het kampioensteam. Idem voor de recente resultaten.
Waarom iets teveel brandstof opeens?loekf2 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:13:
Om het spannend te houden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Fijne sprint allemaal!
...en probeer wakker te blijven!
...en probeer wakker te blijven!

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
We gaan het zien .. fijne race iedereen
https://f1manager.info/ranking/4605
Hopen op niet teveel safetycar´s. wil snel naar bed zo 
Fijne sprint!
Fijne sprint!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Daarom kijken wij het lekker op bedbasvn schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:56:
Hopen op niet teveel safetycar´s. wil snel naar bed zo
Fijne sprint!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Roll intro! Veel plezier!
Ik probeer de laptimes te posten, maar ik moet ook de wacht houden over de kleine hier met koorts. Net weer op bed gelegd, hopelijk gaat hij weer verder slapen.
Ik probeer de laptimes te posten, maar ik moet ook de wacht houden over de kleine hier met koorts. Net weer op bed gelegd, hopelijk gaat hij weer verder slapen.

We hebben de tv in een houten kledingkast, de kledingkast heeft mijn vriendin zelf gebouwd.
Alle coureurs op mediums, behalve Sainz, die staat op P6 op 3 ronde oude softs. Iedereen staat op gebruikte mediums, behalve Hulkenberg, die staat op nieuwe mediums.
Beterschap aan de kleine!StefanVerkerk schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:57:
Roll intro! Veel plezier!

En, even voor de duidelijkheid, die kleine gaat wel voor he! Wij wachten wel
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Lekker even een sprintje kijken.
Veel plezier allemaal!
Veel plezier allemaal!
Pas je wel op dat je niet in slaap valt?
Vroege of late races kijkt ondergetekende bij voorkeur zittend in een verlichte ruimte en absoluut niet vanuit bed, ken mezelf zo onderhand wel een beetje, nooit kunnen slapen behalve als ik wakker wil blijven....
Veel plezier allemaal! 
Ik ben benieuwd of er nog wat spannends gaat gebeuren in bocht 1.
Ik ben benieuwd of er nog wat spannends gaat gebeuren in bocht 1.
"When you grow up your heart dies"
Ik kijk ook maar weer eens op bed met de laptop op de dekens. Laat het alsjeblieft niet saai worden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
@basvn Ik hoop met je mee!
Maar wel een leuke race gewenst iedereen.
* Humma Kavula doet toch nog 1 *plop* doen voor de sprint
Maar wel een leuke race gewenst iedereen.
* Humma Kavula doet toch nog 1 *plop* doen voor de sprint
Ligt f1tv plat?
Moet steeds opnieuw opstarten
Doet het weer. Was aan het casten naar een verkeerde tv
, tis al laat
Moet steeds opnieuw opstarten
Doet het weer. Was aan het casten naar een verkeerde tv
[ Voor 96% gewijzigd door OMD op 22-10-2023 00:02 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
neeOMD schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:59:
Ligt f1tv plat?
https://f1manager.info/ranking/4605
Nope, werkt hier gewoon.OMD schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:59:
Ligt f1tv plat?
NopeOMD schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:59:
Ligt f1tv plat?
Zal me best doen!PalingDrone schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:58:
[...]
Pas je wel op dat je niet in slaap valt?
Vroege of late races kijkt ondergetekende bij voorkeur zittend in een verlichte ruimte en absoluut niet vanuit bed, ken mezelf zo onderhand wel een beetje, nooit kunnen slapen behalve als ik wakker wil blijven....
Gewaagde keuze van Sainz! ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zorg je er wel voor dat die genoeg lucht krijgt?Spotmatic schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:59:
Ik kijk ook maar weer eens op bed met de laptop op de dekens. Laat het alsjeblieft niet saai worden.
-
Beetje vreemd van Sai om op softs te gaan. Maar we gaan het zien.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zeker, maar paracetamol er in en hopen dat hij nu lekker gaat tukken. Ziet er vooralsnog wel naar uit nu.APClll schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:58:
[...]
Beterschap aan de kleine!![]()
En, even voor de duidelijkheid, die kleine gaat wel voor he! Wij wachten wel
Dan wordt 't in elk geval niet saai.Edd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 00:02:
[...]
Zorg je er wel voor dat die genoeg lucht krijgt?
Nou, om het maar in stijl te houden mezelf maar een Jack Daniels honey ingeschonken. Kinderen en vrouw op bed, dus kan mooi rustig in de woonkamer kijken.
Hoop alleen dat het een beetje spannend wordt, kan mijn ogen nauwelijks open houden
Hoop alleen dat het een beetje spannend wordt, kan mijn ogen nauwelijks open houden
Vaak bu'j te bang!
Ik krijg het gevoel dat die gaat testen voor de rest hoe lang ze het volhouden, of de gok op een SC.Chevy454 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 00:02:
Beetje vreemd van Sai om op softs te gaan. Maar we gaan het zien.
Zou hij een pitstop gaan proberen? Ze zeggen dat zelfs de mediums het moeilijk hebben...StefanVerkerk schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:58:
Alle coureurs op mediums, behalve Sainz, die staat op P6 op 3 ronde oude softs. Iedereen staat op gebruikte mediums, behalve Hulkenberg, die staat op nieuwe mediums.
SAI als enige op soft? Hm... die is binnen een paar ronden klaar en moet pitten.
Start uit het boekje
Goede start van VER en HAM naar P2.
Mooie start, leuk gevechtje in de top 3
naast de baan naar P2 hahasjaool schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 00:04:
Goede start van VER en HAM naar P2.
HAM is snel!
Lekker van Max, lang geleden volgens mij dat de polsitter de plek hield na bocht 1.
Tja, da's de HAMmer move.
Klopt, de laatste 5 races lag degene op P2 naar bocht 1 op kop.JohanR91 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 00:05:
Lekker van Max, lang geleden volgens mij dat de polsitter de plek hield na bocht 1.
DRS ENABLED
22 Oct 2023, 00:05:39, Lap 2
22 Oct 2023, 00:05:39, Lap 2
HAM paars S1, sneller dan VERbasvn schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 00:05:
HAM is snel!
Max begint afstand te nemen. HAM op 0.9s.
Of dat niemand het haalt zonder te stoppen, en dan heeft hij de start op soft gehad.tweakduke schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 00:03:
[...]
Ik krijg het gevoel dat die gaat testen voor de rest hoe lang ze het volhouden, of de gok op een SC.
VER stampt er een snelle paarse S3 uit.sjaool schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 00:07:
Max begint afstand te nemen. HAM op 0.9s.
Rondetijden voor ronde 2
1 | VER | 1:39.060 |
2 | HAM | 1:39.448 |
3 | LEC | 1:40.198 |
4 | SAI | 1:40.911 |
5 | NOR | 1:41.075 |
6 | PIA | 1:41.815 |
7 | PER | 1:41.841 |
8 | RUS | 1:41.632 |
9 | GAS | 1:41.720 |
10 | ALB | 1:41.979 |
HAM nu weer op 0.5s.
Foei Russel
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
RUS buiten de lijntjes ingehaald?
Zijn lampjes aan de achterkant knipperen ook wat vreemd.
Zijn lampjes aan de achterkant knipperen ook wat vreemd.
Deja Vu gevoel met ene VER..wontcachme schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 00:09:
Foei Russel
-
Je kunt echt de sectoren zien waar HAM snel is en waar VER snel is. Het fluctueert nogal met de intervaltijden.
Regie gaat wat onrustig, continu wisselen van camera's op onlogische momenten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |